Справа №938/312/22
Провадження № 3/938/202/22
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 серпня 2022 року селище Верховина
Суддя Верховинського районного суду Івано-Франківської області Чекан Н.М.,
з участю секретаря судового засідання Івасюк Г.Ю.
особи, яка притягається до адміністративної відповідальності,- ОСОБА_1 ,
розглянувши матеріали,які надійшливід Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 ( реєстраційний номер облікової картки платника податку НОМЕР_1 ), керівника спільно українсько-чеського підприємства "КРОНА", юридична адресаплатника податку: АДРЕСА_1 , за вчиненняадміністративного правопорушення,передбаченого ч. 1ст.163-1Кодексу Українипро адміністративніправопорушення ( далі - КУпАП),
якому роз`яснено зміст ст.63 Конституції Українита права, передбачен іст. 268 КУпАП,- -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 керівник спільно українсько-чеського підприємства "КРОНА", порушив встановлений законом порядок ведення податкового обліку, а саме: несвоєчасно подав податкову звітність з податку на додану вартість за січень 2022 року (термін подання 21.02.2022 року), порушивши п.203.1 ст. 203 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (зі змінами і доповненнями), за що передбачена адміністративна відповідальність згідно ч.1 ст. 163-1 КУпАП.
Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 у судовому засіданні вину визнав, пояснив, що дійсно працює директрорм вищевказаного підприємства та несвоєчасно подав звітність з податку на додану вартість за січень 2022 року, просив суворо не карати.
Суд вважає, що винність ОСОБА_1 у вчиненому, окрім визнання ним вини, підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення №1011, від 14.07.2022 року, акт про результати камеральної(електронної) перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість по спільне українсько-чеськогопідприємство "КРОНА"за січень2022рокута іншими матріалами справи.
Зокрема, зі протоколу про адміністративне правопорушення №1011, від 14.07.2022 року (а.с.1) вбачається, що 01.06.2022 року ОСОБА_1 , керівник спільно українсько-чеського підприємства "КРОНА", вчинив правопорушення: несвоєчасне подання податкової звітності з податку на додану вартість за січень 2022 року (термін подання 21.02.2022 року), порушивши п.203.1 ст. 203 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (зі змінами і доповненнями), за що передбачена адміністративна відповідальність згідно ч.1 ст. 163-1 КУпАП.
Вина ОСОБА_1 , у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП, доведена також такими матеріалами справи, які досліджені в суді, а саме:
- акт про результати камеральної(електронної) перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість у спільному українсько-чеському підприємстві "КРОНА" за січень 2022 року (а.с.2-3), відповідальною особою якого в період що перевіряється є зокрема, керівник ОСОБА_1 , за результатом перевірки встановлено порушення граничного терміну подання податкової звітності за січень 2022 року, граничний термін подання 21.02.2022 року, дата отримання 01.06.2022 року;
-копією трудової книжки серії НОМЕР_2 ОСОБА_1 (а.с. 18-19), відповідно до якої він працює директором ТоВ СП «Крона» з 05.06.2018 року.
Вивчивши та дослідивши матеріали справи, суддя приходить до такого висновку.
Відповідно до ст.245КУпАП завданням провадження у справах про адміністративне правопорушення є всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її у точній відповідності із законом.
Згідно із ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Як передбачено ст.9КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком), визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Відповідно до ст.251 КУпАП України, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами. Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених ст. 255 цього Кодексу.
На підставі ст.252КУпАП оцінка доказів при розгляді справ про адміністративні правопорушення ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності.
Згідно зі ст.129Конституції України розгляд і вирішення справ в судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведеності перед судом їх переконливості.
Диспозиція ч.1ст.163-1КУпАП передбачаєвідповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.
Відповідно до вимог ст. 203.1 Податкового кодексу України податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Згідно зі ст.33 КУпАП обираючи вид стягнення, суд враховує особу правопорушника, характер вчиненого адміністративного правопорушення, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
У відповідності до вимог ст.22 КУпАП при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.
Враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу порушника, яка раніше до адміністративної відповідальності не притягувалася, визнання вини, а також ту обставину, що вчинене правопорушення не заподіяло істотної шкоди охоронюваних законом державним та приватним інтересам, було усунено до моменту проведення контролюючим органом перевірки, суд вважає за необхідне у відповідності до ст.22КУпАП звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за малозначністю вчиненого правопорушення і обмежитись усним зауваженням.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 22, ч.1 ст. 163-1, 280, 283, 284, 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
ПОСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
На підставі ст.22Кодексу Українипро адміністративніправопорушення звільнити ОСОБА_1 від адміністративної відповідальності за ч.1 ст.163-1Кодексу Українипро адміністративніправопорушення за малозначністю вчиненого правопорушення, обмежившись усним зауваженням.
Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.163-1КУпАП - закрити.
Постанова можебути оскарженапротягом десятиднів здня їївинесення доІвано-Франківськогоапеляційного судушляхом подачіапеляційної скарги через Верховинський районний суд Івано-Франківської області.
Суддя: Наталія ЧЕКАН
Суд | Верховинський районний суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 24.08.2022 |
Оприлюднено | 29.08.2022 |
Номер документу | 105897589 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Верховинський районний суд Івано-Франківської області
Чекан Н. М.
Адмінправопорушення
Верховинський районний суд Івано-Франківської області
Джус Р. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні