Рішення
від 02.08.2022 по справі 320/5937/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 серпня 2022 року м. Київ№ 320/5937/21

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Головенко О.Д., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Держпраці в Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Юнітекс сістем" про зобов`язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління Держпраці в Київській області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Юнітекс сістем" та просить суд:

застосувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді зупинки робіт, а саме:

заборонити експлуатацію відпайки ПЛ - 10 кВ від оп. № 115 ПЛ-10 кВ Л - 16 "Тужилів"; РТП - 10 кВ № 145; ТП - 145 шляхом відключення від електромереж електропостачальної організації на межі балансової належності (п. 1; 4; 5; 6);

заборонити в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти (п.2);

заборонити експлуатацію ковальсько-пресованого устаткування, а саме: прес - форма NR990048 (7204304018) - кришка; прес - форма ТК990049 (7204304015) - основа; прес - форма WTP-01 - основа - 096; прес - форма WTP - 02 - кришка - 132; прес - форма WTP - 03 - корпус-037; прес - форма WTP - 04 - кришка - 09, 010, основа - 097; прес - форма WTP - 05 - кришка - 135, 140; прес - форма WTP - 06 (п. 3).

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що за результатами здійснення перевірки відповідача встановлено порушення вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки на підставі чого складено акт та припис про зобов`язання усунути виявлені порушення, а відтак є підстави для застосування заходів реагування.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 27.05.2021 провадження у справі відкрито за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Пунктом 2 ч. 1 ст. 263 КАС України визначено, що суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг.

Відповідач своїм правом на подання відзиву на адміністративний позов не скористався.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, оглянувши письмові докази, які були надані, суд вважає, що позовні вимоги слід задовольнити, виходячи з наступного.

На підставі повідомлення про проведення планової перевірки суб`єкта господарювання від 03.02.2021 № 51/1/21/1881 відповідно до направлення на проведення перевірки від 09.03.2021 № 677в період з 09.03.2021 по 25.03.2021 відповідачем здійснено перевірку суб`єкта господарювання, а саме відповідача, в результаті якої складено акт від 22.03.2021 № КВ677/733АВ.

Як вбачається із матеріалів справи за результатами перевірки позивачем видано припис від 22.03.2021 № КВ677/733АВ/П, у якому зафіксовано ряд порушень, які є предметом даного спору, а саме:

роботодавець не одержав дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000 В - відпайка ПЛ-10 кВ від оп. №115 ПЛ-10 кВ Л-16 «Тужилів»; РТП-10 кВ №145; ТП-145, які знаходяться на балансі підприємства;

роботодавець не одержав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти;

роботодавець не набув право на експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: ковальсько-пресове устаткування, а саме: прес-форма № 11990048 (7204304018) - кришка; прес-форма N11990049 (7204304015) - основа; прес-форма WTP -01 - основа - 096; прес-форма WTP-02 - кришка - 132; прес-форма WTP -03 - корпус - 037; прес-форма WTP-04 - кришка - 09, основа - 097; прес-форма WTP -05 - кришка - 135, 140; прес-форма WTP-06, які знаходяться на балансі підприємства;

не проведено регламентні роботи з опосвідчення стану безпеки електроустановок, що належать підприємству, із визначенням рівня безпечного стану, а саме: електрообладнання ТП-145. Порушено п. 8.1. НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»;

копію акту опосвідчення електрообладнання та електромереж 0,4 кВ, по закінченню звітного періоду, не направлено в територіальний орган Держпраці;

керівник підприємства не забезпечив утримання, експлуатацію і обслуговування електроустановок відповідно до вимог чинних нормативних документів, а саме: не забезпечив достатню кількість електротехнічних працівників (відсутні оперативні працівники); не затверджено Положення про енергетичну службу; не призначив відповідального за справний стан і безпечну експлуатацію електрогосподарства з числа інженерно-технічних працівників, які мають електротехнічну підготовку і пройшли перевірку знань у встановленому порядку; не забезпечив проведення протиаварійних і профілактичних випробувань та вимірювань електроустановок згідно з правилами і нормами (ПТЕ), а саме: відпайка ПЛ-10 кВ від оп. №115 ПЛ-10 кВ Л-16 «Тужилів»; РТП-10 кВ №145; ТП-145; електрообладнання та електромережі 0,4 кВ які знаходяться на балансі підприємства; не забезпечив проведення технічних оглядів електроустановок підприємства;

на підприємстві не виконуються основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, а саме: на підприємстві відсутній затверджений керівником перелік робіт з підвищеною небезпекою;

на підприємстві не виконуються основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, а саме: на підприємстві відсутній затверджений керівником підприємства список адміністративно-технічних працівників, яким дозволяється одноосібний огляд електроустановок.

на підприємстві не виконуються основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, а саме: огляди, виявлення і ліквідація несправностей в електроустановках не виконуються. Не встановлено особу, відповідальною за електрогосподарство, періодичність цих робіт. Відсутні оперативні журнали для записів результатів огляду електроустановок;

на підприємстві не виконуються організаційні заходи, що убезпечують працівників під час роботи, а саме: на підприємстві відсутні затвердженні на 2021 рік списки працівників, які мають право на видачу нарядів, розпоряджень, керівників робіт, допускачів, а також перелік робіт, що виконуються в порядку поточної експлуатації;

на підприємстві не виконуються основні вимоги безпеки під час обслуговування електроустановок, а саме: на підприємстві відсутній затверджений керівником та погоджений з Держпраці список працівників, які мають право проведення оперативних переговорів з енергопостачальною організацією;

на підприємстві не виконуються організаційні заходи, що убезпечують працівників під час роботи, а саме: на підприємстві відсутній «Журнал обліку робіт за нарядами та розпорядженнями»;

керівником підприємства не забезпечено комплектування працівників та електроустановок підприємства випробуваними засобами захисту від ураження електричним струмом відповідно до норм комплектування;

на підприємстві відсутній «Журнал обліку та зберігання засобів захисту»;

на підприємстві не виконуються організаційні заходи, що убезпечують працівників під час роботи, а саме: не встановлено письмовим розпорядженням особи, відповідальної за електрогосподарство система нумерації нарядів, порядок їх реєстрації і зберігання;

роботодавцем не призначені відповідальні особи для забезпечення належного виконання заходів з інформування, інструктажу щодо дій, необхідних у разі виникнення на підприємстві аварійних ситуацій, пов`язаних з безпосередньою загрозою для життя і здоров`я працівників, а також щодо забезпечення повної і вичерпної інформації працівників та їх уповноважених представників з питань охорони праці про можливі небезпечні ситуації, про вжиті заходи для їх запобігання або їх ліквідації та про дії працівників у аварійних ситуаціях;

в товаристві не розроблені інструкції з охорони праці, що містять обов`язкові для дотримання працівниками вимоги з охорони праці при виконанні ними робіт певного виду або за певною професією на робочих місцях, у виробничих приміщеннях, на території підприємства і будівельних майданчиках або в інших місцях, де виконуються ці роботи;

працівники під час прийняття на роботу та в процесі роботи не проходять в товаристві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з охорони праці, подання до медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків а також правил поведінки у разі виникнення аварії;

в товаристві на основі типового положення, з урахуванням специфіки виробництва та вимог нормативно-правових актів з охорони праці, не розроблене відповідне положення про навчання з питань охорони праці;

не проводиться перевірка знань з питань охорони праці працівникам за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їх функціональних обов`язків;

роботодавцем не організовано проведення інструктажів, навчання та перевірку знань працівників з питань охорони праці;

до роботи допущені працівники, які не пройшли навчання , інструктаж і перевірку знань з охорони праці.(охоронник ОСОБА_1 ; бух. ОСОБА_2 ).

директор товариства ОСОБА_3 не пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці. (не надано під час перевірки протокол перевірки знань);

не проводиться вступний інструктаж з працівниками, які приймаються на роботу;

відсутній журнал реєстрації вступного інструктажу на підприємстві;

не проводиться первинний інструктаж з охорони праці на робочому місці;

не ведеться журнал реєстрації інструктажів на робочому місці;

роботодавцем не забезпечено безпечні та нешкідливі умови праці працівникам шляхом належного облаштування робочих місць і виробничих, санітарно-побутових та інших приміщень в товаристві, зокрема; робоче місце охоронника ОСОБА_1 ;

шляхи пересування, включаючи сходи, стаціонарні переходи, не позначені відповідними знаками, та дороговказами, та розташовані так, що прохід по них створює загрозу для працівників, що працюють, зокрема охоронника ОСОБА_4 ;

для захисту працівників, які за характером своєї роботи змушені перебувати у небезпечних місцях робочої зони, не вжиті відповідні заходи.

У зв`язку з тим, що відповідач вимоги закону не виконав та не усунув порушення встановлені у приписі, позивач звернувся із даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Законом України від 05.04.2007 № 877-V «Про основні засади державного нагляду контролю у сфері господарської діяльності» (в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин, далі - Закон № 877) встановлено, що державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходами державного нагляду (контролю) - є планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону № 877 визначено, що виключно законами встановлюються органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Частиною 5 ст. 4 Закону № 877 виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України від 14.10.1992 № 2694-ХІІ «Про охорону праці» (із змінами та доповненнями, далі - Закон № 2694) державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.

Згідно ч. 1 ст. 13 Закону № 2694 встановлено, що роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.

Частиною 1 ст. 38 Закону № 2694 встановлено, що державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Процедуру проведення перевірок під час здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням законів та інших нормативно-правових актів з питань промислової безпеки, охорони праці, безпечного ведення робіт юридичними та фізичними особами, які відповідно до законодавства використовують найману працю встановлює Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України, затверджене наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 11.08.2011 № 826 (далі - Положення).

Пунктом 1.4 Положення визначено, що загроза життю та здоров`ю працівників - виникнення умов, за яких подальше продовження виконання робіт або експлуатація об`єкта, машин і механізмів несе ризик спричинення внаслідок цих умов фізичної шкоди працівникові, в тому числі такої, яка може призвести до смертельних наслідків.

Згідно п. 2.26 Положення право заборони виконання робіт, виробництва виникає у разі виявлення під час перевірки

- порушень вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю працівників;

- відсутності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;

- не проведення у встановленому порядку та в терміни технічного огляду, випробування або експертного обстеження машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки;

- виникнення нещасного випадку зі смертельним або тяжким наслідком, групового нещасного випадку.

У разі виявлення факту перевищення допустимих норм технологічного навантаження виробничого об`єкта (окремого виробництва, машин і механізмів) або якщо дійсний рівень технологічного навантаження створює загрозу життю працівників, уникнути чого можливо за рахунок його зниження, роботи такого об`єкта (виробництво, експлуатація машин і механізмів) можуть бути обмежені до допустимого безпечного рівня.

Так, ч. 7 ст. 7 Закону Закон № 877 встановлено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб`єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Відповідно до п. 1 Положення «Про Державну службу України з питань праці», затвердженого Кабінетом Міністрів України від 11.02.2015 № 96 (далі - Положення № 96), Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Держпраці у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства (п. 2 Положення № 96).

Правовими положеннями п.п. 6 п. 4 Положення № 96 Держпраці відповідно до покладених на неї завдань, зокрема, здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.

Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи (п.7 Положення № 96).

Судом встановлено, що доказів усунення вказаних порушень відповідачем до суду не надано.

На переконання суду, перелік не усунутих порушень відповідачем є достатньою підставою для твердження про існування загрози життю та здоров`ю людей.

При цьому, вказані порушенні були встановлені ще у березні у 2021 році в приписі та досі не усунуті та не оскаржені відповідачем.

Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку, що застосування заходів реагування у вигляді заборони експлуатацію відпайки ПЛ - 10 кВ від оп. № 115 ПЛ-10 кВ Л - 16 "Тужилів"; РТП - 10 кВ № 145; ТП - 145 шляхом відключення від електромереж електропостачальної організації на межі балансової належності (п. 1; 4; 5; 6); заборони в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти (п.2); заборони експлуатацію ковальсько-пресованого устаткування, а саме: прес - форма NR990048 (7204304018) - кришка; прес - форма ТК990049 (7204304015) - основа; прес - форма WTP-01 - основа - 096; прес - форма WTP - 02 - кришка - 132; прес - форма WTP - 03 - корпус-037; прес - форма WTP - 04 - кришка - 09, 010, основа - 097; прес - форма WTP - 05 - кришка - 135, 140; прес - форма WTP - 06 (п. 3).

За таких обставин, з урахування вищезазначеного у сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

За приписами ч. 2 ст. 6 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Відповідно до п. 30 Рішення Європейського Суду з прав людини у справі "Hirvisaari v. Finland" від 27.09.2001, рішення судів повинні достатнім чином містити мотиви, на яких вони базуються для того, щоб засвідчити, що сторони були заслухані. Згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.

Частиною 2 ст. 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно до ч. 1 ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 73 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно ст. 76 КАС України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

З огляду на зазначене та беручи до уваги докази, які наявні в матеріалах справи у їх сукупності, суд дійшов висновку, що вимоги позивача підлягають задоволенню.

Відповідно до положень ст. 139 КАС України, відшкодування судових витрат на користь позивача не здійснюється.

Керуючись ст.ст. 9, 14, 72-77, 90, 143, 194, 242-246, 250, 255 КАС України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити.

Застосувати до Товариства з обмеженою відповідальністю "Юнітекс сістем" (код ЄДРПОУ 35088534) заходи реагування у сфері державного нагляду у вигляді зупинки робіт, а саме:

заборонити експлуатацію відпайки ПЛ - 10 кВ від оп. № 115 ПЛ-10 кВ Л - 16 "Тужилів"; РТП - 10 кВ № 145; ТП - 145 шляхом відключення від електромереж електропостачальної організації на межі балансової належності (п. 1; 4; 5; 6);

заборонити в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000В, в зонах дії струму високої частоти (п.2);

заборонити експлуатацію ковальсько-пресованого устаткування, а саме: прес - форма NR990048 (7204304018) - кришка; прес - форма ТК990049 (7204304015) - основа; прес - форма WTP-01 - основа - 096; прес - форма WTP - 02 - кришка - 132; прес - форма WTP - 03 - корпус-037; прес - форма WTP - 04 - кришка - 09, 010, основа - 097; прес - форма WTP - 05 - кришка - 135, 140; прес - форма WTP - 06 (п. 3).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Головенко О.Д.

Дата ухвалення рішення02.08.2022
Оприлюднено05.08.2022
Номер документу105550829
СудочинствоАдміністративне
Сутьзобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —320/5937/21

Рішення від 02.08.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

Ухвала від 27.05.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Головенко О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні