Справа № 510/2412/21
Провадження № 2/510/349/22
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20.07.22 р. Ренійський районний суд Одеської області У складі: головуючого судді - Сорокіна К.В.,
при секретарі - Іванової Н.С.
розглянувши у підготовчому судовому засіданні у залі суду в місті Рені цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської області про визнання рішення незаконним, припинення права власності та скасування державної реєстрації права власності на земельні ділянки, -
в с т а н о в и в:
Позивач звернулась до суду із позовом до відповідача про визнання незаконним і скасування рішення 49 сесії 7 скликання Долинської сільської ради Ренійського району Одеської області № 399-VII від 18.07.2020 р., припинення права власності і скасування державної реєстрації права власності Долинської сільської ради Ренійського району Одеської області на земельні ділянки. Свої позовні вимоги позивач мотивує тим, що її право на отримання в натурі земельної частки (паю) не було реалізовано у повному обсязі, за нею збереглося як правоколективної власностіна землі,які буливизначені удержавному актіна правоколективної власностіна землюОД19-2001від 28.02.1996р.,так іправо наспільне використанняземель,які відповіднодо схемиподілу земельколективної власностібули визначеніяк такі,що непідлягають поділута повиннівикористовуватися пайовиками(власникамисертифікатів)сумісно.Рішення від18.07.2020р.№ 399ц-VII прийнято за відсутності належних правових підстав для припинення права колективної власності на землі та припинення права пайовиків на їх спільне використання.
Позивач таїї представникадвокат ТимошенкоА.А.у підготовчесудове засіданняне з`явились, від представника позивача надійшла заява про розгляд справи у їх відсутності, позовні вимоги підтримують в повному обсязі.
Представник відповідача по справі, у підготовче судове засідання не з`явився, направив заяву про визнання позовних вимог та розгляд справи за його відсутності.
Відповідно до ч. 2ст.247ЦПК України, у зв`язку з неявкою в судове засідання всіх учасників справи, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.
Частиною 3 ст. 200 ЦПК України визначено, що за результатами підготовчого провадження суд ухвалює рішення у випадку визнання позову відповідачем.
Згідно ч. 4 ст. 206 ЦПК України, у разі визнання відповідачем позову суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову. Якщо визнання відповідачем позову суперечить закону або порушує права, свободи чи інтереси інших осіб, суд постановляє ухвалу про відмову у прийнятті визнання відповідачем позову і продовжує судовий розгляд.
Судом встановлено, що визнання відповідачем позову не порушує права, свободи та інтереси інших осіб та не суперечить закону.
Виходячи з наведеного, суд вважає, що рішення у справі можливо постановити при проведенні підготовчого судового засідання.
- В ході розгляду справи судом були дослідженні наступні докази: копія архівної виписки №20-А-42 від 01.06.2018р. з протоколу загальних зборів від 02.03.1993р.; копія свідоцтва про реєстрацію №252 від 21.04.1993р.; копія свідоцтва про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб`єкта підприємницької діяльності юридичної особи від 26.04.1999р.; копія архівної копії №А-24-07-21/07-01 від 02.06.2021р. з рішення Долинської сільської ради народних депутатів від 15.08.1995р.; копія листа на ім`я директора одеського філіалу інституту землеустрою від голови Долинської сільської ради; копія відповіді від 04.11.2021р. №224/42-21; копія виписки з технічного звіту по виготовленню державного акту на право колективної власності на землю КСП «АНАДОЛ»; копія державного акту на право колективної власності на землю серії ОДІ 9-2001 від 28.02.1996р.;копія розпорядження Ренійської районної державної адміністрації №129 від 01.03.1996р.; копія додатку до розпорядження №129 від 01.03.1996р.; копія сертифікату ОД№0094470 на право на земельну частку (пай); копія схеми поділу земель колективної власності на земельні частки КСП«АНАДОЛ»;копія коригування схеми поділу земель колективної власності на земельні частки КСП «АНАДОЛ» з планом земель колективної власності;копія архівної копії №21-А-42 від 01.06.2018р. з протоколу №1 засідання зборів уповноважених КСП «АНАДОЛ» від 08.02.2000р.; копія архівної копії №40-А-01-21/07-17 від 07.07.2021р. з протоколу №2 засідання реорганізаційної комісії від 23.02.2000р.; копія архівної копії №39-А-01-21/07-17 від 07.07.2021р. з протоколу №1 загальних зборів засновників від 07.03.2000р.; копії реєстраційної картки СВК «ДОЛИНСЬКЕ» від 13.03.2000р., свідоцтва про державну реєстрацію СВК «ДОЛИНСЬКЕ»;копія протоколу зборів від 01.06.2003р.; копія державного акту на право власності на земельну ділянку ЯБ№908155; копія листа голови СВК «ДОЛИНСЬКЕ» від 29.08.2016р. №234; копія розпорядження №387/А-2016 від 05.09.2016р.; копія листа керівника СВК «ДОЛИНСЬКЕ» вих.№11 від 19.05.2021р.; копія письмової відповіді виконкому Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 25.06.2021р. №06/1190-1585; копія рішення сорок дев`ятої сесії сьомого скликання Долинської сільської ради №399-VII від 18.07.2020р.; копія рішення №417- VII від 20.08.2020р.; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:005:0527 площею 0,0456га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0424 площею 8,4581га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:006:0002 площею 94,7202га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:006:0003 площею 84,3953га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:007:0004 площею 57,5470га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:007:0005 площею 54,2462га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:005:0520 площею 37,3677га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:004:0400 площею 35,3566га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:007:0002 площею 30,4811га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0353 площею 30,3171га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0435 площею 28,9733га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0347 площею 28,8382га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0348 площею 27,1262га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:005:0519 площею 26,1057га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0429 площею 24,9977га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0346 площею 24,7452га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:005:0524 площею 22,3789га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0357 площею 23,2468га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:005:0521 площею 21,8911га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0434 площею 21,2654га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0436 площею 20,6687га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0419 площею 19,9937га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0428 площею 18,1743га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0413 площею 16,3637га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0349 площею 16,0433га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0423 площею 15,2973га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0355 площею 14,83га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:005:0525 площею 14,2488га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0352 площею 13,1399га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:007:0003 площею 12,72га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0354 площею 10,9733га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0422 площею 12,1891га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0433 площею 12,0398га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:005:0522 площею 9,8525га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0345 площею 8,359га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0351 площею 7,2336га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0343 площею 6,9624га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0350 площею 6,585га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0342 площею 6,4776га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0418 площею 4,5622га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0340 площею 4,8829га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0344 площею 4,6878га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:004:0393 площею 4,9088га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:005:0526 площею 3,836га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:004:0394 площею 3,7719га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0421 площею 3,5697га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0426 площею 2,4935га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0420 площею 2,6402га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0341 площею 2,2207га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0430 площею 2,2127га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0425 площею 2,055га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0358 площею 1,8034га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:005:0523 площею 1,3318га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:005:0518 площею 0,3705га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0356 площею 4,8878га; довідка (оригінал) з ДРРП по земельній ділянці кадастровий номер 5124180500:01:001:0427 площею 2,2772 га; копія супроводного листа ПП «ТАЙЗЕР ЕКСПО УКРАЇНА» від 29.11.2021р.; копія технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Долинської сільської ради Ренійського району Одеської області (том 1 на 66 аркушах); копія технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Долинської сільської ради Ренійського району Одеської області (том 2 на 152 аркушах); висновок №3034 від 30.09.2021р..
Дослідивши наданідокази,судом буловстановлено,що 02березня 1993р.загальними зборамиуповноважених членівколгоспу «Коммунист»було прийняторішення прореорганізацію колгоспув колективнесільськогосподарське підприємство«АНАДОЛ». В результаті проведення реорганізації було зареєстровано колективне сільськогосподарське підприємство «АНАДОЛ» та видано свідоцтво про реєстрацію №252 від 21.04.1993р. Пізніше на заміну вказаного свідоцтва було видано свідоцтво про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб`єкта підприємницької діяльності юридичної особи від 26.04.1999р. згідно з яким КСП «АНАДОЛ» було присвоєно ідентифікаційний код суб`єкта підприємницької діяльності в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України: 03767972.
15.08.1995р. Долинською сільською радою народних депутатів в результаті розгляду клопотання правління КСП «АНАДОЛ» було вирішено передати в колективну власність членам КСП «АНАДОЛ» земельну ділянку та видати КСП «АНАДОЛ» державний акт на право колективної власності на землю.
На підставі договору №262 від 16.11.1995р. було розроблено технічну документацію з виготовлення державного акту на право колективної власності на землю КСП «АНАДОЛ».
28.02.1996р. КСП «АНАДОЛ» було видано державний акт на право колективної власності на земельну ділянку загальною площею 3862,4 га.
01.03.1996р. розпорядженням Ренійської районної державної адміністрації №129 було затверджено розміри земельних паїв по сільськогосподарських підприємствах району, у т.ч. КСП «АНАДОЛ».
20.11.1996р. позивачу, як члену КСП «АНАДОЛ», було видано сертифікат ОД№0094243 на право на земельну частку (пай) розміром 3.29га. Сертифікат зареєстровано 22.11.1996р. у книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) за №270.
На підставі договору №26 від 06.01.2000р. у відповідності до вимог діючого на той момент законодавства, з метою проведення процедури реалізації права власників сертифікатів на отримання у приватну власність земельних ділянок зі складу земель колективної власності, було розроблено схему поділу земель колективної власності на земельні частки (паї). Відповідно до схеми поділу було визначено склад земель для паювання, визначено землі, які підлягають першочерговому поділу та землі які станом на час складання схеми поділу були визначені як такі, що поділу не підлягають та повинні використовуватися пайовиками сумісно. В подальшому, на підставі договору №527 від 16 червня 2002 року, у зв`язку з включенням земель Придунайської заплави до земель які підлягають поділу, було розроблено коригування схеми поділу земель колективної власності на земельні частки (паї), уточнено склад земель для паювання, уточнено землі, які підлягають першочерговому поділу та землі, які визначені як такі, що поділу не підлягають та повинні використовуватися пайовиками сумісно. В якості додатку до коригування схеми було долучено детальний план земель колективної власності з розмежуванням складу земель по масивах та категоріях.
08.02.2000р. на загальних зборах уповноважених КСП «АНАДОЛ» було прийнято рішення про реорганізацію КСП «АНАДОЛ» в сільськогосподарський виробничий кооператив ДОЛИНСЬКЕ». Протоколом №2 засідання реорганізаційної комісії' від 23.02.2000р. було затверджено обрання форми реорганізації шляхом перетворення в кооператив. Протоколом №1 загальних зборів засновників від 07.03.2000р. було прийнято рішення про створення СВК ДОЛИНСЬКЕ» на базі КСП «АНАДОЛ».
На виконання прийнятих рішень було надано документи для проведення державної реєстрації та проведено державну реєстрацію реорганізації КСП «АНАДОЛ» шляхом перетворення в СВК ДОЛИНСЬКЕ». 13.03.2000р. видано свідоцтво про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб`єкта підприємницької діяльності - юридичної особи, про що зроблено запис у журналі обліку реєстраційних справ за №04057215100010083. При проведенні процедури реорганізації за СВК «ДОЛИНСЬКЕ» було збережено ідентифікаційний код суб`єкта підприємницької діяльності в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України: 03767972, який було раніше присвоєно КСП «АНАДОЛ». Тобто відбулася реорганізація підприємства шляхом перетворення у інше підприємство зі зміною організаційно - правової форми.
01.06.2003р. з метою подальшого виконання процедури реалізації права власників сертифікатів на отримання земельних ділянок з колективної власності у приватну власність було проведено збори власників сертифікатів, визначено, що розподіл земельних ділянок має бути проведений за результатами жеребкування, проведено жеребкування, визначено черговість розподілу земельних ділянок серед пайовиків.
В подальшому позивачем, на підставі розпорядження Ренійської районної державної адміністрації Одеської області від 16.11.2005р., зі складу земель, які підлягали поділу згідно зі схемою поділу земель колективної власності, було отримано в натурі земельну ділянку площею 1,71га., кадастровий номер 5124180500:01:005:0429 право власності на яку посвідчено державним актом про право власності на земельну ділянку ЯБ№908155 від 03 травня 2006р., який був зареєстрований в книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №0106162700519.
Таким чином позивачем було частково реалізовано своє право на отримання в натурі земельної частки (паю) і з належних позивачу 3,29га. отримано в натурі 1,71га..
Оскільки з часом відбулася зміна законодавства регулюючого питання процедури виділу пайовикам земельних ділянок в натурі, а також відбулися зміни у якісному складі земель, 29.08.2016р. СВК ДОЛИНСЬКЕ», яке є правонаступником КСП «АНАДОЛ», за результатом проведення обговорень з власниками сертифікатів, було надано до Ренійської районної державної адміністрації звернення за №234 про прийняття рішення про розробку проекту землеустрою щодо" організації території земельних часток (паїв) площею 1126,80 га з складу земель сумісного користування пайовиків з метою забезпечення подальшого проведення процедури отримання у приватну власність пайовиками земельних ділянок зі складу земель колективної власності які не було раніше поділено.
Розпорядженням Ренійської районної державної адміністрації від 05.09.2016р. №387/А-2016 було надано дозвіл на виготовлення проекту землеустрою.
19.05.2021р. з боку СВК «ДОЛИНСЬКЕ», з метою забезпечення подальшого проведення процедури отримання пайовиками земельних ділянок зі складу земель колективної власності у приватну власність, було надано до Ренійської міської ради письмове звернення про сприяння в укладенні договору на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок колективної власності колишнього КСП «АНАДОЛ».
25.06.2021р. Ренійською міською радою було надано письмову відповідь про наявність факту порушення з боку Долинської сільської ради Ренійського району Одеської області та факт протиправної передачі земель зі складу колективної власності у комунальну власність, що обумовлює неможливість надання згоди в укладенні договору на розроблення технічної документації із землеустрою до вирішення питання по суті.
-Як булоз`ясовано,18.07.2020р.рішенням сорокдев`ятої сесіїсьомого скликанняДолинської сільськоїради №399-УІІбуло затвердженорозроблену ПП«ТАЙЗЕР ЕКСПОУКРАЇНА» назамовлення Долинськоїсільської радитехнічну документаціюз землеустроющодо інвентаризаціїземель комунальноївласності (земельколективної власностічленів колишньогоКСП «АНАДОЛ»)загальною площею980,2155гаі,з врахуваннямподальших змін,внесених рішенням№417-VIIвід 20.08.2020р.,передано докомунальної власностінаступні земельніділянки: кадастровий номер 5124180500:01:005:0527 площею 0,0456га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0424 площею 8,4581га; кадастровий номер 5124180500:01:006:0002 площею 94,7202га; кадастровий номер 5124180500:01:006:0003 площею 84,3953га; кадастровий номер 5124180500:01:007:0004 площею 57,5470га; кадастровий номер 5124180500:01:007:0005 площею 54,2462га; кадастровий номер 5124180500:01:005:0520 площею 37,3677га; кадастровий номер 5124180500:01:004:0400 площею 35,3566га; кадастровий номер 5124180500:01:007:0002 площею 30,4811га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0353 площею 30,3171га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0435 площею 28,9733га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0347 площею 28,8382га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0348 площею 27,1262га; кадастровий номер 5124180500:01:005:0519 площею 26,1057га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0429 площею 24,9977га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0346 площею 24,7452га; кадастровий номер 5124180500:01:005:0524 площею 22,3789га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0357 площею 23,2468га; кадастровий номер 5124180500:01:005:0521 площею 21,8911га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0434 площею 21,2654га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0436 площею 20,6687га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0419 площею 19,9937га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0428 площею 18,1743га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0413 площею 16,3637га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0349 площею 16,0433га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0423 площею 15,2973га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0355 площею 14,83га; кадастровий номер 5124180500:01:005:0525 площею 14,2488га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0352 площею 13,1399га; кадастровий номер 5124180500:01:007:0003 площею 12,72га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0354 площею 10,9733га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0422 площею 12,1891га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0433 площею 12,0398га; кадастровий номер 5124180500:01:005:0522 площею 9,8525га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0345 площею 8,359га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0351 площею 7,2336га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0343 площею 6,9624га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0350 площею 6,585га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0342 площею 6,4776га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0418 площею 4,5622га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0340 площею 4,8829га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0344 площею 4,6878га; кадастровий номер 5124180500:01:004:0393 площею 4,9088га; кадастровий номер 5124180500:01:005:0526 площею 3,836га; кадастровий номер 5124180500:01:004:0394 площею 3,7719га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0421 площею 3,5697га; кадастровий номер 5124180500:01:004:0401 площею 2,9047га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0426 площею 2,4935га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0420 площею 2,6402га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0341 площею 2,2207га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0430 площею 2,2127га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0425 площею 2,055га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0358 площею 1,8034га; кадастровий номер 5124180500:01:005:0523 площею 1,3318га; кадастровий номер 5124180500:01:005:0518 площею 0,3705га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0356 площею 4,8878га; кадастровий номер 5124180500:01:001:0427 площею 2,2772га.
На підставі рішення №399-VII від 18.07.2020р. державним реєстратором Федотовим Юрієм Федоровичем було здійснено реєстрацію права власності на вищезазначені земельні ділянки за Долинською сільською радою Ренійського району Одеської області.
Зазначені урішенні від18.07.2020р.№399-VIIземельні ділянкивилучені зскладу земельякі булипередані уколективну власністьчленів колишньогоКСП «АНАДОЛ»за державнимактом направо колективноївласності серіїОД 19 2001,від 28.02.1996р. (у тому числі з складу земель, які згідно з схемою поділу земель колективної власності були визначені які такі, що не підлягали поділу та повинні були використовуватися пайовиками сумісно).
Вказане визначено безпосередньо у тексті спірного рішення Долинської сільської ради №399-VII від 18.07.2020р., додатково підтверджується даними технічного звіту по виготовленню державного акту на право колективної власності на землю КСП «АНАДОЛ» що містить каталоги координат меж земельних ділянок колективної власності, даними схеми поділу земель колективної власності з планом земель, висновком сертифікованого інженера - землевпорядника №3034 від 30.09.2021р. наданого з ПП «ТАЙЗЕР ЕКСПО УКРАЇНА», що є безпосереднім розробником технічної документації з землеустрою на підставі якої Долинською сільською радою було прийнято спірне рішення №399- VII від 18.07.2020р., технічною документацією з землеустрою розробленою ПП «ТАЙЗЕР ЕКСПО УКРАЇНА» на замовлення Долинської сільської ради, яка містить координати меж та ситуаційні схеми місць розташування спірних земельних ділянок, та з посиланням на яку Долинською сільською радою було прийнято спірне рішення.
Вивчивши матеріали справи та надані документи, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Згідно із ЗУ «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)» від 05 червня 2003 року № 899 встановлено, що основним документом, що посвідчує право на земельну частку (пай), є сертифікат на право на земельну частку (пай), виданий районною (міською) державною адміністрацією. Документами, що посвідчують право на земельну частку (пай), також є свідоцтво про право на спадщину, посвідчені у встановленому законом порядку договори купівлі-продажу, дарування, міни, до яких додається сертифікат на право на земельну частку (пай), рішення суду про визнання права на земельну частку (пай).
Приписи щодо паювання земель сільськогосподарського призначення містить, також Указ Президента України від 8 серпня 1995 року № 720/95 «Про порядок паювання земель, переданих у колективну власність сільськогосподарським підприємствам і організаціям», пунктом 1 якого визначено, що паюванню підлягають сільськогосподарські угіддя, передані у колективну власність колективним сільськогосподарським підприємствам, сільськогосподарським кооперативам, сільськогосподарським акціонерним товариствам, у тому числі створеним на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств. Паювання земель радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств здійснюється після перетворення їх на колективні сільськогосподарські підприємства. Паювання земель передбачає визначення розміру земельної частки (паю) у колективній власності на землю кожного члена колективного сільськогосподарського підприємства, сільськогосподарського кооперативу, сільськогосподарського акціонерного товариства без виділення земельних ділянок в натурі (на місцевості).
Згідно п.2, п.5, п.6 Указу Президента України від 08 серпня 1995 року № 720/95 було встановлено, що право на земельну частку (пай) мають члени колективного сільськогосподарського підприємства, сільськогосподарського кооперативу, сільськогосподарського акціонерного товариства, в тому числі пенсіонери, які раніше працювали в ньому і залишаються членами зазначеного підприємства, кооперативу, товариства, відповідно до списку, що додається до державного акта на право колективної власності на землю. При паюванні вартість і розміри в умовних кадастрових гектарах земельних часток (паїв) всіх членів підприємства, кооперативу, товариства є рівними. Видача громадянам сертифікатів на право на земельну частку (пай) єдиного в Україні зразка та їх реєстрація провадяться відповідною районною державною адміністрацією. Після видачі громадянинові державного акта на право приватної власності на земельну ділянку сертифікат на право на земельну частку (пай) повертається до районної державної адміністрації.
Відповідно до Указу Президента України від 08 серпня 1995 року № 720/95 «Про порядок паювання земель, переданих у колективну власність сільськогосподарським підприємствам і організаціям» було розроблено Методичні рекомендації щодо порядку передачі земельної частки(паю) в натурі із земель колективної власності членам колективних сільськогосподарських підприємств і організацій, які затверджено наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства сільського господарства і продовольства України, Української академії аграрних наук від 04 червня 1996 року № 47/172/48.
За змістом пунктів 1.3., 1.5., 2.7. Методичних рекомендацій передача в натурі земельної частки (паю) громадянину здійснюється після складання «Схеми поділу земель колективної власності на земельні частки (паї)» (далі - Схеми). Схеми складаються за участю керівників і спеціалістів колективних сільськогосподарських підприємств (організацій), сільськогосподарських кооперативів, сільськогосподарських акціонерних товариств, у тому числі створених на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств, затверджуються загальними зборами (зборами уповноважених) членів цих підприємств і організацій та погоджуються районними (міськими) державними адміністраціями (виконавчими комітетами міських Рад). На Схемі виділяються земельні масиви, що можуть бути поділені на земельні частки (паї) без обмежень в часі, в тому числі ділянки першочергової приватизації, а також земельні масиви, які поділяються на земельні частки (паї) після закінчення певного технологічного сільськогосподарського циклу. Крім того, визначаються: земельні ділянки, що поділяються одночасно без подрібнення в натурі на окремі паї (зрошувані угіддя, сади, виноградники, хмільники, ягідники тощо); земельні ділянки, що не підлягають поділу і повинні використовуватись сумісно (угіддя, законсервовані, виходячи з екологічних умов; невеликі площі сільськогосподарських угідь, в результаті поділу яких на окремі земельні ділянки стає неможливим механізований обробіток ґрунту).
Згідно із ч. 1 ст. 1 ЗК України від 18 грудня 1990 року № 561- XII, що був чинним на момент видачі державного акту на право колективної власності ОД19-2001 від 28.02.1996р., земельні відносини в Україні регулювалися цим кодексом та іншими актами законодавства України і Республіки Крим, що видавалися відповідно до нього.
Приписами ст. 3 ЗУ України від 18 грудня 1990 року № 561-ХІІ було передбачено, що власність на землю в Україні має такі форми: державну, колективну, приватну. Усі форми власності є рівноправними.
Стаття 4 ЗУ України від 18 грудня 1990 року № 561-ХІІ встановлювала, що землі, які перебувають у державній власності, можуть передаватися в колективну або приватну власність і надаватися у користування, у тому числі в оренду, за винятком випадків, передбачених законодавством України і Республіки Крим.
Статтею 5 ЗУ України від 18 грудня 1990 року № 561-ХІІ було визначено, що
земля може належати громадянам на праві колективної власності.
Відповідно до ст.ст. 22, 23 ЗУ України від 18 грудня 1990 року № 561-ХІІ було встановлено, що право власності на землю або право користування наданою земельною ділянкою виникає після встановлення землевпорядними організаціями меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) і одержання документа, що посвідчує це право. Право власності або право постійного користування землею посвідчується державними актами, які видаються і реєструються сільськими, селищними, міськими, районними Радами народних депутатів. Державний акт на право колективної власності на землю видається колективному сільськогосподарському підприємству, сільськогосподарському кооперативу, сільськогосподарському акціонерному товариству із зазначенням розмірів земель, що перебувають у власності підприємства, кооперативу, товариства і у колективній власності громадян.
Ч.З ст.З Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 № 1952 - IV встановлено, що речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 1 січня 2013 року, визнаються дійсними, якщо реєстрація таких прав була проведена відповідно до законодавства, яке діяло на момент їх виникнення, або якщо на момент виникнення таких прав діяло законодавство, що не передбачало їх обов`язкової реєстрації..
Відповідно до п.10 Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про Державний земельний кадастр» документи, якими було посвідчено право власності чи праве постійного користування земельною ділянкою, видані до набрання чинності цим Законом, є дійсними.
Відповідно до п.7 розділу X перехідних положень Земельного кодексу України встановлено, що громадяни та юридичні особи, що одержали у власність, у тимчасове користування, в тому числі на умовах оренди, земельні ділянки у розмірах, що були передбачені раніше діючим законодавством, зберігають права на ці ділянки.
Статтею 328 ЦК України визначено, що право власності набувається на підставах, що не заборонені законом. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Держава забезпечує захист прав усіх суб`єктів права власності і господарювання, їх рівність перед законом, соціальну спрямованість економіки (частина четверта статті 13 Конституції України). В силу ст. 41 Конституції України ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності.
Відповідно до ч. І ст. 153 Земельного кодексу України власник не може бути позбавлений права власності на земельну ділянку, крім випадків, передбачених цим кодексом та іншими законами України.
Підстави припинення права власності на земельну ділянку визначені у ст. 28 Земельного кодексу України від 18.12.1990 та у ст. 140 Земельного кодексу України від 25.10.2001. Ці підстави є вичерпні.
Із прийняттям Земельного кодексу України від 25.10.2001 №2768-ІІІ, законодавець виключив із форм власності на землю форму колективної власності, режим якої встановлювався раніше діючим законодавством.
Разом з цим, враховуючи положення ст. 58 Конституції України, на час набуття права колективної власності така форма власності була передбачена законом, а тому подальша зміна законодавства не може мати наслідком позбавлення права власності набутого у спосіб передбачений законом. Зміни, що відбулися в земельному законодавстві після видачі державного акту на право колективної власності на землю, не можуть бути підставою для припинення права власності на землю, оскільки припинення права власності з такої підстави не передбачено нормами чинного законодавства України.
Згідно з ч.3 ст.5 ЗК України 1990р. розпорядження земельними ділянками, що перебувають у колективній власності громадян, здійснюється за рішенням загальних зборів колективу співвласників.
Згідно з пунктом 17 Перехідних положень ЗК України, що набрав чинності 01 січня 2002 року, сертифікати на право на земельну частку (пай) є дійсними до виділення власникам земельних паїв у натурі (на місцевості) земельних ділянок та видачі їм державних актів на право власності на землю.
Сукупністю наведених вище норм гарантується недопущення порушень майнових прав колишніх членів колективних сільськогосподарських підприємств, у тому числі прав власності та прав користування на земельні ділянки, що не підлягають поділу і повинні використовуватися сумісно.
Ст.19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною 4 статті 13 Конституції України держава забезпечує захист прав усіх суб`єктів права власності і господарювання, їх рівність перед законом. Основний Закон України гарантує кожному право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю відповідно до закону.
Відповідно до ч.І ст.15 та ч.І ст.16 Цивільного кодексу (далі - ЦК) України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.
Дії органів державної влади та місцевого самоврядування, спрямовані на позбавлення правомірно набутого права на земельну ділянку поза межами підстав, визначених у етапі 140 Земельного кодексу України, є незаконними.
З огляду на те, що право позивача на отримання в натурі земельної частки (паю) не було реалізовано у повному обсягу, за позивачем збереглося як право колективної власності на землі, які були визначені у державному акті на право колективної власності на землю ОД19-2001 від 28.02.1996р., так і право на спільне використання земель, які відповідно до схеми поділу земель колективної власності були визначені як такі, що не підлягають поділу та повинні використовуватися пайовиками (власниками сертифікатів) сумісно.
Спірне рішення від 18.07.2020р. №399ц-VІІ, яким Долинська сільська рада вилучила земельні ділянки зі складу земель колективної власності та спільного використання пайовиків і передала їх до комунальної власності, було прийнято за відсутності належних правових підстав для припинення права колективної власності на вказані землі та припинення права пайовиків на їх спільне використання і є незаконним.
При прийнятті Долинською сільською радою спірного рішення земельні ділянки вибули зі складу земель колективної власності та, відповідно, з спільного сумісного використання пайовиків без їх згоди, зокрема і без згоди позивача, право якого на володіння, користування та розпорядження (спільно з іншими пайовиками) землею у даному випадку є порушеним, оскільки особа, яка зареєструвала право власності на землю, в силу встановленого законом принципу реєстраційного підтвердження володіння набуває щодо такої землі усіх прав та повноважень власника, що відповідно тягне за собою втрату таких прав та повноважень позивачем.
Ст.13 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)» від 05 червня 2003 року № 899 визначено, що, нерозподіленою земельною ділянкою є земельна ділянка, яка відповідно до проекту землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв) увійшла до площі земель, що підлягають розподілу, але відповідно до протоколу про розподіл земельних ділянок не була виділена власнику земельної частки (паю).
Не витребуваною є земельна частка (пай), на яку не отримано документа, що посвідчує право на неї, або земельна частка (пай), право на яку посвідчено відповідно до законодавства, але яка не була виділена в натурі (на місцевості).
У разіякщо до 1січня 2025року власник не витребуваної земельної частки (паю) або його спадкоємець не оформив право власності на земельну ділянку, він вважається таким, що відмовився від одержання земельної ділянки.
Така не витребувана земельна частка (пай) після формування її у земельну ділянку за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради (у разі необхідності формування) за заявою відповідної ради на підставі рішення сулу передається у комунальну власність територіальної громади. на території якої вона розташована, у порядку визнання майна безхазяйним.
Ст.14-1 Закону України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)» від 05 червня 2003 року № 899 визначено, що, у разі якщо власники земельних часток (паїв) після розподілу земельних ділянок, що підлягали паюванню, до 1 січня 2019 року не прийняли рішення про розподіл інших земель, що залишилися у колективній власності колективного сільськогосподарського підприємства, сільськогосподарського кооперативу, сільськогосподарського акціонерного товариства, що не було припинено як юридична особа, та якщо такі землі не передані у власність у порядку, визначеному законом, розподіл таких земель проводиться згідно з вимогами цієї статті за згодою більшості осіб, визначених абзацами другим - четвертим частини першої статті 1 цього Закону, яким були виділені земельні ділянки в розмірі земельної частки (паю).
Організація розподілу земель, що залишилися у колективній власності, здійснюється сільською, селищною, міською радою, на території якої такі землі розташовані.
Розподіл між власниками земельних часток (паїв) та їх спадкоємцями земель, що залишилися у колективній власності після розподілу земельних ділянок, має бути здійснений до 1 січня 2025 року.
У разі якщо до 1січня 2025року протокол про розподіл земель, що залишилися у колективній власності після розподілу земельних ділянок між особами, визначеними абзацами другим - четвертим частини першої статті 1 цього Закону, яким буде виділені земельні ділянки в розмірі земельної частки (паю), не оформлений у порядку, визначеному цією статтею, та не поданий на затвердження органу місцевого самоврядування, вважається, що суб`єкти права колективної власності відмовилися від права колективної власності на землю, а зазначені землі (крім не витребуваних часток (паїв) і сформованих за їх рахунок земельних ділянок, а також нерозподілених земельних ділянок) передаються у комунальну власність в порядку визнання майна безхазяйним.
Тобто закономвизначено додатковіумови заяких презюмуєтьсявідмова відправа тадодаткові підставидля переданняу комунальнувласність земель,але такіпідстави можутьмати місцелише після1січня 2025року ітаке переданняможе бутиздійснене лишена підставірішення судуз дотриманнямвизначеного порядку. Лише за наявності таких підстав та з дотриманням визначеного порядку орган місцевого самоврядування може зареєструвати право комунальної власності на такі землі.
Згідно пункту 10 статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування", акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.
Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 30.05.2018р. у справі 923/466/17 (ЄДРСР 74506122) було встановлено наступні правові висновки:
«Згідно зі статтею 152 Земельного кодексу України захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється, зокрема, шляхом визнання прав, визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування, а також застосування інших, передбачених законом, способів, у тому числі шляхом поновлення порушених прав юридичних і фізичних осіб, що виникають у результаті рішень, дій чи бездіяльності органів або посадових осіб місцевого самоврядування, в судовому порядку.
Відповідно до частини другої, третьої цієї ж статті землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Згідно до вимог частини першої статті 155 Земельного кодексу України у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.
Статтею 21 Цивільного кодексу України визначено, що суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Відповідно до частини першої статті 393 цього Кодексу правовий акт органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, який не відповідає законові і порушує права власника, за позовом власника майна визнається судом незаконним та скасовується.
Аналіз положень указаних норм законодавства свідчить про те, що особа, законний інтерес або право якої порушено, може скористатися способом захисту, який прямо передбачено нормою матеріального права.».
Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 19.06.2018р. у справі 916/1979/13 (ЄДРСР 76325982), усуваючи розбіжності у правозастосуванні, було підтримано такі висновки та зазначено наступне:
«Судовий захист є одним із найефективніших правових засобів захисту інтересів фізичних та юридичних осіб. Неправомірні рішення, дії чи бездіяльність посадових осіб органів місцевого самоврядування, прийняті з порушенням прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, можуть бути оскаржені відповідно до частини другої статті 55, статті 124 Конституції України.
У такому разі вимога про визнання рішення незаконним може розглядатись як спосіб захисту порушеного цивільного права згідно із статтею 16 ЦК України, якщо фактично підставою пред`явлення позовної вимоги є оспорювання прав особи, що виникло в результаті та після реалізації рішення суб`єкта владних повноважень.
Згідно положень ч. 3 ст.26 ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" відомості про речові права, обтяження речових прав, внесені до Державного реєстру прав, не підлягають скасуванню та/або вилученню.
У разі скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав на підставі судового рішення чи у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2 частини шостої етапі 37 цього Закону, а також у разі визнання на підставі судового рішення недійсними чи скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування на підставі судового рішення державної реєстрації прав, державний реєстратор чи посадова особа Міністерства юстиції України (у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону) проводить державну реєстрацію набуття, зміни чи припинення речових прав відповідно до цього Закону.
Ухвалення судом рішення про скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав, визнання недійсними чи скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, а також скасування державної реєстрації прав допускається виключно з одночасним визнанням, зміною чи припиненням цим рішенням речових прав, обтяжень речових прав, зареєстрованих відповідно до законодавства (за наявності таких прав).
Згідно з абз. 4 ч. 10 ст. 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки.
Відповідно до абзацу 5 ч. 10 ст. 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень).
На підставі вищевикладеного, суд задовольняє вимоги позивача про визнання незаконним та скасування рішення сорок дев`ятої сесії сьомого скликання Долинської сільської ради Ренійського району Одеської області №399-VII від 18 липня 2020р. та вимоги про припинення права власності з одночасним скасуванням державної реєстрації права власності Долинської сільської ради Ренійського району Одеської області на спірні земельні ділянки.
У відповідності із ст. 141 ЦПК України, суд стягує з відповідача на користь позивача судовий збір у розмірі 52 664 грн. 00 коп., сплачені позивачем при подачі позовної заяви.
Керуючись ст.ст. 12, 13, 18, 58, 81, 89, 133,141, 200, 206, 223, 259, 263-265, 268, 354 ЦПК України, ст.ст. 15, 16, 21 ЦК України, ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування", ст.ст. 152,155Земельного кодексуУкраїни, ст. 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр», -
В И Р І Ш И В :
1. Позовні вимоги ОСОБА_1 до Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської області про визнання рішення незаконним, припинення права власності та скасування державної реєстрації права власності на земельні ділянки задовольнити.
2. Визнати незаконним і скасувати рішення сорок дев`ятої сесії сьомого скликання Долинської сільської ради Ренійського району Одеської області №399-VII від 18 липня 2020р.
3.Припинити право власності і скасувати державну реєстрацію права власності Долинської сільської ради Ренійського району Одеської області (код юридичної особи 04380471) на наступні земельні ділянки:
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:005:0527 площею 0,0456га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2134924051241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0424 площею 8,4581га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2134944251241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:006:0002 площею 94,7202га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2134962751241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:006:0003 площею 84,3953га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2134985651241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:007:0004 площею 57,5470га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2135009951241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:007:0005 площею 54,2462га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2135029951241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:005:0520 площею 37,3677га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2135060151241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:004:0400 площею 35,3566га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2135317051241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:007:0002 площею 30,4811га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2135486151241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0353 площею 30,3171га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2135830451241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0435 площею 28,9733га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2135842051241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0347 площею 28,8382га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2135871751241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0348 площею 27,1262га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2135924251241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:005:0519 площею 26,1057га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2136150151241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0429 площею 24,9977га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2136282151241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0346 площею 24,7452га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2136476851241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:005:0524 площею 22,3789га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2136491251241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0357 площею 23,2468га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2136524251241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:005:0521 площею 21,8911га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2136535051241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0434 площею 21,2654га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2136549851241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0436 площею 20,6687га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2136559351241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0419 площею 19,9937га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2136574951241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0428 площею 18,1743га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2136586651241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0413 площею 16,3637га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2137547551241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0349 площею 16,0433га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2137567451241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0423 площею 15,2973га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2137577451241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0355 площею 14,83га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2137592151241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:005:0525 площею 14,2488га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139531551241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0352 площею 13,1399га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139541851241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:007:0003 площею 12,72га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139569851241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0354 площею 10,9733га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139587051241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0422 площею 12,1891га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139622851241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0433 площею 12,0398га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139644451241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:005:0522 площею 9,8525га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139684851241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0345 площею 8,359га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139708251241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0351 площею 7,2336га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139771651241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0343 площею 6,9624га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139800751241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0350 площею 6,585га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2139806451241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0342 площею 6,4776га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2179120551241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0418 площею 4,5622га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140071751241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0340 площею 4,8829га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140092751241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0344 площею 4,6878га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140200651241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:004:0393 площею 4,9088га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140231151241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:005:0526 площею 3,836га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140323451241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:004:0394 площею 3,7719га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140503951241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0421 площею 3,5697га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140522251241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:004:0401 площею 2,9047га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140535351241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0426 площею 2,4935га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140547051241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0420 площею 2,6402га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2179103451241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0341 площею 2,2207га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140563051241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0430 площею 2,2127га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140600651241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0425 площею 2,055га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140618851241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0358 площею 1,8034га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140629451241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:005:0523 площею 1,3318га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140642051241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:005:0518 площею 0,3705га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140667951241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0356 площею 4,8878га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140685651241);
-земельну ділянку з кадастровим номером 5124180500:01:001:0427 площею 2,2772га (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2140695451241).
4. Стягнути з Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської області на користь позивачки ОСОБА_1 судові витрати у розмірі 52664 грн. 00 коп.
Рішення може бути оскаржене до Одеського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Суддя Костянтин СОРОКІН
Суд | Ренійський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 19.07.2022 |
Оприлюднено | 15.08.2022 |
Номер документу | 105705737 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: спори про припинення права власності на земельну ділянку |
Цивільне
Ренійський районний суд Одеської області
Сорокін К. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні