Ухвала
від 27.07.2022 по справі 761/13375/22
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/13375/22

Провадження № 1-кс/761/7475/2022

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 липня 2022 року cлідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , підозрюваної ОСОБА_4 , захисників адвокатів ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СВ Шевченківського УПГУНП у м. Києві капітана поліції ОСОБА_7 по кримінальному провадженню, внесеному 19.08.2020 до ЄРДР за №42020101100000152, про відсторонення від посади ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, раніше не судимої, проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , --

ВСТАНОВИВ:

19.07.2022 до Шевченківського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого СВ Шевченківського УП ГУ НП у м. Києві капітана поліції ОСОБА_7 про відсторонення від посади підозрюваної ОСОБА_4 у кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020101100000152 від 19.08.2020.

Клопотання мотивовано тим, що у СВ Шевченківського УП ГУ НП у м. Києві знаходиться кримінальне провадження за №42020101100000152 від 19.08.2020 за ч.ч. 2, 5 ст.191, ч. 3 ст. 358, ч. 2 ст. 384 КК України, за підозрою ОСОБА_8 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.191 КК України, за підозрою ОСОБА_9 у вчиненні кримінальних правопорушень передбачених ч.4 ст.191 КК України, за підозрою ОСОБА_10 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.366 КК України, за підозрою ОСОБА_11 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.1ст.366 КК України, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.367 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за №5-о\тр від 23.01.2019 року виконання обов`язків начальника Управління містобудування, архітектури та землекористування покладено на ОСОБА_4 , заступника начальника управління - начальника відділу архітектури та проектування Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, з 25 січня 2019 року тимчасово, до вирішення питання про призначення начальника Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Відповідно до п.п.1.2, 2.2, 2.3, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8 Посадової інструкції заступника начальника управління - начальника відділу архітектури та проектування Управління містобудування, архітектури та землекористування (далі-Посадова інструкція), затвердженій заступником голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та ознайомленій Михайловою 01 листопада 2017 року, заступник начальника управління - начальник відділу архітектури та проектування відноситься до категорії керівників. Заступник начальника управління - начальник відділу: здійснює контроль за виконанням посадових обов`язків працівників відділу; здійснює контроль за виконанням встановлених правил роботи з документами у відділі, веденням обліку вхідної та вихідної кореспонденції, систематизацією і зберіганням документів, що надійшли у відділ; здійснює щотижневий контроль за виконанням проектних, проектно-вишукувальних та супутніх робіт по об`єктам будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту, що закріплені за відділом; веде аналіз діяльності відділу щодо фінансування та виконання проектних робіт по об`єктам; бере участь в організації робочих та державних приймальних комісій та передачею закінчених будівництвом об`єктів експлуатуючим організаціям; керує працівниками відділу.

Відповідно до п. п. 1 п.3 Посадової інструкції начальника управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, затвердженої керівником апарату Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 20.09.2021 року, начальник управління здійснює загальне керівництво діяльністю Управління, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, визначає ступінь відповідальності своїх заступників, керівників структурних підрозділів та працівників Управління, сприяє створенню належних умов праці в Управлінні.

Відповідно до п. 1.5, 1.6, 1.7 Положення про Управління містобудування, архітектуру та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, затвердженого Розпорядженням Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 29.12.2020 року за №12 (далі Положення), Управління очолює начальник, який призначається та звільняється з посади головою Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за погодженням з виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові та інші рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, інші печатки і штамп. Управління утримується за рахунок бюджетних коштів та є розпорядником коштів.

Відповідно до п. 2.1, 2.2, 2.3, 2.15, 2.16, 2.17, 2.19 Положення основним завданням (напрямками діяльності) Управління є: забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури та земельних відносин на території району; забезпечення дотримання законодавства у сфері містобудування, архітектури та землекористування, державних стандартів, норм і правил забудови населених пунктів, затвердженої містобудівної документації та проектів, здійснення контролю за їх реалізацією; проведення моніторингу та оперативного контролю у галузі будівництва та реконструкції об`єктів на території району: проведення реконструкції, реставрації, капітальних та поточних ремонтів житлових будинків, об`єктів освіти, охорони здоров`я та іншого призначення та ефективне використання капітальних вкладень, що спрямовуються на цю мету; супроводження об`єктів під реконструкцію, капітальний ремонт; розробка проектно-кошторисної документації відповідно до Програм соціально-економічного та культурного розвитку району; визначення підрядної організації на конкурсних торгах. Укладення договорів підряду на проведення робіт з реконструкції, реставрації, капітальних та поточних ремонтів.

Відповідно до п.3.4.1, 3.4.5 , 3.4.6, 3.4.7, 3.4.8, 3.4.9, 3.4.10, 3.4.11, 3.4.14, 3.4.16, 3.4.17, 3.4.18, 3.4.19, 3.4.20 Положення Управління у сфері будівництва виконує функції замовника в сфері будівництва об`єктів житлово-комунального і соціального призначення на території Шевченківського району м. Києва; розробляє на основі пропозицій структурних підрозділів райдержадміністрації поточні й перспективні програми капітальних вкладень, складає переліки проектів будов, титульні списки будов та проектно-розвідувальних робіт і подає їх на затвердження в установленому порядку; забезпечує проведення конкурсних торгів на розробку проектно-кошторисної документації, реконструкцію, капітальний ремонт, будівництво, поточний ремонт та придбання обладнання; забезпечує в установленому порядку своєчасне і в повному обсязі фінансування робіт, пов`язаних з підготовчим періодом, проектуванням, будівництвом, реконструкцією, капітальним ремонтом об`єктів відповідно до укладення договорів; розміщує замовлення на проектно-вишукувальні роботи, укладає з проектними і вишукувальними організаціями договори на розроблення проектно-кошторисної документації та здійснення ним авторського нагляду за будівництвом; здійснює передачу в установлені терміни завдань на проектування, вихідних даних та інших документів, необхідних для виконання проектних і вишукувальних робіт та розроблення проектно-кошторисної документації; розміщує замовлення на будівельні роботи, укладає з будівельними організаціями (переможцями конкурсних торгів) відповідні договори підряду; приймає і перевіряє комплектність одержаної від проектних або вишукувальних організацій проектно-кошторисної та іншої документації, забезпечує в установленому порядку проведення державної експертизи цієї документації, її погодження і затвердження та передає цю документацію переможцям конкурсних торгів на реконструкцію, реставрацію, капремонт, поточний ремонт тощо;здійснює технічний нагляд за будівельними роботами, контроль за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектом, технічним умовам і стандартам; бере участь в утворенні й роботі комісії з попередньої перевірки будівельної готовності об`єктів для пред`явлення їх приймальній комісії; пред`являє приймальній комісії об`єкти завершеного будівництва, забезпечує комісію необхідними для роботи документами, бере участь у її роботі; передає завершені будівництвом та введені в експлуатацію об`єкти підприємствам та організаціям, на які покладено функції балансоутримувача; перевіряє подані до оплати документи підрядних, постачальних, проектних, розвідувальних та інших організацій щодо виконання робіт, поставки продукції та надання послуг; здійснює розрахунки з підрядними та іншими організаціями за виконані роботи та надані послуги. Відповідно до п. 5.1 Положення начальник Управління здійснює керівництво діяльністю Управління, визначає ступінь відповідальності керівників його структурних підрозділів та працівників Управління.

Частинами третьою, четвертою та п`ятою пункту 1 постанови Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику у справах про хабарництво" (v0005700-02) передбачено, що організаційно-розпорядчі обов`язки - це обов`язки по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форми власності.

Відповідно до п.1.1, 1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ) цей стандарт установлює основні положення з визначення прямих витрат у вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам`яток архітектури та містобудування (далі - будівництво). Цей стандарт призначено для визначення прямих витрат у вартості будівництва об`єктів, щ споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів наданих під державні гарантії. Відповідно до п.5.5. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ) поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за даними замовника за обґрунтованою (як правило, найменшою при всіх рівних характеристиках) ціною матеріальних ресурсів на підставі проведеного аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у регіоні. Відповідно до п. 6.3.2ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 при розгляді ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник, розглядаючи її складові, перевіряє обґрунтованість цін, що склалися у регіоні на відповідні матеріальні ресурси, які, як правило, приймаються найменшими при всіх рівних характеристиках.

Так, будучи службовою особою, ОСОБА_4 впродовж 2020 року, неналежно виконуючи свої функціональні обов`язки щодо контролю за виконанням проектних робіт по об`єктам капітального ремонту, а також забезпечення проведення аналізу поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у регіоні, забезпечення проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації по об`єктам капітального ремонту (модернізації) модульних індивідуальних теплових пунктів у житлових будинках Шевченківського району м. Києва, здійснила службову недбалість, що завдало тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам при наступних обставинах.

Протягом липня 2020 року між Управлінням містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації в особі в.о.начальника управління ОСОБА_4 (замовник) та ТОВ«Теплореконструкція» (код за ЄДРПОУ 42902829) в особі директора ОСОБА_9 укладено 18 договорів підряду за замовленнями на підставі спрощених закупівель.

Крім того, розробником проектно-кошторисної документації виступило ПП«Аква Україна». При виконанні зведеного кошторисного розрахунку відповідно до умов вищеперерахованих договорів, було закладено вартість обладнання саме ТОВ«Кітотерм» до проведення відкритих закупівель UA-2020-07-06-002622 b, UA-2020-07-06-002594 b, UA-2020-07-06-002732 b, UA-2020-07-06-002402 b, UA-2020-07-06-003067 b, UA-2020-07-06-002930 b, UA-2020-07-06-003196 b, UA-2020-07-06-003344 b, UA-2020-07-06-002966 b, UA-2020-07-06-002815 b, UA-2020-07-06-002374 b, UA-2020-07-06-002241 b, UA-2020-07-06-002451 b, UA-2020-07-06-002553 b, UA-2020-07-06-002280 b, UA-2020-07-06-002790 b, UA-2020-07-06-003119 b, UA-2020-07-06-002261 b. Таким чином, заклавши у кошторисну документацію обладнання, яке виготовляється лише ТОВ «Кітотерм», проектант ПП «Аква України» дискваліфікував та унеможливив прийняття участі на рівноправних умовах інших суб`єктів господарської діяльності у відкритих торгах.

В той же час з метою виконання технічного завдання в рамках договорів ПП«Аква України» провело експертизу кошторисної документації в експертній установі ТОВ«Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» (код за ЄДРПОУ 40719528), за результатами якого складено звіти із завищеною вартістю обладнання та робіт.

При цьому вартість обладнання, яке було закладено у зведені кошторисні розрахунки розроблені ПП «Аква Україна» значно завищена, що підтверджується саме висновком експерта за № 22-10\СЕС від 01.02.2022 року.

В ході слідства встановлено, що вказані товари та послуги, відповідно до висновку експерта, закуплені по завищеним цінам. Крім того, складання з погодженням з Управлінням містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації в особі ОСОБА_4 , проектної документації, фактично позбавило інших виробників ІТП можливості приймати участь у торгах на проведення капітального ремонту будівель.

За документами, зібраними досудовим розслідуванням, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України - службової недбалості, тобто неналежному виконанні свої службових обов`язки через несумлінне ставлення до них, що завдало тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам вчиненим, та вчиненні цього кримінального правопорушення повторно.

12.07.2022 ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , що обіймає посаду виконуючого обов`язки начальника Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 367 КК України.

Обґрунтованість підозри ОСОБА_4 у вчиненні вищевказаного кримінального правопорушення підтверджується такими доказами:

висновком експерта комплексної будівельно-технічної та економічної експертиз №22-10\СЕС від 01.02.2022 року;

протоколом обшуку в Управлінні містобудування, архітектури та землекористування від 09.06.2022 року;

протоколом обшуку в ПП «Аква України» від 05.07.2022 року;

протоколом допиту свідка ОСОБА_12 ;

документами наданими в порядку ст. 93 КПК України ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»

іншими матеріалами кримінального провадження в їх сукупності.

ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні нетяжких злочинів, за вчинення якого передбачено покарання у виді штрафу в розмірі не більше десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк не більше п`яти років.

З 25.01.2019 по сьогодні ОСОБА_4 обіймає посаду виконуючого обов`язки начальника Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Вчинення вказаних кримінальних правопорушень стало можливим завдяки посадовому становищу ОСОБА_4 , зокрема виконання покладених на неї посадових обов`язків як начальника Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації. Враховуючи викладене, наявний ризик знищення або переховування ОСОБА_4 документів, які можуть мати значення доказів у кримінальному провадженні, проте на даному етапі досудового розслідування не були вилучені.

Крім того, 09.06.2022 року в приміщенні Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: м.Київ, вул. Кирпоноса, 12 проведено обшук, в ході якого було вилучено документи, які були затребувані слідчим в порядку ст. 93 КПК України на підставі запиту за вих. 16563\125\56\09-2021 від 20.10.2021 року щодо надання інформації щодо моніторингу цін (комерційних пропозицій), що були встановлені в подальшому як основні умови договорів укладених з ТОВ«Теплореконструкція», однак жодної відповіді Управлінням надано не було. Таким чином, підозрювана ОСОБА_4 , з метою перешкоджання кримінальному провадженню, перебуваючи на вищеназваній посаді, у випадку запитування стороною обвинувачення необхідних для досудового розслідування інформації та документів зможе впливати на рішення щодо надання чи ненадання таких документів та формування змісту відповідей на такі запити.

У зв`язку з вищевикладеним, виникла необхідність у відстороненні підозрюваної ОСОБА_4 від посади виконуючого обов`язки начальника Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

У судовому засіданні прокурор подане клопотання підтримав в повному обсязі та просив його задовольнити з викладених у ньому підстав.

Підозрювана та її захисники заперечували проти задоволення клопотання та вказали що слідчий у клопотанні не довела існування ризиків, якими обґрунтовує клопотання, оскільки слідство отримало всі документи які існували із витребуваних. Крім цього, підозру від 12.07.2022 ОСОБА_4 отримала 18.07.2022. Також, зазначили на те, що такої посади, як виконувач обов`язків начальника Управління містобудування, архітектури та ..землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації не існує в штатному розкладі Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Заслухавши думки учасників судового процесу, вивчивши матеріали кримінального провадження, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Перевіряючи матеріали клопотання слідчим суддею встановлено, що СВ Шевченківського УП ГУ НП у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42020101100000152 від 19.08.2020 за ч. ч. 2, 5 ст.191, ч. 3 ст. 358, ч. 2 ст. 384 КК України, за підозрою ОСОБА_8 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.4 ст.191 КК України, за підозрою ОСОБА_9 у вчиненні кримінальних правопорушень передбачених ч.4 ст.191 КК України, за підозрою ОСОБА_10 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.366 КК України, за підозрою ОСОБА_11 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.366 КК України, за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.367 КК України..

18.07.2022 ОСОБА_4 було вручено письмове повідомлення про підозру у вчиненні вказаних правопорушень від 12.07.2022.

З 25.01.2019 ОСОБА_4 тимчасово виконує обов`язки начальника Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Відповідно до положень ст.131КПК України відсторонення від посади є заходом забезпечення кримінального провадження.

Відповідно до ст.154КПК України відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину середньої тяжкості, тяжкого чи особливо тяжкого злочину, і незалежно від тяжкості злочину - щодо особи, яка є службовою особою правоохоронного органу. Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців.

Питання про продовження строку відсторонення особи від посади врегульоване нормою ст.158 КПК України, де зазначено, що строк відсторонення від посади застосовується, якщо прокурор доведе, що: 1) обставини, які стали підставою для відсторонення від посади, продовжують існувати; 2) сторона обвинувачення не мала можливості забезпечити досягнення цілей, заради яких було здійснено відсторонення від посади, іншими способами протягом дії попередньої ухвали.

Для застосування цього заходу забезпечення кримінального провадження слідчий, прокурор зобов`язані довести наявність достатніх підстав вважати, що такий захід є необхідним для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного, обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, що мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Згідно ст.43Конституції України кожен громадянин має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку він вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду діяльності, а також гарантує громадянам захист від незаконного звільнення.

Разом з тим, відсторонення особи від посади, що має тимчасовий характер, не є тотожним із поняттям звільнення з роботи.

При вирішені питання щодо відсторонення від посади, слідчим суддею враховано, що слідчий не довів, що такий захід дійсно необхідний для запобігання протиправній поведінці підозрюваного, як і не довів, що останній, перебуваючи на посаді, може знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження.

При цьому, розглянувши клопотання в межах питань, які були винесені на його розгляд сторонами кримінального провадження, та перевіривши надані в обґрунтування цих питань докази, з урахуванням вищенаведеного слідчий суддя прийшов до висновку, що на даний час слідчим не доведена наявність достатніх підстав вважати, що відсторонення від посади ОСОБА_4 необхідне для припинення або запобігання протиправній її поведінці, яка, на думку сторони обвинувачення, перебуваючи саме на цій посаді, може знищити або переховувати документи, які можуть мати значення доказів у кримінальному провадженні, проте на даному етапі досудового розслідування не були вилучені.

Крім цього, відповідно до листа за підписом керівника апарату Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації від 20.07.2022 № 109-3040, посада «виконуючий обов`язки начальника управління» не передбачена штатним розписом Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації на 2022 рік.

Таким чином, стороною обвинувачення не доведено, що відсторонення підозрюваної від посади є необхідним для належного забезпечення кримінального провадження, дотримання завдань кримінального провадження, передбачених ст.2КПК України та загальних засад кримінального провадження, передбачених ст.7 КПК України.

Слідчий суддя, суд відмовляє у задоволенні клопотання про відсторонення від посади, якщо слідчий, прокурор не доведе наявність достатніх підстав вважати, що такий захід необхідний для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного чи обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином (ч. 1ст. 157 КПК України).

За встановлених в судовому засіданні обставин слідчий суддя вважає за необхідне відмовити в задоволенні вищевказаного клопотання.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 132, 154-156, 309 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

В задоволенні клопотання старшого слідчого СВ Шевченківського УП ГУ НП у м.Києві капітана поліції ОСОБА_7 по кримінальному провадженню, внесеному 19.08.2020 до ЄРДР за №42020101100000152, про відсторонення від посади ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, раніше не судимої, проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , відмовити.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя:

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.07.2022
Оприлюднено25.01.2023
Номер документу105752035
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про відсторонення від посади

Судовий реєстр по справі —761/13375/22

Ухвала від 05.10.2022

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Ященко Микола Анатолійович

Ухвала від 27.07.2022

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Сіромашенко Н. В.

Ухвала від 27.07.2022

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Сіромашенко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні