Рішення
від 17.08.2022 по справі 560/20445/21
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/20445/21

РІШЕННЯ

іменем України

18 серпня 2022 рокум. ХмельницькийХмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Ковальчук О.К.

за участю:секретаря судового засідання Гуменюк І.О. представників позивача Ярмоьчука В.С., Януль-Сидорчук Х.В. представника відповідача Юрчук Л.Є. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Нетішинська міська рада , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Громадська організація "Світле майбутнє інвалідів" про зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Нетішинської міської ради, в якому просить визнати протиправними і скасувати рішення Нетішинської міської ради №37/2135 від 21.12.2017 "Про передачу ГО "Світле майбутнє інвалідів" земельної ділянки у простійне користування" та рішення Нетішинської міської ради №22/1122 від 23.12.2016 "Про затвердження містобудівної документації "Внесення змін до Генерального плану м. Нетішин Хмельницької області".

В обгрунтування протиправності рішення Нетішинської міської ради №37/2135 від 21.12.2017 вказує, що рішенням Нетішинської міської ради №37/2135 від 21.12.2017 "Про передачу ГО "Світле майбутнє інвалідів" земельної ділянки у простійне користування", зазначеній громадській організації передана в постійне користування для будівництва багатоквартирного будинку частина земельної ділянки, яка є прибудинковою територією житлового багатоквартирного будинку АДРЕСА_1 . Зазначає, що передача у постійне користування ГО «СВІТЛЕ МАЙБУТНЄ ІНВАЛІДІВ» земельної ділянки площею 0,1802 га кадастровий номер 6810500000:02:006:0108, цільове призначення: 02.03 суперечить ст. ст. 42 і 123 Земельного кодексу України (в редакції від 18.12.2017 року станом на день винесення оскаржуваного рішення) оскільки здійснена без розроблення технічної документації - проекту землеустрою щодо її відведення та з порушенням права співвласників багатоповерхового житлового будинку на надання цієї ділянки у спільне користування для влаштування прибудинкової території. Звертає увагу, що відповідно до п. 1 Правил визначення площ прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків міста Нетішин, затверджених рішенням тридцять третьої сесії Нетішинської міської ради VІ скликання 06.11.2012 № 33/692, до складу прибудинкової території окремого житлового будинку включаються: вимощення навколо житлового будинку; смуга озеленення вздовж стіни житлового будинку, місцевий проїзд, тротуар зі сторони входів; смуга, шириною 2,5 м, вздовж фасаду без входів, яка забезпечує проїзд пожежних машин; майданчики, які призначені для обслуговування мешканців тільки цього будинку, для відпочинку біля входів в житловий будинок (лавочки, урни , освітлення), для ігор дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, відпочинку населення, занять фізкультурою, а також пішохідні доріжки, що сполучують вказані майданчики між собою, якщо вони не відносяться до місць загального користування; майданчики біля входу в сміттєзбиральну камеру житлового будинку; майданчики для господарських цілей (для сушіння білизни тощо); спеціально обладнані майданчики для паркування автомобілів, що належать мешканцям будинку. Відповідно до п. 6.1.25 державних будівельних норм - ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій» - площа озеленених територій обмеженого користування, включаючи майданчики для відпочинку, для ігор, занять фізичною культурою, пішохідні доріжки, слід приймати не менше 6 кв.м. на одну особу. Вважає, що будівництво багатоповерхового житлового будинку на спірній земельній ділянці не відповідає вимогам законодавства України про регулювання містобудівної діяльності.

В обгрунтування протиправності рішення Нетішинської міської ради №22/1122 від 23.12.2016 "Про затвердження містобудівної документації "Внесення змін до Генерального плану м. Нетішин Хмельницької області" вказує, що зазначене рішення прийняте з порушенням Закону України «Про регулювання містобудівельної діяльності», статтею 17 якого передбачена порядок прийняття таких рішень органами місцевого самоврядування. Вказаною нормою передбачено, зокрема, що загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування. Зазначає також, що зазначене рішення прийняте з порушенням статті 21 вказаного Закону відповідно до якої затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється; оприлюднення проектів генеральних планів, планів зонування територій, детальних планів територій здійснюється не пізніш як у місячний строк з дня їх надходження до відповідного органу місцевого самоврядування. Зазначає, що громадські слухання щодо містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану м. Нетішин Хмельницької області» проведені без належного повідомлення громадськості, графічні матеріали до містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану м. Нетішин Хмельницької області», які були оприлюднені та виставлені на стендах у приміщенні Нетішинської міської ради в 2016 році не відповідають тим графічним матеріалам, які є складовою вказаної містобудівної документації, що затверджені рішенням Нетішинської міської ради двадцять другої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 23.12.2016 №22/1122.

Крім того, вказує, що 26 серпня 2021 року на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва оприлюднене Повідомлення про початок виконання підготовчих робіт», реєстраційний номер - ХМ020210806221 Державної архітектурно-будівельної інспекції про початок нового будівництва дев`ятиповерхового житлового будинку на вул. Варшавська в м. Нетішин Хмельницької області. Клас наслідків - СС1 на земельній ділянці площею 0.1802 га кадастровий номер 6810500000:02:006:0108, замовником якого є Громадська організація «СВІТЛЕ МАЙБУТНЄ ІНВАЛІДІВ». Згідно вимог законодавства це клас наслідків СС2. В той же час, в повідомлені вказано клас - СС1. Згідно Містобудівних умов та обмежень забудовник зобов`язаний під час проектування будівництва дотримуватись вимог таблиці 1 ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об`єкта будівництва», врахувати нормативні вимоги ДБН В.2.2- 15:2019 «Житлові будинки. Основні положення», ДБН В.2.2-9:2018 «Громадські будинки і споруди. Основні положення», ДБН В. 2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» нормативні розриви (побутові, протипожежні, санітарні тощо) та вимоги інших будівельних норм, державних стандартів, норм і правил. Дозвіл на виконання будівельних робіт для Товариства на будівництво нового багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Варшавській, 11/1 м. Нетішин Хмельницької області не видавався. Проект будівництва не проходив експертизу про що свідчить лист від 21 жовтня 2021 року №290, будівельні (підготовчі) роботи проводяться всупереч державних будівельних норм - ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій». Земельна ділянка, на якій має відбуватися будівництво, є частиною території призначеної для обслуговування будинку АДРЕСА_1 . Будівництво призведе до порушення граничної щільності населення, яка згідно п.6.1.16 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій» становить 150-450 осіб/га. Підстав для збільшення щільності населення не має. Відповідно до висновку щодо можливості будівництва житлового будинку по АДРЕСА_1 , наданого ДП УДНДІПМ «ДНІПРОМІСТО» імені Ю.М. Білоконя у листі №3-1033 від 25.07.2006 року, адресованого на адресу відділу архітектури та містобудування виконавчого комітету Нетішинської міської ради, у генеральному плані міста дана територія була призначена для розміщення об`єктів торгівлі, освоєння ділянки, на якій запропоновано побудувати житловий будинок, який не буде суперечити зонуванню, передбаченому генеральному плану. Вказано, що виходячи з місця розміщення будинку та характеру оточуючої забудови, поверховість споруди повинна бути не вище ТРЬОХ поверхів.При цьому всупереч висновку експертів планують збудувати дев`ятиповерховий будинок. Має бути не об`єкт торгівлі, а житловий будинок.

Вважаючи свої права порушеними зазначеними рішеннями, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Ухвалою від 14.02.2022 Хмельницький окружний адміністративний суд відкрив провадження у цій адміністративній справі за правилами загального позовного провадження; залучив до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, Громадську організацію "Світле майбутнє інвалідів"; призначив підготовче засідання на 22.03.2022 о 10:00 год. в приміщенні Хмельницького окружного адміністративного суду за адресою: м. Хмельницький, вул. Козацька, 42. Зобов`язав Нетішинську міську раду не пізніш як за сім днів до підготовчого засідання опублікувати оголошення про відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження рішення Нетішинської міської ради №22/1122 від 23.12.2016 "Про затвердження містобудівної документації "Внесення змін до Генерального плану м. Нетішин Хмельницької області" у виданні, в якому це рішення було або мало бути офіційно оприлюднене.

Хмельницький окружний адміністративний суд відклав розгляд справи на 12.04.2022 у зв`язку з неявкою в судове засідання, призначене на 22.03.2022, всіх осіб, які беруть участь у справі.

12.04.2022 Хмельницький окружний адміністративний суд відклав розгляд справи на 21.04.2022 у зв`язку з неприбуттям в судове засідання позивача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, якщо від нього не надійшло заяви про розгляд справи за його відсутності.

21.04.2022 Хмельницький окружний адміністративний суд в судовому засіданні по справі №560/20445/21 відклав розгляд справи для дослідження додатково поданих доказів.

25.04.2022 Хмельницький окружний адміністративний суд призначив розгляд справи №560/20445/21 на 10.05.2022.

Ухвалою від 27.04.2022 суд продовжив строк підготовчого провадження у справі №560/20445/21 на 30 днів.

Ухвалою від 27.04.2022 Хмельницький окружний адміністративний суд відмовив представнику позивача Ярмольчуку Віталію Сергійовичу у проведенні судового засідання в режимі відеоконференції за допомогою програми підсистеми відеоконференцзв`язку ЄСІТС (ВКЗ).

Ухвалою від 04.05.2022 суд постановив розгляд цієї справи здійснити за участі представників позивача адвокатів Ярмольчука Віталія Сергійовича та Януль-Сидорчук Христини Вікторівни, в режимі відеоконференції.

10.05.2022 Хмельницький окружний адміністративний суд відклав розгляд справи на 31.05.2022 у зв`язку з тим, що суд визнав обов`язковою особисту участь в судовому розгляді особи, яка бере участь у справі, а ця особа не прибула.

Ухвалою від 31.05.2022 суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду.

Ухвалою від 15.07.2022 суд відмовив у задоволенні заяви ОСОБА_1 про забезпечення позову.

У відзиві на позов відповідач заперечив щодо задоволення позовних вимог. Вказує, що проект землеустрою щодо відведення спірної земельної ділянки, яка розташована на АДРЕСА_2 виготовлений фізичною особою-підприємцем ОСОБА_2 на підставі рішення двадцятої сесії Нетішинської міської ради IV скликання від 29 квітня 2004 року № 8 (зі змінами, внесеними рішенням восьмої (позачергової) сесії V скликання від 27 вересня 2006 року № 20) з метою отримання зазначеної земельної ділянки площею 0,1802 га в оренду для будівництва житлового будинку з вбудовано-прибудованим об`єктом торгівлі. У зв`язку з розірванням договору оренди, рішенням сімдесятої сесії Нетішинської міської ради VI скликання від лютого 2015 року № 70/1708 земельна ділянка на АДРЕСА_2 площею 0,1802 га з кадастровим номером 6810500000:02:006:0108, передана в постійне користування Управлінню Служби безпеки України у Хмельницькій області для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку та прибудинкової території. Рішенням тридцять шостої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 24 листопада 2017 року № 36/2043 за зверненням Управління Служби безпеки України у Хмельницькій області рішення сімдесятої сесії Нетішинської міської ради VI скликання від 27 лютого 2015 року № 70/1708 визнано таким, що втратило чинність. Рішенням тридцять сьомої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 21 грудня 2017 року № 37/2135 земельна ділянка передана в постійне користування ГО «Світел майбутнє інвалідів» для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку. Дане рішення було прийнято на підставі пункту 34 частини 1 статті 26, пункту 3 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 12, підпункту б частими 2 статті 92, 125 та 126 Земельного кодексу України та з метою розгляду звернення ГО «Світле майбутнє інвалідів». З моменту формування земельної ділянки у 2006 році і на даний час площа, конфігурація та цільове призначення ділянки не змінювалось, тому відсутні підстави для повторної розробки проекту землеустрою. Зазначає, шо рішенням чотирнадцятої сесії Нетішинської міської ради VI скликання від 30 вересня 2011 року № 14/287 виконавчому комітету Нетішинської міської ради надано дозвіл на внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області. На виконання зазначеного рішення виконавчий комітет Нетішинської міської ради уклав договір підряду на виконання проектно- пошукових робіт від 21 вересня 2012 року № 1199-01-2012 з виготовлення проекту містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області». Під час розроблення проекту містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» неодноразово відбувалися презентації на зустрічах з громадськістю (17 липня 2014 року, 24 листопада 2015 року), з метою врахування пропозицій громадськості при виконанні цієї роботи, про що складені відповідні протоколи, які входять до складу пояснювальної записки містобудівної документації. Відповідно до статті 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 555, основні положення проекту містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області», у тому числі графічні матеріали, у встановленому порядку були оприлюднені на офіційному сайті Нетішинської міської ради від 27 травня 2016 року та розміщені у вестибюлі на 2 - му поверсі будівлі виконавчого комітету Нетішинської міської ради, що на вуд.Шевченка,1. Відповідна інформація щодо початку процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості розміщена у черговому номері газета «Нетішинський Вісник» від 27 травня 2016 року № 21 (1783).Пропозиції приймалися від 27 травня 2016 року до 12.00 години 29 червня 2016 року. Впродовж визначеного терміну пропозиції громадськості для врахування їх у проекті містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» у виконавчому комітеті Нетішинської міської ради не зареєстровано, що відображено у відповідному протоколі щодо врахування Інтересів громадськості у проекті містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» від 29 червня 2016 року. Проект пройшов експертизу, Експертний звіт щодо розгляду містобудівної документації від І 5 грудня 2016 року. Додатково у черговому номері газети «Нетішинський Вісник» від 16 грудня 2016 року № 50 (1812) надруковане повідомлення щодо представлення авторським колективом ДП УДИДІПМ «Дніпромісто» імені Ю.М.Білоконя виконаної роботи «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області», а також інформація щодо детального ознайомлення громадськості з проектом зазначеної містобудівної документації. Відповідне оголошення, у тому числі графічні матеріали проекту містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» розміщене від 14 грудня 2016 року на офіційному сайті Нетішинської міської ради. Рішенням двадцять другої сесії Нетішинської міської ради VII скликання «Про затвердження містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» від 23 грудня 2016 року № 22/1122, затверджено внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області. Вказана містобудівна документація розміщена на офіційному сайті Нетішинської міської ради. Вважає, що зазначене рішення прийняте у відповідності до законодавства.

Відповідно до звернення ГО «Світле майбутнє інвалідів» відділом містобудування, архітектури та благоустрою виконавчого комітету Нетішинської міської ради 14 листопада 2019 року за № 27/2019 видано містобудівні умови та обмеження на проектування об`єкта будівництва «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку на вул. Варшавська в м. Нетішин Хмельницької області» (поверховість - 9 поверхів), відповідно до зони Ж - 4-І «Зона розміщення багатоквартирної житлової забудови 5-9 поверхів» плану зонування території міста Нетішин Хмельницької області, затвердженого рішенням тридцять дев`ятої сесії Нетішинської міської ради VJ1 скликання 02 березня 2018 року № 39/2295. За інформацією з Порталу державної електронної системи у сфері будівництва замовником ГО «Світле майбутнє інвалідів» 06 серпня 2021 року через електронний кабінет було подано повідомлення про початок виконання підготовчих робіт ХМ.020210806221 на об`єкт будівництва «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку на вул. Варшавська в м. Нетішин Хмельницької області. Відповідно до вимог Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 року №» 681, у разі подання повідомлення через електронний кабінет внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні, та проставлення відмітки про місцезнаходження об`єкта будівництва на картографічній основі здійснюються в режимі реального часу автоматично програмними засобами Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Після набуття права на земельну ділянку та відповідно до її цільового призначення замовник може виконувати підготовчі роботи, визначені будівельними нормами і правилами після подання повідомлення пре початок підготовчих робіт. Після подання вищевказаного повідомлення, розпочато виконання підготовчих робіт відповідно до вимог Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від ІЗ квітня 2011 р. № 466. Проведення громадських слухань перед початком виконання підготовчих робіт на об`єктах будівництва не передбачено чинним законодавством.

Вважає рішення правомірними, просить відмовити у задоволенні позовних вимог.

У надісланих до суду поясненнях ГО «Світле майбутнє інвалідів» заперечило проти позову. Вважає оскаржені позивачем рішення правомірними, прийнятими відповідачем в межах повноважень та в порядку, передбаченому Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Рішення тридцять сьомої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 21 грудня 2017 року № 37/2135 про передачу земельної ділянки в постійне користування ГО «Світле майбутнє інвалідів» для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку прийнято на підставі п.34 ч.1 ст.26, п.З ч.4 ст.42 Закону, ст.12, пп. «б» ч.2 ст.92, ст.125 та ст.126 Земельного кодексу України. З моменту формування земельної ділянки у 2006 році і на даний час площа, конфігурація та цільове призначення ділянки не змінювалось. Просило розглянути справу без участі його представника.

Позивач також надіслав пояснення , у яких зазначив, що рішенням №820 від 29 квітня 2004 року надано дозвіл ФОП ОСОБА_3 для будівництва магазину. У п.2.3 Висновку (інформація) щодо можливості будівництва житлового будинку з вбудованим об`єктом торгівлі по АДРЕСА_1 зазначено, що при розміщенні будинку та розробленні конкретної документації необхідно врахувати наступне: поверховість споруди повинна бути не вище трьох поверхів; уточнити розмір ділянки, необхідної для обслуговування будинку, виходячи з мінімальної нормативної території, передбаченої вимогами ДБН-360- 92**; біля будинку необхідно передбачити стоянку для автомобілів, необхідну для обслуговування торгівельного закладу; при проектуванні та будівництві житлового будинку необхідно передбачити благоустрій прилеглої до будинку території та максимально її озеленити. На підставі Висновку рішенням №20 від 27 вересня 2006 року внесені зміни до рішення № 8 від 29 квітня 2004 року, у п. 1.1. слово «магазину» змінено словами «житлового будинку із вбудованим об`єктом торгівлі». Отже земельна ділянка надавалася для ОСОБА_4 в оренду для будівництва трьох поверхового будинку з вбудованим приміщенням магазину, що узгоджувалося із згаданим Висновком. Згідно Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів 23.07.2010 N 548, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 листопада 2010 р.за N 1011/18306, - спірна земельна ділянка призначена для малоповерхової забудови з об`єктами торгівлі позначаються номером 02.10. При цьому згідно Інформаційної довідки, наданої відповідачем є інформація про реєстрацію вказаної земельної ділянки з класифікацією під кодом 02.03. - будівництво багатоквартирного житлового будинку. Згідно рішення від 27 лютого 2015 року №70/1708 земельна ділянка вже надана у постійне користування для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку та прибудинкової території. Згідно вимог Земельного кодексу після припинення договору оренди з гр. ОСОБА_3 та в подальшому, передачі земельної ділянки в постійне користування для багатоквартирної багатоповерхової забудови необхідним виготовлення та затвердження технічної документації Проект землеустрою ФОП ОСОБА_5 , розроблявся для передачі земельної ділянки в оренду, не в постійне користування. Рішення міської ради про зміну цільового призначення земельної ділянки відсутнє. Рішення міської ради та обгрунтування можливості будівництва багатоповерхового (5-9 поверхів), а не триповерхового житлового будинку на вказаній земельній ділянці, не існує. Крім того, земельна ділянка надана в постійне користування ще до того, як були внесені зміни до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області та зміни зонування міста Нетішин. Земельна ділянка надана всупереч Генерального плану міста Нетішин, яким не передбачено будівництво багатоквартирного багатоповерхового житлового будинку порядку будинку АДРЕСА_1 . Також вважає безпідставними покликання відповідача, що законом не передбачено проведення громадських слухань. Зміни про громадські слухання внесені в 2018 році. Стаття 21 Закону України «Про регулювання містобудівельної діяльності» існувала на час розгляду змін до Генерального плану міста Нетішин в редакції Законом №5459-УІ від 16.10.2012. Постановою КМУ від 25 травня 2011 р. N 555 затверджено «Порядок проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» зі змінами внесеними згідно з Постановою КМУ N 532 ( 532-2013-п ) від 24.07.2013. Тобто законодавством передбачено проведення громадських слухань. Про їх проведення повідомляла і міська рада. В повідомлені від ЗО травня 2016 року також було повідомлено, що про місце і час проведення громадських слухань буде повідомлено додатково. Також про додаткове повідомлення про громадські слухання , міститься в протоколі від 29 червня 2016 року. Відповідачем не надані докази розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у міській раді, розповсюдження брошур і повідомлень, розміщення інформації на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування. Оголошень на сайті міської ради від ЗО травня 2016 року, не має. Брошури не виготовлялись. Отже окрім одного оголошення та неправдивої інформації на стенді в міській раді, не має іншого оприлюднення інформації про внесення змін до генерального плану м.Нетішин. Відповідач визнав, що громадських слухань, не проводилося. А тому ці обставини не підлягають доказуванню відповідно до ч.І ст.78 КАС України. Вказує також, що на карті внесення змін до генерального плану в розділі «Умовні позначення» вказано етапи будівництва багатоповерхових багатоквартирних будинків. Тут вказано, І етап - помаранчевий фон та малюнок будинку, II етап - фіолетовий фон та малюнок будинку. Однак по АДРЕСА_2 відсутні такі графічні позначення. На фото №2 відображено перелік змін до генерального плану міста м. Нетішин ст.ст.11-25 генерального плану (таб. 1.2.1). На карті «Умовні позначення», де вказано І черга - фіолетовий контур з малюнком будинку всередині сірого кольору. Проектний період (перспект.) - контури будинку сірого кольору. По АДРЕСА_2 відсутні такі графічні позначення. Тобто жодного будівництва, не передбачено. В таблиці 1.2.1 є 54 пункту та окремо «Мікрорайон V» без номеру. На карті відсутній запис «Мікрорайон V». Є лише записи 54 пунктів. Тобто людей ознайомлювали з проектом генерального плану без вказівки, що по АДРЕСА_1 буде проводитися будівництво. В таблиці 1.2.1, арк.25 змін до генерального плану вказано: «Прийнятим містом до реалізації варіант №8 згідно містобудівельного обґрунтування розміщення житлових будинків АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 на території п`ятого житлового мікрорайону». Відповідно до Варіанту №8 з правої сторони будинку АДРЕСА_1 має бути розміщений магазин. Вказана обставина стверджується Проектною пропозицією варіанту №8 Містобудівельного обґрунтування розміщення житлових будинків АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , АДРЕСА_7 на території п`ятого житлового мікрорайону. Просить позов задовольнити.

Заслухавши представників сторін, дослідивши зібрані в матеріалах справи докази, суд встановив таке.

Рішенням двадцятої сесії Нетішинської міської ради IV скликання від 29 квітня 2004 року № 8 (зі змінами, внесеними рішенням восьмої (позачергової) сесії Нетішинської міської ради V скликання від 27 вересня 2006 року № 20 ФОП ОСОБА_6 наданий дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, розташованої на АДРЕСА_2 для будівництва житлового будинку з вбудованим об`єктом торгівлі.

Рішенням дев`ятої сесії Нетішииської міської ради V скликання від 31 жовтня 2006 року 28 затверджений проект землеустрою та земельна ділянка площею 0,1802 га передана в оренду ФОП ОСОБА_6 для будівництва житлового будинку з вбудовано-прибудованим об`єктом торгівлі. На підставі зазначеного рішення 02 лютого 2007 року між Нетішинською міською радою та ФОП ОСОБА_6 укладений договір оренди цієї земельної ділянки.

Рішенням чотирнадцятої сесії Нетішинської міської ради VI скликання від 30 вересня 2011 року № 14/287, оприлюдненим на офіційному сайті міської ради, виконавчому комітету Нетішинської міської ради надано дозвіл на внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області.

Проект містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» розроблений Державним підприємством Український Державний Науково-Дослідний Інститут Проектування Міст «Діпромісто» імені Ю. М. Білоконя відповідно до договору підряду на виконання проектно- пошукових робіт від 21 вересня 2012 року № 1199-01-2012 та додаткових угод до нього, укладеного з виконавчим комітетом.

Основні положення проекту містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області», у тому числі графічні матеріали оприлюднені на офіційному сайті Нетішинської міської ради 27 травня 2016 року та розміщені у вестибюлі на 2 - му поверсі адмібудівлі виконавчого комітету Нетішинської міської ради. Відповідна інформація щодо початку процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості розміщена у черговому номері газети «Нетішинський Вісник» від 27 травня 2016 року № 21 (1783).

Виконавчим комітетом Нетішинської міської ради пропозиції приймалися від 27 травня 2016 року до 12.00 години 29 червня 2016 року. Впродовж визначеного терміну пропозиції громадськості для врахування їх у проекті містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» у виконавчому комітеті Нетішинської міської ради не зареєстровані, що підтверджується відповідним протоколом щодо врахування Інтересів громадськості у проекті містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» від 29 червня 2016 року.

Проект містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» розглядався на засіданні архітектурно-містобудівної ради при відділі містобудування та архітектури Хмельницької обласної державної адміністрації. Результати розгляду проекту оформлені протоколом засідання архітектурно-містобудівної ради від 5 грудня 2016 року № З.

Після завершення експертизи проекту містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» (Експертний звіт щодо розгляду містобудівної документації від І 5 грудня 2016 року) у черговому номері газети «Нетішинський Вісник» від 16 грудня 2016 року №50 (1812) надруковане повідомлення щодо представлення авторським колективом ДП УДИДІПМ «Дїпромісто» імені Ю.М.Білоконя виконаної роботи «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області», а також інформація щодо можливого детального ознайомлення громадськості з проектом зазначеної містобудівної документації. Відповідне оголошення, у тому числі графічні матеріали проекту містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» розміщене від 14 грудня 2016 року на офіційному сайті Нетішинської міської ради.

Рішенням двадцять другої сесії Нетішинської міської ради VII скликання «Про затвердження містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» від 23 грудня 2016 року № 22/1122, затверджена містобудівна документація внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області.

Рішенням шістдесят п`ятої сесії Нетішинської міської ради VI скликання від 38 квітня 2014 року № 65/1570 у зв`язку з закінченням терміну дії договору оренди земельна ділянка площею 0,1802 га вилучена з користування ФОП ОСОБА_7 . На підставі зазначеного рішення 03 лютого 2015 року за № 383 укладена угода про розірвання договору оренди 02 лютого 2007 року за № 040774500203.

Рішенням сімдесятої сесії Нетішинської міської ради VI скликання від лютого 2015 року № 70/1708 земельна ділянка на АДРЕСА_2 площею 0,1802 га з кадастровим номером 6810500000:02:006:0108, передана в постійне користування Управлінню Служби безпеки України у Хмельницькій області для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку та прибудинкової території,

Рішенням тридцять шостої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 24 листопада 2017 року № 36/2043 за зверненням Управління Служби безпеки України у Хмельницькій області рішення сімдесятої сесії Нетішинської міської ради VI скликання від 27 лютого 2015 року № 70/1708 визнано таким, що втратило чинність.

Розглянувши звернення ГО «Світле майбутнє інвалідів» Рішенням тридцять сьомої сесії VII скликання від 21 грудня 2017 року № 37/2135 Нетішинська міська рада передала земельну ділянку площею 0,1802 га з кадастровим номером 6810500000:02:006:0108 в постійне користування для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

Вважаючи протиправними рішення Нетішинської міської ради №22/1122 від 23.12.2016 "Про затвердження містобудівної документації "Внесення змін до Генерального плану м. Нетішин Хмельницької області" і №37/2135 від 21.12.2017 "Про передачу ГО "Світле майбутнє інвалідів" позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує таке.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів встановлює Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року N 3038-VI (далі Закон N 3038-VI).

За визначенням пункту 2 частини 1 статті 1 Закону N 3038-VI генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту.

За змістом частини 1 статті 8 Закону N 3038-VI планування територій здійснюється на місцевому рівні органами місцевого самоврядування.

Частиною 1 статті 16 Закону N 3038-VI планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.

Відповідно до частини 2 статті 16 Закону N 3038-VI містобудівна документація на місцевому рівні може бути оновлена за рішенням місцевих рад. Оновлення містобудівної документації передбачає, зокрема, актуалізацію картографо-геодезичної основи, приведення містобудівної документації у відповідність із вимогами законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Затвердження оновленої містобудівної документації на місцевому рівні здійснюється згідно із статтями 17, 18 та 19 цього Закону (частина 4 статті 16 Закону N 3038-VI).

Згідно з частиною 1 статті 17 Закону N 3038-VI генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.

За змістом частин 6 і 7 статті 17 Закону N 3038-VI рішення про розроблення генерального плану приймає відповідна сільська, селищна, міська рада. Виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, зокрема: визначають в установленому законодавством порядку розробника генерального плану населеного пункту, встановлюють строки розроблення та джерела його фінансування; повідомляють через місцеві засоби масової інформації про початок розроблення генерального плану населеного пункту та визначають порядок і строк внесення пропозицій до нього фізичними та юридичними особами; забезпечують попередній розгляд матеріалів щодо розроблення генерального плану населеного пункту архітектурно-містобудівними радами відповідного рівня.

Положеннями частин 10 і 11 статті 17 Закону N 3038-VI в редакції, чинній на час існування спірних відносин, передбачено, що генеральні плани населених пунктів та зміни до них розглядаються і затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами на чергових сесіях. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.

Статті 18 і 19 Закону N 3038-VI регулюють порядок затвердження плану зонування території, який розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон, та детального плану у межах населеного пункту, який уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Суд встановив, що рішення про розроблення містобудівної документації з внесення змін до генерального плату міста Нетішина, проект містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області», повідомлення про представлення виконавцем змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області, інформація щодо можливого детального ознайомлення громадськості з проектом зазначеної містобудівної документації оприлюднені виконавчим комітетом Нетішинської міської ради на офіційному сайті Нетішинської міської ради.

Зазначене позивачем не заперечується.

Отже, відповідачем виконані вимоги Закону N 3038-VI щодо внесення змін до генерального плану міста, передбачені Законом N 3038-VI.

Доводи позивача щодо порушення відповідачем вимог статті 21 Закону N 3038-VI під час підготовки проекту рішення про затвердження містобудівної документації щодо змін до генерального плану суд вважає необгрунтованими, оскільки відповідно до частини 4 статті 16 Закону N 3038-VI затвердження оновленої містобудівної документації на місцевому рівні здійснюється згідно із статтями 17, 18 та 19 цього Закону, якими не передбачена проведення громадських слухань з зазначеного питання.

За змістом частин 1 і 2 статті 21 Закону N 3038-VI в редакції, чинній на час існування спірних відносин громадським слуханням підлягають розроблені в установленому порядку проекти містобудівної документації на місцевому рівні: генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій. Затвердження на місцевому рівні містобудівної документації, зазначеної у частині першій цієї статті, без проведення громадських слухань щодо проектів такої документації забороняється.

Частинами 3 і 5 статті 21 Закону N 3038-VI передбачено, що сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи зобов`язані забезпечити: 1) оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними та екологічними наслідками; 2) оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні та доступ до цієї інформації громадськості; 3) реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні (у разі її утворення); 4) узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні через погоджувальну комісію; 5) оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні. Оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування.

Цією нормою передбачене також утворення погоджувальної комісії для розгляду спірних питань, що виникають у процесі громадських слухань.

Незважаючи на відсутність у відповідача обов`язку з виконання вимог статті 21 Закону N 3038-VI щодо проведення громадських слухань з питань змін до генерального плану міста, відповідач вчинив передбачені цією нормою заходи щодо оприлюднення прийнятих рішень про розроблення містобудівної документації змін до генерального плану, проекту містобудівної документації та доступу до цієї інформації громадськості, зокрема, оприлюднив основні положення проекту містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області», у тому числі графічні матеріали на офіційному сайті Нетішинської міської ради та в примішенні виконавчого комітету , розмістив інформацію щодо початку процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у черговому номері газети «Нетішинський Вісник», встановив термін прийому пропозицій (від 27 травня 2016 року до 12.00 години 29 червня 2016 року), тощо.

Впродовж визначеного виконавчим комітетом терміну пропозиції громадян для врахування їх у проекті містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» у виконавчому комітеті Нетішинської міської ради не зареєстровані, що підтверджується протоколом щодо врахування Інтересів громадськості у проекті містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану міста Нетішин Хмельницької області» від 29 червня 2016 року.

Обгрунтовучи порушення відповідачем вимог статті 21 Закону N 3038-VI позивач надав копію запиту громадянина ОСОБА_8 від 15.12.2016 щодо дати проведення громадських слухань, на яке, як стверджує позивач, заявник не отримав відповіді.

Зазначений запит на отримання публічної інформації суд вважає неналежним доказом порушення відповідачем статті 21 Закону N 3038-VI, оскільки за своїм змістом цей запит не відповідає вимогам частини 6 цієї норми Закону, відповідно до пропозиції громадськості мають бути обґрунтовані в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів, будівельних норм, державних стандартів і правил та надаватися у строки, визначені для проведення процедури громадських слухань, та поданий після закінчення встановленого строку, а тому не розглядається.

Враховучи викладене, суд вважає, що рішення Нетішинської міської ради №22/1122 від 23.12.2016 "Про затвердження містобудівної документації "Внесення змін до Генерального плану м. Нетішин Хмельницької області" прийняте з дотримання вимог Закону N 3038-VI.

Вирішуючи позовні вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Нетішинської міської ради №37/2135 від 21.12.2017 "Про передачу ГО "Світле майбутнє інвалідів" земельної ділянки у простійне користування", суд враховує таке.

За змістом частин 1 і 2 статті 92 Земельного кодексу України право постійного користуванняземельною ділянкою- це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку. Права постійного користуванняземельною ділянкоюізземель державноїтакомунальної власностінабувають, зокрема, громадські організаціїінвалідівУкраїни, їх підприємства (об`єднання), установи та організації (підпункт б).

Статтею 123 Земельного кодексу України визначений порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування.

Відповідно до частини 1 статті 123 Земельного кодексу України наданняземельних ділянокдержавної або комунальної власності у користування здійснюється органами виконавчої влади абоорганами місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставіпроектів землеустроющодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання). Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно доЗакону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою. Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічноїдокументації із землеустроющодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).

Положеннями частин 1 і 2 статті 20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншоїкатегоріїздійснюється на підставі рішень органів державної влади таорганів місцевого самоврядуваннявідповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється запроектами землеустроющодо їх відведення. Змінацільового призначенняземельних ділянок державної або комунальної власності провадиться Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу цих ділянок увласністьабо надання укористуваннявідповідно до повноважень, визначенихстаттею 122 цього Кодексу.

За змістом частин 1 і 4 статті 79-1 Земельного кодексу України в редакції, чинній на час існування спірних відносин, формування земельної ділянки полягає у визначенніземельної ділянкияк об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї доДержавного земельного кадастру. Земельна ділянкавважається сформованою з моменту присвоєння їйкадастрового номера.

Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок (частина 5 статті 79-1 Земельного кодексу України).

Земельна ділянкаможе бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди,сервітутущодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї (частина 9 частин статті 79-1 Земельного кодексу України).

Отже, Земельним кодексом України передбачене надання у користування земельної ділянки як із складенням документації із землеустрою, так і без неї. Надання сформованої земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно доЗакону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Згідно зі статтею 19 Земельного кодексу України землі України за основнимцільовим призначеннямподіляються на такі категорії: а)землі сільськогосподарського призначення; б)землі житлової та громадської забудови; в)землі природно-заповідноготаіншого природоохоронного призначення; г)землі оздоровчого призначення; ґ)землі рекреаційного призначення; д)землі історико-культурного призначення; е)землілісогосподарського призначення; є)землі водного фонду; ж)землі промисловості,транспорту,зв`язку,енергетики,оборонита іншого призначення.

За змістом статті 38 Земельного кодексу України до земель житлової та громадської забудови належатьземельні ділянкив межах населених пунктів, які використовуються для розміщення житловоїзабудови, громадських будівель і споруд, інших об`єктів загального користування.

Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 08.09.2021 право власності територіальної громади міста Нетішин в особі Нетішинської міської ради на земельну ділянку площею 0,1802 га з кадастровим номером 6810500000:02:006:0108 з цільовим призначенням «для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку» зареєстроване 27.11.2013. Відомості щодо зміни цільового призначення на момент реєстрації права постійного користування ГО «Світле майбутнє інвалідів» (02.01.2018), а також до та після цієї дати у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутні.

Тому, визначених статтею 123 Земельного кодексу України підстав для виготовлення технічної документації із землеустрою з метою передачі цієї земельної ділянки після припинення права її оренди в постійне користування ГО «Світле майбутнє інвалідів» не було.

Посилання позивача на порушення права співвласників багатоповерхового житлового будинку по АДРЕСА_2 на надання цієї ділянки у спільне користування для влаштування прибудинкової території суд вважає безпідставним, оскільки передача спірної земельної ділянки площею 0,1802 га з кадастровим номером 6810500000:02:006:0108 у постійне користування ГО «Світле майбутнє інвалідів» відбулась після формування земельної ділянки площею 0,1988 га з кадастровим номером 6810500000:02:006:0240, відведеної для будівництва та обслуговування житлового будинку по АДРЕСА_2 .

Зазначене підтверджується копіями Витягу з Державного земельного кадастру від 26.06.2015 та рішення Нетішинської міської ради від 07.07.2015 №75/1853 «Про затвердження КП НМР «ЖКО» проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для передачі їх в постійне користування» (п.1.18), відповідно до яких на підставі проекту землеустрою в постійне користування КП НМР «ЖКО» надана земельна ділянка площею 0,1988 га з кадастровим номером 6810500000:02:006:0240 для будівництва та обслуговування житлового будинку по АДРЕСА_2 . Право користування цією земельною ділянкою зареєстроване 26.06.2015.

Позивачем не надані докази накладання спірної земельної ділянки площею 0,1802 га з кадастровим номером 6810500000:02:006:0108 на земельну ділянку площею 0,1988 га з кадастровим номером 6810500000:02:006:0240.

Отже, доводи позивача щодо формування земельної ділянки площею 0,1802 га з кадастровим номером 6810500000:02:006:0108, наданої в постійне користування ГО «Світле майбутнє інвалідів», за рахунок прибудинкової території житлового будинку по АДРЕСА_2 суд вважає необгрунтованими.

Суд також не бере до уваги, як такі, що не стосуються предмету спору, доводи позивача про перевишення ГО «Світле майбутнє інвалідів» допустимих норм щодо поверховості багатоквартирного будинку, будівництво якого розпочате на спірній земельній ділянці, оскільки предметом дослідження у цій справі є правомірність надання земельної ділянки, я не дії щодо її використання.

Відповідно до частини 2 статті 74 Кодексу адміністративного судочинства України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Положеннями статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем доведена правомірність рішень №37/2135 від 21.12.2017 "Про передачу ГО "Світле майбутнє інвалідів" земельної ділянки у простійне користування" та №22/1122 від 23.12.2016 "Про затвердження містобудівної документації "Внесення змін до Генерального плану м. Нетішин Хмельницької області" .

Тому, у задоволенні позовних вимог необхідно відмовити.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

у задоволенні позову ОСОБА_1 до Нетішинської міської ради про визнання протиправними та скасування рішення Нетішинської міської ради №37/2135 від 21.12.2017 "Про передачу ГО "Світле майбутнє інвалідів" земельної ділянки у простійне користування" та рішення Нетішинської міської ради №22/1122 від 23.12.2016 "Про затвердження містобудівної документації "Внесення змін до Генерального плану м. Нетішин Хмельницької області" відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 31 серпня 2022 року

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_8 НОМЕР_1 ) Відповідач:Нетішинська міська рада (вул. Шевченка, 1,м.Нетішин,Хмельницька область,30100 25939741)

Головуючий суддя О.К. Ковальчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.08.2022
Оприлюднено02.09.2022
Номер документу105989816
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері

Судовий реєстр по справі —560/20445/21

Ухвала від 07.08.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 26.12.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 23.11.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 06.10.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Рішення від 17.08.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 14.07.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 01.06.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 03.05.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 26.04.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні