Рішення
від 05.07.2022 по справі 640/23556/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 липня 2022 року м. Київ № 640/23556/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Бояринцевої М.А., розглянувши у порядку спрощеного провадження адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "АГРО УСТЯ" до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві провизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Агро Устя» з позовом до Головного управління Державної податкової служби у місті Києві та просить суд:

- визнати неправомірними дії Головного управління Державної податкової служби у місті Києві щодо відмови у прийнятті податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «Агро Устя» 22.02.2021;

- зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у місті Києві зареєструвати Товариство з обмеженою відповідальністю «Агро Устя» платником єдиного податку четвертої групи спрощеної системи з 01 січня 2021 року та внести відповідні відомості до Єдиного державного реєстру платників єдиного внеску.

Мотивуючи позовні вимоги позивач вказує, що про відмову ТОВ «Агро Устя» в реєстрації податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2021 рік останньому стало відомо з порушення встановленого пунктом 49.11 статті 49 Податкового кодексу України строку, а відтак, з урахуванням підпункту 49.9.2 пункту 49.9 статті 49 ПК України декларація вважається прийнятою. Окрім цього позивач вказує, що з метою виправлення недоліків (помилки), які допущені в рядку 9 декларації ним 28.04.2021 подано податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи (уточнюючу). Приймаючи до уваги наведене ТОВ «Агро Устя» просить суд задовольнити адміністративний позов.

Представником відповідача подано відзив на позовну заяву, де останній просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог. При цьому, представник ГУ ДПС у м. Києві зазначає, що за результатами перевірки наявності та достовірності обов`язкових реквізитів документ №903169872, наданий ТОВ «Агро Устя» від 22.02.2021 (податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи) вважається не поданою, з урахуванням чого останньому не підтверджено статус платника єдиного податку на 2021 рік.

У свою чергу, представником позивача подано відповідь на відзив на позовну заяву, де ним зазначено про те, що ТОВ «Агро Устя» відповідає усім необхідним умовам платника єдиного податку 4 групи. Також представник ТОВ «Агро Устя» вказує, що контролюючим органом не виконано вимоги пункту 299.5 статті 299 Податкового кодексу України.

Справа вирішується на підставі наявних в ній матеріалів.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

22.02.2021 Товариством з обмеженою відповідальністю «Агро Устя» подано контролюючому органу податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2021 рік №903169872.

29.04.2021 позивач звернувся до відповідача із листом про надання довідки про підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2021 рік.

Листом від 30.03.2021 №17422/АП/26-15-57-06-14 ГУ ДПС у м. Києві повідомило про відмову у наданні адміністративної послуги, оскільки ТОВ «Агро Устя» відсутнє в реєстрі платників єдиного податку.

12.05.2021 ТОВ «Агро Устя звернулось до ГУ ДПС у м. Києві із листом вих. 12/5, у якому просило надати відповідь якої саме вимоги ним не дотримано для отримання статусу платника єдиного податку четвертої групи.

Листом від 20.05.2021 №50984/6/26-15-04-14-18 контролюючий орган повідомив, що ТОВ «Агро Устя» не є платником єдиного податку четвертої групи сільськогосподарські товаровиробники в 2021 році.

Разом з цим, в матеріалах справи наявне повідомлення ГУ ДПС у м. Києві від 02.06.2021 №55985/6/26-15-04-14-18, у відповідності до якого контролюючий орган повідомляє, що за результатами перевірки наявності та достовірності обов`язкових реквізитів уточнююча податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2021 рік, яка була прийнята 28.05.2021 №9140591592, вважається не поданою, у зв`язку із порушенням вимог нормативно-правових актів, а саме: зазначено недостовірне значення обов`язкового реквізиту «звітний (податковий) період, що уточнюється» (не подано звітний або звітний новий документ).

У листі від 05.08.2021 №35999/6-26-15-04-18 контролюючий орган повідомляє позивача про те, що ним рекомендованим листом з повідомленням про вручення від 24.02.2021 №18815/6/26-15-04-14-18 повідомлено ТОВ «Агро Устя», що за результатами перевірки наявності та достовірності обов`язкових реквізитів податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи на 2021 рік, яка була прийнята 22.02.2021 за №9031691872, вважається не поданою, у зв`язку з порушенням вимог нормативно-правових актів, а саме: зазначено недостовірне значення обов`язкового реквізиту «Код органу місцевого самоврядування за місцем розташування земельної ділянки за КОАТУУ (при поданні загальної, нової загальної або уточнюючої загальної декларації заповнюється код органу місцевого самоврядування за місцем знаходження платника (основне місце обліку) (п. 48.4 ст. 48), оскільки в декларації вказано невірний код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Агро Устя» вважає, що ГУ ДПС у м. Києві порушено його права та охоронювані законом інтереси, з огляду на що звернулось до суду з даним адміністративним позовом.

Вирішуючи спір по суті суд враховує наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).

Згідно із пунктом 46.1 статті 46 ПК України податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов`язання, у тому числі податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску.

Відповідно до пунктів 48.1-48.3 статті 48 ПК України податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання.

Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов`язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору.

Обов`язкові реквізити - це інформація, яку повинна містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ втрачає визначений цим Кодексом статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків.

Податкова декларація повинна містити такі обов`язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування контролюючого органу, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); інформація про додатки, що додаються до податкової декларації та є її невід`ємною частиною; ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інші відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

При цьому, положеннями пункту 48.4 статті 48 ПК України регламентовано, що у окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування, форма податкової декларації додатково може містити такі обов`язкові реквізити: відмітка про звітування за спеціальним режимом; код виду економічної діяльності (КВЕД); код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ; індивідуальний податковий номер згідно з даними реєстру платників податку на додану вартість за звітний (податковий) період; дата та номер рішення про включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій; ознака неприбутковості організації; повне найменування нерезидента; місцезнаходження нерезидента; назва та код держави резиденції нерезидента; код нерезидента, що присвоєно державою, резидентом якої він є.

Аналіз вказаного дає суду підстави дійти до висновку, що податкова декларація має містити всі обов`язкові реквізити, визначені пунктом 48.3 статті 48 ПК України, а в окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування може містити, серед іншого, такий обов`язковий реквізит, як код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ.

Наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №578, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за №799/27244 затверджено форми податкових декларацій платника єдиного податку, зокрема форму податкової декларації платника єдиного податку 4 групи.

Так, код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ визначений як обов`язковий реквізит форми податкової декларації платника єдиного податку 4 групи (графа 9).

За правилами пункту 49.1 статті 49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Згідно із пунктом 49.8 статті 49 ПК України прийняття податкової декларації є обов`язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов`язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов`язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.

За умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов`язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом.

За умови дотримання вимог, встановлених статтями 48 і 49 цього Кодексу податкова декларація, надана платником, також вважається прийнятою: за наявності на всіх аркушах, з яких складається податкова декларація та, за бажанням платника податків, на її копії, відмітки (штампу) контролюючого органу, яким отримана податкова декларація, із зазначенням дати її отримання, або квитанції про прийняття податкової декларації у разі її подання засобами електронного зв`язку, або поштового повідомлення з відміткою про вручення контролюючому органу, у разі надсилання податкової декларації поштою; у разі, якщо контролюючий орган із дотриманням вимог пункту 49.11 цієї статті не надає платнику податків повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або у випадках, визначених цим пунктом, не надсилає його платнику податків у встановлений цією статтею строк (пп. 49.9.1, 49.9.2 абз. 3 п. 49.9 ст. 49 ПК України).

У той же час, відмова посадової особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від`ємного значення об`єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов`язань тощо) забороняється (п. 49.10 ст. 49 ПК України).

Аналіз вказаного дає суду підстави дійти до висновку, що контролюючий орган зобов`язаний прийняти податкову декларацію, проте під час прийняття останньої зобов`язаний перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов`язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 ПК України.

Пунктом 49.11 статті 49 ПК України регламентовано, що у разі подання платником податків до контролюючого органу податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48, а також недотримання вимог абзаців першого - третього пункту 49.4 статті 49 цього Кодексу, контролюючий орган зобов`язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови:

49.11.1. у разі отримання такої податкової декларації, надісланої поштою або засобами електронного зв`язку, - протягом п`яти робочих днів з дня її отримання;

49.11.2. у разі отримання такої податкової декларації особисто від платника податку або його представника - протягом трьох робочих днів з дня її отримання.

Згідно із пунктом 49.12 статті 49 ПК України у разі отримання відмови контролюючого органу у прийнятті податкової декларації платник податків має право: подати податкову декларацію та сплатити штраф у разі порушення строку її подання; оскаржити рішення контролюючого органу у порядку, передбаченому статтею 56 цього Кодексу.

У разі якщо в установленому законодавством порядку буде встановлено факт неправомірної відмови контролюючим органом (посадовою особою) у прийнятті податкової декларації, остання вважається прийнятою у день її фактичного отримання контролюючим органом (п. 49.13 ст. 49 ПК України).

Відповідно до 49.15 статті 49 ПК України податкова декларація вважається неподаною за умови порушення норм пунктів 48.3 і 48.4 статті 48, абзаців першого - третього пункту 49.4 статті 49 цього Кодексу та надання або надсилання контролюючим органом платнику податків повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації, зокрема засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" для податкових декларацій, поданих у такий спосіб.

Так, як вже було вказано судом вище, позивачем подано контролюючому органу податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2021 рік №903169872.

ТОВ «Агро Устя» у позовній заяві посилається на наявність правових підстав для застосування підпункту 49.9.2 пункту 49.9 статті 49 ПК України, адже контролюючим органом із дотриманням вимог пункту 49.11 статті 49 ПК України не надіслано повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації.

Суд вважає вказані доводи позивача безпідставними та такими, що не можуть бути покладені в основу рішення про задоволення позовних вимог мотивуючи це наступним.

Як свідчать матеріали справи, ГУ ДПС у м. Києві сформовано повідомлення від 22.02.2021 №18815/6/26-15-04-14-18 про відмову у прийнятті звітності поданої ТОВ «Агро Устя», а саме податкової декларації платника єдиного податку 4 групи за 2021 рік, оскільки зазначено недостовірне значення обов`язкового реквізиту код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ, яке скеровано позивачу за адресою: 03115, м. Київ, вул. Кільцева дорога, 15-а, однак поштовий конверт повернувся із відміткою пошти «за закінченням терміну зберігання».

Згідно із пунктом 42.1 статті 42 ПК України податкові повідомлення - рішення, податкові вимоги або інші документи з питань адміністрування податків, зборів, платежів, податкового контролю, у тому числі з питань проведення перевірок, звірок, адресовані контролюючим органом платнику податків, повинні бути складені у письмовій формі, відповідним чином підписані та у випадках, передбачених законодавством, завірені печаткою такого контролюючого органу і відображатися в електронному кабінеті.

Документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику) (п. 42.2 статті 42 ПК України).

Отже, приймаючи до уваги наведене суд акцентує увагу на тому, що повідомлення від 22.02.2021 №18815/6/26-15-04-14-18 про відмову у прийнятті звітності поданої ТОВ «Агро Устя», а саме податкової декларації платника єдиного податку 4 групи за 2021 рік є належним чином врученим позивачу, в межах строків передбачених пунктом 49.11 статті 49 ПК України, з урахуванням чого відсутні підстави для застосування до спірних правовідносин підпункту 49.9.2 пункту 49.9 статті 49 ПК України.

У той же час, суд вказує, що ТОВ «Агро Устя», не заперечує обставини наявності помилки в податковій декларації платника єдиного податку 4 групи за 2021 рік в частині обов`язкового реквізиту - коду органу місцевого самоврядування за КОАТУУ.

Підсумовуючи наведене у свій сукупності суд вважає відсутніми підстави стверджувати щодо неправомірності дій Головного управління Державної податкової служби у місті Києві щодо відмови у прийнятті податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю «Агро Устя».

Отже, позовні вимоги в цій частині є необґрунтованими та безпідставними, а відтак не підлягають до задоволення.

Вирішуючи позовні вимоги в частині зобов`язання відповідача зареєструвати Товариство з обмеженою відповідальністю «Агро Устя» платником єдиного податку четвертої групи спрощеної системи з 01 січня 2021 року та внести відповідні відомості до Єдиного державного реєстру платників єдиного внеску суд вкаже про наступне.

Згідно із підпунктом 14.1.235 пункту 14.1 статті 14 ПК України сільськогосподарський товаровиробник для цілей глави 1 розділу XIV цього Кодексу - юридична особа незалежно від організаційно-правової форми або фізична особа - підприємець, яка займається виробництвом сільськогосподарської продукції та/або розведенням, вирощуванням та виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах) та її переробкою на власних чи орендованих потужностях, у тому числі власновиробленої сировини на давальницьких умовах, та здійснює операції з її постачання.

Відповідно до пункту 291.2 статті 291 ПК України спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.

Згідно із підпунктом 4 пункту 291.4 статті 291 ПК України суб`єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку четверта група - сільськогосподарські товаровиробники:

а) юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків;

б) фізичні особи - підприємці, які провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства, зареєстрованого відповідно до Закону України "Про фермерське господарство", за умови виконання сукупності таких вимог:

здійснюють виключно вирощування, відгодовування сільськогосподарської продукції, збирання, вилов, переробку такої власновирощеної або відгодованої продукції та її продаж;

провадять господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси;

не використовують працю найманих осіб;

членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени її сім`ї у визначенні частини другої статті 3 Сімейного кодексу України;

площа сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше двох гектарів, але не більше 20 гектарів.

Згідно із пунктом 298.8 статті 298 ПК України порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування платниками єдиного податку четвертої групи здійснюється відповідно до підпунктів 298.8.1-298.8.8 цієї статті.

Підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають не пізніше 20 лютого поточного року:

загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);

звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);

розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.

У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Фізичні особи - підприємці, які подали заяву про обрання ними спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для четвертої групи, вперше подають визначену цим підпунктом звітність протягом 20 календарних днів з дня подання такої заяви.

Аналіз вказаних положень дає суду підстави дійти до висновку, що сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку не пізніше 20 лютого поточного року мають подати, серед іншого, загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку) та звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи).

Суд вказує, що 22.02.2021 Товариством з обмеженою відповідальністю «Агро Устя» подано контролюючому органу податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2021 рік №903169872, однак ГУ ДПС у м. Києві відмолено у її прийнятті.

Правомірність відмови у прийнятті податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи за 2021 рік №903169872 підтверджено в ході розгляду даної адміністративної справи.

Зважаючи на вищевикладене, суд погоджується зі доводами контролюючого органу про не підтвердження статусу ТОВ «Агро Устя» як платника єдиного податку 4 групи.

При цьому, суд вказує про помилковість посилання позивача на положення статті 299 ПК України, адже остання регулює порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку, у той час коли, в межах даної адміністративної справи ТОВ «Агро Устя» вчиняв дії, передбачені підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України для підтвердження статусу платника єдиного податку 4 групи.

Отже, наведене у свій сукупності вказує на відсутність підстав для зобов`язання відповідача зареєструвати Товариство з обмеженою відповідальністю «Агро Устя» платником єдиного податку четвертої групи спрощеної системи з 01 січня 2021 року та внести відповідні відомості до Єдиного державного реєстру платників єдиного внеску.

Частиною 1 статті 73 КАС України встановлено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Положеннями частини 1 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч. 2 ст. 77 КАС України).

Підсумовуючи вищевикладене суд дійшов до висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

У відповідності до частини 1 статті 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Згідно із частиною 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Приймаючи до уваги те, що адміністративний позов не підлягає до задоволення, то відсутні підстави для вирішення питання щодо розподілу судових витрат.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 2, 72-73, 77-78, 139, 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Устя» (03115, м. Київ, вул. Кільцева дорога, б. 15-а, код ЄДРПОУ 43166187) до Головного управління Державної податкової служби у місті Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, б. 33/19, код ЄДРПОУ ВП: 44116011) про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржено в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295-297 КАС України.

Суддя М.А. Бояринцева

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.07.2022
Оприлюднено29.08.2022
Номер документу105922370
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —640/23556/21

Рішення від 05.07.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 13.04.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 29.12.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 29.10.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 06.09.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні