ПОСТАНОВА
Іменем України
09.02.2009 року № 2а -15029\09
Луганський окружний адмін істративний суд у складі су ддів Чиркіна С.М., Гончарової І .А., Островської О.П., при секрет арі судового засідання Перши ній О.С. .М., за участю: представн ика позивача ОСОБА_1, за до віреністю від 22.12.2008 року, предст авника відповідача Богдан ова Р.К., за довіреністю № 1205\01\ 01-04 від 30.12.08р., представників трет іх осіб:
голови профспілкового ком ітету Державного підприємст ва «Донбасантрацитвантажтр анс», Подкуйко О.Г.,
голови комісії з п рипинення діяльності д ержавного підприємства
«Донбасантрацитвантажтра нс» Білоусова Ю.І.,
державного підприємства « Ровенькиантрацит» Богдан ова Р.К., за довіреністю № 1-3\1д -9 від 26.12.2008 року,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом ОС ОБА_5 до Міністерства вугіл ьної промисловості України, про визнання дій протиправни ми та визнання не чинним нака зу № 478 від 17.09.2008 року,
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду наді йшов адміністративний позов ОСОБА_5 до Міністерства в угільної промисловості Укра їни про визнання дій протипр авними та визнання не чинним наказу № 478 від 17.09.2008 року.
Ухвалою суду від 06.02.2009 року, в я кості третіх осіб залучені - д ержавне підприємство «Донба сантрацитвантажтранс», проф спілковий комітет Державног о підприємства «Донбасантра цитвантажтранс», державне пі дприємство «Ровенькиантрац ит».
В обґрунтування позову О СОБА_5, зазначив, що працює ел ектромонтером СЦБ та зв'язку в державному підприємстві « Донбасантрацитвантажтранс ». У листопаді 2008р. дізнався про те, що 17.09.2008р. Міністерством Вуг ільної промисловості Україн и було видано наказ № 478 «Про пр ипинення діяльності державн их підприємств» (далі наказ № 478). Згідно п. 1 наказу № 478 було при йнято рішення припинити діял ьність Державного підприємс тва «Донбасантрацитвантажт ранс» (розташованого за адре сою Луганська область, м. Крас ний Луч, вул. Димитрова, 20, код Є ДРПОУ 26403327), шляхом реорганізац ії- приєднання до державног о підприємства «Ровенькиант рацит».
Зазначений наказ вважає пр отиправним, оскільки в поруш ення вимог п. 4.9, Додатку 1 до роз ділу 4 Галузевої угоди укладе ної між Міністерством вугіль ної промисловості України, і ншими державними органами, в ласниками (об'єднаннями влас ників), що діють у вугільній га лузі, і всеукраїнськими проф спілками вугільної промисло вості (далі Галузева угода), пу нкту 1.3.1 Колективного договор у, питання ліквідації, реорга нізації, перепрофілювання, п ерепідпорядкування або змін и форми власності підприємст в, їх структурних (виробничих ) підрозділів розглядаються з обов'язковою участю органі в Профспілок відповідного рі вня.
Просив визнати дії Міністе рства вугільної промисловос ті України при прийнятті нак азу від 17.09.2008р, № 478, в частині прип инення Державного підприємс тва «Донбасантрацитвантажт ранс» незаконними, визнати н е чинним наказ Міністерства вугільної промисловості Укр аїни від 17.09.2008р. № 478, в частині при пинення діяльності Державно го підприємства «Донбасантр ацитвантажтранс».
Відповідач позов не визнав , надав заперечення в якому за значив, що Позивач не є сторон ою по Галузевій угоді, відпо відно оскаржений наказ не по рушує його прав. Центральним органом Профспілки, членом я кої є Позивач, відповідно до п . 7.З. Статуту Професійної спіл ки працівників вугільної про мисловості України, є Центра льний комітет Профспілки (ЦК Профспілки), який є керівним в иборним органом Профспілки у період між з'їздами Профспіл ки і підзвітний їм. Позивач , є членом Первинної профспі лкової організації. Виходя чи із вищенаведеного, Позива ч не є суб'єктом, якому наведен і їм норми Галузевої угоди га рантують право безпосереднь ої участі у розгляді питань л іквідації, реорганізації, пе репрофілювання, перепідпоря дкування або зміни форми вла сності підприємств, їх струк турних (виробничих) підрозді лів і відповідно не є профспі лковим органом, з яким Мінвуг лепром зобов'язаний узгоджув ати нормативно-розпорядчі до кументи з питань реорганізац ії, ліквідації, перепрофілюв ання Підприємств галузі, змі ни їхньої форми власності (пр иватизація, корпоратизація, передача в оренду, акціонува ння тощо).
Враховуючи вищевикладене у цьому випадку порушення Ві дповідачем прав Позивача, га рантованих зазначеними ним у позові нормами Галузевої Уг оди, не може мати місце внаслі док того, що Позивач не є учасн иком процедур встановлених ц ими нормами і відповідно суб 'єктом цих гарантій.
Стверджує, що незважаючи на наказ про припинення Держав ного підприємства «Донбасан трацитвантажтранс», колекти вний договір укладений між Д П «Донбасантрацитвантажтра нс» і профспілкою підприємст ва, відповідно до вимог ч. 5 ст. 9 Закону України «Про колекти вні договори і угоди», продов жує діяти. При цьому у державн ому підприємстві «Ровенькиа нтрацит», до якого приєднуєт ься ДП «Донбасантрацитванта жтранс», укладена та діє Тари фна угода між трудовим колек тивом та адміністрацією держ авного підприємства.
Відповідно до ч.3 ст. 36 Кодекс у законів про працю України у разі реорганізації підприєм ства (злиття, приєднання, поді лу, виділення, перетворення), д ія трудового договору праців ника продовжується. Тобто ви значення у наказі про реорга нізацію підприємства порядк у переведення працівників ць ого підприємства не може бут и, у зв'язку із тим, що в цьому ви падку переведення, у контекс ті визначення його значення ст. 32 Кодексу законів про прац ю України не може мати місце, т ому що виходячи із норми ч.3 ст . 36 Кодексу законів про працю У країни продовження дії трудо вого договору працівника не передбачає здійснення буд-як их змін істотних умов його пр аці.
Крім того, ДП «Ровенькиантр ацит», з метою виконання нака зу Мінвуглепрому № 478 від 17.09.2008 ро ку, наказом по підприємству № 450 від 25.12.2008 року, на базі передан ого йому відповідно із перед авальним балансом майна ДП « Донбасантрацитвантажтранс » створило відокремлений під розділ «Краснолучське ванта жно-транспортне управління» .
Тобто, на базі майна ДП «Дон басантрацитвантажтранс» ст ворено відокремлений підроз діл, у якому з метою забезпече ння виконання норми ч.3 ст. 36 Код ексу законів про працю Украї ни, за основу була взята діюча на сьогодні структура та шта тна чисельність ДП «Донбасан трацитвантажтранс».
У зв'язку із цим до трудових книжок працівників новоство реного відокремленого підро зділу, без будь-яких змін до ст руктури та штатної чисельнос ті було внесено відповідний запис про реорганізацію із Д П «Донбасантрацитвантажтра нс» у відокремлений підрозді л «Краснолучське вантажно-тр анспортне управління» держа вного підприємства «Ровеньк иантрацит».
Враховуючи вищенаведене, М інвуглепром вважає висновок Позивача про порушення Відп овідачем ст. 32 Кодексу законів про працю України необгрунт ованим таким, що не відповіда є фактичним обставинам.
Зазначає, що ДП «Ровенькиан трацит» у січні 2009 року, після с творення відокремленого під розділу «Краснолучське вант ажно-транспортне управління », працівникам новоствореног о підрозділу було погашено з аборгованість із заробітної плати ДП «Донбасантрацитван тажтранс» за листопад 2008 року у сумі 248627 грн. і виплачено заро бітну плату за грудень 2008 року у сумі 559436 грн.
Просив скасувати ухвалу Лу ганського окружного адмініс тративного суду від 29.12.2008 року, якою було задоволено клопота ння Позивача про забезпеченн я адміністративного позову, адміністративний позов зали шити без задоволення.
В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги, надав поясненн я тотожні даним, викладений в позовній заяві, зазначивши, щ о в наслідок прийняття оскар женого наказу порушуються пр ава позивача як члена профсп ілки, на якого розповсюджуєт ься Галузева угода та колект ивний договір.
Представник відповідача п озов не визнав, надав пояснен ня тотожні даним, зазначеним в запереченні. Суду пояснив, щ о наказ № 478 не порушує прав поз ивача, та не розповсюджуєтьс я на колективний договір, що д іяв в ДП «Донбасантрацитвант ажтранс».
Позивач не попереджався пр о реорганізацію, та майбутні внесення змін до трудової кн ижки, оскільки це не передбач ено законодавством. Невідомо , чи узгоджувався оскаржений наказ з відповідними профсп ілками. На виконання наказу № 478, відповідачем, був затвердж ений передавальний баланс ві д ДП «Донбасантрацитвантажт ранс» до ДП «Ровенькиантраци т», при цьому форма власності не змінилась. Реорганізація підприємства ДП «Донбасантр ацитвантажтранс» у відокрем лений підрозділ не тягне за с обою зміну колективної угоди , яка діяла на підприємстві. ДП «Ровенькиантрацит» є правон аступником ДП «Донбасантрац итвантажтранс», в тому числі трудових та соціальних прав працівників передбачених ко лективним договором.
Представник третьої особи на боці позивача, голова проф спілкового комітету ДП «Донб асантрацитвантажтранс», під тримав позовні вимоги, вважа є їх обґрунтованими, зазначи в, що профспілка Донбансантр ацивантажтранс» входить до п рофспілки працівників вугіл ьної промисловості. На відпо відача, при прийнятті рішенн я про реорганізацію підприєм ства розповсюджуються вимог и Галузевої угоди. Відповіда ч не погодив наказ № 478 з профсп ілками, працівники підприємс тва не попереджались про рео рганізацію.
Представник третьої особи на боці відповідача ДП «Донб асантрацитвантажтранс», гол ова комісії з припинення, зап еречував проти позову, зазна чив, що йому достеменно не від омо чи попереджались працівн ики про реорганізацію підпри ємства, та ким були внесені за писи до трудових книжок прац івників ДП «Донбасантрацитв антажтранс».
Представник третьої особи на боці відповідача ДП «Рове нькиантрацит», заперечував п роти задоволення позову, суд у пояснив, що оскаржений нака з відповідає вимогам законод авства, та не порушує прав пра цівників. На підставі наказу № 478 був підписаний передавал ьний баланс. На базі ДП «Донба сантрацитвантажтранс», ство рений відокремлений підрозд іл Краснолуцьке вантажно-тра нспортне управління у складі Державного підприємства «Ро венькиантрацит». До статуту Державного підприємства «Ро венькиантрацит» внесені змі ни про входження до складу за значеного відокремленого пі дрозділу. Третя особа є право наступником ДП «Донбасантра цитвантажтранс», в тому числ і і стосовно трудових та соці альних гарантій працівників , на підтвердження чого випла тила заборгованість по зароб ітній платі за листопад, груд ень 2008 року. Внаслідок реорган ізації підприємства не зміни лись суттєві умови праці поз ивача, йому нарахована та спл ачена заробітна плата, та вне сений запис до трудової книж ки. Оскільки права позивача н е порушені, відсутні підстав и для задоволення позову.
Заслухавши пояснення стор ін, перевіривши матеріали сп рави, розглянувши справу в ме жах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів , оцінивши докази відповідно до вимог ст. 69-72 КАС України, суд прийшов до наступного.
З 12.12.2001 року позивач працює ел ектромонтером в державному п ідприємстві «Донбасантраци твантажтранс» (а.с.25-27).
Державне підприємство «До нбасантрацитвантажтранс», з асновано на державній власно сті згідно з наказом Міністе рства вугільної промисловос ті України № 478 від 25.09.2006 року, зар еєстровано в якості юридично ї особи, суб'єкта господарськ ої діяльності, та належить до сфери управління Міністерст ва вугільної промисловості ( а.с.9, 10).
Згідно з Постановою Кабіне ту Міністрів № 1527 від 02.11.2006 року (д алі ПКМ 1527), Міністерство вугіл ьної промисловості України ( Мінвуглепром) є центральним органом виконавчої влади, ді яльність якого спрямовуєтьс я і координується Кабінетом Міністрів України. Мінвуглеп ром є головним (провідним) орг аном у системі центральних о рганів виконавчої влади з пи тань забезпечення реалізаці ї державної політики у вугіл ьній та торфодобувній галузі (далі - вугільна галузь).
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 17 КАС У країни, Компетенція адмініст ративних судів поширюється н а спори фізичних чи юридични х осіб із суб'єктом владних по вноважень щодо оскарження йо го рішень (нормативно-правов их актів чи правових актів ін дивідуальної дії), дій чи безд іяльності.
Пунктом 1 Наказу відповідач а № 478 від 17.09.2008 року , припинена ді яльність Державного підприє мства «Донбасантрацитванта жтранс» (розташованого за ад ресою Луганська область, м. Кр асний Луч, вул. Димитрова, 20, ко д ЄДРПОУ 26403327), шляхом реорганіз ації - приєднання до державно го підприємства «Ровнькиант рацит» (а.с.4-6).
При прийнятті наказу № 478, від повідач послався на Господар ський та Цивільні кодекси Ук раїни, Закони України «Про у правління об'єктами державно ї власності», «Про державну
реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємці в», враховуючи клопотання ке рівника ДП «Ровенькиантраци т», без зазначення певних нор м законів.
Відповідно до ч.1 ст. 104 ЦК Укра їни, юридична особа припиняє ться в результаті передання всього свого майна, прав та об ов'язків іншим юридичним осо бам - правонаступникам (злитт я, приєднання, поділу, перетво рення) або в результаті лікві дації. Частиною 1 ст. 106 України передбачено, що злиття, приєд нання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюютьс я за рішенням його учасників або органу юридичної особи, у повноваженого на це установч ими документами, а у випадках , передбачених законом, - за рі шенням суду або відповідних органів державної влади. Тот ожні данні закріплені в стат тях 59, 60 Господарського кодекс у України.
Згідно з законом «Про управ ління об'єктами державної вл асності» від 21 вересня 2006 року (далі закон N 185-V), управління об'є ктами державної власності, є здійснення Кабінетом Мініст рів України та уповноваженим и ним органами, іншими суб'єкт ами, визначеними цим Законом , повноважень щодо реалізаці ї прав держави як власника та ких об'єктів, пов'язаних з воло дінням, користуванням і розп оряджанням ними, у межах, визн ачених законодавством Украї ни, з метою задоволення держа вних та суспільних потреб. Су б'єктами управління об'єктам и державної власності є - Кабі нет Міністрів України, Фонд д ержавного майна України, мін істерства та інші органи вик онавчої влади (далі - уповнова жені органи управління)...
Відповідно до пункту 2 ПКМ № 1527, Мінвуглепром у своїй діяль ності керується Конституціє ю, законами України, а також Ук азами Президента України та постановами Верховної Рад и України, прийнятими відпо відно до Конституції України , актами Кабінету Міністрів У країни та цим Положенням.
Пунктом 4.3 наказу № 478, на викон уючого обов'язки генеральног о директора «Ровенькиантрац ит» Зюкова Ю.Є., покладені обов'язки щодо вжиття необхі дних заходів на виконання на казу та приведення своїх ріш ень у відповідність з ним від повідно до чинного законодав ства та Галузевої угоди.
Згідно зі ст. 13 КЗпП України у колективному договорі встан овлюються взаємні зобов'язан ня сторін щодо регулювання в иробничих, трудових, соціаль но-економічних відносин.
Статтею 18 КЗпП України пере дбачено, що положення колект ивного договору поширюються на всіх працівників підприє мства, установи, організації незалежно від того, чи є вони членами професійної спілки, і є обов'язковими як для власн ика або уповноваженого ним о ргану, так і для працівників п ідприємства, установи, орган ізації. Колективний договір діє до укладання нового дого вору
Статтею першою Закону Укра їни «Про колективні договори і колективні угоди» передба чено, що колективний договір , угода укладаються на основі чинного законодавства, прий нятих сторонами зобов'язань з метою регулювання виробнич их, трудових і соціально-екон омічних відносин і узгодженн я інтересів трудящих, власни ків або уповноважених ними о рганів.
Відповідно до пункту 4.9 Галу зевої угоди, питання ліквіда ції, реорганізації, перепроф ілювання, перепідпорядкуван ня або зміни форми власності підприємств, їх структурних (виробничих) підрозділів роз глядаються з обов'язковою уч астю органів Профспілок відп овідного рівня.
Згідно із ч.2 ст. 243 КЗпП Україн и, Держава визнає професійні спілки повноважними предста вниками працівників і захисн иками їх трудових, соціально -економічних прав та інтерес ів в органах державної влади та місцевого самоврядування , у відносинах з власником або уповноваженим ним органом, а також з іншими об'єднаннями г ромадян.
З наказу № 478 та відповіді гол ови Центрального комітету пр офспілки працівників вугіль ної промисловості від 30.12.2008 рок у, вбачається, що оскаржений н аказ був прийнятий без участ і профспілки, яка підписала Г алузеву угоду (а.с.53).
З листа голови профспілки Д П «Донбасантрацитвантажтра нс» вбачається, що наказ № 478 з п рофспілками не узгоджувався (а.с.36).
В порядку встановленому ч.2 ст.71 КАС України відповідачем не спростовані данні стосов но неузгодженості наказу № 478 з відповідними профспілками .
Згідно зі статтями 19-33 Закону України «Про професійні спі лки, їх права та гарантії діял ьності", профспілки мають пра во представляти та захищати соціальні права працівників , та приймати участь в управлі ння підприємством з зазначен их питань.
12.11.2007 року управлінням праці Краснолучського виконкому з а № 118 був зареєстрований коле ктивний договір, укладений м іж адміністрацією Державног о підприємства «Донбасантра цитвантажтранс» та профспіл кою підприємства (а.с. 12-23).
Пунктом 3.1.2. Колективного дог овору, передбачено, що про при йняте рішення власника про р еорганізацію підприємства, т рудовий колектив попереджає ться письмово не менш ніж за 8- м місяців (а.с. 14).
Згідно з п.3.10 Наказу № 478 від 17.09.2 008року, припинення діяльності Державного підприємства «До нбасантрацитвантажтранс» н еобхідно здійснити до 01.02.2009 рок у, тобто менш ніж за 5-ть місяці в, що суперечить вимогам пунк ту 3.1.2 Колективного договору.
Пунктом 3.6 оскарженого нака зу, передбачене попередження працівників ДП «Донбасантра цитвантажтранс» про припине ння діяльності підприємства та забезпечення дотримання їх соціально - правових гаран тій на умовах визначених чин ним законодавством.
Таким чином, в наказі № 478 не п ередбачений конкретний поря док соціального захисту прац івників ДП «Донбасантрацитв антажтранс» під час реоргані зації, шляхом приєднання під приємства «Донбасантрацитв антажтранс» до державного пі дприємства «Ровнькиантраци т».
Відповідно до ст.3 Закону Ук раїни «Про колективні догово ри і колективні угоди», Колек тивний договір укладається м іж власником або уповноважен им ним органом з однієї сторо ни, і однією або кількома проф спілковими організаціями...
Статтею 5 Закону України «Пр о колективні договори і коле ктивні угоди» передбачено, щ о умови колективних договорі в і угод, укладених відповідн о до чинного законодавства, є обов'язковими для підприємс тв, на які вони поширюються, та сторін, які їх уклали.
Відповідно до статті 7 Закон у України «Про професійні сп ілки, їх права та гарантії дія льності", членами профспілок можуть бути особи, які працюю ть на підприємстві, в установ і або організації незалежно від форм власності і видів го сподарювання, у фізичної осо би, яка використовує найману працю, особи, які забезпечуют ь себе роботою самостійно, ос оби, які навчаються в навчаль ному закладі.
Позивач є членом профспіл ки ДП «Донбасантрацитвантаж транс» (а.с.58). Згідно з пунктом 3.1 Галузевої угоди, Угода поши рюється на працівників, що пр ацюють на умовах найму на пі дприємствах, в об'єднаннях, компаніях, товариствах, орг анізаціях і установах вугіл ьної промисловості..., що належ ать до сфери управління Мінв углепрому України та інших п ідприємств галузі....
Профспілковий комітет ДП «Донбасантрацитвантажтран с» входить до складу Всеукра їнської профспілки вугільно ї промисловості, у зв'язку з чи м на ДП «Донбасантрацитванта жтранс» і профспілковий комі тет зазначеного підприємств а розповсюджується Галузева угода.
Згідно з ч.3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження ріш ень, дій чи бездіяльності суб 'єктів владних повноважень а дміністративні суди перевір яють, чи прийняті (вчинені) вон и зокрема:
1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України; 2) з використанням по вноваження з метою, з якою це п овноваження надано; 3) обґрунт овано, тобто з урахуванням ус іх обставин, що мають значенн я для прийняття рішення (вчин ення дії) 4) безсторонньо (неуп ереджено); 5) добросовісно; 6) роз судливо; 7) з дотриманням принц ипу рівності перед законом, з апобігаючи несправедливій д искримінації; 8) пропорційно, з окрема з дотриманням необхід ного балансу між будь-якими н есприятливими наслідками дл я прав, свобод та інтересів ос оби і цілями, на досягнення як их спрямоване це рішення (дія ); 9) з урахуванням права особи н а участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України органи державн ої влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни.
З системного аналізу зазна чених нормативних документі в вбачається, що наказ Мініст ерства вугільної промислово сті України № 478 від 17.09.2008р, в част ині припинення Державного пі дприємства «Донбасантрацит вантажтранс», без узгодження з відповідними профспілками , суперечить вимогам пункту 4.9 Галузевої угоди, пункту 3.1.2. Ко лективного договору, ст. 22 Зак ону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії д іяльності", та прийнятий з пор ушенням способу визначеного законом, без врахування усіх обставин щодо реорганізації підприємства. /^^У
Враховуючи вимоги ст. 55 Конс титуції України, та приймаюч и до уваги, що саме профспілки є представниками, на відпові дному рівні, прав працівника , суд критично оцінює твердже ння відповідача стосовно від сутності даних про порушення прав позивача та відсутност і повноважень щодо оскарженн я наказу.
Суд критично оцінює посила ння відповідача на погашення заборгованості по заробітні й платі працівникам Державно го підприємства «Донбасантр ацитвантажтранс» після пров едення реорганізації, оскіль ки це стосується господарськ ої діяльності підприємства, прав позивача на отримання о плати за виконану роботу, та н е відноситься до предмету по зовних вимог.
Сторонам роз'яснені вимог и статей 69-72 КАС України та насл ідки їх невиконання.
З урахуванням викладеного , суд вважає позовні вимоги ОСОБА_5 обґрунтованими та п ідлягаючими задоволенню в по вному обсязі.
У зв'язку з вказаними поруше ннями вимог законодавства, в ідсутні підстави для скасува ння ухвали про забезпечення позову.
Питання про судові витрат и не вирішується у зв'язку з їх відсутністю.
На підставі викладеного, к еруючись ст. ст. 17, 18, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги ОСОБА_5 до Міністерства вугільної п ромисловості України про виз нання дій протиправними та в изнання не чинним наказу № 478 в ід 17.09.2008 року задовольнити в пов ному обсязі.
Визнати незаконними дії Мі ністерства вугільної промис ловості України при прийнятт і наказу від 17.09.2008р. № 478 в частині припинення Державного підпр иємства «Донбасантрацитван тажтранс».
Визнати протиправним та ск асувати наказ Міністерства в угільної промисловості Укра їни від 17.09.2008р. № 478, в частині прип инення діяльності Державног о підприємства «Донбасантра цитвантажтранс».
Ухвалу суду від 29.12.2008 року, про забезпечення позову, залиши ти в дії до набрання чинності постанови про розгляд справ и по суті.
Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння заяви про апеляційне оск арження, встановленого Кодек сом адміністративного судоч инства України, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана в строк, вст ановлений цим Кодексом, пост анова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через с уд першої інстанції шляхом п одачі в десятиденний строк з дня складення постанови в по вному обсязі, заяви про апеля ційне оскарження і поданням після цього протягом двадцят и днів апеляційної скарги, з п одачею її копії до апеляційн ої інстанції або в порядку ча стини 5 статті 186 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни.
Повний текст постанови ск ладений 11.02.2009 року.
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.02.2009 |
Оприлюднено | 10.08.2010 |
Номер документу | 10593874 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні