Постанова
від 16.11.2009 по справі 2а-6775/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

Вн. № < Внутрішній Номер сп рави >

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

16 листопада 2009 року 15:12 № 2а-6775/09/2670

Окружний адміністрат ивний суд міста Києва у склад і судді Мазур А.С., при секрета рі Бистрик О.С., за участю пред ставника позивача - Калма н Н.М., розглянувши у відкрит ому судовому засіданні адмін істративну справу

за позовом Державної податкової інсп екції у Подільському районі м. Києва

до Приватного підприємства « Зірочка»

про скасування державної реєс трації

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укр аїни в судовому засіданні 16 ли стопада 2009 року проголошено в ступну та резолютивну частин и постанови. Повний текст пос танови складено та підписано 19 листопада 2009 року.

В С Т А Н О В И В:

Державна податкова інсп екція у Подільському районі м. Києва звернулася до суду з п озовом до Приватного підприє мства «Зірочка»(далі - ПП «З ірочка») про скасування держ авної реєстрації.

Позовні вимоги обґрунтова но тим, що відповідач не подає до податкових органів декла рацій, бухгалтерську звітніс ть та інші документи, пов' яз ані з обчисленням та сплатою податків і зборів, починаючи з 2005 р.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 23.10.2007 р. № 9/180 було відкрито про вадження в адміністративній справі.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 05.12.2007 р. № 9/180 провадження у дан ій адміністративній справі б уло закрито на підставі п. 1 ч. 1 ст. 157 Кодексу адміністративно го судочинства України.

Ухвалою Київського апеляц ійного адміністративного су ду від 24.02.2009 р. апеляційну скарг у Державної податкової інспе кції у Подільському районі м . Києва було задоволено, а ухва лу Окружного адміністративн ого суду міста Києва від 05.12.2007 р . - скасовано з направленням сп рави до суду першої інстанці ї для продовження розгляду с прави.

Під час розгляду справи у су довому засіданні представни к позивача позовні вимоги пі дтримав у повному обсязі та п росив суд прийняти рішення п ро припинення державної реєс трації відповідача.

Відповідач у судове засіда ння явку представників не за безпечив, про причини неприб уття суд не повідомив. Заяв пр о розгляд справи за відсутно сті представників відповіда ча до суду не надходило, разом з тим про дату, час і місце суд ових засідань був повідомлен ий належним чином за адресою , вказаною у позовній заяві.

Враховуючи наведене, суд вв ажає відповідача належним чи ном повідомленим. Відповідно до ст.128 Кодексу адміністрати вного судочинства України ро згляд справи відбувся за від сутності відповідача на підс таві наявних у справі доказі в.

Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши пояснення пре дставника позивача, суд дохо дить висновку, що позов підля гає задоволенню з таких підс тав.

ПП «Зірочка»(код ЄДРПОУ 31170368) зареєстроване Подільською р айонною державною адміністр ацією м. Києва 10.10.2000 р. за адресою : м. Київ, вул. Братська, 6.

Відповідно до довідки, нада ної ДПІ у Подільському район і м. Києва, ПП «Зірочка»не має заборгованості із сплати под атків, зборів (обов' язкових платежів). Також матеріалами справи підтверджується, що в ідповідач не подавав бухгалт ерську та фінансову звітніст ь до ДПІ у Подільському район і м. Києва, починаючи з 2005 р.

Відповідно до п. 2 ст. 9 Закону України «Про систему оподат кування»від 25.06.1991 р. № 1251-XII платни ки податків і зборів (обов' я зкових платежів) зобов' язан і подавати до державних пода ткових органів та інших держ авних органів відповідно до законів декларації, бухгалте рську звітність та інші доку менти і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою подат ків і зборів (обов'язкових пла тежів).

Статті 238, 239 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV передбачають, що за п орушення встановлених закон одавчими актами правил здійс нення господарської діяльно сті до суб'єктів господарюва ння можуть бути застосовані уповноваженими органами дер жавної влади або органами мі сцевого самоврядування адмі ністративно-господарські са нкції, тобто заходи організа ційно-правового або майновог о характеру, спрямовані на пр ипинення правопорушення суб 'єкта господарювання та лікв ідацію його наслідків, одніє ю з яких є скасування державн ої реєстрації та ліквідація суб'єкта господарювання.

Відповідно до ч. 2 ст. 247 Госп одарського кодексу України с касування державної реєстра ції суб'єкта господарювання провадиться за рішенням суду , що є підставою для ліквідаці ї даного суб'єкта господарюв ання відповідно до статті 59 ць ого Кодексу.

Відповідно до ч.ч. 1 та 6 ст. 59 Го сподарського кодексу Україн и припинення діяльності суб' єкта господарювання здійсню ється на підставі рішення су ду у випадках, передбачених з аконом.

Згідно із п. 2 ст. 38 Закону Укра їни «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців»від 15 трав ня 2003 року № 755-IV однією з підстав для постановлення судового рішення про скасування (прип инення) державної реєстрації юридичної особи, що не пов'яза но з банкрутством юридичної особи, є неподання протягом р оку органам державної податк ової служби податкових декла рацій, документів фінансової звітності відповідно до зак ону.

Відповідно до п. 6 ст. 38 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб-підприємців»у разі , якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не п ризначена комісія з припинен ня (ліквідаційна комісія), дер жавний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати н адходження такого судового р ішення вносить до Єдиного де ржавного реєстру запис, в яко му вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної к омісії) юридичної особи кері вника органу управління або засновника (учасника) юридич ної особи, якщо інше не встано влено судовим рішенням.

Право органу державної под аткової служби звертатися до суду з заявою (позовною заяво ю) про скасування державної р еєстрації суб'єкта підприємн ицької діяльності передбаче не п. 17 ч.1 ст. 11 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні».

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 Коде ксу адміністративного судоч инства України компетенція а дміністративних судів пошир юється на спори за звернення м суб'єкта владних повноваже нь у випадках, встановлених з аконом.

З урахуванням наведених н орм, а також того, що відповіда ч не подає податковим органа м бухгалтерську та фінансову звітність в строк більше одн ого року, вказані дії порушую ть встановлені законодавчим и актами правила здійснення господарської діяльності та є підставою для припинення д іяльності такого суб'єкта го сподарювання шляхом скасува ння його державної реєстраці ї, враховуючи право органів д ержавної податкової служби з вертатися до суду з заявою (по зовною заявою) про скасуванн я державної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльн ості, суд вважає позовні вимо ги обґрунтованим та такими, щ о підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб' єкта владних п овноважень, звільненого від сплати судового збору, а тако ж за відсутності витрат пози вача - суб' єкта владних повн оважень, пов' язаних із залу ченням свідків та проведення м судових експертиз, судові в итрати (судовий збір) стягнен ню з відповідача не підлягаю ть.

Керуючись статтями 69, 70, 71 та 1 58-163 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги задово льнити.

Припинити юридичну особу - Приватне підприємство «Зі рочка»(код ЄДРПОУ 31170368) зареєст роване Подільською районною державною адміністрацією м. Києва 10 жовтня 2000 року.

Постанову надіслати держа вному реєстратору Подільськ ої районної у м. Києві державн ої адміністрації для внесенн я до Єдиного державного реєс тру запису про судове рішенн я та для здійснення заходів з припинення підприємницької діяльності юридичної особи у встановленому законом поря дку.

Постанова відповідно до ч астини 1 статті 254 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни набирає законної сили після закінчення строку под ання заяви про апеляційне ос карження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не б уло подано.

Постанова може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції протягом десяти днів з дня її складання в повному о бсязі за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України, шляхом подання чере з суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної с карги. Апеляційна скарга мож е бути подана без попередньо го подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо скарга п одається у строк, встановлен ий для подання заяви про апел яційне оскарження.

Суддя Мазур А.С.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.11.2009
Оприлюднено02.08.2010
Номер документу10542925
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6775/09/2670

Постанова від 16.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні