ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 липня 2022 року м. Київ № 640/27023/20
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Маруліної Л.О., розглянувши у порядку спрощеного провадження адміністративну справу
за позовом Головного управління ДПС в Одеській області
до Товариства з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП»
про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ:
Головне управління ДПС в Одеській області (далі також- позивач, ГУ ДПС у Одеській області) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП» (далі також- відповідач, ТОВ «МАИР-ГРУП»), в якому просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП» (ЄДРПОУ 38847500), а саме з усіх відкритих рахунків у банках, обслуговуючих підприємство:
- суму заборгованості з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) - 461 966,42 грн. на бюджетний рахунок - UA578999980313080029000015008, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 38016923, отримувач коштів УК у м.Одесі/Приморський р-н/14060100; - суму заборгованості з податку на прибуток приватних підприємств - 170 050,93 грн., на бюджетний рахунок - UА168999980333179318000015008, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 38016923, отримувач коштів УК у м.Одесі/Приморський р-н/11021000.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивачем зазначено, що відповідно до довідки розрахунку заборгованості до бюджету, розрахунку податкового боргу та інтегрованих карток платника (ІКП) за відповідачем станом на день звернення до суду з позовом обліковується податкова заборгованість перед бюджетом у сумі 632 017,35 грн. Зазначена сума податкового боргу виникла з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на суму 461 966,42 грн., та з податку на прибуток приватних підприємств на суму 170 050,93 грн.
Позивачем також зазначено, що у зв`язку з несплатою відповідачем заборгованості податковим органом винесено податкову вимогу від 06.02.2020 року форми «Ю» №21335-50, яку направлено рекомендованим листом на адресу товариства з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП». Водночас, відповідачем в добровільному порядку податкову заборгованість не сплачено.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.11.2020 року відкрито спрощене позовне провадження без повідомленням сторін в адміністративній справі.
Копію вказаної ухвали суду надіслано на адресу відповідача, зазначену в позовній заяві та яка відповідає даним з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Однак, копія ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.11.2020 року повернулась на адресу суду з відміткою "за закінченням терміну зберігання".
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідач не перебуває в процесі припинення та станом на дату винесення рішення у справі, до суду будь-які відомості про зміну місцезнаходження відповідача не надходили.
Станом на момент прийняття рішення у справі, відповідач не скористався своїм правом, передбаченим статтею 162 КАС України, та не подав до суду відзив на позовну заяву чи пояснень, доказів щодо заявлених позовних вимог на підтвердження або спростування обставин, зазначених у позові не надав, а тому суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне. Товариство з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП» (ЄДРПОУ 38847500) перебуває на обліку як платник податків у Головному управлінні ДПС у м. Києві, ДПІ у Голосіївському районі м. Києва від 21.02.2020 року та зареєстроване за №15561020000047290.
Як вбачається з інтегрованої картки платника податків, ТОВ «МАИР-ГРУП» на момент звернення до суду має заборгованість перед бюджетом становить 632 017,35 грн. Зазначена сума податкового боргу виникла з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на суму 461 966,42 грн., та з податку на прибуток приватних підприємств на суму 170 050,93 грн.
Заборгованість з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) виникла в результаті винесення податкового повідомлення рішення від 23.01.2019 року №0007231210 на загальну суму 3 699,88 грн., та поновлення скасованого податкового повідомлення-рішення від 07.12.2016 року №0003941401 відповідно до постанови Верховного Суду по справі №815/1514/17 від 05.12.2019 року на суму 248 861,00 грн. і нарахована пеня на загальну суму -212 969 грн. 76 коп.
Заборгованість з податку на прибуток приватних підприємств виникла в результаті поновлення скасованого податкового повідомлення-рішення від 07.12.2016 року №0003931401 відповідно до постанови Верховного Суду по справі №815/1514/17 від 05.12.2019 року заборгованість на суму 69 622,76 грн. і нарахована пеня на загальну суму -100 428 грн. 17 коп.
06.02.2020 року у зв`язку з несплатою відповідачем заборгованості, податковим органом винесено податкову вимогу від 06.02.2020 року форми «Ю» №21335-50, яку направлено рекомендованим листом на адресу товариства з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП», однак поштовий конверт повернувся із відміткою пошти "неправильно зазначена (відсутня) адреса одержувача".
Оскільки відповідачем в добровільному порядку податкову заборгованість не сплачено, Головне управління ДПС в Одеській області звернулося до суду з даним позовом.
Всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтями 67 та 68 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом, неухильно додержуватися Конституції України та законів України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платники податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовані Податковим кодексом України від 02.12.2010 року N 2755- IV (надалі - ПК України, в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до пункту 14.1.137 статті 14 ПК України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Контролюючий орган має право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджету та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу.
Відповідно до пункту 54.1. статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
За змістом норм пункту 54.3 статті 54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, зокрема, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію, а при здійсненні заходів податкового контролю встановлено факти здійснення платником податків діяльності, що призвела до виникнення об`єктів оподаткування, наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу та наявності діючих (у тому числі призупинених) ліцензій на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством; дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках; згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган. У разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
При цьому, у силу норм абзацу четвертого пункту 56.18 статті 56 ПК України, при зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.
У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Пунктом 58.1 статті 58 Податкового кодексу України передбачено, що у разі коли сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.
Податкове повідомлення-рішення згідно положень пункту 58.2 статті 58 Податкового кодексу України надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно пункту 58.3 статті 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Судом встановлено, що зазначені податкові повідомлення-рішення від 07.12.2016 року №0003931401 та №0003941401 було оскаржено відповідачем в судовому порядку. Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 12.07.2017 року у справі № 815/1514/17 - відмовлено у задоволенні адміністративного позову. Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 05.12.2017 року у справі № 815/1514/17 постанову Одеського окружного адміністративного суду від 12.07.2017 року скасовано: визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області №0003931401 від 07.12.2016 року щодо збільшення грошового зобов`язання з податку на прибуток в частині донарахування за основним платежем у сумі 83 476,66грн. та штрафними санкціями у сумі 6 573,42 грн; визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області №0003941401 від 07.12.2016 року щодо збільшення грошового зобов`язання з податку на додану вартість на суму 248 861,00 гривень.
Постановою Верховного Суду від 05.12.2019 року у справі № 815/1514/17 - постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 07.12. 2017 року у справі №815/1514/17 скасовано. Постанову Одеського окружного адміністративного суду від 12.07.2017 року у справі № 815/1514/17 залишено в силі. Постанова набрала законної сили 05.12.2019 року.
Враховуючи наведене станом на час вирішення спору по суті та відповідно прийняття контролюючим органом податкової вимоги, податкові повідомлення-рішення від 07.12.2016 року №0003931401 та №0003941401 є узгодженими.
Згідно підпункту 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 ПК України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов`язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).
У відповідності до підпункту 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України «грошове зобов`язання платника податків» - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Правовими положенням підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статт 14 ПК України передбачено, що податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень, у відповідності до положень пункту 41.2 статті 41 Податкового кодексу України . Відповідно до пункту 59.1 статті 59 ПК України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків. Також податкова вимога надсилається (вручається) коли платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов`язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення (пункт 59.4 статті 59 Податкового кодексу України).
Підпунктом 14.1.153 пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, що податкова вимога - це письмова вимога контролюючого органу до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.
Правовими положеннями пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
З матеріалів справи вбачається, що товариство з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП» має заборгованість перед бюджетом на суму 632 017,35 грн.
Зазначена сума податкового боргу виникла з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на суму 461 966,42 грн., та з податку на прибуток приватних підприємств на суму 170 050,93 грн.
Головним управлінням ДПС в Одеській області у зв`язку з несплатою відповідачем заборгованості винесено податкову вимогу від 06.02.2020 року форми «Ю» №21335-50, яку направлено рекомендованим листом на адресу товариства з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП», проте вказана вимога залишена останнім без реагування.
Разом з тим, у відповідності до пункту 42.2 ПК України документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.
Враховуючи викладене, податкова вимога від 06.02.2020 року форми «Ю» №21335-50 вважається врученою відповідачу належним чином.
Між тим, податковий борг не був погашений станом на час звернення до суду, що підтверджується звітними та інформативними матеріалами, наданими позивачем та неспростованими відповідачем.
Також, на час розгляду судом справи по суті заявлених позовних вимог, ТОВ «МАИР-ГРУП» доказів оскарження податкової вимоги від 06.02.2020 року форми «Ю» №21335-50 або погашення податкового боргу за визначеними податковими зобов`язаннями, до суду не надано.
Пунктом 59.5 статті 59 ПК України передбачено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Згідно з пунктом 95.1 статті 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі, однак не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Джерела погашення податкового боргу платника податку визначені нормами статті 87 ПК України. Крім того, в силу приписів пункту 87.9 статті 87 цього Кодексу у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.
Підпунктом 20.1.34. пункту 20.1 статті 20 ПК України визначено право контролюючих органів у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг.
Відповідно до абзацу першого пункту 95.3 статті 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Згідно з пункту 95.4 статті 95 ПК України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Матеріалами справи встановлено, що наявність податкового боргу у відповідача підтверджується: довідкою-розрахунок заборгованості; інтегрованою карткою платника податків; корінцем податкової вимоги від 06.02.2020 року форми «Ю» №21335-50; податковими повідомленнями-рішеннями від 07.12.2016 року №0003931401 та №0003941401, від 23.01.2019 року №0007231210.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що відповідач відзиву на позовну заяву або доказів погашення боргу у розмірі 632 017,35 грн. суду не надав, докази оскарження вказаної податкової заборгованості в адміністративному або судовому порядку в матеріалах справи відсутні, суд приходить до висновку, що заявлена сума є узгодженою та являється податковим боргом відповідача перед бюджетом, який ним не сплачений та підлягає стягненню з рахунків, що обслуговують такого платника податків та за рахунок готівки, що йому належить.
У відповідності до частини другої статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Згідно із частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Оцінюючи подані сторонами докази, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень, з урахуванням обставин зазначених вище, суд прийшов до переконання про доведеність позивачем заявлених вимог та необхідності задоволення адміністративного позову.
Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведення експертиз.
Оскільки матеріали справи не містять доказів понесення позивачем витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, підстави для стягнення з відповідача на користь позивача судових витрат відсутні. Керуючись положеннями статей 2, 72-78, 79, 139, 241-246, 250, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
В И Р І Ш И В:
1. Адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області задовольнити повністю.
2. Стягнути з рахунків товариства з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП» (код ЄДРПОУ 38847500, адреса: 03039, м. Київ, проспект Голосіївський буд. 60) у банках, обслуговуючих боржника на користь Головного управління ДПС в Одеській області ті (код ЄДРПОУ 43142370, адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) суму заборгованості з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) - 461 966,42 грн. на бюджетний рахунок - UA578999980313080029000015008, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 38016923, отримувач коштів УК у м.Одесі/Приморський р-н/14060100.
3. Стягнути з рахунків товариства з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП» (код ЄДРПОУ 38847500, адреса: 03039, м. Київ, проспект Голосіївський буд. 60) у банках, обслуговуючих боржника на користь Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370, адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) суму заборгованості з податку на прибуток приватних підприємств - 170 050,93 грн., на бюджетний рахунок - UА168999980333179318000015008, банк отримувача Казначейство України, МФО 899998, код 38016923, отримувач коштів УК у м.Одесі/Приморський р-н/11021000.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до пункту 4 частини п`ятої статті 246 Кодексу адміністративного судочинства України:
Позивач: Головне управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370, адреса: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5).
Відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю «МАИР-ГРУП» (код ЄДРПОУ 38847500, адреса: 03039, м. Київ, проспект Голосіївський буд. 60).
Повне судове рішення складено 18.07.2022 року.
Суддя Л.О. Маруліна
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 17.07.2022 |
Оприлюднено | 31.08.2022 |
Номер документу | 105945403 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Маруліна Л.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні