Ухвала
від 25.07.2022 по справі 554/5829/22
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 25.07.2022 Справа № 554/5829/22

Провадження № 1-кс/554/6718/2022

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 липня 2022 року м. Полтава

Слідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ ХРУП № 2 ГУ НП в Харківській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42022222040000010 від 17.02.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -

встановив:

Слідчий звернувся до суду із клопотанням, погодженим з прокурором про тимчасовий доступ до речей і документів, посилаючись на те, що СВ ХРУП №2 ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню, відомості по якому внесено до ЄРДР за №42022222040000010 від 17.02.2022, за фактом розтрати бюджетних коштів за наслідками укладення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » договорів щодо надання послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Моніторингом інтернет-сайту « ІНФОРМАЦІЯ_4 » встановлено, що 31.12.2021 Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЕДРПОУ НОМЕР_1 ) (далі КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »), оголошено проведення відкритих торгів (оголошення UA-2021-12-31-000300-a) на закупівлю послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням (технічна підтримка та програмне супроводження комп`ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова»).

Для участі в аукціоні (торгах) було допущено 2 тендерні пропозиції: Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЕДРПОУ НОМЕР_2 ) (далі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») та Приватною Науково-виробничою Фірмою « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) (далі ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »).

Відповідно до Протоколу засідання Уповноваженої особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням (технічна підтримка та програмне супроводження комп`ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова») обрано переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення укласти договір з ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

07.02.2022 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір № 0702-1/22 про закупівлю послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням (технічна підтримка та програмне супроводження комп`ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова»), відповідно до якого місцем надання послуг є АДРЕСА_1 , вартість послуг становить 3823930 грн., строк виконання послуг до 31.12.2022.

Звіт про укладення вказаного договору висвітлено в інтернет-ресурсі публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за посиланням ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Крім того, 17.12.2020 Комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оголосило проведення відкритих торгів (оголошення UA-2020-12-17-005107-b) на закупівлю послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп`ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова»).

Для участі в аукціоні (торгах) було допущено 2 тендерні пропозиції: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Відповідно до Протоколу засідання Уповноваженої особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 19.01.2021 за результатами розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням (технічна підтримка та програмне супроводження комп`ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова») обрано переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення укласти договір з ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

01.02.2021 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір № 0201/1 ТП про закупівлю послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням (технічна підтримка та програмне супроводження комп`ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова»), відповідно до якого місцем надання послуг є АДРЕСА_1 , вартість послуг становить 3942000,00 грн., строк виконання послуг до 31.12.2021.

Звіт про укладення вказаного договору висвітлено в інтернет-ресурсі публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за посиланням ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Крім того, 28.01.2021 Комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » оголосило проведення відкритих торгів (оголошення UA-2021-01-28-010343-b) на закупівлю послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп`ютерної програми «Центр соціальних послуг» адаптивна, розширювальна та коригувальна модифікація).

Для участі в аукціоні (торгах) було допущено 2 тендерні пропозиції: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Відповідно до Протоколу засідання Уповноваженої особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 18.02.2021 за результатами розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп`ютерної програми «Центр соціальних послуг» адаптивна, розширювальна та коригувальна модифікація)) обрано переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення укласти договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

01.03.2021 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір № 01033-21ТП про закупівлю послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп`ютерної програми «Центр соціальних послуг» адаптивна, розширювальна та коригувальна модифікація)), відповідно до якого місцем надання послуг є АДРЕСА_1 , вартість послуг становить 4500800,00 грн., строк виконання послуг до 31.12.2021.

Звіт про укладення вказаного договору висвітлено в інтернет-ресурсі публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за посиланням ІНФОРМАЦІЯ_5 .

При проведені відкритих торгів UA-2021-12-31-000300-a та UA-2020-12-17-005107-b єдиним конкурентом переможця ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » було ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а при проведені відкритих торгів UA-2021-01-28-010343-b єдиним конкурентом переможця ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Досудовим розслідуванням встановлено, що засновником ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » являється ОСОБА_4 , директором ОСОБА_5 . В період з 2017 по 2018 засновником вказаного підприємства була ОСОБА_6 .

ОСОБА_4 з 2017 року був директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), в якому засновником являється ОСОБА_7 та керівником являється ОСОБА_8 , які являються також засновниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Крім того, ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » використовує електронну пошту для фіскальної служби ІНФОРМАЦІЯ_7 .

Вказане свідчить про те, що ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» являються пов`язаними особами, що відповідно до ст.17 зазначеного Закону є підставою для відмови замовником в участі у процедурі закупівлі та обов`язком відхилення тендерної пропозиції учасників.

Таким чином, посадові особи ПНВФ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за попередньою змовою з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », будучи відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» пов`язаними особами, здійснивши узгоджені антиконкурентні дії, протягом 2020-2022 років прийняли участь у відкритих торгах, оголошених КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », щодо закупівлі послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням, під час яких надали необґрунтовано завищені пропозиції щодо цін послуг, внаслідок чого заволоділи грошовими коштами місцевого бюджету.

Для повного і всебічного досудового розслідування у органу досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей та документів, володільцем якої є Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЕДРПОУ НОМЕР_2 ), АДРЕСА_2 .

Вказана документація надалі буде використовуватися як докази у кримінальному провадженні у зв`язку з тим, що відповідає вимогам положення ст. 98-99 КПК України.

Вказана документація, що стосується вчиненого кримінального правопорушення, має важливе значення для доказування у вищевказаному кримінальному провадженні, оскільки містить підписи сторін, документи, що містять відповідні рішення посадових осіб. Також вона необхідна, в тому числі, для подальшого проведення комплексу процесуальних дій, що унеможливлює проведення останніх без наявності зазначених документів.

У судове засідання слідчий та прокурор не з`явилися, надавши суду заяву про розгляд клопотання у їх відсутність, клопотання підтримали в повному обсязі, просили задовольнити.

Згідно ч. 4ст. 107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

З урахуванням обставин справи, існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, у зв`язку з чим розгляд клопотання повинен проводитися згідно вимог ч. 2ст. 163 КПК Українибез виклику особи, у володінні якої вони перебувають.

Відповідно до ч. 5, ч. 6ст.163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Ураховуючи те, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, оскільки відомості, які в ній містяться можуть бути використані як докази, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання.

Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл слідчому СВ Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 , старшому слідчому СВ Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_9 , начальнику відділення СВ Харківського РУП № 2 ГУНП в Харківській області ОСОБА_10 , прокурорам Салтівської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_11 , ОСОБА_12 на здійснення тимчасового доступу до оригіналів документів з метою подальшого проведення експертних досліджень , що перебувають у володінні Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЕДРПОУ НОМЕР_2 ), АДРЕСА_2 , а саме:

1)договори про закупівлю послуг, укладені між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 2020 по 2022 роки з усіма додатками, узгодженнями цін, порядком надання послуг та тендерною документацією (пропозиції, специфікація, протоколи, повідомлення, звіти, кошторисна документація, акти виконаних робіт, рахунки на оплату, підтвердження оплати за договорами про закупівлю послуг) та інші документи, що супроводжували виконання обов`язків з надання послуг та оплати наданих послуг;

2)документи на підтвердження виконання умов договору про закупівлю послуг №01033-21ТП від 01.03.2021, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (включаючи актів здачі-приймання наданих послуг за договорами, кошторисну документацію, видаткові накладні, платіжні доручення, банківські виписки, документи, що підтверджують взаєморозрахунки між сторонами, ліцензії щодо надання дозволу на впровадження програмного забезпечення, документи (протоколи з висновком) щодо відповідності наданих послуг, службової переписки між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », тощо);

3)календарний графік виконання робіт за договором на закупівлю послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням № 01033-21ТП від 01.03.2021;

4)документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям для здійснення послуг, пов`язаних з програмним забезпеченням, а саме:

-документи, які підтверджують наявність технічного обладнання, програмного забезпечення, ліцензій, технології та програмні продукти для здійснення послуг, що є предметом закупівлі;

-відомості щодо працівників з відповідною кваліфікацією, які мають необхідні знання та досвід стосовно усіх аспектів послуг, що є предметом закупівлі надати завірені копії наказів про прийняття на роботу; щодо працівників, з якими укладено цивільно-правові угоди надати завірені копії вказаних угод, за період з 01.01.2020 по теперішній час;

-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);

-наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

5)документи, які підтверджують право власності (користування) приміщенням для надання послуг, що є предметом закупівлі, за договором № 01033-21ТП від 01.03.2021;

6)документи щодо залучення субпідрядних організацій для надання послуг, що є предметом закупівлі, за договором № 01033-21ТП від 01.03.2021 (договори, акти здачі-приймання робіт, документи що підтверджують оплату за виконані роботи, та інші документи щодо взаємовідносин з підрядними організаціями);

7)документи, які підтверджують відповідність технічних засобів (апаратне і загальносистемне програмне забезпечення) вимогам до технічної підтримки;

8)заявки, надані замовником на виконання послуг, що є предметом закупівлі, за договором № 01033-21ТП від 01.03.2021; журнал реєстрації заявок замовника на виконання послуг; повідомлення про отримання заявок на виконання послуг; виконання заявок:

9)звіти про надані послуги за результатами технічної підтримки та програмного супроводження за договором № 01033-21ТП від 01.03.2021;

10)документи, на підставі яких ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснює діяльність, затверджений штатний розпис, копії звітності за період 2020 по теперішній час, відомості про заборгованість;

11)статут ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »,з усіма доповненнями та змінами, накази про призначення на посаду директора (генерального директора), бухгалтера (головного бухгалтера),та їх посадові інструкції, довідку про відкриті (закриті) розрахункові рахунки підприємства

12)перелік осіб (із зазначенням повних анкетних даних), які здійснюють (здійснювали) трудову діяльність на підприємстві в період часу з 01.01.2020 по теперішній час, наказів про їх призначення на посаду (переведення), посадових інструкцій;

13)перелік осіб, із зазначенням повних анкетних даних, які безпосередньо здавали роботи та складали акти здачі-приймання робіт за укладеним договором №01033-21ТП від 01.03.2021.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ

до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк дії ухвали встановити один місяць.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення25.07.2022
Оприлюднено15.05.2024
Номер документу105493094
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —554/5829/22

Ухвала від 11.10.2022

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Барабанова В. В.

Ухвала від 25.07.2022

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Барабанова В. В.

Ухвала від 25.07.2022

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Барабанова В. В.

Ухвала від 25.07.2022

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Барабанова В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні