Ухвала
від 02.08.2022 по справі 10/198
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

03 серпня 2022 року м. Кропивницький Справа № 10/198

провадження № 2-зв/340/10/22

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Черниш О.А.,

розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, поновлення строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання та про видачу його дубліката

заявник: Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (25009, м. Кропивницький, вул. Соборна, 7а, код ЄДРПОУ 20632802)

позивач: управління Пенсійного Фонду України в м. Кіровограді (25001, м. Кропивницький, вул. 50 років Жовтня, 4, код ЄДРПОУ 20650088)

відповідач: спеціалізований кооператив "Калібр" (25030, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Бєляєва, 5, к.1, кв. 51, код ЄДРПОУ 20637107)

про стягнення заборгованості, -

В С Т А Н О В И В :

У провадженні Господарського суду Кіровоградської області перебувала справа №10/198 за позовом управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді до спеціалізованого кооперативу "Калібр" про стягнення заборгованості з відшкодування витрат на виплату і доставку пільгових пенсій.

Постановою Господарського суду Кіровоградської області від 31.08.2007 року у цій справі позов управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді задоволено, стягнуто на його користь зі спеціалізованого кооперативу "Калібр" заборгованість з відшкодування витрат на виплату і доставку пільгових пенсій в сумі 4232,23 грн.

Вказана постанова суду набрала законної сили 11.09.2007 року.

Господарський суд Кіровоградської області 12.09.2007 року видав виконавчий лист про примусове виконання цієї постанови суду.

До Кіровоградського окружного адміністративного суду 20.07.2022 року надійшла заява Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, в якій заявник просить суд:

- замінити стягувача у виконавчому листі №10/198, виданому Господарським судом Кіровоградської області - управління Пенсійного фонду України в України в м. Кіровограді (код ЄДРПОУ 20650088) - на правонаступника - Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 20632802),

- видати дублікат виконавчого листа, виданого Господарським судом Кіровоградської області по справі №10/198 про стягнення зі спеціалізованого кооперативу "Калібр" (код ЄДРПОУ 20637107) заборгованості в сумі 4232,23 грн. на користь Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 20632802),

- поновити строк пред`явлення виконавчого листа до виконання.

Ухвалою судді від 22.07.2022 року вказану заяву призначено до розгляду у судовому засіданні на 03.08.2022 року.

У судове засідання учасники справи не прибули, що не перешкоджає судовому розгляду.

З Господарського Суду Кіровоградської області надійшли матеріали знищеної у 2013 році справи №10/198, яка була розглянута за правилами КАС України.

Згідно з пунктом 6 розділу VII "Прикінцеві та перехідні положення" КАС України (у редакції Закону №2953-IV від 06.10.2005 року, чинній на час прийняття постанови Господарського суду Кіровоградської області суду від 31.08.2007 року у справі №10/198) до початку діяльності окружних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України 1991 року, вирішують у першій інстанції відповідні господарські суди за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.

Після початку діяльності окружного адміністративного суду адміністративні позови, подані до відповідних місцевих господарських судів у справах, що підсудні окружному адміністративному суду, передаються цими судами до окружного адміністративного суду, якщо провадження у справі ще не відкрито.

Адміністративні справи, провадження в яких було відкрито місцевими господарськими судами до початку діяльності відповідного адміністративного суду, розглядаються та вирішуються цими судами відповідно до абзацу першого цього пункту.

Відповідно до пункту 10 розділу VІІ "Перехідні положення" КАС України (у редакції Закону №2147-VIII від 03.10.2017 року, чинній на даний час) справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Згідно з частиною 3 статті 3 КАС України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Розглянувши заяву Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, суд дійшов до таких висновків.

Відповідно до частини 4, 5 статті 372 КАС України примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому законом.

Процесуальні питання, пов`язані з виконанням судових рішень в адміністративних справах, вирішує суддя адміністративного суду одноособово, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Згідно з частинами 1, 4 статті 379 КАС України (Заміна сторони виконавчого провадження) у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Частинами 1, 2 статті 376 КАС України (Поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання) передбачено, що стягувачам, які пропустили строк для пред`явлення виконавчого листа до виконання з причин, визнаних судом поважними, пропущений строк може бути поновлено.

Заява про поновлення пропущеного строку подається до суду, який розглядав справу як суд першої інстанції.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про виконавче провадження" №1404-VIII від 02.06.2016 року виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Пунктом 1 частини 1 статті 3 Закону України "Про виконавче провадження" №1404-VIII від 02.06.2016 року передбачено, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню рішення зокрема на підставі виконавчих листів.

Згідно з частинами 1, 2 статті 15 Закону України "Про виконавче провадження" №1404-VIII від 02.06.2016 року сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ.

Частиною 5 статті 15 Закону України "Про виконавче провадження" №1404-VIII від 02.06.2016 року передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Відповідно до статті 12 Закону України "Про виконавче провадження" №1404-VIII від 02.06.2016 року, якою установлені строки пред`явлення виконавчих документів до виконання, виконавчі документи можуть бути пред`явлені до примусового виконання протягом трьох років, крім посвідчень комісій по трудових спорах та виконавчих документів, за якими стягувачем є держава або державний орган, які можуть бути пред`явлені до примусового виконання протягом трьох місяців.

Строки, зазначені в частині першій цієї статті, встановлюються для виконання рішення з наступного дня після набрання ним законної сили чи закінчення строку, встановленого в разі відстрочки чи розстрочки виконання рішення, а якщо рішення підлягає негайному виконанню - з наступного дня після його прийняття.

Згідно з частиною 6 статті 12 Закону України "Про виконавче провадження" №1404-VIII від 02.06.2016 року стягувач, який пропустив строк пред`явлення виконавчого документа до виконання, має право звернутися із заявою про поновлення такого строку до суду, який розглядав справу як суд першої інстанції.

Відповідно до пункту 5 Розділу XIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про виконавче провадження" №1404-VIII від 02.06.2016 року виконавчі документи, видані до набрання чинності цим Законом, пред`являються до виконання у строки, встановлені цим Законом.

Суд установив, що позивач у справі №10/198 - управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді - відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України" №1055 від 16.12.2015 року реорганізовано шляхом злиття з Кіровоградським об`єднаним управлінням Пенсійного фонду України Кіровоградської області.

За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань державна реєстрація припинення юридичної особи управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді (код ЄДРПОУ 20650088) проведена 28.04.2016 року. Державна реєстрація юридичної особи шляхом злиття - Кіровоградського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 40385148) проведена 31.03.2016 року, а 11.01.2017 року проведена державна реєстрація зміни повного найменування цієї юридичної особи на Кропивницьке об`єднане управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України №821 від 08.11.2017 року "Деякі питання функціонування органів Пенсійного фонду України" Кропивницьке об`єднане управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління Пенсійного фонду України у Кіровоградській області.

За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань державна реєстрація припинення юридичної особи Кропивницького об`єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 40385148) проведена 26.03.2018 року. Державна реєстрація змін до відомостей щодо правонаступництва Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 20632802) проведена 27.03.2018 року.

Згідно з частиною 1 статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Відповідно до частин 4, 7 статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" у разі злиття юридичних осіб здійснюється державна реєстрація новоутвореної юридичної особи та державна реєстрація припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті злиття. Злиття вважається завершеним з дати державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті злиття.

У разі приєднання юридичних осіб здійснюється державна реєстрація припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті приєднання, та державна реєстрація змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються. Приєднання вважається завершеним з дати державної реєстрації змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються.

Згідно зі статтею 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Отже управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді, на користь якого ухвалено постанову Господарського суду Кіровоградської області суду від 31.08.2007 року у справі №10/198, припинене як юридична особа у 2016 році шляхом злиття з Кіровоградським об`єднаним управлінням Пенсійного фонду України Кіровоградської області (після перейменування - Кропивницьке об`єднане управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області), а Кропивницьке об`єднане управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області припинене як юридична особа у 2018 році шляхом приєднання до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.

У зв`язку з цими обставинами первісний позивач у справі №10/198 - управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді вибуло зі спірних правовідносин, пов`язаних з відшкодуванням спеціалізованим кооперативом "Калібр" Пенсійному фонду України витрат на виплату і доставку пільгових пенсій, а його правонаступником є Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.

Як вбачається з копії виконавчого листа №10/98, виданого 12.09.2007 року Господарським судом Кіровоградської області, стягувачам у ньому вказано управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді, та зазначено, що виконавчий лист дійсний для пред`явлення до виконання протягом трьох років з наступного дня після набрання постановою законної сили на підставі статті 21 Закону України "Про виконавче провадження".

Відповідно до частини 2 статті 255, частини 4 статті 257, частини 1 статті 258 КАС України (у редакції, чинній на час видачі виконавчого листа №10/98 від 12.09.2007 року), постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов`язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.

Примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження".

За кожним судовим рішенням, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, за заявою осіб, на користь яких воно ухвалено, видається один виконавчий лист.

На час видачі господарським судом Кіровоградської області виконавчого листа №10/198 від 12.09.2007 року діяв Закон України "Про виконавче провадження" №606-XIV від 21.04.1999 року (надалі - Закон №606-XIV у редакції, чинній на час видачі виконавчого листа у цій справі), який втратив чинність 05.10.2016 року.

Пунктом 1 частини 1 статті 21 Закону №606-XIV ("Строки пред`явлення виконавчих документів до виконання) було встановлено, що виконавчі листи та інші судові документи можуть бути пред`явлені до виконання протягом трьох років.

Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 21 Закону №606-XIV строки, зазначені у частині першій цієї статті, встановлюються для виконання рішень господарських судів - з наступного дня після набрання рішенням законної сили.

Відповідно до частин 1, 2, 3 статті 22 Закону №606-XIV строки пред`явлення виконавчого документа до виконання перериваються: а) пред`явленням виконавчого документа до виконання; б) частковим виконанням рішення боржником; в) надання судом, який видав виконавчий документ, відстрочки виконання рішення.

Після переривання строку пред`явлення виконавчого документа до виконання перебіг строку поновлюється. Час, що минув до переривання строку, до нового строку не зараховується.

У разі повернення виконавчого документа стягувачу у зв`язку з неможливістю повного або часткового виконання рішення строк пред`явлення виконавчого документа до виконання після перерви встановлюється з дня повернення виконавчого документа стягувачу.

Враховуючи те, що постанова Господарського суду Кіровоградської області від 31.08.2007 року у справі №10/198 набрала законної сили 11.09.2007 року, то відповідно до положень статті 21 Закону №606-XIV виконавчий лист, виданий на її виконання 12.09.2007 року, мав бути пред`явленим до виконання до 12.09.2010 року.

Матеріали справи не містять доказів того, що стягувач - управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді - своєчасно звернулося до Господарського суду Кіровоградської області із заявою про видачу виконавчого листа, отримало виконавчий лист та пред`явило його до примусового виконання до органу державної виконавчої служби.

Суд зазначає, що строк пред`явлення виконавчого документа до виконання це період часу, в межах якого стягувач має право пред`явити виконавчий документ до примусового виконання. Відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" №1404-VIII від 02.06.2016 року, який набрав чинність 05.10.2016 року, виконавчі листи, у яких стягувачем є держава або державний орган, можуть бути пред`явлені до примусового виконання протягом трьох місяців з наступного дня після набрання судовим рішенням законної сили. У разі спливу зазначеного строку стягувачам, які пропустили строк для пред`явлення виконавчого листа до виконання, пропущений строк може бути поновлено за наявності причин, визнаних судом поважними. Поважними причинами пропуску строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання можуть вважатися обставини, які були об`єктивно непереборними та не залежали від волевиявлення позивача (стягувача) і були пов`язані з істотними перешкодами чи труднощами для своєчасного пред`явлення його до виконання. Такі обставини мають бути підтверджені відповідними та належними доказами.

Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області звернулося із заявою про поновлення строку пред`явлення виконавчого листа до виконання та про видачу дубліката виконавчого листа майже через 12 років після закінчення строку, встановленого чинним законодавством на його пред`явлення до виконання, що не можна визнати розумним строком для звернення до суду за ефективним захистом порушеного права та для виконання завдань адміністративного судочинства.

Заявник вказує, що про наявність виконавчого листа йому стало відомо при проведенні інвентаризації боргу, який охоплений заходами примусового стягнення, та за результатами щоквартальної звірки з органами державної виконавчої служби станом на 01.04.2022 року.

Прохаючи поновити строк для пред`явлення виконавчого листа до виконання, заявник посилається на те, що виконавчий лист був втрачений, оскільки до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області він не надходив та не передавався, а на виконанні в органах державної виконавчої служби він не перебуває.

Разом з тим, заявник не вказує, коли та за яких обставин виконавчий лист №10/198, який був виданий Господарським судом Кіровоградської області ще 12.09.2007 року, міг бути втрачений та які обставини перешкоджали стягувачу (управлінню Пенсійного фонду України в м. Кіровограді) та його правонаступникам (Кропивницькому об`єднаному управлінню Пенсійного фонду України Кіровоградської області, Головному управлінню Пенсійного фонду України в Кіровоградській області) звернутися до суду із заявою про видачу цього виконавчого листа чи його дубліката у розумний строк.

Суд зазначає, що у зв`язку з реорганізацією територіальних органів Пенсійного фонду, яка відбувалася у 2016 та у 2018 роках, відповідні комісії з припинення таких органів та комісії з інвентаризації майна мали складати передавальні акти з відображенням положень про правонаступництво щодо всіх зобов`язань установи, що припиняється, а також її боржників та кредиторів.

У разі якісної роботи цих комісії дебіторська заборгованість спеціалізованого кооперативу "Калібр" перед управлінням Пенсійного фонду України в м. Кіровограді в сумі 4232,23 грн. за постановою Господарського суду Кіровоградської області від 31.08.2007 року у справі №10/198 могла бути своєчасно виявлена.

Наказом Міністерства юстиції України №3593/5 від 26.12.2011 року та постановою Правління Пенсійного фонду України №39-1 від 26.12.2011 року затверджено Порядок взаємодії органів державної виконавчої служби та органів Пенсійного фонду України, який визначає процедуру взаємодії органів державної виконавчої служби та органів Пенсійного фонду України при виконанні рішень про стягнення коштів на користь держави.

Пунктами 2, 3 цього Порядку передбачено, що цей Порядок спрямований на забезпечення ефективної взаємодії між органами державної виконавчої служби та органами Пенсійного фонду України при виконанні рішень про стягнення коштів на користь держави за позовами органів Пенсійного фонду України, вимог про сплату недоїмки із єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, рішень органів Пенсійного фонду України про накладення штрафів і нарахування пені та постанов у справах про адміністративні правопорушення.

Взаємодія органів державної виконавчої служби та органів Пенсійного фонду України здійснюється шляхом щоквартального взаємозвірення виконавчих документів за рішеннями, зазначеними у пункті 2 цього Порядку, які знаходяться на виконанні в тому органі державної виконавчої служби, з яким проводиться взаємозвірення, а також шляхом оперативного взаємного реагування на звернення органів державної виконавчої служби, органів Пенсійного фонду України про факти порушення законодавства під час виконання вказаних рішень та вжиття відповідних заходів щодо їх усунення.

Тож територіальні органи Пенсійного фонду за умови сумлінного виконання своїх функцій суб`єкта владних повноважень та належної взаємодії з органами ДВС могли своєчасно виявити факт втрати виконавчого листа №10/198 від 12.09.2007 року та пропуску строку пред`явлення його до виконання.

Несвоєчасне проведення заявником інвентаризації боргу не є поважною причиною та не виправдовує таку тривалу затримку зі зверненням до суду про видачу дубліката виконавчого листа та поновлення строку пред`явлення його до виконання.

Суд вважає, що наведені заявником обставини не свідчать про поважність причин пропуску строку для пред`явлення виконавчого листа до виконання, тому підстави для поновлення такого строку відсутні.

Щодо видачі дубліката виконавчого листа у цій справі, то суд зазначає, що згідно з пунктом 18 розділу VІІ "Перехідні положення" КАС України до дня початку функціонування Єдиного державного реєстру виконавчих документів: 18.4) у разі втрати виконавчого документа суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий документ, може видати його дублікат, якщо стягувач або державний виконавець звернувся із заявою про це до закінчення строку, встановленого для пред`явлення виконавчого документа до виконання. Про видачу дубліката виконавчого документа постановляється ухвала у десятиденний строк із дня надходження заяви. За видачу стягувачу дубліката виконавчого документа справляється судовий збір у розмірі 0,03 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Ухвала про видачу чи відмову у видачі дубліката виконавчого документа може бути оскаржена в апеляційному та касаційному порядку;

Відповідно до висновків, викладених у постанові Великої Палати Верховного Суду від 21.08.2019 року у справі №2-836/11, у разі пропуску стягувачем строку на пред`явлення виконавчого документа до виконання відсутні перешкоди для задоволення заяви такого стягувача про видачу дубліката втраченого виконавчого документа за умови, якщо суд задовольнив заяву стягувача про поновлення пропущеного строку для пред`явлення такого документа для виконання. Тобто, якщо строк для пред`явлення виконавчого документу до виконання не сплив або суд його поновив, то заява про видачу дубліката цього документа, який втрачений, вважається поданою у межах встановленого для пред`явлення його до виконання строку. Натомість, коли строк для пред`явлення виконавчого документа до виконання сплив і суд його не поновив, то за результатами розгляду заяви про видачу дублікату втраченого виконавчого документа суд відмовляє у задоволенні цієї заяви.

З огляду на те, що строк для пред`явлення виконавчого листа №10/198 від 12.09.2007 року до виконання сплинув, а суд не поновив цей строк, тому у задоволенні заяви про видачу дублікату цього виконавчого документа слід відмовити.

Відповідно до правової позиції, висловленої у постанові Великої Палати Верховного Суду від 18.01.2022 року у справі №34/425, заміна сторони виконавчого провадження правонаступником полягає в поширенні на правонаступника законної сили судового рішення з усіма її наслідками - незмінністю, неспростовністю, виключністю, преюдиційністю, виконуваністю. Отже, у випадку неможливості виконання судового рішення за відсутності підстав для поновлення строків для виконання виконавчого листа або у випадку, якщо судове рішення не підлягає виконанню у примусовому порядку через органи виконавчої служби, правонаступник не може бути замінений у виконавчому провадженні, яке не здійснюється.

Разом з тим особа може бути замінена судом у порядку процесуального правонаступництва за статтею 52 КАС України на будь-якій стадії процесу, якщо здійснюється провадження у справі за участі її правопопередника щодо майна чи активів (немайнових прав), набутих цією особою в порядку матеріального правонаступництва.

Керуючись статтями 52, 248, 256, 294, 295, 376, 379 КАС України, суд -

У Х В А Л И В :

1. Замінити учасника справи (позивача) - управління Пенсійного фонду України в м. Кіровограді - його процесуальним правонаступником - Головним управлінням Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.

2. У задоволенні заяви Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області про заміну сторони виконавчого провадження, поновлення строку для пред`явлення виконавчого листа №10/198 до виконання та про видачу його дубліката - відмовити.

3. Копію ухвали надіслати учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду у 15 - денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду О.А. Черниш

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.08.2022
Оприлюднено15.08.2022
Номер документу105714636
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо

Судовий реєстр по справі —10/198

Постанова від 12.12.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 24.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 24.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 30.09.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 25.08.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Добродняк І.Ю.

Ухвала від 02.08.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 22.07.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 03.04.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

Ухвала від 27.03.2019

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

Ухвала від 12.03.2019

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Сидорук А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні