Ухвала
від 04.07.2022 по справі 640/34024/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про відмову у прийнятті заяви про збільшення позовних вимог та про витребування доказів

05 липня 2022 року м. Київ № 640/34024/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Гарника К.Ю., розглянувши заяву представника позивача про збільшення розміру позовних вимог в адміністративній справі за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю «Тайпа Пром»

до Головного управління ДПС у м. Києві,

Державної податкової служби України

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Тайпа Пром» (далі по тексту - позивач), адреса: 03115, місто Київ, проспект Перемоги, будинок 90 до Головного управління ДПС у м. Києві (далі по тексту - відповідач), адреса: 04116, місто Київ, вулиця Шолуденка, будинок 33/19, Державної податкової служби України (далі по тексту - відповідач 2), адреса: 04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, в якій позивач, з урахуванням позовної заяви в новій редакції та заяви про збільшення позовних вимог, яка ухвалою суду від 17 січня 2022 року прийнята до розгляду, просить

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 02 вересня 2021року № 105831 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЙПА ПРОМ» критеріям ризикованості платника податку;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 06 жовтня 2021 року № 116578 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЙПА ПРОМ» критеріям ризикованості платника податку;

- зобов`язати Головне управління ДПС у м. Києві виключити товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЙПА ПРОМ» з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на додану вартість;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 19 жовтня 2021 року №3249966/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 06 вересня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20 жовтня 2021 року №3256356/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 15 вересня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20 жовтня 2021 року №3256355/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 16 вересня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477190/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №25 від 28 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477191/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №17 від 19 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477192/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №21 від 25 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477193/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №27 від 28 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477194/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №24 від 29 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477195/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №28 від 28 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477196/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №16 від 20 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477197/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №20 від 22 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477198/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №23 від 26 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477199/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 08 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477201/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 05 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування

в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477200/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 08 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477202/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 06 жовтня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477203/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №224 від 28 вересня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 07 грудня 2021 року №3477204/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №23 від 27 вересня 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10 грудня 2021 року №3505446/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 05 листопада 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10 грудня 2021 року №3505447/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 02 листопада 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10 грудня 2021 року №3505448/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 10 листопада 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10 грудня 2021 року №3505449/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №16 від 11 листопада 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10 грудня 2021 року №3505450/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 08 листопада 2021 року;

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14 грудня 2021 року №3516562/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної N217 від 15 листопада 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14 грудня 2021 року №3516563/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 15 листопада 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14 грудня 2021 року №3516564/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №24 від 09 листопада 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14 грудня 2021 року №3516565/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №18 від 15 листопада 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14 грудня 2021 року №3520923/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №27 від 23 листопада 2021 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14 грудня 2021 року №3520924/41578910 про відмову в реєстрації податкової накладної №228 від 26 листопада 2021 року

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАЙПА ПРОМ» №23 від 06 вересня 2021 року, №6 від 15 вересня 2021 року, №7 від 16 вересня 2021 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 07 грудня 2021 року відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 17 січня 2022 року заява позивача про збільшення розміру позовних вимог від 12 січня 2022 року прийнята судом до розгляду.

17 лютого 2022 року на адресу Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла заява представника позивача про збільшення розміру позовних вимог, яку останній просить прийняти до розгляду.

Розглянувши вказану заяву про збільшення розміру позовних вимог, Окружний адміністративний суд міста Києва зазначає наступне.

У відповідності до частини 1 статті 47 Кодексу адміністративного судочинства України крім прав та обов`язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, позивач має право на будь-якій стадії судового процесу відмовитися від позову. Позивач має право змінити предмет або підстави позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог шляхом подання письмової заяви до закінчення підготовчого засідання або не пізніше ніж за п`ять днів до першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.

Згідно частини 2 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Так, як вже було зазначено судом, провадження в даній адміністративній справі було відкрито 07 грудня 2021 року, тобто, станом на день звернення представника позивача з заявою про збільшення розміру позовних вимог, строки для подання такої заяви сплинули, а тому суд не вбачає правових підстав для її прийняття до розгляду, у зв`язку з чим вказана заява не підлягає прийняттю до розгляду та, відповідно, наявні правові підстави для її повернення позивачу.

Крім того, у відповідності до частин 1 та 2 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Частиною 1 статті 143 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 7 Закону України «Про судовий збір» сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі повернення заяви або скарги.

Повернення сплаченої суми судового збору здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади із забезпеченням реалізації державної фінансової політики (частина 5 статті 7 Закону України «Про судовий збір»).

Як встановлено судом та вбачається з матеріалів справи, при зверненні Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві до Окружного адміністративного суду міста Києва з заявою про збільшення розміру позовних вимог, позивачем сплачено судовий збір на суму 42177,00 гривень, про що свідчить платіжне доручення №55 від 08 лютого 2022 та які зараховані до спеціального фонду Державного бюджету України, що підтверджується відомостями з Реєстру підтверджень оплат із Казначейства «Діловодства спеціалізованого суду».

За таких обставин та враховуючи те, що суд дійшов висновку про повернення заяви про збільшення розміру позовних вимог, суд дійшов висновку про наявність підстав для повернення сплаченої суми судового збору у розмірі 42177,00 гривень.

Крім того, відповідно до частини 3 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Згідно з частиною 3 статті 80 Кодексу адміністративного судочинства України про витребування доказів з власної ініціативи або за клопотанням учасника справи, суд постановляє ухвалу.

Зважаючи на підстави та предмет позову, суд вважає за необхідне витребувати від позивача належним чином засвідчені копії податкових накладних №23 від 06 вересня 2021 року, №6 від 15 вересня 2021 року, №7 від 16 вересня 2021 року, №25 від 28 жовтня 2021 року, №17 від 19 жовтня 2021 року, №21 від 25 жовтня 2021 року, №27 від 28 жовтня 2021 року, №24 від 29 жовтня 2021 року, №28 від 28 жовтня 2021 року, №16 від 20 жовтня 2021 року, №20 від 22 жовтня 2021 року, №23 від 26 жовтня 2021 року, №6 від 08 жовтня 2021 року, №1 від 05 жовтня 2021 року, №7 від 08 жовтня 2021 року, №5 від 06 жовтня 2021 року, №24 від 28 вересня 2021 року, № 23 від 27 вересня 2021 року, №1 від 05 листопада 2021 року, №3 від 02 листопада 2021 року, №6 від 10 листопада 2021 року, №16 від 11 листопада 2021 року, №2 від 08 листопада 2021 року, №17 від 15 листопада 2021 року, №19 від 15 листопада 2021 року, №4 від 09 листопада 2021 року, №18 від 15 листопада 2021 року, №27 від 23 листопада 2021 року та №28 від 26 листопада 2021 року.

Керуючись статтями 47, 77,80, 132, 143, 241 - 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Відмовити у прийнятті до розгляду заяви представника позивача про збільшення розміру позовних вимог від 17 лютого 2022 року у адміністративній справі №640/34024/21 та повернути її позивачу.

2. Повернути Товариству з обмеженою відповідальністю «Тайпа Пром» (03115, місто Київ, проспект Перемоги, будинок 90, код ЄДРПОУ 41578910) через відповідний орган Державної казначейської служби України судовий збір в сумі 42 177,00 грн (сорок дві тисячі сто сімдесят сім гривень 00 копійок), який сплачений на наступні платіжні реквізити: отримувач коштів - ГУК у м. Києві/Печерс. р-н/22030101, код отримувача (код ЄДРПОУ) - 37993783, банк отримувача - Казначейство України (ел. адм. подат.), код банку отримувача (МФО) 899998, рахунок отримувача UA908999980313181206084026007, код класифікації доходів бюджету 22030101), згідно платіжного доручення №55 від 08 лютого 2022 року.

3. Витребувати від Товариства з обмеженою відповідальністю «Тайпа Пром» належним чином засвідчені копії податкових накладних №23 від 06 вересня 2021 року, №6 від 15 вересня 2021 року, №7 від 16 вересня 2021 року, №25 від 28 жовтня 2021 року, №17 від 19 жовтня 2021 року, №21 від 25 жовтня 2021 року, №27 від 28 жовтня 2021 року, №24 від 29 жовтня 2021 року, №28 від 28 жовтня 2021 року, №16 від 20 жовтня 2021 року, №20 від 22 жовтня 2021 року, №23 від 26 жовтня 2021 року, №6 від 08 жовтня 2021 року, №1 від 05 жовтня 2021 року, №7 від 08 жовтня 2021 року, №5 від 06 жовтня 2021 року, №24 від 28 вересня 2021 року, № 23 від 27 вересня 2021 року, №1 від 05 листопада 2021 року, №3 від 02 листопада 2021 року, №6 від 10 листопада 2021 року, №16 від 11 листопада 2021 року, №2 від 08 листопада 2021 року, №17 від 15 листопада 2021 року, №19 від 15 листопада 2021 року, №4 від 09 листопада 2021 року, №18 від 15 листопада 2021 року, №27 від 23 листопада 2021 року та №28 від 26 листопада 2021 року.

4. Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Тайпа Пром» подати через канцелярію Окружного адміністративного суду місті Києва (01051, місто Київ, вулиця Болбочана Петра, 1, корпус 1) в строк до 30 липня 2022 року докази, зазначені в пункті 3 резолютивної частини цієї ухвали суду.

5. Копію ухвали невідкладно надіслати на адресу позивача - для відома та виконання.

6. Попередити директора Товариства з обмеженою відповідальністю «Тайпа Пром», що у випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені Кодексом адміністративного судочинства України.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя К.Ю. Гарник

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення04.07.2022
Оприлюднено29.08.2022
Номер документу105921760
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —640/34024/21

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 20.11.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 15.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Коротких Андрій Юрійович

Ухвала від 24.04.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 05.04.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 07.09.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

Рішення від 14.08.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

Ухвала від 04.07.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні