Рішення
від 03.07.2022 по справі 640/29116/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 липня 2022 року м. Київ № 640/29116/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Качура І.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу

Державного підприємства «МУЛЬТИМЕДІЙНА ПЛАТФОРМА ІНОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ»

до Головного управління ДПС у м. Києві

Державної податкової служби України

про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшов позов Державного підприємства «МУЛЬТИМЕДІЙНА ПЛАТФОРМА ІНОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ» до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України , в якому позивач просить суд:

- Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Державної податкової служби у м. Києві по не внесенню інформації щодо Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» до Реєстру неприбуткових установ та організацій згідно Рішення ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві від 13.06.2016 № 185/26-59-12-25 та рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському р-ні м. Києва від 25.08.2016 року №94/26-59-12-25.

- Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у м. Києві внести Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

- Зобов`язати Державну податкову службу України забезпечити внесення Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив про протиправність відмови відповідача у включенні підприємства до Реєстру неприбуткових установ та організацій, з огляду на відповідність позивача вимогам передбаченим пунктом 133.4 статті 133 Податкового Кодексу України.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.11.2021 року було відкрито провадження в даній справі та вирішено здійснювати її розгляд в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

Відповідачем не було надано відзив на адміністративний позов.

Розглянувши подані позивачем документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Державне підприємство «МУЛЬТИМЕДІЙНА ПЛАТФОРМА ІНОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ» є юридичною особою створеною в установленому законодавством України порядку, входить в систему державного іномовлення України та провадить свою діяльність в інтересах держави Україна. Підприємство належить до сфери управління Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.

ДП «МПІУ» є об`єктом державної власності, що має стратегічне значення для економіки та безпеки держави відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 83 «Про затвердження переліку об`єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» у сфері телекомунікацій та зв`язку.

У своїй діяльності Підприємство керується Законом України «Про систему іномовлення України» від 08.12.2015 № 856-VIII (надалі - Закон № 856), Конституцією, іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Уповноваженого органу управління, нормативно-правовими актами, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, а також Статутом ДП «МПІУ».

Рішенням ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві від 13.06.2016 № 185/26-59- 12-25 ДП «МПІУ» внесено до Реєстру неприбуткових установ та організацій (копія рішення додається) на підставі статті 133 розділу III Податкового кодексу України,

Крім того, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 ДП «МПІУ» підтверджено відповідність вимогам встановленим п. 133.4 статті 133 Податкового кодексу України та отримано рішення ДПІ у Шевченківському район ГУ ДФС у м. Києві від 25.08.2016 року № 94/26-59-12-25 по присвоєння підприємству, установ, організації ознаки неприбутковості - 0031 (копія рішення додається). Проте попри численні звернення до контролюючого органу станом на день подачі позовної заяви у Реєстрі неприбуткових установ та організацій відсутні відомості про включення до Реєстру ДП «МПІУ», що порушує права Позивача та впливає на ведення ним законної діяльності.

Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернувся з позовом до суду.

Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного.

Відповідно до підпункту 14.1.121 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України неприбуткові підприємства, установи та організації - це неприбуткові підприємства, установи та організації, які не є платниками податку на прибуток підприємств відповідно до пункту 133.4 статті 133 ПК України.

Так, підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України встановлено, що неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація (далі - неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам:

утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб. Для цілей цього абзацу не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків, визначених підпунктом 133.4.2 цього пункту;

установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об`єднання та асоціації об`єднань співвласників багатоквартирних будинків;

внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

В той же час, за приписами підпункту 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Згідно підпункту 133.4.6 пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам цього пункту і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам пункту 133.4.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2006 №440 затверджений Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру (далі - Порядок №440).

Присвоєння неприбутковій організації ознаки неприбутковості здійснює контролюючий орган за основним місцем обліку неприбуткової організації (далі - контролюючий орган).

Відповідно до пункту 6 Порядку №440 для включення до Реєстру неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (далі - Закон), а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.

Контролюючий орган може проводити перевірку відомостей, що містяться в поданих документах, щодо відповідності вимогам, встановленим Податковим кодексом України та законодавством, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.

Відповідно до пункту 7 Порядку №440 контролюючий орган здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру за умови відповідності такої організації вимогам, визначеним підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Кодексу.

Відповідно до пункту 8 Порядку №440 за результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом трьох робочих днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення про: включення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру; виключення неприбуткової організації з Реєстру; зміну ознаки неприбутковості.

Контролюючий орган відмовляє неприбутковій організації у включенні до Реєстру в разі: подання неприбутковою організацією неповного пакета документів, визначених пунктом 6 цього Порядку; невідповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 статті 133 Кодексу.

У разі відсутності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості контролюючий орган зобов`язаний протягом трьох робочих днів з дня отримання контролюючим органом реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, внести до Реєстру відповідний запис про включення (повторне включення) такої неприбуткової організації до Реєстру, присвоєння (зміну) ознаки неприбутковості.

У разі наявності підстав для відмови у включенні (повторному включенні) до Реєстру, присвоєнні (зміні) ознаки неприбутковості або для виключення неприбуткової організації з Реєстру контролюючим органом готується відповідне рішення за формою згідно з додатком 2 у двох примірниках, один з яких вручається такій організації у порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, а другий залишається в контролюючому органі.

Судом встановлено, що позивач є юридичною особою публічного права, засноване на державній власності, належить до сфери управління Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.

Так, частиною 1 статті 62 Господарського кодексу України визначено підприємство як самостійний суб`єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб`єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому цим Кодексом та іншими законами.

Разом з тим, підприємства можуть створюватись як для здійснення підприємництва, так і для некомерційної господарської діяльності (частина 2 статті 62 Господарського кодексу України).

Підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту або модельного статуту (частина 3 статті 62 Господарського кодексу України), тобто установчими документами визначаються основи правового статусу підприємства.

Як вбачається з матеріалів справи рішенням ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві від 13.06.2016 № 185/26-59- 12-25 ДП «МПІУ» внесено до Реєстру неприбуткових установ та організацій (копія рішення додається) на підставі етапі 133 розділу III Податкового кодексу України,

Крім того, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 ДП «МПІУ» підтверджено відповідність вимогам встановленим п. 133.4 статті 133 Податкового кодексу України та отримано рішення ДПІ у Шевченківському район ГУ ДФС у м. Києві від 25.08.2016 року № 94/26-59-12-25 по присвоєння підприємству, установ, організації ознаки неприбутковості - 0031 (копія рішення додається). Проте попри численні звернення до контролюючого органу станом на день подачі позовної заяви у Реєстрі неприбуткових установ та організацій відсутні відомості про включення до Реєстру ДП «МПІУ», що порушує права Позивача та впливає на ведення ним законної діяльності.

Відповідно до підпункту 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Податкового Кодексу України, доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Пунктом 5.10. Статуту Підприємства передбачена обов`язкова до виконання норма щодо того, що Підприємству заборонено здійснювати розподіл отриманого доходу (прибутку) або його частини серед засновників (учасників) працівників (крім оплати праці, нарахування соціального внеску), членів органів управління та інших пов`язаних з ними осіб. Пунктом 14.6. Статуту ДП «МПІУ» передбачено, що у разі ліквідації Підприємства його активи повинні бути передані іншій неприбутковій організації відповідного виду, або зараховані до доходу бюджету ДП «МПГУ». Установчим документом Підприємства дотримано вимог підпункту 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України в повній мірі.

Джерела фінансування системи державного іномовлення визначено у статті 10 Закону № 856. Так, частиною першою цієї статті встановлено, що держава забезпечує належне фінансування систем державного іномовленню, яке передбачається окремим рядком у Державному бюджеті України та становить не менш як 0,06 відсотка видатків загального фонду Державного бюджету України за попередній рік. Розпорядником бюджетних коштів, передбачених на фінансування системи державного іномовлення України, виступає Уповноважений орган.

Згідно з частиною другою стати 10 Закону № 856 джерелами фінансування діяльності суб`єктів державного іномовлення можуть бути: кошти, отримані від продажу власної теле- і радіопродукції; кошти, отримані від трансляції реклами; плата за надання у користування авторських та суміжних прав; кошти державного бюджету; добровільні, благодійні та спонсорські внески, пожертви фізичних та юридичних осіб (крім анонімних пожертв); інші надходження, не заборонені законодавством.

Основним джерелом фінансування ДП «МПІУ» є кошти державного бюджету. Власні надходження, пов`язані із статутною діяльністю Підприємства, складають незначну частину (менше 0,1 %).

Відповідно де зазначеного вище, не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) фінансування видатків неприбуткової організації, установчі документи якої (або установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація відповідно до закону) передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи.

Положення цього абзацу не поширюється на об`єднання та асоціації об`єднань співвласників багатоквартирних будинків; внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Судом встановлено, що викладене вище узгоджується з пунктом 133.4.2. Податкового кодексу України в якому встановлено, доходи (прибутки) Неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

Згідно з п.п. 6, 7 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2016 р. №440, контролюючий орган здійснює включення неприбуткової організації до Реєстру на підставі поданих документів в разі, коли організація відповідає вимогам, встановленим пп.133.4.1 п.133.4 ст.133 ПК України.

Підпунктом 133.4.6 п.133.4 ст.133 ПКУ зазначено, що до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам цього пункту і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені: бюджетні установи; громадські об`єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди; спілки, асоціації та інші об`єднання юридичних осіб; житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово-будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства); об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, асоціації власників жилих будинків; професійні спілки, їх об`єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об`єднання; сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи, кооперативні об`єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів; інші юридичні особи, діяльність яких відповідає вимогам цього пункту.

Відповідно до ст. 62 Господарського кодексу України (далі - ГКУ) підприємство - це самостійний суб`єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб`єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому ГКУ та іншими законами. Підприємства можуть створюватись як для здійснення підприємництва, так і для некомерційної господарської діяльності.

Відповідно до частини першої статті 133 ГКУ основу правового режиму майна суб`єктів господарювання, на якій базується їх господарська діяльність, становлять право власності та інші речові права - право господарського відання, право оперативного управління.

Правом господарського відання у ст. 136 ГКУ визнається речове право суб`єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених ПСУ та іншими законами.

Правом оперативного управління у ст. 137 ГКУ визнається речове право суб`єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених цим Кодексом та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом).

Некомерційна господарська діяльність може здійснюватися суб`єктами господарювання на основі права власності або права оперативного управління в організаційних формах, які визначаються власником або відповідним органом управління чи органом місцевого самоврядування з урахуванням вимог, передбачених ГКУ та іншими законами (ст. 53 ГКУ).

Некомерційне господарювання - це самостійна систематична господарська діяльність, що здійснюється суб`єктами господарювання, спрямована на досягнення економічних, соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку (ст. 52 ГКУ).

Некомерційна господарська діяльність здійснюється суб`єктами господарювання державного або комунального секторів економіки у галузях (видах діяльності), в яких відповідно до статті 12 цього Кодексу забороняється підприємництво, на основі рішення відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування. Некомерційна господарська діяльність може здійснюватися також іншими суб`єктами господарювання, яким здійснення господарської діяльності у формі підприємництва забороняється законом.

Залежно від форм власності, передбачених законом, в Україні може діяти, зокрема і державне підприємство, що діє на основі державної власності (ст. 63 ГКУ)

Відповідно ст.73 ГКУ державне унітарне підприємство утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної власності, як правило, без поділу її на частки, і входить до сфери його управління.

Майно державного унітарного підприємства перебуває у державній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання чи праві оперативного управління.

Відповідно пункт 3.1 статті 3 Податкового кодексу України, встановлено, що податкове законодавство України складається з Конституції України, цього Кодексу, Митного кодексу України та інших законів з питань митної справи у частині регулювання правовідносин, що виникають у зв`язку з оподаткуванням митом операцій з переміщення товарів через митний кордон України (далі - законами з питань митної справи); чинних міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України і якими регулюються питання оподаткування; нормативно-правових актів, прийнятих на підставі та на виконання цього Кодексу та законів з питань митної справи; рішень Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань місцевих податків та зборів, прийнятих за правилами, встановленими цим Кодексом.

Таким чином, Податковий кодекс України є спеціальним законодавчим актом у сфері правовідносин, що виникають з питань оподаткування.

Статтею 5 Податкового кодексу України встановлено, що у разі якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням цього Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення цього Кодексу.

З метою належного захисту порушених прав позивача, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання відповідача включити позивача до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Згідно положень статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Згідно зі статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, не доведена правомірність та обґрунтованість прийнятого ним оскаржуваного рішення.

Натомість, позивачем надано достатньо доказів в підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги.

За таких обставин, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.

Відповідно, беручи до уваги положення частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, на користь позивача підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача всі здійсненні ним судові витрати.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 72-77, 90, 241-246, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України суд,

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов Державного підприємства «МУЛЬТИМЕДІЙНА ПЛАТФОРМА ІНОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ» (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 26, ЄДРПОУ 40235671) до Головного управління ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, ЄДРПОУ 43141267), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ЄДРПОУ 43005393) про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити дії - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Державної податкової служби у м. Києві по не внесенню інформації щодо Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» до Реєстру неприбуткових установ та організацій згідно Рішення ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві від 13.06.2016 № 185/26-59-12-25 та рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському р-ні м. Києва від 25.08.2016 року №94/26-59-12-25.

3. Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у м. Києві внести Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

4. Зобов`язати Державну податкову службу України забезпечити внесення Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві (04116, місто Київ, вулиця Шолуденка, будинок 33/19; код ЄДРПОУ 43141267) понесені судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2270,00 грн. (Дві тисячі двісті сімдесят гривень 00 копійок) на користь Державного підприємства «МУЛЬТИМЕДІЙНА ПЛАТФОРМА ІНОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ» (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 26, ЄДРПОУ 40235671).

Рішення суду, відповідно до ч. 1 статті 255 КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів за правилами, встановленими статтями 293-297 КАС України.

Суддя І.А. Качур

Дата ухвалення рішення03.07.2022
Оприлюднено30.08.2022

Судовий реєстр по справі —640/29116/21

Ухвала від 12.12.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 22.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 10.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 08.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 08.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Рішення від 03.07.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 16.08.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Василенко Ярослав Миколайович

Ухвала від 17.11.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 18.10.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні