Постанова
від 19.07.2010 по справі 6304/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УКРАЇНА

Харківський окружний ад міністративний суд

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.07.2010 р. № 2а-6304/10/2070

Харківський окружний адмі ністративний суд у складі:

Головуючий суддя: П'янова Я.В.

При секретарі: Басової Н.М.

За участю представників с торін:

Позивача: Горелкова В.М.

Відповідача: Нагай Н.Ю.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні Харківського окружного ад міністративного суду позовн у заяву Харківського обласно го відділення Фонду соціальн ого захисту інвалідів до Ком унального підприємства "Комж итло" Лозівської міської рад и Харківської області про ст ягнення суми,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Харківське об ласне відділення Фонду соціа льного захисту інвалідів, зв ернувся до Харківського окру жного адміністративного суд у з позовом до Комунального п ідприємства "Комжитло" Лозів ської міської ради Харківськ ої області, в якому просить ст ягнути з відповідача (юридич на адреса: 64600, Харківська облас ть, м. Лозова, Червоногвардійс ька, 48, код ЄДРПОУ 33584818, МФО 351005, р/р 260 02136609800 у АКБ "Укрсоцбанк") на корис ть Харківського обласного ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів (61022, м. Харків , Держпром,1 під., 1 пов., к.16, код ЄДР ПОУ 14070760, одержувач: р/р 31219230700003, МФО 851011, код одержувача: 24134567, УДК у Дзе ржинському районі м. Харкова ) адміністративно-господарсь кі санкції за незайняті робо чі місця, призначені для прац евлаштування інвалідів, в су мі 15590,36 грн., та пеню за порушенн я термінів сплати адміністра тивно-господарських санкцій в сумі 149,76 грн., всього 15740,12 грн.

В обґрунтування позовних в имог Фонд соціального захист у інвалідів посилається на т е, що Комунальне підприємств о "Комжитло" Лозівської міськ ої ради Харківської області у 2009 році повинно було створит и 3 робочих місці для працевла штування інвалідів. При сере дньообліковій чисельності ш татних працівників обліково го складу підприємства у 2009 ро ці в кількості 83 особи, фактич на середньооблікова численн ість інвалідів складала 2 осо би. На думку позивача, відпов ідач не виконав нормативи що до створення 1 робочого місця по працевлаштуванню інвалід ів, чим порушив вимоги ст. ст.18, 19 Закону України "Про основи с оціальної захищеності інвал ідів в Україні", в зв'язку з чим зобов'язаний сплатити штраф ні санкції за незайняті робо чі місця, призначені для прац евлаштування інвалідів у 2009 р оці в сумі 15590,36 грн. та пеню за по рушення термінів сплати адмі ністративно-господарських с анкцій в сумі 149,76 грн., з урахува нням розміру середньорічної заробітної плати, як то перед бачено ст.20 Закону України "Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів в Україні" у від повідності до п. 2 Порядку спла ти підприємствами, установам и і організаціями суми адмін істративно-господарських са нкцій та пені за невикориста ння нормативу робочих місць для працевлаштування інвалі дів, затвердженого Постаново ю Кабінету Міністрів України від 31.01.2007р. № 70.

Представник відповідача, К омунального підприємства "Ко мжитло" Лозівської міської р ади Харківської області, вим оги позову не визнав та поясн ив, що згідно звіту по формі № 10 - ПІ середньооблікова чисель ність штатних працівників в 2009р. на підприємстві становил а 83 особи, згідно ст.19 Закону Ук раїни "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укр аїні" кількість робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів в 2009р. визначена у кількос ті 3 місць. Згідно наказу № 16 від 02 січня 2009р. на підприємстві дл я працевлаштування інваліді в було створено З робочих міс ця на 2009р. Середньооблікова чи сельність інвалідів, що прац ювали у 2009р. становила 3 особи. П ідприємство щомісячно надав ало звіти до Лозівського міс ького районного центру зайня тості по формі 3-ПН про наявніс ть вакантних робочих місць д ля інвалідів. Але центром зай нятості для працевлаштуванн я на підприємство інваліди н е направлялися, також не було безпосереднього звернення і нвалідів для працевлаштуван ня на підприємство.

Обов'язок підприємства пол ягає у створенні робочих міс ць для працевлашту вання інв алідів, повідомлення органів працевлаштування інвалідів і працевлаш туванні інвалід ів на роботу у встановленому порядку. Тобто, вимоги вищеза значеного Закону підприємст вом виконані та не порушені.

Також, відповідач зазначає , що позивачем не надано доказ ів про відмову у прийнятті на роботу інвалідам, які безпос ередньо зверталися до підпри ємства відповідача або які б ули направленні центром зайн ятості. Тому вважає, що підста в для стягнення з відповідач а штрафу та пені не має, а тому просить суд відмовити в задо воленні позову в повному обс язі.

Вислухавши пояснення пред ставників позивача та відпов ідача, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку п ро відмову в задоволенні поз ову через таке.

Відповідно до форми 10-ПІ “Зв іту про зайнятість та працев лаштування інвалідів” за 2009 р ік середньо облікова чисельн ість штатних працівників обл ікового складу Комунального підприємства "Комжитло" Лозі вської міської ради Харківсь кої області становила 83 особи .

Пунктом 5 “Положення про роб оче місце інваліда, порядок п рацевлаштування інвалідів” , затвердженого Постановою К М України від 03.05.1995 року за № 314, пі дприємства інформують центр зайнятості, місцеві органи с оціального захисту населенн я та відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів про створення (пристосування) ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів.

Згідно з ст. 19 Закону України “Про основи соціальної захи щеності інвалідів в Україні” на підприємстві відповідача у 2009 році норматив для працевл аштування інвалідів складає 3 робочих місця.

Як вбачається із даних, нада них відповідачем у звіті, сер едньо облікова чисельність і нвалідів - штатних працівни ків на підприємстві становит ь 3 особи.

Також, згідно даного звіту, один інвалід на підприємств і працював з 24.07.2009 року.

Статтею 20 Закону встановлен о обов' язок підприємств, ус танов, організацій, у тому чис лі підприємства, організації громадських організацій інв алідів, фізичні особи, які вик ористовують найману працю, д е середньо облікова чисельні сть працюючих інвалідів менш а, ніж установлено нормативо м, передбаченим ст. 19 цього Зак ону, щороку сплачувати відпо відним відділенням Фонду соц іального захисту інвалідів а дміністративно - господарс ькі санкції, сума яких визнач ається в розмірі середньої р ічної заробітної плати на ві дповідному підприємстві, уст анові, організації, у тому чис лі підприємстві, організації громадських організацій інв алідів, фізичної особи, яка ви користовує найману працю, за кожне робоче місце, призначе не для працевлаштування інва ліда і не зайняте інвалідом.

Відповідно до звітів про на явність вакансій за січень 2009 р., лютий 2009 р., березень 2009 р., квіт ень 2009 р., травень 2009 р., червень 2009 р., липень 2009 р. за формою № 3-ПН, на правлених до районного центр у зайнятості, відповідач пов ідомляв про потребу у праців никах, в тому числі і інваліда х.

Згідно з ст. 18-1 Закону Україн и “Про основи соціальної зах ищеності інвалідів в Україні ” державна служба зайнятості здійснює пошук підходящої р оботи відповідно до рекоменд ацій МСЕК, наявних у інваліда кваліфікації та знань, з урах уванням його побажань.

Матеріалами справи підтве рджено, що підприємство відп овідача до працевлаштування інваліда 24.07.2009 року подавало з віти до районного центру зай нятості по формі 3-ПН, де вказу вало на наявність вакантних посад, на яких може використо вуватись праця інвалідів.

Позивачем не надано до суду доказів щодо направлення дл я працевлаштування державно ю службою зайнятості на підп риємство інвалідів або щодо звернення інваліда безпосер едньо на підприємство та від мови відповідача у працевлаш туванні інвалідів у 2009 році.

Зважаючи на викладене, суд в важає, що адміністративний п озов не підлягає задоволенню .

Керуючись ст. ст. 71, 94, 160, 161, 162, 163, 167, 25 4 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні адміністра тивного позову Харківськог о обласного відділення Фонду соціального захисту інвалід ів до Комунального підприємс тва "Комжитло" Лозівської міс ької ради Харківської област і про стягнення з Комунально го підприємства "Комжитло" Ло зівської міської ради Харків ської області на користь Хар ківського обласного відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів адміністративно -господарських санкцій за не зайняті робочі місця, призна чені для працевлаштування ін валідів, в сумі 15590,36 грн., та пені за порушення термінів сплат и адміністративно-господарс ьких санкцій в сумі 149,76 грн., всь ого 15740,12 грн. - відмовити в пов ному обсязі.

На постанову через суд перш ої інстанції може бути подан а заява про апеляційне оскар ження протягом десяти днів з дня складення постанови у по вному обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутно сті особи, яка бере участь у сп раві, то строк подання заяви п ро апеляційне оскарження обч ислюється з дня отримання не ю копії постанови.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом двадцяти д нів після подання заяви про а пеляційне оскарження. Копія апеляційної скарги одночасн о направляється до суду апел яційної інстанції.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо апеляційна с карга подається у строк, вста новлений для подання заяви п ро апеляційне оскарження.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків для подачі заяви про апел яційне оскарження.

Якщо було подано заяву про а пеляційне оскарження, але ап еляційна скарга не була пода на у строк, встановлений Коде ксом адміністративного судо чинства України, постанова с уду набирає законної сили пі сля закінчення цього строку.

Постанова в повному обсязі виготовлена та підписана 22.07.20 10 р.

Суддя підпис< Текст > П'янова Я.В.

Постанова не набрала ч инності. Оригінал знаходитьс я в матеріалах справи.< Текст >

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.07.2010
Оприлюднено04.08.2010
Номер документу10582928
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6304/10/2070

Ухвала від 18.05.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

П'янова Я.В.

Постанова від 19.07.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

П'янова Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні