ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
06.07.10 Справа №2а-2474/10/11/0170
о 12 годині 50 хвил ин
Окружний адміністративни й суд Автономної Республіки Крим у складі судді Москален ка С.А., при секретарі Бурдейні й Г.Ю., за участю
прокурора Коноваленко А.В., посвідчення № 09036,
представника позивача Ши ліна В.С., довіреність від 16.04. 2010р.,
представника відповідача Слинько Л.В., наказ № 1 від 03. 08.2009р.,
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
за позовом заступника прок урора м. Сімферополя АР Крим в інтересах держави в особі Де ржавної податкової інспекці ї в м. Сімферополі АР Крим
до приватного підприємств а "Тандурі"
про стягнення фінансових с анкцій,
ВСТАНОВИВ:
Заступник прокурора м. Сімф ерополя звернувся до Окружно го адміністративного суду АР Крим в інтересах держави в ос обі Державної податкової інс пекції в м. Сімферополі АР Кри м із адміністративним позово м до Приватного підприємства "Тандурі" про стягнення фінан сових санкцій в сумі 4926,00грн.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що під час проведення п еревірки відповідача встано влено порушення ним вимог За конів України “Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій в сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг” від 06.07.1995 р. №265/95-ВР, у зв' язку з чим прийнято рішення п ро застосування штрафних (фі нансових) санкцій на суму 4926,00г рн. Зазначені фінансові санк ції відповідачем у добровіль ному порядку не сплачені.
Прокурор та представник по зивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримали у повному обсязі з підстав, нав едених у позовній заяві, на за доволенні позову наполягали .
Представник відповідача у судовому засіданні проти по зову заперечував.
Заслухавши учасників проц есу, розглянувши надані доку менти та матеріали справи, вс ебічно і повно з' ясувавши в сі фактичні обставини, на яки х ґрунтуються позовні вимоги , об' єктивно оцінивши доказ и, які мають юридичне значенн я для розгляду справи і виріш ення спору по суті, судом вста новлено наступне.
Відповідач є платником под атків та зборів, взятий на обл ік у ДПІ в м. Сімфер ополі районі АР Крим .
На підставі плану графіку , направлень на проведення пе ревірки № 5142/23-3 та 5143/23-3 від 10.11.2009р.(а.с .14) посадовими особами ДПІ в м. С імферополі АР Крим 12.11.2009р. прове дена перевірка кафе, що знахо диться за адресою: АР Крим, вул. Одеська, 4, м. Сімферо поль, яке належить відповіда чу.
За результатами перевірки складений акт № 002547 від 12.11.2009р., як им зафіксовано не забезпечен ня зберігання у книзі облік у розрахункових операцій фіс кальних звітних чеків № 0030,№ 0055, продаж (зберігання) алкоголь них напоїв із порушенням вст ановленого порядку обліку то варних запасів на складах та /або за місцем їх реалізації н а загальну суму 2123,00грн.
На підставі викладеного, пе ревіряючи дійшли висновку пр о порушення відповідачем вим ог п.9, п.12 статті 3 Закону Україн и “Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг” від 06.07.1995 р. №265/95-ВР (далі - Закон про Р РО). Акт підписаний директоро м Слинько Л.В. без зауваж ень. (а.с.12-14).
За результатами перевірки позивачем прийнято рішення про застосування штрафних (ф інансових) санкцій № 0023572303 в ід 26.11.2009р. на суму 4926,00грн. (а.с.9). У зв 'язку з неможливістю врученн я рішення, посадовими особам и позивача складений акт № 279/23- 3 від 30.11.2009р. про розміщення ріше ння про застосування фінансо вих санкцій № 0023572303 від 26.11.2009р. на дошці оголошень (а.с.10).
Відповідачем оскаржено рі шення про застосування штраф них (фінансових) санкцій № 002 3572303 від 26.11.2009р.
25.01.2010р. за результатами розгл яду скарги ПП " Тандурі" Держав ною податковою адміністраці єю АР Крим рішення про застос ування штрафних (фінансових) санкцій № 0023572303 від 26.11.2009р. на с уму 4926,00грн. залишено без змін, а скарга - без задоволення.
За таких обставин рішення п ро застосування штрафних (фі нансових) санкцій № 0023572303 ві д 26.11.2009р. у встановленому порядк у не скасовано.
Згідно з пунктом 11 статті 11 З акону України “Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990 р. №509-ХІІ органи держав ної податкової служби мають право застосовувати до платн иків податків фінансові (штр афні) санкції, стягувати до бю джетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у в ипадках, порядку і розмірах, в становлених законами Україн и.
Правові засади застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг визначені Законом Ук раїни “Про застосування реєс траторів розрахункових опер ації у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг” .
Стаття 1 Закону про РРО пере дбачає, що реєстратори розра хункових операцій застосову ються фізичними особами - суб 'єктами підприємницької діял ьності або юридичними особам и (їх філіями, відділеннями, ін шими відокремленими підрозд ілами) (далі - суб'єкти підприє мницької діяльності), які зді йснюють операції з розрахунк ів в готівковій та/або в безго тівковій формі (із застосува нням платіжних карток, платі жних чеків, жетонів тощо) при п родажу товарів (наданні посл уг) у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг.
Згідно з вимогами статті 3 З акону про РРО, суб'єкти підпри ємницької діяльності, які зд ійснюють розрахункові опера ції в готівковій та/або в безг отівковій формі (із застосув анням платіжних карток, плат іжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні пос луг) у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг, з окрема, зобов'язані:
9) щоденно друкувати на реєс траторах розрахункових опер ацій (за виключенням автомат ів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки і забе зпечувати їх зберігання в кн игах обліку розрахункових оп ерацій;
12) вести у порядку, встановле ному законодавством, облік т оварних запасів на складах т а/або за місцем їх реалізації , здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в та кому обліку, за винятком прод ажу товарів особами, які відп овідно до законодавства опод атковуються за правилами, що не передбачають ведення обл іку обсягів реалізованих тов арів (наданих послуг).
Відповідно до статті 9 Зако ну України "Про бухгалтерськ ий облік та фінансову звітні сть в Україні" підставою для б ухгалтерського обліку госпо дарських операцій є первинні документи, які фіксують факт и здійснення господарських о перацій. Первинні документи повинні бути складені під ча с здійснення господарської о перації, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закін чення. Для контролю та впоряд кування оброблення даних на підставі первинних документ ів можуть складатися зведені облікові документи.
Згідно з частиною 2 вказаної статті закону первинні та зв едені облікові документи мож уть бути складені на паперов их або машинних носіях і пови нні мати визначені обов'язко ві реквізити. В частині 5 статт і 9 Закону міститься вимога, що господарські операції повин ні бути відображені в обліко вих регістрах у тому звітном у періоді, в якому вони були зд ійснені.
Відповідачем у порядку виз наченому ч. 1 ст.71 КАС України н е надано доказів існування, я к на час перевірки так і на час розгляду справи, документів первинного обліку алкогольн их напоїв на загальну суму 2123,00 грн.
Згідно з пунктом 4 статті 17 За кону про РРО за порушення вим ог цього Закону до суб'єктів п ідприємницької діяльності, я кі здійснюють розрахункові о перації за товари (послуги), за рішенням відповідних органі в державної податкової служб и України застосовуються фін ансові санкції у таких розмі рах: двадцять неоподатковува них мінімумів доходів громад ян - у разі невиконання щоденн ого друку фіскального звітно го чеку або його не зберіганн я в книзі обліку розрахунков их операцій.
Згідно ст.21 Закону про РРО до суб'єктів підприємницької д іяльності, що не ведуть або ве дуть з порушенням встановлен ого порядку облік товарів за місцем реалізації та зберіг ання, застосовується фінансо ва санкція у розмірі подвійн ої вартості необлікованих то варів за цінами реалізації, а ле не менше десяти неоподатк овуваних мінімумів доходів г ромадян.
Таким чином, суд дійшов висн овку, що позивачем правомірн о застосовані фінансові санк ції на підставі п.4. ст.17 Закону про РРО у сумі 680,00грн. (340,00*2), на під ставі ст.21 Закону про РРО у сум і 4246,00грн. ( 2123,00*2), а усього у сумі 4926,0 0грн.
Згідно статті 25 Закону про Р РО, суми фінансових санкцій, я кі визначені статтями 17 - 24 цьог о Закону, підлягають перерах уванню суб'єктами підприємни цької діяльності до Державно го бюджету України в десятид енний термін з дня прийняття органами державної податков ої служби України рішення пр о застосування таких фінансо вих санкцій.
За таких обставин, суд вважа є, що позовні вимоги є обґрунт ованими та підлягають задово ленню у повному обсязі.
Вступна та резолютивна час тини постанови проголошені в судовому засіданні 06.07.2010р.
У повному обсязі постанову складено 12.07.2010р.
Керуючись ст.ст. 158, 160-163, 167 КАС Ук раїни, суд
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги задовольни ти у повному обсязі.
Стягнути з приватного підп риємства " Тандурі" (95014, м. Сімфер ополь, вул. Москальова,32, код ЄД РПОУ 36540817) на користь держави (р/ р 31114104700002 в ГУ ДКУ в АР Крим, ЗКПО 3474 0405, МФО 824026, код платежу 3021080908) за боргованість зі сплати фінан сових санкцій за порушення З акону України “Про застосува ння реєстраторів розрахунко вих операцій в сфері торгівл і, громадського харчування т а послуг” у сумі 4926 ( чотири тис ячі дев'ятсот двадцять шість ) гривень 00 копійок.
Постанова може бути оскарж ена в Севастопольський апеля ційний адміністративний су д через Окружний адміністра тивний суд АР Крим шляхом под ачі заяви про апеляційне оск арження постанови суду в дес ятиденний строк з дня склада ння постанови у повному обся зі та поданням після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, або без попередн ього подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо апеля ційна скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення. Якщо постанову було про голошено у відсутності особи , яка бере участь у справі, то с трок подання заяви про апеля ційне оскарження обчислюєть ся з дня отримання нею копії п останови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у встановл ений строк, постанова набира є законної сили після закінч ення цього строку. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.
Суддя Москаленко С.А.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 06.07.2010 |
Оприлюднено | 04.08.2010 |
Номер документу | 10565959 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Москаленко С.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні