Постанова
від 29.07.2010 по справі 2а-6434/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

29.07.10 < копія >

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 липня 2010 р. Справа № 2а-6434/10/0470

Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі:

головуючого судді Рищенко А. Ю. < Текст >

при секретарі Орлові О. В.

за участю:

< найм. Пр. > < ПІБ Пр. >

розглянувши у відкритом у судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністр ативну справу за адміністрат ивним позовом Петропавлівсь кої міжрайонної державної по даткової інспекції Дніпропе тровської області до Селянсь кого (фермерського) господар ства "Україна" про припинення юридичної особи, -

ВСТАНОВИВ:

26 травня 2010 року Петропа влівська міжрайонна державн а податкова інспекція Дніпро петровської області звернул ася до Дніпропетровського ок ружного адміністративного с уду з позовом до Селянського (фермерського) господарства «Україна» про припинення юр идичної особи.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що від повідач перебуває на обліку в Петропавлівській міжрайон ній державній податковій інс пекції Дніпропетровської об ласті як платник податків та інших обов'язкових платежів , проте при здійсненні своєї д іяльності порушує вимоги дію чого законодавства, а саме не подає звітність про отриман і доходи з 12.05.2008 року, що не дає мо жливості контролюючим орган ам здійснювати контроль за д одержанням вимог податковог о та іншого законодавства, за боргованості по платежам до бюджету не має.

Позивач у судове засідання не з' явився, але надав клопо тання про розгляд справи без його участі.

Відповідач у судове засіда ння не з`явився, заперечення н а позовну заяву не надав. Про д ень, час, місце розгляду справ и повідомлявся належним чино м, що підтверджується матері алами справи. У відповідност і до ст. 17 Закону України «Про д ержавну реєстрацію юридични х осіб та фізичних осіб - під приємців», п. 3 ч. 1 ст. 128 Кодексу а дміністративного судочинст ва України суд вважає за можл иве розглянути справу за від сутності відповідача.

Суд, дослідивши матеріали с прави та оцінивши їх у сукупн ості, вважає за необхідне зад овольнити позов повністю.

Відповідач, зареєстровани й Межівською районною держав ною адміністрацією Дніпропе тровської області 10.04.1997 року (а. с. 5).

Згідно довідки Петропавлі вської міжрайонної державно ї податкової інспекції Дніпр опетровської області відпов ідач з 12.05.2008 року не подає декла рації та документи податково ї звітності, що є грубим поруш енням чинного законодавства України, порушенням законни х інтересів держави (а.с. 10).

Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.

Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду.

За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.

Крім того, пунктом 1 частини першої статті 3 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни визначено, що справа ад міністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмін істративного суду публічно-п равовий спір, у якому хоча б од нією зі сторін є орган викона вчої влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.

Пунктом 7 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України дано визначення суб'єкта владних повноважень, згідно з яким - ц е орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .

У статті 4 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" зазначено, що Держа вна податкова адміністрація України є центральним орган ом виконавчої влади. Державн і податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі підпорядковуються Державній податковій адміні страції України. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі.

Тобто, позивач - орган держа вної податкової служби є суб 'єктом владних повноважень, я кий у спірних правовідносина х реалізує надані йому владн і управлінські функції по ве денню оперативного обліку по датків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та держ авних цільових фондів на під ставі законодавства.

Відповідно до частини 1 пунк ту 2 статті 9 Закону України «П ро систему оподаткування», п латники податків і зборів (об ов'язкових платежів) зобов`яз ані подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов`язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов`язкових п латежів).

Згідно з частиною 2 статті 38 З акону України «Про державну реєстрацію юридичних і фізич них осіб - підприємців» під ставами для постановлення су дового рішення щодо припинен ня юридичної особи, що не пов' язано з банкрутством юридичн ої особи, зокрема є неподання протягом року органам держа вної податкової служби подат кових декларацій, документів фінансової звітності відпов ідно до закону.

Як вбачається з матеріалів справи відповідач не надає п ередбаченої податкової звіт ності більше одного року.

Відповідно до пункту 17 стат ті 11 Закону України «Про держа вну податкову службу України » органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядок встан овлений законами України, ма ють право звертатися до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності .

Згідно з пунктом 8.6. Порядку о бліку платників податків, зб орів (обов'язкових платежів) з атвердженого наказом Держав ної податкової адміністраці ї України № 80 від 19.02.98 р., якщо пла тник податків не має заборго ваності перед бюджетом, та у р азі неподання протягом одног о року в органи державної под аткової служби податкових де кларацій, документів податко вої звітності, то керівник ор гану державної податкової сл ужби приймає рішення у вигля ді розпорядження відносно пл атника податків - про звернен ня до суду або господарськог о суду із заявою (позовною зая вою) про припинення юридично ї особи чи підприємницької д іяльності фізичної особи - підприємця.

Позивачем надано довідку, п ро відсутність у відповідача заборгованості перед бюджет ом (а.с.9).

З огляду на викладене, суд в важає, що позовні вимоги пози вача підлягають задоволенню .

Керуючись статтями 11, 14, 7 0, 71, 86, 159-163 Кодексу адміністратив ного судочинства України, су д, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов Петропавлівської міжрайо нної державної податкової ін спекції Дніпропетровської о бласті до Селянського (ферме рського) господарства «Украї на» про припинення юридичної особи - задовольнити повніст ю.

Припинити юридичну особу С елянського (фермерського) го сподарства «Україна» (вул. Ук раїнська, б. 57, смт. Межова, 52900, код 21897129).

Копію постанови направити управлінню з питань державн ої реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців для внесення державним р еєстратором відповідного за пису до ЄДРПОУ.

Постанова суду наби рає законної сили після закі нчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, я кщо таку заяву не було подано .

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але а пеляційна скарга не була под ана у строк, постанова суду на бирає законної сили після за кінчення цього строку.

Постанова суду може бути ос каржена до Дніпропетровсько го апеляційного адміністрат ивного суду шляхом подачі за яви про апеляційне оскарженн я через Дніпропетровський ок ружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня ск ладання постанови у повному обсязі, а апеляційна скарга н а постанову суду подається п ротягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Повний текст постанови скл адений < Текст >

Суддя < (підпис) >

< Список >

< Список >

< Список > А. Ю. Рищенко

< суддя учасник колегії >

< ПІБ Судді >

< ПІБ Судді >

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.07.2010
Оприлюднено02.08.2010
Номер документу10561753
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6434/10/0470

Ухвала від 07.06.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

Постанова від 29.07.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Рищенко Андрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні