Справа №127/17230/22
Провадження №1-кс/127/7004/22
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 серпня 2022 року м. Вінниця
Вінницький міський суд Вінницької області
в складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання слідчого слідчого відділення Вінницького районного управління поліції ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий слідчоговідділення ВінницькогоРУП ГУНПу Вінницькійобласті старшийлейтенант поліції ОСОБА_3 звернулась до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів.
Клопотання мотивовано тим, що СВ Вінницького районного управління поліції ГУНП у Вінницькій області проводиться досудове розслідування кримінального провадження №42021022110000199 від 19.11.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі по тексту - Підрядник) укладено договір підряду від 15.05.2018 на суму 32,5 млн. доларів США, щодо проведення будівництва лікувально-діагностичного кардіологічного центру серцево-судинної патології по АДРЕСА_1 . Згідно умов договору термін будівництва становив 1293 дні, тобто будівництво остаточно повинно бути завершено до травня 2021 року.
14.06.2018 року Підряднику було перераховано 72,7 млн. грн., в якості авансу.
Будівництво ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у визначені договором терміни не здійснило, про використання авансових коштів не відзвітувало. Загальна сума перерахованих коштів становить 279,6 млн. грн.
Крім цього, встановлено, що технічний нагляд та інженерно-консультаційні послуги по будівництву лікувально-діагностичного кардіологічного центру серцево-судинної патології по АДРЕСА_1 здійснювало Представництво « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташоване за адресою: АДРЕСА_2 .
Однак, в подальшому вжитими заходами отримано дані про те, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у визначені терміни будівництво Кардіоцентру свідомо не здійснили та кошти перераховані їм в якості авансу частково використали на будівництво комерційної нерухомості в м. Києві та інші господарські потреби не пов`язані з будівництвом медичного центру.
Попередньо згідно одержаної інформації встановлено, що загальна сума використаних на власні цілі підрядником бюджетних коштів становить понад 20 млн. грн.
Також, в ході аналізу видатків банківського рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » № НОМЕР_2 відкритого в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » встановлено, що частину вище вказаних коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перерахувало, в якості передплати за улаштування утеплення фасаду ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 ), а саме:
-500000,00 грн. передплата за улаштування утеплення фасаду згідно договору № 3/04-18 від 12.04.2018 у тому числі ПДВ 20% - 83333,33 грн;
-500000,00 грн. передплата за улаштування утеплення фасаду згідно договору № 5/06-18 від 11.06.2018 у тому числі ПДВ 20% - 83333,33 грн.
Для встановлення об`єктивної істини у кримінальному провадженні досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, кваліфікації вчиненого діяння, а також встановлення обставин та документального підтвердження здійснених фінансово-господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 , АДРЕСА_4 ), та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 ), виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до документів, що стосуються виконання робіт по улаштуванню утепленню фасаду ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по вище зазначених договорах, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 ).
Вказані документи мають важливе значення для всебічного, повного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, оскільки відомості, які у них містяться необхідні для встановлення винних у вчиненні зазначеного кримінального правопорушення, а також за їх допомогою можна встановити наявність або відсутність обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, просила задовольнити клопотання.
В судове засідання слідчий не з`явився, однак останнім було подано заяву про розгляд клопотання без його участі. Вимоги клопотання підтримав за обставин, викладених у ньому.
Суд вважає можливим розглянути клопотання у відсутності представника відповідно до вимог ст. 163 КПК України.
Суд, дослідивши матеріали клопотання слідчого, дійшов висновку, що клопотання є доведеним, а тому підлягає задоволенню.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Приймаючи до уваги викладене, суд вважає, що є достатні підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 159, 160, 161,162,163,164, 309, 395 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Надатислідчому СВ Вінницького РУП ГУНП у Вінницькій області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до документації з можливістю ознайомлення з нею та вилученням її оригіналів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 ) щодо фінансово-господарських відносин по улаштуванню утепленню фасаду за договорами № 3/04-18 від 12.04.2018 та № 5/06-18 від 11.06.2018 для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), зокрема:
- договорів № 3/04-18 від 12.04.2018 та № 5/06-18 від 11.06.2018, додаткові угоди, договірна ціна з додатками;
- акти приймання виконання виконаних робіт по вказаному договору, форма КБ-2в, які стосуються проведення даного утеплення фасаду;
- акти скритих робіт, підсумкові відомості ресурсів до актів;
- журнали ведення робіт по утепленню фасаду;
- первинні бухгалтерські документи (прибуткові накладні, договори, платіжні доручення, специфікації, гарантійні листи) до підсумкових відомостей ресурсів по утепленню фасаду;
- довідки про вартість виконаних робіт по утепленню фасаду та витрати, відповідно до зазначеного договору;
- розширених розрахунків загальновиробничих витрат до актів приймання виконання виконаних робіт по вказаному договору;
- розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в Підрядника за звітні періоди, що передували виконанню робіт та його завантаженості;
-журналу обліку виконаних робіт, форму КБ-6;
-обґрунтування та підтвердження включення інших супутніх витрат (накази на відрядження працівників, авансові звіти з первинними обліковими документами, що посвідчують суми витрат відображені в авансових звітах, тощо);
-звітів про витрати основних матеріалів під час утеплення фасаду та озеленення у співвідношенні з виробничими нормами (форма М-29);
-звіту про рух матеріальних цінностей (форма М-19) та акту на списання ТМЦ;
-рахунків, накладних та товарно-транспортних (вантажних) накладних на придбання, перевезення матеріалів, відображених у звітах про рух матеріальних цінностей;
-калькуляцій на виробництво власними силами та засобами матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-рахунків, накладних та товарно-транспортних (вантажних) накладних на придбання, перевезення матеріалів, використаних при приготуванні власними силами та засобами матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-оборотно-сальдових відомостей відповідних рахунків бухгалтерського обліку;
-затверджених транспортних схем перевезення матеріальних ресурсів використаних при виконанні робіт;
-документів, що посвідчують вартість машино-години власної та/чи орендованої будівельної техніки;
-документів, що посвідчують користування складськими та офісними приміщеннями, транспортними засобами та документи, які підтверджують оплату за їх користування оренду, які відповідно входили до витрат під час проведення утеплення фасаду;
-штатного розпису або довідки дозвільної форми про фактичну чисельність працівників та їх посади;
-відомості про облікову політику;
-прибуткових накладних, рахунків-фактур, договорів, які підтверджують придбання матеріальних ресурсів використаних під час утеплення фасаду, документи, що підтверджують їх оплату;
-наказів про призначення (звільнення) службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та їх функціональні обов`язки; (директора, заступників, головного бухгалтера, працівників ПП, що були відповідальними та задіяні на будівництві водогону, їх обов`язки)
-завірені копії реєстраційно-установчих документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) (статут, свідоцтво про державну реєстрацію, протоколи зборів, тощо).
У разі невиконання даної ухвали, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, суд має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала слідчого судді не підлягає апеляційному оскарженню.
Ухвала залишається в силі протягом двох місяців з дня її постановлення.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 17.08.2022 |
Оприлюднено | 15.05.2024 |
Номер документу | 105781964 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Михайленко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні