Ухвала
від 29.07.2022 по справі 757/19046/22-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/19046/22-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 липня 2022 року м. Київ

Слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

за участю прокурора ОСОБА_3

захисника ОСОБА_4

підозрюваного ОСОБА_5

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах головного слідчого управління Національної поліції України майора поліції ОСОБА_6 про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання відносно

підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Києва, громадянина України, одруженого, пенсіонера, інваліда 2 групи, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

у вчиненні кримінального правопорушення, ч. 5 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий в особливо важливих справах головного слідчого управління Національної поліції України майор поліції ОСОБА_6 за погодженням з прокурором другого відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням у кримінальних провадженнях щодо організованої злочинності Департаменту нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю, Офісу Генерального прокурора ОСОБА_7 звернувся до слідчого судді з клопотанням про застосування запобіжного заходу у виді особистого зобов`язання відносно підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що Головним слідчим управлінням Національної поліції України проводиться досудове розслідування в кримінальному провадженні № 32020100000000249 від 19.05.2020 за підозрою ОСОБА_8 у організації заволодіння бюджетними коштами, вчиненого організованою групою, в особливо великих розмірах, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 27 ч. 5 ст. 191 КК України, за підозрою ОСОБА_9 у службовому підробленні, тобто внесенні до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, та заволодінні бюджетними коштами шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого організованою групою, в особливо великих розмірах, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 5 ст. 191 КК України, за підозрою ОСОБА_5 у заволодінні бюджетними коштами шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого організованою групою, в особливо великих розмірах, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, за підозрою ОСОБА_10 , ОСОБА_11 ОСОБА_12 , у заволодінні бюджетними коштами, вчиненого організованою групою, в особливо великих розмірах, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, а також за фактами вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 15 ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 205-1, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_12 діючи у складі організованої групи з ОСОБА_8 , директор ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ КИЇВЩИНИ «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ» (код ЄДРПОУ 38337357) ОСОБА_5 , директорами ПІДПРИЄМСТВА ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «ПОСТУП» ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ КИЇВЩИНИ «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ» (код ЄДРПОУ 38491823) (далі ПОГ «ПОСТУП») ОСОБА_9 і ОСОБА_13 за співучасті службових осіб податкових органів у період із 23.05.2019 по 15.06.2020 з використанням офіційних документів, до яких внесено завідомо неправдиві відомості, заволодів бюджетними коштами шляхом незаконного повернення бюджетного відшкодування податку на додану вартість ПОГ «ПОСТУП» у сумі 25 159 971,00 грн, що є особливо великим розміром.

Так, протягом 2015 року, точних дати і часу наразі органом досудового розслідування не встановлено, у ОСОБА_8 виник злочинний умисел щодо заволодіння державними коштами шляхом документального відображення здійснення фінансово-господарської діяльності за участі суб`єктів господарської діяльності приватного права, які не пов`язані з ним особисто, отримання ними дозволів на право користування пільгами з оподаткування підприємствам та організаціям громадських організацій осіб з інвалідністю, а також подальшого неправомірного бюджетного відшкодування від`ємного значення податку на додану вартість.

З метою реалізації свого злочинного умислу ОСОБА_8 , заручившись підтримкою невстановлених службових осіб податкових органів, які повинні були забезпечити узгодження сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість під час проведення камеральних, документальних, позапланових виїзних перевірок підприємств, залучив до вчинення кримінального правопорушення ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та ОСОБА_12 до обов`язків яких належало планування протиправної фінансово-господарської діяльності підконтрольних юридичних осіб, а також пошук і формальне працевлаштування на такі суб`єкти господарської діяльності осіб з інвалідністю.

Одночасно із цим ОСОБА_8 , ОСОБА_11 , ОСОБА_10 та ОСОБА_12 , усвідомлюючи злочинний характер своїх дій, залучили до скоєння злочину ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ», керівником якої у 2012 році було призначено ОСОБА_5 , а також ПОГ «ПОСТУП», керівником якого відповідно до рішення засновника підприємства від 25.03.2015 призначено ОСОБА_13 з покладенням на нього обов`язків із 27.03.2015.

Так, ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ» у своїй господарській діяльності керується статутом, затвердженим згідно з протоколом установчих зборів засновників від 30.07.2012 № 1 (далі Статут).

Відповідно до п. 1.1 Статуту ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ» є недержавною та неприбутковою місцевою громадською організацією інвалідів, діяльність якої є спрямована на сприяння здійсненню заходів щодо соціального захисту, реабілітації інвалідів, залучення їх до суспільно корисної діяльності, занять фізичною культурою і спортом.

Метою діяльності ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ» є здійснення заходів щодо забезпечення рівних прав і можливостей інвалідів, сприяння соціальному захисту, реабілітації інвалідів, залученню їх до суспільно корисної діяльності, занять фізичною культурою і спортом, задоволення та захисту законних спільних інтересів своїх членів (п. 2.1 Статуту).

При цьому п. 2.3 Статуту передбачено, що для здійснення завдань ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ» має право в установленому чинним законодавством порядку, серед іншого:

набувати у встановленому законом порядку частки у статутному капіталі (майні) господарських товариств, володіти корпоративними правами таких товариств, що включають правомочності на участь в управлінні господарським товариством, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даного товариства та активів у разі ліквідації останнього відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом;

користуватись пільгами при сплаті податків і зборів (обов`язкових платежів) відповідно до законів України з питань оподаткування.

Також згідно з п. 4.18 Статуту директор ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ» має право підпису документів, у тому числі банківських та інших фінансових документів.

При цьому ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ» є єдиним засновником ПОГ «ПОСТУП», про що зазначено в п. 1.2 статуту останнього (в новій редакції), затвердженого рішенням засновника від 07.05.2015.

Окрім того, згідно з п. 2.3 Статуту ПОГ підприємство може здійснювати інші види діяльності, що випливають з цілей його створення та не суперечать чинному законодавству України.

Також п. 6.1 Статуту ПОГ регламентовано, що його вищим органом є засновник, а п. 6.7 передбачено, що поточне управління ПОГ «ПОСТУП» здійснюється його директором, який визначається засновником і є йому підзвітний.

Водночас відповідно до п. 7.3 Статуту ПОГ середньооблікова чисельність інвалідів, що працюють на підприємстві, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу підприємства.

Отже ОСОБА_5 , будучи директором ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ», а ОСОБА_13 ПОГ «ПОСТУП», обіймали посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, тобто були службовими особами, наділеними правами на підписання від імені підприємств документів, а також організацію бухгалтерського обліку та звітності.

У подальшому ОСОБА_8 для реалізації свого злочинного умислу, спрямованого на протиправне бюджетне відшкодування сум податку на додану вартість ПОГ «ПОСТУП», дав усну вказівку ОСОБА_11 щодо реєстрації юридичної особи як платника податку на додану вартість, формального працевлаштування на згадане підприємство осіб із інвалідністю, а також підготовки документів для отримання юридичною особою дозволу на право користування пільгами з оподаткування.

З цією метою за невстановлених обставин ОСОБА_13 , діючи за усною вказівкою ОСОБА_11 , будучи директором ПОГ «ПОСТУП», 05.06.2015 підготував від імені підприємства реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, яку цього ж дня подав до Бориспільської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області та за результатами розгляду якої 11.06.2015 прийнято рішення про реєстрацію ПОГ «ПОСТУП» як платника податку на додану вартість із 01.07.2015.

У подальшому ОСОБА_13 , діючи відповідно до відведеної йому ролі у вчиненні злочину, діючи за вказівкою ОСОБА_11 , 23.05.2018 звернувся із заявами до Київського відділення Фонду соціального захисту інвалідів щодо отримання довідок про чисельність працюючих інвалідів за період 2017 року та І квартал 2018 року, за результатами розгляду яких отримано довідки № 36 і № 37 про чисельність працюючих осіб з інвалідністю.

Так, відповідно до раніше розробленим злочинним планом ОСОБА_8 з метою створення уявлення щодо намірів здійснення законної діяльності, невстановленими досудовим розслідуванням особами виготовлено інформацію про ПОГ «ПОСТУП», яке засновано громадською організацією інвалідів, бізнес-план цього підприємства, розрахунки для визначення товарів / послуг, які безпосередньо виготовляються ПОГ «ПОСТУП» за звітний період 2017 року та І кварталу2018 року, довідки про розмір середньомісячної заробітної плати за 2017 рік таІ квартал 2018 року, які підписано ОСОБА_13 та разом із копіями фінансового звіту ПОГ «ПОСТУП» за 2017 рік, звіту про суми податкових пільг за 2017 рік, податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2017 рік із додатком, фінансового звіту ПОГ «ПОСТУП» за І квартал 2018 року, звіту про суми податкових пільг, копією Статуту ПОГ у редакції 2015 року, а також довідками від 23.05.2018 № № 36, 37 про чисельність працюючих осіб з інвалідністю передано ОСОБА_5 .

25.05.2018 ОСОБА_5 , будучи керівником ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ», яке є одноособовим засновником ПОГ «ПОСТУП», діючи за вказівкою ОСОБА_11 , тобто дотримуючись розробленого злочинного плану ОСОБА_8 , подав до Київської міської державної адміністрації заяву про надання ПОГ «ПОСТУП» дозволу на право користування пільгами з оподаткування, до якої долучив копію статуту ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ», а також надані йому ОСОБА_13 оригінали та копії документів щодо ПОГ «ПОСТУП».

06.08.2018 за результатами розгляду заяви ОСОБА_5 від 25.05.2018 розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1197 ПОГ «ПОСТУП» надано дозвіл на право користування пільгами з оподаткування підприємствам та організаціям громадських організацій осіб з інвалідністю відповідно до п. 142.1 ст. 142 розділу ІІІ Податкового кодексу України на період із 01.04.2018 по 01.04.2019.

29.10.2018 розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1937 термін дії вищезгаданого дозволу щодо ПОГ «ПОСТУП» визначено на період із 01.07.2018 по 01.07.2019 у зв`язку з допущенням технічної помилки у попередньому рішенні.

Так, п. 142.1 ст. 142 Податкового кодексу України визначено, що звільняється від оподаткування прибуток підприємств та організацій, які засновані громадськими об`єднаннями осіб з інвалідністю і є їх повною власністю, отриманий від продажу (постачання) товарів, виконання робіт і надання послуг, крім підакцизних товарів, послуг із поставки підакцизних товарів, отриманих у межах договорів комісії (консигнації), поруки, доручення, довірчого управління, інших цивільно-правових договорів, що уповноважують такого платника податку здійснювати постачання товарів від імені та за дорученням іншої особи без передачі права власності на такі товари, де протягом попереднього звітного (податкового) періоду кількість осіб з інвалідністю, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50% середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких осіб з інвалідністю становить протягом звітного періоду не менш як 25% суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських об`єднань осіб з інвалідністю мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який видається уповноваженим органом відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».

Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість» № 21 від 18.01.2016, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289, затверджено Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, згідно із загальними положеннями якого податкова декларація з податку на додану вартість відповідно до п. 46.1 ст. 46 розділу ІІ «Адміністрування податків, зборів, платежів» подається контролюючому органу у строки, визначені ст. 203 розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.

Пунктом 200.7 ст. 200 Податкового кодексу України регламентовано, що платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій звітності.

У лютому 2019 року, точної дати досудовим розслідуванням не встановлено, ОСОБА_13 , будучи директором ПОГ «ПОСТУП» та усвідомлюючи протиправність дій ОСОБА_8 , ОСОБА_10 , ОСОБА_12 , і ОСОБА_11 , відмовився від учинення подальших дій, направлених на незаконне заволодіння бюджетними коштами шляхом протиправного отримання бюджетного відшкодування сум податку на додану вартість згаданим підприємством.

Після цього ОСОБА_11 відповідно до попередньо отриманої усної вказівки ОСОБА_8 залучив до вчинення злочину ОСОБА_9 призначивши його з 14.02.2019 на посаду директора ПОГ «ПОСТУП».

Одночасно до відома ОСОБА_9 доведено розроблений злочинний план ОСОБА_8 і роз`яснено його роль у вчиненні злочинних дій щодо заволодіння бюджетними коштами при користуванні пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю шляхом підписання необхідних документів від імені ПОГ «ПОСТУП», формального працевлаштування на підприємство осіб із інвалідністю з числа його знайомих.

Зважаючи на те, що редакція Статуту ПОГ не змінилась, ОСОБА_9 відповідно до покладених на нього обов`язків директора підприємства обіймав посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських обов`язків, тобто був службовою особою, наділеною правами на підписання від імені товариства документів, а також організацію бухгалтерського обліку та звітності.

Таким чином, ОСОБА_9 , будучи обізнаним зі злочинними намірами ОСОБА_8 і ОСОБА_11 , діючи умисно для заволодіння бюджетними коштами, додержуючись відведеної йому ролі директора ПОГ «ПОСТУП», у період 2019 року подав до контролюючого державного органу за місцезнаходження юридичної особи заяви про взяття на облік платника єдиного внеску за формою № 1-ЄСВ, встановлені Порядком обліку платників єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, до яких вніс недостовірні відомості щодо працевлаштування осіб з інвалідністю.

Зокрема, з метою досягнення мети всіма учасниками злочинної діяльності директор ПОГ «ПОСТУП» ОСОБА_9 згідно з відомостями персоніфікованого обліку навів дані, які не відповідали дійсності, про:

7 офіційно працевлаштованих осіб з інвалідністю в період із лютого по травень 2019 року;

10 офіційно працевлаштованих осіб з інвалідністю в червні

2019 року;

7 офіційно працевлаштованих осіб з інвалідністю в липні 2019 року;

6 офіційно працевлаштованих осіб з інвалідністю із серпня по грудень 2019 року, що не відповідало дійсності.

Надалі ОСОБА_9 , будучи обізнаним зі злочинними намірами ОСОБА_8 і ОСОБА_11 , діючи умисно, згідно з відведеною йому роллю директора ПОГ «ПОСТУП» шляхом користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю за невстановлених обставин виготовив і в електронному вигляді 18.03.2019 подав до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві податкову декларацію з податку на додану вартість за 2-й місяць 2019 року, у якій у рядку 20.2 вказав суму 790 454 грн, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, а також заяву про повернення суми бюджетного відшкодування (додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість) за 2-й місяць 2019 року в сумі 790 454 грн.

Окрім того, у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок ОСОБА_9 від імені ПОГ «ПОСТУП» до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві 15.05.2019 подано уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань із податку на додану вартість за 2-й місяць 2019 року та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування за 2-й місяць 2019 року.

При цьому ОСОБА_9 було достеменно відомо, що надана ним до податкового органу інформація щодо суми податку на додану вартість, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, є недостовірною, оскільки ПОГ «ПОСТУП» діяльності не здійснює, кількість осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, становить менше як 50% середньооблікової чисельності штатних працівників, а самі працівники працевлаштовані формально, без виконання будь-якої діяльності.

У подальшому відповідно до розробленого злочинного плану ОСОБА_8 службовими особами Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві складено довідку від 16.05.2019 № 502/26-15-14-04-01/38491823, згідно з висновком якої документальною позаплановою виїзною перевіркою не встановлено порушення ПОГ «ПОСТУП» вимог Податкового кодексу України в частині достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника за лютий 2019 року, що не відповідало дійсності.

23.05.2019 сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість ПОГ «ПОСТУП», узгоджена згаданою довідкою податкового органу від 16.05.2019, а саме 790 454 грн, перерахована з Державної казначейської служби України на розрахунковий рахунок підприємства № 26004080000162, відкритий в АТ «Універсал банк» (МФО 322001).

Заволодівши у травні 2019 року бюджетними коштами, усвідомлюючи дієвість застосованої протиправної схеми ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , будучи керівником ПОГ «ПОСТУП», відчуваючи безкарність та маючи намір повторити свої злочинні дії, діючи згідно з відведеною йому роллю та дотримуючись попередньо розробленого плану ОСОБА_8 , за невстановлених обставин виготовив і в електронному вигляді 20.06.2019 подав до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві податкову декларацію з податку на додану вартість за 5-й місяць2019 року, у якій у рядку 20.2 вказав суму 4 704 100 грн, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, а також заяву про повернення суми бюджетного відшкодування (додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість) за 5-й місяць 2019 року в сумі 4 704 100 грн.

Крім того, у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок ОСОБА_9 від імені ПОГ «ПОСТУП» до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві 08.07.2019 подано уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань із податку на додану вартість за 5-й місяць 2019 року та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування за 5-й місяць 2019 року.

Разом із цим ОСОБА_9 було достеменно відомо, що надана ним до податкового органу інформація щодо суми податку на додану вартість, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, є недостовірною, оскільки ПОГ «ПОСТУП» діяльності не здійснює, кількість осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, становить менше як 50% середньооблікової чисельності штатних працівників, а самі працівники працевлаштовані формально, без виконання будь-якої діяльності.

У подальшому відповідно до розробленого злочинного плану ОСОБА_8 службовими особами Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві складено довідку від 09.07.2019 № 2934/26-15-43-04-19/38491823, згідно з висновком якої камеральною перевіркою не встановлено порушення ПОГ «ПОСТУП» вимог Податкового кодексу України в частині достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника за травень 2019 року, що не відповідало дійсності.

16.07.2019 сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість ПОГ «ПОСТУП», узгоджена згаданою довідкою податкового органу від 09.07.2019, а саме 4 704 100 грн, перерахована з Державної казначейської служби України на розрахунковий рахунок підприємства № 26000053036016, відкритий в АТ КБ «Приватбанк» (МФО 321842).

Продовжуючи свої злочинні дії, направлені на неправомірне відшкодування бюджетних коштів, ОСОБА_9 , будучи керівником ПОГ «ПОСТУП», відчуваючи безкарність та маючи намір повторити свої злочинні дії, діючи згідно з відведеною йому роллю та дотримуючись попередньо розробленого плану ОСОБА_8 , за невстановлених обставин виготовив і в електронному вигляді 19.07.2019 подав до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві податкову декларацію з податку на додану вартість за 6-й місяць 2019 року, у якій у рядку 20.2 вказав суму 2 941 200 грн, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, а також заяву про повернення суми бюджетного відшкодування (додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість) за 6-й місяць 2019 року в сумі 2 941 200 грн.

При цьому ОСОБА_9 було достеменно відомо, що надана ним до податкового органу інформація щодо суми податку на додану вартість, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, є недостовірною, оскільки ПОГ «ПОСТУП» діяльності не здійснює, кількість осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, становить менше як 50% середньооблікової чисельності штатних працівників, а самі працівники працевлаштовані формально, без виконання будь-якої діяльності.

Надалі відповідно до розробленого злочинного плану ОСОБА_8 службовими особами Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві складено довідку від 12.08.2019 № 3490/26-15-43-04-19/38491823, згідно з висновком якої камеральною перевіркою не встановлено порушення ПОГ «ПОСТУП» вимог Податкового кодексу України в частині достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника за червень 2019 року, що не відповідало дійсності.

19.08.2019 сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість ПОГ «ПОСТУП», узгоджена згаданою довідкою податкового органу від 12.08.2019, а саме 2 941 200 грн, перерахована з Державної казначейської служби України на розрахунковий рахунок підприємства № 26000053036016, відкритий в АТ КБ «Приватбанк» (МФО 321842).

Водночас у зв`язку із закінченням 01.07.2019 терміну дії розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо надання ПОГ «ПОСТУП» дозволу на право користування пільгами з оподаткування підприємствам та організаціям громадських організацій осіб з інвалідністю відповідно до п. 142.1 ст. 142 розділу ІІІ Податкового кодексу України ОСОБА_9 , діючи відповідно до відведеної йому ролі у вчиненні злочину, дотримуючись розробленого злочинного плану ОСОБА_8 , керуючись вказівкою ОСОБА_11 , 29.05.2019 звернувся із заявами до Київського відділення Фонду соціального захисту інвалідів щодо отримання довідок про чисельність працюючих інвалідів на його підприємстві за період 2018 року та І квартал 2019 року, за результатами розгляду яких отримано довідки № 35 і № 36 про чисельність працюючих осіб з інвалідністю.

У подальшому не встановлені на теперішній час особи, з метою досягнення своєї злочинної мети, за вказівкою ОСОБА_8 виготовили інформацію про ПОГ «ПОСТУП», яке засноване громадською організацією інвалідів, бізнес-план ПОГ «ПОСТУП», розрахунки для визначення товарів / послуг, які безпосередньо виготовляються ПОГ «ПОСТУП» за звітний період 2018 року та І квартал2019 року, довідки про розмір середньомісячної заробітної плати за 2018 рік та І квартал 2019 року. Перелічені документи, попередньо підписані ОСОБА_9 , разом із копіями фінансового звіту ПОГ «ПОСТУП» за 2018 рік, звітом про суми податкових пільг за 2018 рік, податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2018 рік з додатком, фінансовим звітом ПОГ «ПОСТУП» за І квартал 2019 року, звітом про суми податкових пільг за І квартал 2019 року, копією Статуту ПОГ у редакції 2015 року та копіями змін до Статуту ПОГ у редакціях 2019 року, а також довідками від 29.05.2019 № № 35, 36 про чисельність працюючих осіб з інвалідністю передано ОСОБА_5 .

31.05.2019 ОСОБА_5 , будучи керівником ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ», яке є одноособовим засновником ПОГ «ПОСТУП», відповідно до злочинних задумів ОСОБА_8 , діючи за вказівкою ОСОБА_11 , подав до Київської міської державної адміністрації заяву про надання ПОГ «ПОСТУП» дозволу на право користування пільгами з оподаткування, до якої долучив копію статуту ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ», а також надані йому ОСОБА_9 оригінали та копії документів щодо ПОГ «ПОСТУП».

За результатами розгляду заяви ОСОБА_5 від 31.05.2019 розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1237 від 10.07.2019 ПОГ «ПОСТУП» надано дозвіл на право користування пільгами з оподаткування підприємствам та організаціям громадських організацій осіб з інвалідністю відповідно до абзацу першого пункту 8 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України на період з 01.07.2019 по 01.01.2020.

Після цього, продовжуючи свої злочинні дії, направлені на неправомірне відшкодування бюджетних коштів ОСОБА_9 , будучи керівником ПОГ «ПОСТУП», відчуваючи безкарність та маючи намір повторити свої злочинні дії, діючи згідно з відведеною йому роллю та дотримуючись попередньо розробленого плану ОСОБА_8 , за невстановлених обставин виготовив і в електронному вигляді 20.08.2019 подав до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС ум. Києві податкову декларацію з податку на додану вартість за 7-й місяць2019 року, у якій у рядку 20.2 вказав суму 349 910 грн, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, а також заяву про повернення суми бюджетного відшкодування (додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість) за 7-й місяць 2019 року в сумі 349 910 грн.

Крім того, у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок ОСОБА_9 від імені ПОГ «ПОСТУП» до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві 13.09.2019 подано уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань із податку на додану вартість за 7-й місяць 2019 року та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування за 7-й місяць 2019 року.

При цьому ОСОБА_9 було достеменно відомо, що надана ним до податкового органу інформація щодо суми податку на додану вартість, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, є недостовірною, оскільки ПОГ «ПОСТУП» діяльності не здійснює, кількість осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, становить менше як 50% середньооблікової чисельності штатних працівників, а самі працівники працевлаштовані формально, без виконання будь-якої діяльності.

У подальшому відповідно до розробленого злочинного плану ОСОБА_8 службовими особами Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві складено довідку від 09.09.2019 № 149/26-15-43-04-19/38491823, згідно з висновком якої камеральною перевіркою не встановлено порушення ПОГ «ПОСТУП» вимог Податкового кодексу України в частині достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника за липень 2019 року, що не відповідало дійсності.

23.09.2019 сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість ПОГ «ПОСТУП», узгоджена згаданою довідкою податкового органу від 09.09.2019, а саме 349 910 грн, перерахована з Державної казначейської служби України на розрахунковий рахунок підприємства № 26000053036016, відкритий в АТ КБ «Приватбанк» (МФО 321842).

Продовжуючи свої злочинні дії, направлені на неправомірне відшкодування бюджетних коштів, ОСОБА_9 , будучи керівником ПОГ «ПОСТУП», відчуваючи безкарність та маючи намір повторити свої злочинні дії, діючи згідно з відведеною йому роллю та дотримуючись попередньо розробленого плану ОСОБА_8 , за невстановлених обставин виготовив і в електронному вигляді 21.10.2019 подав до ДПІ у Печерському районі ГУ ДПС у м. Києві податкову декларацію з податку на додану вартість за 9-й місяць 2019 року, у якій у рядку 20.2 вказав суму 2 608 053 грн, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, а також заяву про повернення суми бюджетного відшкодування (додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість) за 9-й місяць 2019 року в сумі 2 608 053 грн.

Крім того, у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок ОСОБА_9 від імені ПОГ «ПОСТУП» до ДПІ у Печерському районі ГУ ДПС у м. Києві 04.11.2019 подано уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань із податку на додану вартість за 9-й місяць 2019 року та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування за 9-й місяць 2019 року.

При цьому ОСОБА_9 було достеменно відомо, що надана ним до податкового органу інформація щодо суми податку на додану вартість, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, є недостовірною, оскільки ПОГ «ПОСТУП» діяльності не здійснює, кількість осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, становить менше як 50% середньооблікової чисельності штатних працівників, а самі працівники працевлаштовані формально, без виконання будь-якої діяльності.

У подальшому відповідно до розробленого злочинного плану ОСОБА_8 службовими особами Головного управління Державної податкової служби у м. Києві складено довідку від 08.11.2019 № 1141/26-15-43-04-19/38491823, згідно з висновком якої камеральною перевіркою не встановлено порушення ПОГ «ПОСТУП» вимог Податкового кодексу України в частині достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника за вересень 2019 року, що не відповідало дійсності.

15.11.2019 сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість ПОГ «ПОСТУП», узгоджена згаданою довідкою податкового органу від 08.11.2019, а саме 2 608 053 грн, перерахована з Державної казначейської служби України на розрахунковий рахунок підприємства № НОМЕР_1 , відкритий в АТ «Мегабанк».

Продовжуючи свої злочинні дії, направлені на неправомірне відшкодування бюджетних коштів, ОСОБА_9 , будучи керівником ПОГ «ПОСТУП», відчуваючи безкарність та маючи намір повторити свої злочинні дії, діючи згідно з відведеною йому роллю та дотримуючись попередньо розробленого плану ОСОБА_8 , за невстановлених обставин виготовив і в електронному вигляді 20.11.2019 подав до ДПІ у Печерському районі ГУ ДПС у м. Києві податкову декларацію з податку на додану вартість за 10-й місяць 2019 року, у якій у рядку 20.2 вказав суму3 193 530 грн, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, а також заяву про повернення суми бюджетного відшкодування (додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість) за 10-й місяць 2019 року в сумі 3 193 530 грн.

При цьому, ОСОБА_9 було достеменно відомо, що надана ним до податкового органу інформація щодо суми податку на додану вартість, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, є недостовірною, оскільки ПОГ «ПОСТУП» діяльності не здійснює, кількість осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, становить менше як 50% середньооблікової чисельності штатних працівників, а самі працівники працевлаштовані формально, без виконання будь-якої діяльності.

У подальшому відповідно до розробленого злочинного плану ОСОБА_8 службовими особами Головного управління Державної податкової служби у м. Києві складено довідку від 11.12.2019 № 1733/26-15-43-04-19/38491823, згідно з висновком якої камеральною перевіркою не встановлено порушення ПОГ «ПОСТУП» вимог Податкового кодексу України в частині достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника за жовтень 2019 року, що не відповідало дійсності.

18.12.2019 сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість ПОГ «ПОСТУП», узгоджена згаданою довідкою податкового органу від 11.12.2019, а саме 3 193 530 грн, перерахована з Державної казначейської служби України на розрахунковий рахунок підприємства № НОМЕР_1 , відкритий в АТ «Мегабанк».

Продовжуючи свої злочинні дії, направлені на неправомірне відшкодування бюджетних коштів, ОСОБА_9 , будучи керівником ПОГ «ПОСТУП», відчуваючи безкарність та маючи намір повторити свої злочинні дії, діючи згідно з відведеною йому роллю та дотримуючись попередньо розробленого плану ОСОБА_8 , за невстановлених обставин виготовив і в електронному вигляді 20.12.2019 подав до ДПІ у Печерському районі ГУ ДПС у м. Києві податкову декларацію з податку на додану вартість за 11-й місяць 2019 року, у якій у рядку 20.2 вказав суму12 706 057 грн, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, а також заяву про повернення суми бюджетного відшкодування (додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість) за 11-й місяць 2019 року в сумі 12 706 057 грн.

При цьому ОСОБА_9 було достеменно відомо, що надана ним до податкового органу інформація щодо суми податку на додану вартість, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, є недостовірною, оскільки ПОГ «ПОСТУП» діяльності не здійснює, кількість осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, становить менше як 50% середньооблікової чисельності штатних працівників, а самі працівники працевлаштовані формально, без виконання будь-якої діяльності.

У подальшому відповідно до розробленого злочинного плану ОСОБА_8 службовими особами Головного управління Державної податкової служби у м. Києві складено довідку від 11.01.2020 № 104/26-15-43-04-19/38491823, згідно з висновком якої камеральною перевіркою не встановлено порушення ПОГ «ПОСТУП» вимог Податкового кодексу України в частині достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника за листопад 2019 року, що не відповідало дійсності.

16.01.2020 сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість ПОГ «ПОСТУП», узгоджена згаданою довідкою податкового органу від 11.01.2020, а саме 12 706 057 грн, перерахована з Державної казначейської служби України на розрахунковий рахунок підприємства № НОМЕР_1 , відкритий в АТ «Мегабанк».

Надалі продовжуючи свої злочинні дії, направлені на неправомірне відшкодування бюджетних коштів, ОСОБА_9 , будучи керівником ПОГ «ПОСТУП», відчуваючи безкарність та маючи намір повторити свої злочинні дії, діючи згідно з відведеною йому роллю та дотримуючись попередньо розробленого плану ОСОБА_8 , за невстановлених обставин виготовив і в електронному вигляді 20.01.2020 подав до ДПІ у Печерському районі ГУ ДПС ум. Києві податкову декларацію з податку на додану вартість за 12-й місяць 2019 року, у якій у рядку 20.2 вказав суму 12 449 203 грн, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, а також заяву про повернення суми бюджетного відшкодування (додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість) за 12-й місяць 2019 року в сумі 12 449 203 грн.

Разом із цим ОСОБА_9 було достеменно відомо, що надана ним до податкового органу інформація щодо суми податку на додану вартість, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, є недостовірною, оскільки ПОГ «ПОСТУП» діяльності не здійснює, кількість осіб з інвалідністю, які мають основне місце роботи на підприємстві, становить менше як 50% середньооблікової чисельності штатних працівників, а самі працівники працевлаштовані формально, без виконання будь-якої діяльності.

У подальшому відповідно до розробленого злочинного плану ОСОБА_8 службові особи Головного управління Державної податкової служби у м. Києві мали скласти довідку щодо відсутності поршень ПОГ «ПОСТУП» вимог Податкового кодексу України в частині достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника за грудень 2019 року, однак склали акт від 13.03.2020 № 281/26-15-05-04-01/38491823. Відповідно до його висновку документальною позаплановою виїзною перевіркою встановлено порушення ПОГ «ПОСТУП» вимог п. 198.5 ст. 198, п. 200.1, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) заниження суми податкових зобов`язань за грудень 2019 року на суму 12 595 645 грн, а отже, завищення суми від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту за грудень 2019 року на суму податку на додану вартість 12 595 645 грн, завищення суми від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду за грудень 2019 року на суму 146 442 грн та завищення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість за грудень 2019 року на 12 449 203 грн. Крім того, у зв`язку із зазначеним винесено податкові повідомлення рішення від 09.04.2020 № 0018430504, № 0018300504, № 0017790504.

Однак ОСОБА_8 , маючи на меті доведення свого злочинного умислу із заволодіння бюджетними коштами до кінця, дав вказівку ОСОБА_11 підготувати скаргу до Державної податкової служби України на акт від 13.03.2020, яку в подальшому підписав ОСОБА_9 та подав до вказаної установи для розгляду.

ОСОБА_9 від імені ПОГ «ПОСТУП» до ДПІ у Печерському районі ГУ ДПС у м. Києві 20.05.2020 також додатково подано заяву про повернення суми бюджетного відшкодування (додаток 4 до податкової декларації з податку на додану вартість) за 12-й місяць 2019 року в сумі 12 449 203 грн.

За результатами розгляду скарги службовими особами Державної податкової служби України відповідно до попередньої домовленості із ОСОБА_8 22.05.2020 протиправно прийнято рішення № 16971/6/99-00-08-05-01-06 про результати розгляду скарги ПОГ «ПОСТУП», згідно з яким скасовано податкові повідомлення рішення Головного управління Державної податкової служби у м. Києві від 09.04.2020 № 0018430504, № 0018300504, № 0017790504, а скаргу задоволено.

15.06.2020 сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість ПОГ «ПОСТУП», узгоджена рішенням Державної податкової служби України № 16971/6/99-00-08-05-01-06 від 22.05.2020, а саме 12 449 203 грн, перерахована з Державної казначейської служби України на розрахунковий рахунок підприємства № НОМЕР_2 , відкритий у ПАТ «Банк Восток».

Також досудовим розслідуванням встановлено, що бюджетне відшкодування у сумах 349 910,00 грн, 5 971 845,00 грн та 8 260 781,00 грн, скероване в період 20192020 років ПОГ «ПОСТУП», повернуто банківськими установами Державній казначейській службі України з призначенням платежу «Не вірно заповнені реквізити отримувача (рахунок отримувача)», «Повернуто банком» та «Невірні реквізити одержувача» відповідно.

Так, за результатами проведення комісійної судової економічної експертизи КНДІСЕ від 09.09.2021 № 22552/21-72/27645/27646/21-72 складено висновок, відповідно до змісту якого, серед іншого, за умови, що особи з інвалідністю у кількості визначеній законом взагалі не приймали участь у виробничій діяльності ПОГ «ПОСТУП», а лише формально працевлаштовані без здійснення будь-якої діяльності на підприємстві, та оскільки узгоджені суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягають перерахуванню платникам податку, перераховані на користь ПОГ «ПОСТУП» у загальній сумі 25 159 971, 00 грн., зазначена сума може вважатися збитками, нанесеними державному бюджету.

Крім того під час досудового розслідування допитано як свідків осіб з інвалідністю, які були працевлаштовані у ПОГ «ПОСТУП», зокрема, ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , які серед іншого пояснили, що будь-якого відношення до діяльності ПОГ «ПОСТУП» не мають.

Також допитаний як свідок колишній директор ПОГ «ПОСТУП» ОСОБА_13 , серед іншого, надав покази про те, що після того коли зрозумів, що підприємство звітує про доходи, які не відповідають дійсності, вирішив звільнитись з посади директора ПОГ «ПОСТУП».

Отже, ОСОБА_5 , діючи умисно та протиправно, з корисних спонукань, у складі організованої групи з ОСОБА_8 , ОСОБА_11 , ОСОБА_9 та за співучасті наразі невстановлених досудовим розслідуванням службових осіб податкових органів, використовуючи документи щодо діяльності ПОГ «ПОСТУП», до яких внесено недостовірні відомості, у період із 23.05.2019 по 15.06.2020, здійснив заволодіння чужим майном бюджетними коштами у розмірі 25 159 971,00 грн, що є особливо великим розміром, тобто скоїв кримінальне правопорушення, передбачене ч. 5 ст. 191 КК України.

14.01.2022 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю м. Києва, громадянину України, раніше не судимому, зареєстрованому та проживаючому за адресою: АДРЕСА_1 , повідомлено про підозру, у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

07.03.2022 постановою заступника Генерального прокурора строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 32020100000000249 продовжено до трьох місяців, тобто до 13.04.2022 включно.

31.03.2022 слідчим винесено вмотивовану постанову про оголошення у розшук підозрюваного ОСОБА_5 у зв`язку з тим, що місце знаходження останнього не встановлено, а на виклики слідчого жодного разуне з`явився.

Того ж дня слідчим винесено постанову про зупинення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 32020100000000249 на підставі п. 2 ч. 1 ст. 280 КПК України у зв`язку з розшуком підозрюваного ОСОБА_5 , у подальшому місцезнаходження підозрюваного встановлено.

15.06.2022 ухвалою Печерського районного суду м. Києва строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 32020100000000249 продовжено до шести місяців, тобто до 17.09.2022 включно.

У зв`язку з цим, виникла необхідність у застосуванні до ОСОБА_5 запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання з покладенням обов`язків, передбачених ст. 194 КПК України, що може забезпечити виконання підозрюваним обов`язків, покладених на нього КПК України та уникнення ризиків, передбачених ст. 177 КПК України.

У судовому засіданні прокурор підтримав клопотання з підстав в ньому зазначених.

Підозрюваний та його захисник заперечили щодо задоволення клопотання вважаючи підозру необґрунтованою та відсутніми ризики, передбачені ст. 177 КПК України.

Судовим розглядом встановлено, що ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, а тому суд вважає наявними підстави, з якими закон пов`язує можливість обрання особі запобіжного заходу.

Відповідно до положень ст. 177 КПК України, метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобіганням спробам: переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду; знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; незаконно впливати на потерпілого, свідка, іншого підозрюваного, обвинуваченого, експерта, спеціаліста у цьому ж кримінальному провадженні, перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, вчинити інше кримінальне правопорушення або продовжити злочину діяльність.

Згідно ст. 178 КПК України, при вирішенні питання про обрання запобіжного заходу, крім наявності ризиків, зазначених у статті 177 КПК України, слідчий суддя на підставі наданих сторонами кримінального провадження матеріалів зобов`язаний в сукупності оцінити тяжкість покарання, що загрожує відповідній особі, дані про особу підозрюваного, розмір майнової шкоди, в заподіянні якого підозрюється особа.

ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні особливо тяжкого кримінального правопорушення, раніше не судимий, має постійне місце проживання, являється пенсіонером та є інвалідом 2 групи.

Зважаючи на викладене, суд вважає можливим за доводами клопотання з метою забезпечення належної процесуальної поведінки застосувати до ОСОБА_5 запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання.

Також слідчий суддя вважає за необхідне покласти на підозрюваного виконання обов`язків, передбачених ч. 5 ст. 194 КПК України, в межах строку досудового розслідування, до 17 вересня 2022 року включно, а саме:

- прибувати до слідчого, прокурора або суду за кожним їхнім викликом, вимогою та визначеною ними періодичністю;

- повідомляти слідчого, прокурора або суд про зміну свого місця проживання та місця роботи;

- утримуватися від спілкування із ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_10 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_13 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , іншими посадовими особами ПОГ «ПОСТУП», ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ»;

- здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, а також інші документи, що дають право на виїзд та в`їзд в Україну.

Разом з цим, клопотання слідчого в частині покладення на ОСОБА_5 такого обов`язку, як не відлучатися із населеного пункту, в якому він зареєстрований, проживає чи перебуває, без дозволу слідчого, прокурора або суду задоволенню не підлягає, оскільки необхідність у його покладенні стороною обвинувачення на даний час не доведена.

Керуючись ст. 177-179, 193, 194, 309, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах головного слідчого управління Національної поліції України майора поліції ОСОБА_6 про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання відносно підозрюваного ОСОБА_5 задовольнити частково.

Застосувати відносно підозрюваного ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання, поклавши на підозрюваного обов`язки, передбачені ч. 5 ст. 194 КПК України, в межах строку досудового розслідування, тобто до 17 вересня 2022 року включно, а саме:

- прибувати до слідчого, прокурора або суду за кожним їхнім викликом, вимогою та визначеною ними періодичністю;

- повідомляти слідчого, прокурора або суд про зміну свого місця проживання та місця роботи;

- утримуватися від спілкування із ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_10 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_13 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , іншими посадовими особами ПОГ «ПОСТУП», ГОІК «РІВНІСТЬ ПРАВ І МОЖЛИВОСТЕЙ»;

- здати на зберігання до відповідних органів державної влади свій паспорт (паспорти) для виїзду за кордон, а також інші документи, що дають право на виїзд та в`їзд в Україну.

Роз`яснити, що у разі невиконання покладених на підозрюваного обов`язків, до нього може бути застосований більш жорсткий запобіжний захід, а також накладено грошове стягнення в розмірі від 0,25 до 2 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.07.2022
Оприлюднено25.01.2023
Номер документу105780812
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів особисте зобов'язання

Судовий реєстр по справі —757/19046/22-к

Ухвала від 29.07.2022

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Батрин О. В.

Ухвала від 29.07.2022

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Батрин О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні