Рішення
від 18.07.2022 по справі 274/4169/21
БЕРДИЧІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 274/4169/21 Провадження № 2/0274/333/22 РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.07.2022 м. Бердичів

Суддя Бердичівського міськрайонного суду Житомирської області Большакова Т.Б.

за участю секретаря судового засідання Лободи В.Л.,

розглянувши у порядку загального позовного провадження цивільну справу за позовом Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області до ОСОБА_1 , третя особа Фермерське господарство «Агросолід Груп» про внесення змін до договору оренди землі

ВСТАНОВИВ:

І. Короткий зміст позовних вимог

Семенівська сільська рада Бердичівського району Житомирської області звернулася до суду з указаним позовом, у якому просить внести зміни до договору оренди землі №561/06 від 26.05.2015, який укладений між Головним управлінням Держземагенства у Житомирської області та відповідачем щодо земельної ділянки площею 361, 4334 га, кадастровий номер 1820880900:16:000:0005, а саме:

-2.1 Замінити орендодавця Головне управління Держземагенства у Житомирській області (код ЄДРПОУ 38329757), в особі Голови комісії з реорганізації Головного управління Держземагенства у Житомирській області Михальця Володимира Миколайовича, що діє на підставі Положення про Головне управління Держземагенства у Житомирській області, затвердженого Наказом Держземагенства України від 13.07.2012 №330 (зі змінами затвердженими Наказом Держземагенства України від 01.03.2013 №78) на нового орендодавця Семенівську сільську раду Бердичівського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04345463), в особі сільського голови Семенюк Наталії Володимирівни, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Регламенту сільської ради, юридична адреса: вул. Героїв Майдану,4, с. Семенівка, Бердичівський район, Житомирська область.

-2.2 В розділі «2. Об`єкт оренди»: пункт 2.4 викласти у новій редакції «2.4 Нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 1820880900:16:000:0005 становить 11002452,40 грн (одинадцять мільйонів дві тисячі чотириста п`ятдесят дві грн. 40 коп.), відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка щороку підлягає індексації на офіційно повідомлений коефіцієнт індексації за поточний рік».

-2.3 В розділі «4. Орендна плата»: пункт 4.1 викласти у новій редакції: «4.1 Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі в розмірі 4 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 440098,10 грн (чотириста сорок тисяч дев`яносто вісім грн. 10 коп.) за 1 рік»; - пункт 4.3 викласти в новій редакції: «4.3 Орендна плата вноситься до місцевого бюджету (отримувач: ГУК у Жит.обл/ТГ с. Семенівка 18010900, код ЄДРПОУ отримувача 37976485, банк отримувача: Казначейство України (ел. адм.. подат.), номер рахунку UA228999980334159815000006717) орендарем рівними частками за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, відповідно до Податкового кодексу України».

-судові витрати стягнути з відповідача на користь позивача.

Заявлені позовні вимоги обґрунтовує тим, що земельна ділянка, кадастровий номер 1820880900:16:000:0005, площа 361,4334 га перебуває у комунальній власності Семенівської сільської ради.

26.05.2015 між Головним управлінням Держземагенства у Житомирській області та відповідачем укладено договір оренди землі №561/06. На підставі пункту 2.1 вказаного договору відповідачу в оренду передано земельну ділянку, кадастровий номер 1820880900:16:000:0005, загальною площею 361,4334 га.

Згідно витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер 1820880900:16:000:0005, площею 361,4334 га від 25.01.2019, від 16.02.2021, сформований державним кадастровим реєстратором Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 11002452, 40 грн.

Орендна плата за користування земельною ділянкою з кадастровим номером 1820880900:16:000:0005, площею 361,4334 га має обчислюватися із зазначеного розміру нормативної грошової оцінки.

Таким чином, невнесення змін до договору оренди землі в частині орендної плати, у зв`язку зі зміною нормативної грошової оцінки призводить до ненадходження значної суми коштів до бюджету Семенівської сільської ради (зокрема за період 2019-2021 роки).

У зв`язку з цим, Семенівською сільської радою неодноразово направлялися відповідачу листи за №49 від 14.02.2020, №64 від 14.02.2019 з пропозиціями внести зміни до діючого договору оренди земельної ділянки шляхом укладення додаткової угоди щодо розміру орендної плати, які відповідачем залишені без відповіді та належного реагування.

У черговий раз 01.04.2021 Семенівська сільська рада направила відповідачу лист за №382 з пропозицією терміново укласти додаткову угоду №1 від 30.03.2021 до договору оренди землі №561/06 від 26.05.2015, надавши при цьому три примірники проекту додаткової угоди №1 від 30.03.2021 до договору оренди землі №561/06 від 26.05.2015 для підписання, які залишились відповідачем не підписані та повернуті позивачу.

На даний час вказана земельна ділянка передана орендарем у суборенду Фермерському господарству «Агросоліт Груп», код. ЄДРПОУ 40084175.

Несплата відповідачем орендної плати, яка передбачена законодавством за користування комунальним майном, на думку позивача є порушенням інтересів держави щодо забезпечення фінансової підтримки місцевого самоврядування.

Враховуючи вищевикладене, позивач змушений звернутися до суду за захистом порушених прав.

ІІ. Процедура та позиції сторін

Ухвалою суду від 14.09.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито загальне позовне провадження у цивільній справі.

Ухвалою суду від 07.12.2021 закрито проведення підготовчого судового засідання, справа призначена до судового розгляду по суті.

02.02.2022 на адресу суду надійшли письмові пояснення від третьої особи, за яким третя особа з позовною вимогою про зміну орендної плати не погоджується, зазначає, що Семенівська сільська рада не надала жодного доказу на підтвердження правомірності вимоги в частині зміни нормативної грошової оцінки та на її основі зміни розміру орендної плати, окрім витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку. Позивачем не надано рішення компетентної ради, не вказано чи була затверджена необхідна документація із землеустрою щодо нормативної грошової оцінки відповідною радою та чи набрало таке рішення законної сили. Третя особа, вважає, що у Семенівської сільської ради немає підстав для перегляду орендної плати за договором оренди землі №561/06 від 26.05.2015.

Ухвалою суду від 31.05.2022 розгляд справи відкладено за клопотанням представника третьої особи, у зв`язку з мобілізацією її представника. Розгляд справи відкладено на 19.07.2022.

Сторони в судове засідання не з`явилися, про день, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

Представник позивача подала до суду клопотання про розгляд справи за її відсутності, позовні вимоги підтримує з підстав, які наведені у позовній заяву.

Відповідач повідомлявся належним чином, позицію з приводу заявлено позову суду не повідомив.

Від третьої особи, 18.07.2022 надійшло клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з мобілізацією її представника.

Суд, розглянувши вказане клопотання, залишає його без задоволення з тих підстав, що з цієї причини розгляд справи уже відкладався.

Дії третьої особи, спрямовані на заявлення тотожніх клопотань про відкладення розгляду справи суд відносить до спроби зловживання процесуальними правами, шляхом вчинення дій, спрямованих на безпідставне перешкоджання розгляду справи.

Разом з тим, вказане клопотання є необґрунтованим жодними фактами чи обставинами, які б указували на неможливість третьої особи залучити до розгляду справи іншого уповноваженого представника, враховуючи, що судом вже відкладався розгяд справи за аналогічним клопотанням третьої особи 31.05.2022, таким чином третя особа мала достатньо часу врегулювати питання про залучення представника.

У частині першій статті 44 ЦПК України передбачено, що учасники судового процесу та їхні представники повинні добросовісно користуватися процесуальними правами; зловживання процесуальними правами не допускається.

Згідно ч.3 ст. 211 ЦПК України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Згідно з ч.1 ст. 223 ЦПК України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Приписами п. 1 ч.3 ст.223ЦПК визначено, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Оскільки в матеріалах справи зібрано достатньо доказів про взаємовідносини сторін, суд вважає за можливе провести розгляд справи за відсутності учасників провадження, які належним чином повідомлені про день, час та місце розгляду справи.

У ході розгляду справи, суд у відповідності до п. 4 ч. 5 ст.12 ЦПК України, було створено сторонам всі умови для реалізації ними прав, передбачених цим Кодексом у межах строків, встановлених ЦПК України.

Фіксування судовогопроцесу задопомогою звукозаписувальноготехнічного пристроюне здійснювалося на підставі ч. 2 ст. 247 ЦПК України.

ІІІ. Фактичні обставини справи, встановлені судом, докази на їх підтвердження.

Судом встановлено, що 26.05.2015 року між Головним управлінням Держземагенства у Житомирській області та ОСОБА_1 укладено договір оренди земельної ділянки № 561/06, за умовами якого відповідач отримав в оренду земельну ділянку кадастровий номер 1820880900:16:000:0005 загальною площею 361,4334 га на строк 49 років.

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, сформованої станом на 17.05.2021, земельну ділянку кадастровий номер 1820880900:16:000:0005 загальною площею 361,4334 га, передано відповідачем у суборенду Фермерському господарству «Агросоліт Груп».

Згідно Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності сформованого 21.12.2018 земельна ділянка, кадастровий номер 1820880900:16:000:0005 загальною площею 361,4334 га перебуває у комунальній власності Семенівської сільської ради, код ЄДРПОУ 04345463.

Відповідно до пункту 2.4 договору оренди землі №561/06 від 26.05.2015 нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 1268554 грн.

Пунктами 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 12.1 цього договору встановлено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі до місцевого бюджету в розмірі 4% від грошової оцінки земельної ділянки, у сумі 50742,16 грн на рік.

Обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнта індексації визначених законодавством затверджених КМУ, нормами, що заповнюються під час укладання або зміни договору оренди чи продовження його дії.

Розмір орендної плати переглядається щорічно у разі зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки; зміни розміру ставки орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності; в інших випадках, передбачених законом.

Зміна умов договору здійснюється в письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв`язується в судовому порядку.

Згідно витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1820880900:16:000:0005 загальною площею 361,4334 га від 25.01.2019 та від 16.02.2021, сформованих державним кадастровим реєстратором Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 11002452,40 грн.

Семенівською сільською радою направлялися відповідачу листи за №49 від 14.02.2020, №64 від 14.02.2020 з пропозиціями внести зміни до діючого договору оренди земельної ділянки шляхом укладення додаткової угоди щодо розміру орендної плати.

01.04.2021 Семенівська сільська рада направила відповідачу лист за №382 з пропозицією терміново укласти додаткову угоду №1 від 30.03.2021 до договору оренди землі №561/06 від 26.05.2015, надавши при цьому три примірники проекту додаткової угоди №1 від 30.03.2021 до договору оренди землі №561/06 від 26.05.2015 для підписання. Однак додаткова угода №1 відповідачем не підписана та не повернута позивачу, а також не надано відповідь на лист Семенівської сільської ради за №382 від 01.04.2021.

Встановлено, що додаткова угода №1 відповідачем не підписана та не повернута, а також не надано відповіді на листи Семенівської сільської ради за №64 від 14.02.2019, №49 від 14.02.2020 та №382 від 01.04.2021.

Відтак, вбачається, що досягнення згоди між сторонами не відбулося.

ІV. Національне законодавство, що підлягає застосуванню, оцінка та мотиви суду.

В силустатті 144 Конституції Українитастатті 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"рішення, прийняті органом місцевого самоврядування, є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Згідно із пунктом 34статті 26 названого Законувиключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.

Частиною 1статті 632 Цивільного кодексу Українивизначено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки, тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди, крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно доПодаткового кодексу України(частини 1 та 2статті 21 Закону України "Про оренду землі").

За змістом пункту 3 частини 1статті 15 Закону України "Про оренду землі"істотною умовою договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення, перегляду та відповідальності за її несплату.

Відповідно до пункту288.5 статті 288 Податкового кодексу Українирозмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території; не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Таким чином, з урахуванням положеньстатті 632 ЦК України,статті 288 Податкового кодексу Україниі статей15,21 Закону України "Про оренду землі"нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.

Відповідна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду України №3-34гс13 (справа №5009/3430/12) від 03.12.2013, №3-481гс15 (справа №922/3871/14) від 07.10.2015, № 3-476гс15 (справа №922/583/14) від 02.03.2016, №6-325цс16 від 18.05.2016, постановах Верховного Суду від 13.06.2019 у справі №910/11764/17, №908/4582/15 від 20.11.2018.

За змістом пункту289.1 статті 289 Податкового кодексу Україниі частини 1статті 13 Закону України "Про оцінку земель"для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності обов`язково проводиться та використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок, яка являє собою капіталізований рентний дохід (дохід, який можна отримати із землі як фактора виробництва залежно від якості та місця розташування земельної ділянки), визначений за встановленими і затвердженими нормативами (стаття 1 Закону України "Про оцінку земель").

Отже, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати, який в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлено положеннямистатті 288 Податкового кодексу України.

Частиною 2статті 20 Закону України "Про оцінку земель"передбачено, що дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюються як витяг із технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

За змістомстатті 23 названого Законутехнічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Матеріалами справи підтверджується, що рішенням Бердичівської районної ради Житомирської області №419 від 22.05.2015 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, які надаються в оренду гр. ОСОБА_1 . Вирішено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить - 1 268554 грн.

Також встановлено, що відповідно до Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 1820880900:16:000:0005, загальною площею 361,4334 га від 25.01.2019 та від 16.02.2021, сформованих державним кадастровим реєстратором Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, становить 11002452,40 грн.

Відповідно до частини 2статті 632 Цивільного кодексу Українизміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі"визначено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Виходячи зі змісту статей632,651 Цивільного кодексу Українитастатті 30 Закону України "Про оренду землі"слід дійти висновку про те, що за загальним правилом зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін. За відсутності такої згоди такий договір може бути змінений за рішенням суду лише у випадках, встановлених умовами договору або в силу закону.

Зважаючи на те, що нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а її зміна є підставою для перегляду розміру орендної плати і рішення про зміну нормативної грошової оцінки є обов`язковим, колегія суддів вважає вірним висновок суду першої інстанції щодо наявності підстав для внесення змін до договору оренди земельної ділянки №561/06 від 26 травня 2015 року.

Наведене також узгоджується з правовими висновками викладеними у постанові Великої Палати Верховного Суду від 09 листопада 2021 року у справі №635/4233/19 (провадження №14-139цс20).

У зв`язку із вищевикладеним, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, дослідивши всебічно, повно, безпосередньо та об`єктивно наявні у справі докази, оцінивши їх належність, допустимість, достовірність, достатність і взаємний зв`язок у сукупності, з`ясувавши усі обставини справи, на які сторони посилалися як на підставу своїх вимог і заперечень, враховуючи, що сторонами не досягнуто згоди у позасудовому порядку, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про внесення змін в умови договору оренди землі є обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.

V. Розподіл судових витрат

На підставі ч. 2 ст. 141 ЦПК України суд стягує з відповідача на користь позивача документально підтверджені понесені ним судові витрати у вигляді судового збору, сплаченого в розмірі 2270,00 грн.

Керуючись 259,263-265,268,272,273,352,354 ЦПК України, суд

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області до ОСОБА_1 , третя особа Фермерське господарство «Агросолід Груп» про внесення змін до договору оренди землі- задовольнити.

Внести зміни до договору оренди землі №561/06 від 26.05.2015, який укладений між Головним управлінням Держземагенства у Житомирської області та ОСОБА_1 щодо земельної ділянки площею 361,4334 га, кадастровий номер 1820880900:16:000:0005, а саме:

-2.1 Замінити орендодавця Головне управління Держземагенства у Житомирській області (код ЄДРПОУ 38329757), в особі Голови комісії з реорганізації Головного управління Держземагенства у Житомирській області Михальця Володимира Миколайовича, що діє на підставі Положення про Головне управління Держземагенства у Житомирській області, затвердженого Наказом Держземагенства України від 13.07.2012 №330 (зі змінами затвердженими Наказом Держземагенства України від 01.03.2013 №78) на нового орендодавця Семенівську сільську раду Бердичівського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04345463), в особі сільського голови Семенюк Наталії Володимирівни, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Регламенту сільської ради, юридична адреса: вул. Героїв Майдану,4, с. Семенівка, Бердичівський район, Житомирська область.

-2.2 В розділі «2. Об`єкт оренди»: пункт 2.4 викласти у новій редакції «2.4 Нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 1820880900:16:000:0005 становить 11002452,40 грн (одинадцять мільйонів дві тисячі чотириста п`ятдесят дві грн. 40 коп.), відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, яка щороку підлягає індексації на офіційно повідомлений коефіцієнт індексації за поточний рік».

-2.3 В розділі «4. Орендна плата»: пункт 4.1 викласти у новій редакції: «4.1 Орендна плата вноситься Орендарем у грошовій формі в розмірі 4 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 440098,10 грн (чотириста сорок тисяч дев`яносто вісім грн. 10 коп.) за 1 рік»; - пункт 4.3 викласти в новій редакції: «4.3 Орендна плата вноситься до місцевого бюджету (отримувач: ГУК у Жит.обл/ТГ с. Семенівка 18010900, код ЄДРПОУ отримувача 37976485, банк отримувача: Казначейство України (ел. адм.. подат.), номер рахунку UA228999980334159815000006717) орендарем рівними частками за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, відповідно до Податкового кодексу України».

Стягнути з ОСОБА_1 на користь Семенівської сільської ради Бердичівського району Житомирської області судовий збір у розмірі 2270,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення суду, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня його проголошення у письмовій формі безпосередньо до Житомирського апеляційного суду.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Відомості про учасників справи:

Позивач: Семенівська сільська рада Бердичівського району Житомирської області,вул. Героїв Майдану,4, с. Семенівка, Бердичівський район, Житомирська область, 13372, ЄДРПОУ 04345463.

Відповідач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,адреса: АДРЕСА_1 , місце реєстрації: АДРЕСА_2 .

Третя особа: Фермерське господарство «Агросоліт Груп», адреса: вул. Центральна, буд.17, с. Великі Низгірці, Бердичівський район, Житомирська область, 13352, ЄДРПОУ 40084175.

Суддя Тетяна БОЛЬШАКОВА

Дата ухвалення рішення18.07.2022
Оприлюднено04.08.2022
Номер документу105533817
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —274/4169/21

Постанова від 20.10.2022

Цивільне

Житомирський апеляційний суд

Трояновська Г. С.

Постанова від 20.10.2022

Цивільне

Житомирський апеляційний суд

Трояновська Г. С.

Ухвала від 18.10.2022

Цивільне

Житомирський апеляційний суд

Трояновська Г. С.

Ухвала від 08.09.2022

Цивільне

Житомирський апеляційний суд

Трояновська Г. С.

Ухвала від 07.09.2022

Цивільне

Житомирський апеляційний суд

Трояновська Г. С.

Ухвала від 21.08.2022

Цивільне

Житомирський апеляційний суд

Трояновська Г. С.

Рішення від 18.07.2022

Цивільне

Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області

Большакова Т. Б.

Ухвала від 30.05.2022

Цивільне

Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області

Большакова Т. Б.

Ухвала від 07.12.2021

Цивільне

Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області

Большакова Т. Б.

Ухвала від 14.09.2021

Цивільне

Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області

Большакова Т. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні