Ухвала
від 03.08.2022 по справі 907/310/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД Закарпатської області

Адреса: 88000, м. Ужгород, вул. Коцюбинського, 2а

e-mail: inbox@zk.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://zk.arbitr.gov.ua


УХвала

"04" серпня 2022 р. м. Ужгород Справа № 907/310/20

Суддя Господарського суду Закарпатської області Пригара Л.І.

при секретарі судового засідання - Райніш М.І.,

розглянувши заяву ОСОБА_1 , м. Виноградів про заміну правонаступником боржника у справі № 907/310/20 за заявою про видачу судового наказу про стягнення з боржника Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації, 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, вул. Копанська, будинок 10 (код ЄДРПОУ 02143301) заборгованості на суму 32 966 грн. 44 коп. за договором про закупівлю товарів за державні кошти № 208 від 21.03.2019 року та судового збору у розмірі 210 грн. 20 коп., з участю представників сторін: від заявника (стягувача) - не з`явився, від боржника - не з`явився, від Берегівської РДА - не з`явився,

ВСТАНОВИВ:

22.05.2020 року Господарським судом Закарпатської області видано судовий наказ у справі № 907/310/20 за вимогою про видачу судового наказу про стягнення з боржника Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації, 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, вул. Копанська, будинок 10 (код ЄДРПОУ 02143301) заборгованості на суму 32 966 грн. 44 коп. за договором про закупівлю товарів за державні кошти № 208 від 21.03.2019 року та 210 грн. 20 коп. на відшкодування судових витрат.

Стягувачем через канцелярію суду подано заяву про заміну боржника в даній справі, а саме, Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації на його правонаступника - Берегівську районну державну адміністрацію Закарпатської області. Вказана заява обґрунтована покликанням на те, що розпорядженням голови Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області № 3-о від 06.09.2019 року припинено Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації. Водночас, у зв`язку зі зміною адміністративно-територіального устрою України здійснюється реорганізація районних державних адміністрацій ліквідованих районів, в тому числі їх структурних підрозділів зі статусом юридичної особи публічного права, шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах утворених районів. Так, заявник зазначає, що постановою Верховної Ради України № 807-IX від 17.07.2020 року "Про утворення та ліквідацію районів" утворено в Закарпатській області Берегівський район (з адміністративним центром у місті Берегове) у складі територій Батівської селищної, Берегівської міської, Великоберезької сільської, Великобийганської сільської, Вилоцької селищної, Виноградівської міської, Кам`янської сільської, Королівської селищної, Косоньської сільської, Пийтерфолвівської сільської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України (пп. 7 п. 1 постанови від 17 липня 2020 року № 807-IX). Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1635-р від 16.12.2020 року "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" відповідно до статті 7-1 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" вирішено, зокрема, здійснити реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих згідно з постановою Верховної Ради України № 807-IX від 17.07.2020 року "Про утворення та ліквідацію районів", шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, згідно з додатком 1, відповідно до якого, до Берегівської районної державної адміністрації приєднано Виноградівську районну державну адміністрацію.

З огляду на наведені обставини та з посиланням судову практику в подібних правовідносинах, заявник наголошує на наявності правових підстав для процесуального правонаступництва шляхом заміни боржника у спірних правовідносинах з Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації на Берегівську районну державну адміністрацію Закарпатської області.

Берегівською РДА на адресу суду надіслано письмові пояснення щодо поданої стягувачем заяви. Зазначає про те, що головою Виноградівської районної державної адміністрації було прийнято розпорядження № 3-о "Про припинення шляхом ліквідації юридичної особи публічного права - управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрацій, яке передбачало ліквідацію, а не реорганізацію юридичної особи публічного права - управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації, було прийнято 06.09.2019 року, а розпорядження Кабінету Міністрів України № 1635-р "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" прийнято 16.12.2020 року.

За твердженням Берегівської РДА, даний факт вказує на те, що рішення про ліквідацію, що не передбачає правонаступництва структурного підрозділу зі статусом юридичної особи публічного права - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області не пов`язане із реорганізацією шляхом приєднання юридичної особи публічного права - Відділу освіти Виноградівської районної державної адміністрації до відділу з питань освіти Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області.

Наголошує на відсутності правових підстав для заміни боржника, оскільки Берегівська районна державна адміністрація Закарпатської області не є правонаступником прав та обов`язків Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області, яке перебуває в стані припинення (ліквідації).

Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 19.01.2022 року у справі № 907/310/20 розгляд заяви про заміну боржника правонаступником призначено до розгляду в судовому засіданні на 08.02.2022 року.

Ухвалами суду від 08.02.2022 року, 01.03.2022 року, 12.05.2022 року та 08.06.2022 року розгляд заяви відкладався з підстав, наведених в ухвалах суду.

Заявник (стягувач), боржник та Берегівська РДА явку уповноважених представників в судове засідання по розгляду заяви не забезпечили. Разом з тим, представник заявника через канцелярію суду подав клопотання б/н від 20.07.2022 року (вх. № 02.3.1-02/3730/22 від 20.07.2022 року) про розгляд справи за його відсутності.

Берегівська РДА через канцелярію суду подала супровідний лист № 404/02-20 від 07.06.2022 року (вх. № 02.3.1-02/2854/22 від 08.06.2022 року) із документальними доказами на виконання вимог ухвали суду від 12.05.2022 року.

Розглянувши заяву ОСОБА_1 про заміну боржника у справі № 907/310/20 на його правонаступника, суд зазначає наступне.

Статтею 326 ГПК України визначено, що судові рішення, які набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами.

Положеннями п. 12 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України передбачено, що бюджетні установи - це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації за організаційно-правовою формою є органом державної влади, який здійснює фінансування видатків за рахунок державного бюджету, тобто боржник є юридичною особою публічного права.

Відповідно до ст. 52 Господарського процесуального кодексу України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

Заміна сторони у зобов`язанні можлива не інакше, як на підставах та в порядку, визначених Господарським процесуальним кодексом України.

За змістом приписів ст. 334 ГПК України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником. Заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець. Суд розглядає заяву про заміну сторони її правонаступником у десятиденний строк з дня її надходження до суду у судовому засіданні з повідомленням учасників справи та заінтересованих осіб. Неявка учасників справи та інших осіб не є перешкодою для вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження. Ухвала про заміну сторони виконавчого провадження надсилається (надається) учасникам справи, а також державному виконавцю, приватному виконавцю в порядку, передбаченому статтею 242 цього Кодексу. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

На підставі ч. ч. 1, 2, 5 ст. 15 Закону України „Про виконавче провадження" (з наступними змінами і доповненнями), сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ. Боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов`язок щодо виконання рішення. У разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив. У разі, якщо сторона виконавчого провадження змінила найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім`я чи по батькові (для фізичної особи), виконавець, за наявності підтверджуючих документів, змінює своєю постановою назву сторони виконавчого провадження.

Отже, підставою для заміни сторони виконавчого провадження, тобто, процесуального правонаступництва, є наступництво у матеріальних правовідносинах, унаслідок якого відбувається вибуття сторони зі спірних або встановлених судом правовідносин і переходу до іншої особи прав і обов`язків вибулої сторони в цих правовідносинах.

Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

Заміна сторони виконавчого провадження її правонаступником може відбуватися як при відкритому виконавчому провадженні, так і при відсутності виконавчого провадження, тобто, може бути проведена на будь-якій стадії процесу. Без заміни сторони виконавчого провадження правонаступник позбавлений процесуальної можливості ставити питання про відкриття виконавчого провадження та вчиняти інші дії згідно із Законом України "Про виконавче провадження" (постанова Верховного Суду у складі Об`єднаної палати Касаційного цивільного суду від 09.12.2019 року у справі № 2-3627/09 (провадження № 61-16520сво18).

Правонаступництво юридичної особи має місце у випадку її припинення шляхом реорганізації: злиття, приєднання, поділу, перетворення (частина перша статті 104 Цивільного кодексу України). У такому разі відбувається одночасне правонаступництво (передання) прав і обов`язків юридичної особи або, іншими словами, одночасне правонаступництво щодо майна, прав і обов`язків юридичної особи (частина друга статті 107 Цивільного кодексу України). Тому правонаступництво юридичної особи, так само як і спадкове правонаступництво (стаття 1216 Цивільного кодексу України), завжди є універсальним, тобто передбачає одночасний перехід до правонаступника за передавальним актом або розподільчим балансом (частина перша статті 104, статті 106 - 109 Цивільного кодексу України) і прав, і обов`язків юридичної особи, яка припиняється шляхом реорганізації (пункти 37-38, 40-43 постанови Великої Палати Верховного Суду від 16.06.2020 року у справі № 910/5953/17).

Таким чином, процесуальне правонаступництво випливає з юридичних фактів правонаступництва (заміни сторони матеріального правовідношення її правонаступником), тому, у кожному конкретному випадку для вирішення питань можливості правонаступництва господарському суду слід аналізувати відповідні фактичні обставини, передбачені нормами матеріального права, які мали місце.

У свою чергу, відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань можуть підтверджувати факт правонаступництва юридичної особи у випадку її припинення шляхом реорганізації. Проте, у випадках заміни сторони у зобов`язанні, такі відомості не підтверджують правонаступництво прав та обов`язків юридичної особи, яку замінили. Інформація, відображена в ЄДР щодо правонаступника юридичної особи (відомості, передбачені у пунктах 29 і 30 частини другої, пунктах 14 і 15 частини третьої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань"), не охоплює всіх випадків правонаступництва прав і обов`язків юридичної особи, зокрема, у випадку заміни сторони у зобов`язанні, що відбулася до припинення юридичної особи шляхом її реорганізації чи ліквідації.

З огляду на зазначене, не є підставою для відмови в заміні особи її правонаступником наявність інформації про припинення шляхом ліквідації юридичної особи - сторони у справі.

Як вбачається з матеріалів справи, розпорядженням голови Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області № 3-о від 06.09.2019 року "Про припинення шляхом ліквідації юридичної особи публічного права - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації" припинено шляхом ліквідації юридичну особу публічного права - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02143301) без визначення правонаступника.

Згідно з приписами ст. 7-1 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", утворення та реорганізація районних державних адміністрацій здійснюються Кабінетом Міністрів України після прийняття Верховною Радою України рішення про утворення та ліквідацію районів з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.

У разі здійснення реорганізації районних державних адміністрацій шляхом приєднання повноваження з управління справами таких юридичних осіб, забезпечення підготовки та прийняття районними державними адміністраціями, що припиняються, та їх посадовими особами рішень як суб`єктами владних повноважень з дня прийняття рішення про початок реорганізації здійснює голова районної державної адміністрації, до якої здійснюється приєднання інших юридичних осіб.

Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, визначаються Кабінетом Міністрів України з урахуванням Бюджетного кодексу України та Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Постановою Верховної Ради України "Про утворення та ліквідацію районів" № 807-IX від 17.07.2020 року утворено в Закарпатській області Берегівський район (з адміністративним центром у місті Берегове) у складі територій Батівської селищної, Берегівської міської, Великоберезької сільської, Великобийганської сільської, Вилоцької селищної, Виноградівської міської, Кам`янської сільської, Королівської селищної, Косоньської сільської, Пийтерфолвівської сільської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" № 1635-р від 16.12.2020 року вирішено, зокрема, здійснити реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих згідно з Постановою Верховної Ради України від 17.07.2020 року № 807-IX "Про утворення та ліквідацію районів", шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених зазначеною постановою, згідно з Додатком 1. Відповідно до зазначеного Додатку, до Берегівської районної державної адміністрації приєднано Виноградівську районну державну адміністрацію.

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1321 затверджено Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються (далі - Порядок). Цей Порядок визначає механізм здійснення заходів, пов`язаних з утворенням або реорганізацією райдержадміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, у зв`язку із зміною адміністративно-територіального устрою України.

Згідно з п. 7 Порядку, перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється (далі - комісія з реорганізації).

Перехід майна, майнових прав та обов`язків райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації (п. 8 Порядку).

Відповідно до п. 16 Порядку, передавальний акт складається комісією з реорганізації у визначені законодавством порядку та строки після завершення заходів з реорганізації, але не пізніше ніж протягом трьох місяців з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України про реорганізацію відповідної райдержадміністрації, та підписується усіма членами комісії.

Передавальний акт затверджується протягом 10 днів з моменту його складення розпорядженням голови облдержадміністрації за поданням голови комісії з реорганізації. Зазначений документ повинен містити положення про правонаступництво щодо всіх фінансових (у тому числі боргових) зобов`язань райдержадміністрації, що припиняється, всіх його кредиторів та боржників, у тому числі зобов`язання, які оспорюються сторонами.

Розпорядженням Закарпатської обласної державної адміністрації "Про затвердження передавального акта Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області до правонаступника Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області" № 175 від 11.03.2021 року затверджено передавальний акт Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області (код ЄДРПОУ 22105981) до правонаступника - Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області (код ЄДРПОУ 04053708), з якого вбачається, що згідно ст. 107 Цивільного кодексу України всі зобов`язання перед кредиторами, усі права та обов`язки, а також усі активи і пасиви Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області шляхом приєднання переходять до правонаступника Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області.

Тобто, функціональні повноваження боржника в межах справи № 907/310/20 перейшли до Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області, внаслідок чого правонаступник боржника фактично замінив його у всіх зобов`язаннях, в тому числі і тих, що стосуються стягувача в наявних спірних правовідносинах.

При цьому, суд звертає увагу на те, що правонаступництво не обмежується лише майновими правами та обов`язками. Ліквідація юридичної особи публічного права, на відміну від ліквідації юридичних осіб приватного права, має певні особливості, що обумовлені відмінностями в їхньому правовому статусі.

Особливістю ліквідації державного органу як юридичної особи публічного права є те, що одночасно з його ліквідацією припиняється й реалізація державою функцій, покладених на цей орган.

Верховний Суд в постанові від 26.09.2019 року у справі № 820/10744/15 дійшов висновку, що ліквідація юридичної особи публічного права здійснюється розпорядчим актом органу державної влади, органу місцевого самоврядування або уповноваженою на це особою.

У цьому акті має бути наведено обґрунтування доцільності відмови держави від виконання завдань та функцій такої особи або їх передачі іншим органам виконавчої влади. Якщо таке обґрунтування наведене, то в такому випадку має місце ліквідація юридичної особи публічного права, а якщо ні, то саме посилання на те, що особа ліквідується, є недостатнім.

Передача боржником правонаступнику за наслідками реорганізації основної кількості прав, зокрема, нерухомого майна, та залишення за собою лише зобов`язань, на що кредитор не впливає, може ускладнити виконання цих зобов`язань, тобто, такий спосіб реорганізації може бути спрямований на ухилення боржника від виконання своїх зобов`язань.

Невиконання боржником судового рішення внаслідок, наприклад, недостатності коштів у такого боржника ускладнить реалізацію кредитором права на задоволення своєї вимоги від правонаступника боржника.

Разом з тим, забезпечення остаточності судового рішення та його неухильного виконання спрямоване на дотримання таких вимог верховенства права, як забезпечення прав і свобод людини, правової визначеності, доступу до правосуддя, законності. Порушення принципу обов`язковості виконання судового рішення суперечить вимогам правової визначеності.

Суд відхиляє посилання представника Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області на п. 11 постанови Кабінету Міністрів України № 1321 від 16.12.2020 року, яким регламентовано порядок реорганізації структурних підрозділів зі статусом юридичної особи публічного права, що входять до райдержадміністрацій, котрі припиняються, оскільки спірні правовідносини щодо ліквідації боржника в даній справі відбулись на підставі розпорядження голови Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області № 3-о від 06.09.2019 року, тобто, до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України № 1321 від 16.12.2020 року, яка не має зворотної сили в часі, а тому, не підлягає застосуванню до спірних правовідносин.

Згідно з ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

При реорганізації юридичної особи відбувається універсальне правонаступництво. При універсальному правонаступництві все майно особи як сукупність прав та обов`язків, які їй належать, переходить до правонаступника чи правонаступників, при цьому, в цій сукупності переходять усі окремі права та обов`язки, які належали на момент правонаступництва правопопереднику незалежно від їх виявлення на той момент. Ухвалюючи рішення про реорганізацію, уповноважений орган юридичної особи спрямовує свою волю на передачу не окремого майна, прав або обов`язків, а усієї їх сукупності (такого висновку дійшов Верховний Суд у постанові від 16.06.2020 року у справі № 910/5953/17).

Враховуючи вищевикладене, з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється, та з дня затвердження передавального акта комісії з реорганізації, повноваження, права та обов`язки Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області припинились та перейшли до Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області, як райдержадміністрації новоутвореного району, та, відповідно, Берегівська районна державна адміністрація Закарпатської області стала правонаступником всього майна, прав та обов`язків Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації Закарпатської області.

Таким чином, суд, згідно з положеннями ст. 334 Господарського процесуального кодексу України, проводить заміну боржника у справі № 907/310/20 - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації на його правонаступника - Берегівську районну державну адміністрацію Закарпатської області, вул. Мукачівська, будинок 6, м. Берегове, Закарпатська область, 90202 (код ЄДРЮОФОПтаГФ 04053708).

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 52, 234, 334 Господарського процесуального кодексу України,

СУД ПОСТАНОВИВ:

1. Заяву ОСОБА_1 , м. Виноградів Закарпатської області про заміну боржника у справі № 907/310/20 задоволити.

2. Замінити боржника у справі № 907/310/20 - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації, вул. Копанська, 10, м. Виноградів, Закарпатська область, 90300 (код ЄДРПОУ 02143301) на його правонаступника - Берегівську районну державну адміністрацію Закарпатської області, вул. Мукачівська, будинок 6, м. Берегове, Закарпатська область, 90202 (код ЄДРЮОФОПтаГФ 04053708).

3. На підставі ст. 235 Господарського процесуального кодексу України ухвала господарського суду, постановлена в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, набирає законної сили з моменту її підписання суддею. Апеляційна скарга на ухвалу суду згідно ст. 256 Господарського процесуального кодексу України подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі розгляду справи (вирішення питання) без участі (неявки) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (ухвали). Ухвала може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду.

4. Ухвалу надіслати сторонам у справі та Берегівській РДА.

5. Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по даній справі - http://court.gov.ua/fair/sud5008/ або http://www.reyestr.court.gov.ua.

Ухвалу складено та підписано 08.08.2022 року.

Суддя Пригара Л.І.

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення03.08.2022
Оприлюднено09.08.2022
Номер документу105611148
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи наказного провадження

Судовий реєстр по справі —907/310/20

Ухвала від 03.08.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 07.06.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 11.05.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 28.02.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 08.02.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 19.01.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 20.01.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 24.12.2020

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 07.12.2020

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Судовий наказ від 22.05.2020

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні