ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
Вн. № < Внутрішній Номер справи >
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
23 вересня 2009 року 12:10 № 2а-3126/09/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Мазур А.С., при секретарі Бистрик О.С., за участю представника позивача –Грембовського В.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом
Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва
до
Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерсервіс плюс»
третя особа
Шевченківська районна у місті Києві державна адміністрація
про
скасування (припинення) державної реєстрації юридичної особи
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні 23 вересня 2009 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови складено та підписано 25 вересня 2009 року.
В С Т А Н О В И В:
Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м. Києва звернулася до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерсервіс плюс»(далі –ТОВ «Інтерсервіс плюс») про скасування (припинення) державної реєстрації юридичної особи.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис про відсутність юридичної особи - ТОВ «Інтерсервіс плюс»за місцезнаходженням.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив суд прийняти рішення про скасування (припинення) державної реєстрації юридичної особи відповідача.
Відповідач у судове засідання не прибув, заяв та клопотань про розгляд справи без його участі на адресу суду не надходило. Судова кореспонденція, відправлена на адресу відповідача, що вказана в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців повертається до суду з відміткою «підприємство вибуло».
Враховуючи наведене, суд вважає відповідача належним чином повідомленим.
Третя особа у судове засідання не з’явилась, проте надіслала лист від 04.08.2009 року
№ 02/35-5061, в якому просить розглянути справу без участі свого представника.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтерсервіс плюс»(ідентифікаційний код 33406478) зареєстроване Шевченківською районною у м. Києві державною адміністрацією 09.03.2005 р. за адресою: 04050, м. Київ, вул. Мельникова, 12.
Відповідач не має заборгованості перед бюджетом із сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується відповідною довідкою.
Судом встановлено те, що державним реєстратором Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації внесено запис до Єдиного державного реєстру відомостей про відсутність юридичної особи за вказаною адресою –Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерсервіс плюс», що підтверджується відповідною довідкою.
У відповідності до вимог ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи, зокрема, є: наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
Частиною 1 ст. 238 Господарського кодексу України передбачено, що за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб‘єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб‘єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.
Згідно зі статтею 247 Господарського кодексу України у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації. Скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання провадиться за рішенням суду, що є підставою для ліквідації даного суб'єкта господарювання відповідно до статті 59 цього Кодексу.
Право органу державної податкової служби звертатися до суду з заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності передбачене п. 17 ч.1 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні».
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Відповідно до п. 6 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або засновника (учасника) юридичної особи, якщо інше не встановлено судовим рішенням.
З урахуванням наведених норм, а також того, що відповідач не знаходиться за юридичною адресою та не повідомив у семиденний строк орган податкової служби за місцем своєї реєстрації про зміну свого місцезнаходження, вказані дії порушують встановлені законодавчими актами правила здійснення господарської діяльності та є підставою для припинення такого суб'єкта господарювання шляхом скасування його державної реєстрації, враховуючи право органів державної податкової служби звертатися до суду з заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності, суд вважає позовні вимоги обґрунтованим та такими, що підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на користь суб’єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб’єкта владних повноважень, пов’язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись статтями 69, 70, 71 та 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позовні вимоги задовольнити.
Припинити юридичну особу –Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтерсервіс плюс»(ідентифікаційний код 33406478).
Постанову надіслати державному реєстратору Шевченківського району міста Києва для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення та для здійснення заходів з припинення державної реєстрації юридичної особи у встановленому законом порядку.
Постанова відповідно до частини 1 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складання в повному обсязі за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Мазур А.С.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2009 |
Оприлюднено | 02.08.2010 |
Номер документу | 10542848 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Мазур А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні