Ухвала
від 26.07.2022 по справі 640/10725/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

27 липня 2022 року м. Київ № 640/10725/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Келеберди В.І., розглянувши звіт Державної податкової служби України про виконання рішення у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Всеукраїнська енерго компанія» до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві та Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень; зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.12.2019 року задоволено адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Всеукраїнська енерго компанія».

Визнано протиправними та скасовано рішення Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.03.2019 року №1118750/37403140 про відмову у реєстрації податкової накладної від 02.01.2019 року № 1; № 1118748/37403140 про відмову у реєстрації податкової накладної від 02.01.2019 року № 2; № 1118747/37403140 про відмову у реєстрації податкової накладної від 11.10.2018 року №630; № 1118751/37403140 про відмову у реєстрації податкової накладної від 16.10.2018 року № 633; № 1118746/37403140 про відмову у реєстрації податкової накладної від 16.10.2018 року № 634 та № 1118749/37403140 про відмову у реєстрації податкової накладної від 16.10.2018 року № 635.

Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних, податкові накладні складені Товариством з обмеженою відповідальністю «Всеукраїнська енерго компанія» днем їх направлення на реєстрацію, а саме податкові накладні від 02.01.2019 року № 1; від 02.01.2019 року № 2; від 11.10.2018 року № 630; від 16.10.2018 року № 633; від 16.10.2018 року № 634 та від 16.10.2018 року №635.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Всеукраїнська енерго компанія» (01601, Київ, вул. Мечникова, 2, БЦ «ПАРУС», код ЄДРПОУ 37403140) понесені ним судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 11 526,00 грн (одинадцять тисяч п`ятсот двадцять шість гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980) та Державної фіскальної служби України (адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, ЄДРПОУ 39292197), пропорційно.

На виконання рішення суду, судом видано виконавчий лист від 17.04.2020 року, відповідно до якого зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати у Єдиному реєстрі податкових накладних, податкові накладні складені Товариством з обмеженою відповідальністю «Всеукраїнська енерго компанія» днем їх направлення на реєстрацію, а саме податкові накладні від 02.01.2019 року № 1; від 02.01.2019 року № 2; від 11.10.2018 року № 630; від 16.10.2018 року № 633; від 16.10.2018 року № 634 та від 16.10.2018 року № 635.

Ухвалою суду від 18.05.2020 року замінено боржника у виконавчих листах Окружного адміністративного суду міста Києва від 17.04.2020 року № 640/10725/19 з Державної фіскальної служби України на Державну податкову службу України (місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393).

Ухвалою суду від 15.05.2021 року встановлено судовий контроль за виконанням рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.12.2019 року у справі №640/10725/19 шляхом зобов`язання Державної фіскальної служби України подати звіт про виконання зазначеного рішення протягом подати у місячний строк з дати отримання даної ухвали.

Такий строк продовжувався судом.

17 січня 2022 року до суду від Державної податкової служби України надійшов звіт в якому заявлено клопотання про встановлення нового строку для подання звіту про виконання рішення суду, в якому зазначено про неможливість виконання рішення суду у визначений судом строк та вжиття заходів щодо його виконання, у зв`язку з чим необхідно встановити новий строк подання звіту.

Вирішення вказаного звіту стало можливим після повернення справи з Шостого апеляційного адміністративного суду.

Судове засідання для розгляду вказаної заяви призначено на 05.07.2021 року, у яке прибув представник відповідача, інші представники сторін не прибули, про день, час і місце судового засідання належним чином повідомлені, у зв`язку з чим, суд заслухавши пояснення відповідача вирішив подальший розгляд заяви здійснювати в режимі письмового провадження.

12 та 15 липня 2022 року відповідачем подано звіт про виконання рішення суду в адміністративній справі №640/10725/19, з доданими до нього квитанціями про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розглянувши зазначений звіт, суд прийшов до наступних висновків.

Відповідно до частини 2 статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Верховний Суд у постанові від 31 жовтня 2018 року у справі №704/1547/17 сформулював правову позицію, що за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту можна, зокрема, встановити новий строк подання звіту. Тобто, суд вправі вжити заходів реагування судового контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах у формі встановлення нового строку для подачі звіту. Для підтвердження мотивації такого підходу потрібно керуватися абзацом першим підпункту 3.2 пункту 3, абзацу другого пункту 4 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 30 червня 2009 року №16-рп/2009, де зазначено, що метою судового контролю є своєчасне забезпечення захисту та охорони прав і свобод людини, а виконання всіма суб`єктами правовідносин приписів, викладених у рішеннях суду, які набрали законної сили, утверджує авторитет держави як правової.

Відповідно до ст.ст. 129, 129-1 Конституції України обов`язковість рішень суду визначена як одна з основних засад судочинства. Суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та статті 14 Кодексу адміністративного судочинства України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судових рішень має наслідком юридичну відповідальність, установлену законом.

Аналогічна норма закріплена в статті 370 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.

З огляду на те, що на виконання вимог ухвали суду від 15.05.2021 року відповідачем надано докази повного виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.12.2019 року у справі №640/10725/19 в частині реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних позивача від 02.01.2019 року № 1; від 02.01.2019 року № 2; від 11.10.2018 року № 630; від 16.10.2018 року № 633; від 16.10.2018 року № 634 та від 16.10.2018 року №635, суд приходить до висновку про наявність підстав для прийняття звіту відповідача про виконання рішення суду.

На підставі викладеного, керуючись статтями 243, 248, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

У Х В А Л И В:

Прийняти звіт Державної податкової служби України про виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.12.2019 року в справі №640/10725/19.

Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції порядку та в строки, передбачені ст.ст. 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя В.І. Келеберда

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.07.2022
Оприлюднено01.09.2022
Номер документу105971629
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —640/10725/19

Ухвала від 26.07.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 14.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 11.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 22.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 10.02.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Постанова від 10.02.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 18.01.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 18.01.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Горяйнов Андрій Миколайович

Ухвала від 06.12.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні