Миколаївський окружний адміністративний суд
вул. Заводська, 11, м. Миколаїв, 54055
УХВАЛА
про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі
15 липня 2010 р. Справа № 2а-4727/10/1470
Суддя Гордієнко Т. О., розглянувши позовну заяву і додані до неї матеріали
за позовом
ТОВ "Лек-Са" вул. Артилерійська, 18,Миколаїв,54030
до
ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва вул. Потьомкінська, 24,Миколаїв,54030
про
1) визнання протиправними дії ДПІ щодо проведення документальної невиїзної перевірки за період з 01.12.2009 р. по 31.03.2010 р., 2) визнання протиправними дії щодо визнання правочинів нікчемними, 3) визнання протиправними дії щодо визнання даних наведених в деклараціях з ПДВ за грудень 2009 р. та січень-березень 2010 р. про обсяги придбання та продажу недійсними.
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство «ЛЕК-СА», м. Миколаїв звернулось до суду з позовною заявою до Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва про 1) визнання протиправними дії ДПІ щодо проведення документальної невиїзної перевірки за період з 01.12.2009 р. по 31.03.2010 р., 2) визнання протиправними дії щодо визнання правочинів нікчемними, 3) визнання протиправними дії щодо визнання даних наведених в деклараціях з ПДВ за грудень 2009 р. та січень-березень 2010 р. про обсяги придбання та продажу недійсними.
Відповідно до п.1 ст. 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб’єктами владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності.
Позовні вимоги про визнання протиправними дії щодо визнання правочинів, укладених ПП «ЛЕК-СА»з контрагентами –постачальниками за грудень 2009 р., січень-березень 2010 р. нікчемними, визнання протиправними дії щодо визнання даних наведених в деклараціях з ПДВ за грудень 2009 р. та січень-березень 2010 р. про обсяги придбання та продажу недійсними за своєю суттю є вимогою про скасування акта про результати документальної невиїзної перевірки, оскільки за результатами документальної невиїзної перевірки працівниками ДПІ складається акт, з висновками якого позивач не згодний.
Акт про результати документальної невиїзної перевірки не є рішеннями суб’єкта владних повноважень, не спричиняє будь-яких прав та обов’язків осіб чи суб’єктів владних повноважень, а отже не породжують правовідносин, що можуть бути предметом спору.
Відповідно до ч. 2 ст. 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі. Отже, суди розглядають виключно спори, які виникають між учасниками певних правовідносин. Виходячи з наведеного, відсутність правовідносин включає можливість звернення до суду, оскільки відсутнє право, що підлягає судовому захисту.
Відтак, суд не повинен розглядати справу в тому разі, якщо пред’явлені позивачем вимоги не випливають із певних правовідносин, а отже не підпадають під судову юрисдикцію.
У разі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі.
Враховуючи викладене, керуючись п.1 ч.1 ст.109 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, –
У Х В А Л И В:
1. Відмовити у відкритті провадження у адміністративній справі в частині заявлених позовних вимог Приватного підприємства «ЛЕК-СА», м. Миколаїв до Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва про визнання протиправними дії щодо визнання правочинів нікчемними, визнання протиправними дії щодо визнання даних наведених в деклараціях з ПДВ за грудень 2009 р. та січень-березень 2010 р. про обсяги придбання та продажу недійсними.
2. Копію ухвали про відмову у відкритті провадження у адміністративній справі надіслати позивачу .
Ухвала про відмову у відкритті провадження у адміністративній справі може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву.
Повторне звернення тієї ж особи до адміністративного суду з таким самим адміністративним позовом, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається.
Відповідно до п.1 ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановлено цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Згідно п.4 ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України, заява про апеляційне оскарження ухвали суду першої інстанції подається протягом п’яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Т. О. Гордієнко
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.07.2010 |
Оприлюднено | 04.08.2010 |
Номер документу | 10566587 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Гордієнко Т. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні