Рішення
від 04.08.2022 по справі 640/26336/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 серпня 2022 року м. Київ № 640/26336/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Скочок Т.О., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрікрафт»

до Державної податкової служби України (відповідач 1)

Головного управління ДПС у м. Києві (відповідач 2)

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрікрафт» (далі також - позивач, ТОВ «Агрікрафт», Товариство) з позовом до Державної податкової служби України (далі також - відповідач 1, ДПС України) та Головного управління ДПС у м. Києві (далі також - відповідач 2, ГУ ДПС у м. Києві) та, в якому просило суд:

1) визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідної Комісії, а саме: від 03.06.2021 №2730462/41439309 про відмову в реєстрації податкової накладної від 06.05.2021 №1, від 03.06.2021 №2730463/41439309 про відмову в реєстрації податкової накладної від 22.04.2021 №4, від 03.06.2021 №2730464/41439309 про відмову в реєстрації податкової накладної від 26.04.2021 №5, від 03.06.2021 №2730465/41439309 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.04.2021 №7;

2) зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні за датою їх подання до реєстрації, а саме: податкові накладні від 06.05.2021 №1, від 22.04.2021 №4, від 26.04.2021 №5 і від 27.04.2021 №7.

В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначено, що за наслідками вчинення господарських операцій із контрагентами-покупцями (ПАП «Агропродсервіс», ТОВ «У-Т-Ф», ПП «Олівія») Товариство у відповідності до вимог п. 187.1 ст. 187, п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України склало і направило для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних ряд податкових накладних. Однак через автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДПС України контролюючий орган надіслав позивачу квитанції з відомостями про зупинення реєстрації податкових накладних від 06.05.2021 №1, від 22.04.2021 №4, від 26.04.2021 №5 і від 27.04.2021 №7 у зв`язку з відповідністю таких п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ТОВ «Агрікрафт» в порядку п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України надіслало ГУ ДПС у м. Києві повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено, разом із пакетами підтверджуючих первинних документів. На переконання позивача таких поданих ним документів було цілком достатньо для усунення сумнівів контролюючого органу в реальності здійснення господарської операції, за наслідками якої виписана спірна податкова накладна. Проте Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних такі документи безпідставно не були враховані та натомість прийняті безпідставні та належним невмотивовані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва відкрито провадження у справі №640/26336/21 за вказаним позовом, та цю справу призначено до розгляду у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Від представника ГУ ДПС у м. Києві та ДПС України через канцелярію суду надійшли відзиви на позовну заяву, де відповідачі просили суд відмовити у задоволенні позову повністю. В обгрунтування своїх заперечень представник органів ДПС навів нормативне регулювання спірних правовідносин та зазначив, що зупинення реєстрації податкової накладної позивача відбулось у межах чинного законодавства. Також представник відповідачів зазначив, що реєстрацію податкових накладних позивача було зупинено, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуги, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Як наслідок платнику було запропоновано подати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних. Позивачем на розгляд комісії було подано пояснення та ряд документів (перелік, яких відповідачем не наведений). Розглянувши подані пояснення та копії документів Комісія ГУ ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийняла оспорювані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Причиною відмови у реєстрації податкової накладної стало те, що товариство не надало на розгляд Комісії наступні документи: «документи підтверджуючі транспортування товару, до ПН №5 від 26.04.2021 документи щодо відвантаження товару, зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, оренди приміщення, складські документи, тощо». Відсутність вказаних документів не дала можливості підтвердити реальність здійснення господарських операцій, згідно яких були виписані податкові накладні від 06.05.2021 №1, від 22.04.2021 №4, від 26.04.2021 №5 і від 27.04.2021 №7.

У свою чергу представник позивач подав до суду відповіді на такі відзиви відповідачів, де зазначив, що відповідачі жодним чином не спростували доводів позовної заяви.

Розглянувши подані представниками сторін документи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Як вбачається з тексту позовної заяви та поданих представником позивача до матеріалів справи документів, у періоди 2019 та 2021 року ТОВ «Агрікрафт», як постачальник, уклало з іншими суб`єктами господарської діяльності (покупцями) договори поставок, а саме:

1) 26.04.2019 між ТОВ «Агрікрафт» і Приватним агропромисловим підприємством «Агропродсервіс» (покупцем) був укладений договір поставки №1-26042019, за умовами якого позивач зобов`язувався поставляти ветеринарні та гігієнічні товари у власність покупцю, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар. Кількість, асортимент, ціна і загальна вартість товару визначаються видатковими накладними на кожну окрему поставку, згідно усних домовленостей. Термін поставки становить не пізніше 7 днів після отримання усного замовлення на партію товару. Порядок сплати визначений наступний: відтермінування платежу 30 календарних днів за кожну партію поставки.

В рамках цього договору поставки ТОВ «Агрікрафт» виставило ПАП «Агропродсервіс» рахунок на оплату №24 від 06.05.2021, за змістом якого сторони погодили поставку товару йодерм 5 000 (Іоderm 5 000). код товару згідно з КТЗЕД 3808942000, у кількості 1 000,00 кг, на загальну суму 135 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 22 500,00 грн.). На виконання умов договору поставки ТОВ «Агрікрафт» 06.05.2021 здійснило поставку товару на адресу покупця, про що була складена та підписана представниками сторін видаткова накладна від 06.05.2021 №22. Доставка товару після ввезення на митну територію України здійснювалась підрядною організацією ТОВ «У-Т-Ф», відразу на склад покупця. Навантаження/розвантаження товару здійснюється силами працівників покупця, без застосування технічних засобів. Протягом липня 2021 року ПАП «Агропродсервіс» здійснило оплату за товар, що підтверджується банківськими виписками з розрахункового рахунку Товариства за 02.07.2021, 09.07.2021, 22.07.2021.

За наслідком здійсненої поставки товару ТОВ «Агрікрафт» виписало на адресу ПАП «Агропродсервіс» електронну податкову накладну від 06.05.2021 №1.

Крім того, в рамках цього договору поставки ТОВ «Агрікрафт» виставило ПАП «Агропродсервіс» рахунок на оплату від 27.04.2021 №21 сторони погодили поставку партії наступних товарів: засіб для обробітку вимені до доїння БаблПур (20 кг) (10 кан) sides (код товару згідно з УКТЗЕД 3803949000) та засіб для обробітку вимені після доїння Іодерм (20 кг) (20 кан) (код товару згідно з УКТЗЕД 3808949000), - загальною вартістю 74 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ - 12 400,00 грн.). Станом на 10.09.2021 ПАП «Агропродсервіс» не здійснило оплату за товар, що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку бухгалтерського обліку 361 за 2-ий квартал 2021 року. Між тим, 27.04.2021 ТОВ «Агрікрафт» здійснив поставку обумовленої партії товарів на адресу ПАП «Агропродсервіс», про що склав видаткову накладну від 27.04.2021 №20. Доставка товару здійснювалась зі складу постачальників позивача покупцю, власними силами та за власний рахунок постачальників. Навантаження/розвантаження товару здійснювалося силами працівників постачальників або покупця, без застосування технічних засобів.

За наслідком здійсненої поставки товару ТОВ «Агрікрафт» виписало на адресу ПАП «Агропродсервіс» електронну податкову накладну від 27.04.2021 №7.

2) у 2021 році ТОВ «Агрікрафт» (покупець) уклало з ТОВ «У-Т-Ф» (як постачальником) усну угоду з поставки партії товару (гума дійкова DK1X, код товару згідно з УКТЗЕД 8434900000) у кількості 400 штук на загальну суму 60 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ 10 000,00 грн.). Згідно виставленого ТОВ «У-Т-Ф» рахунку на оплату від 12.02.2021 №43 ТОВ «Агрікрафт» 15.02.2021 та 04.03.2021 здійснило передоплату за товар, що підтверджується банківськими виписками з рахунку позивача. 21.04.2021 ТОВ «У-Т-Ф» здійснило поставку товару, що підтверджується видатковою накладною №119 від 21.04.2021.

Сторони погодили, що ТОВ «Агрікрафт» вивозить товар у термін до 30 днів від моменту готовності такої партії до відвантаження. Однак, оскільки потенційний покупець позивача відмовився від придбання товару, то необхідність в придбанні такого товару відпала. Разом з тим, ТОВ «У-Т-Ф» виявило бажання викупити у позивача попередньо реалізований товар. 22.04.2021 позивач здійснив поставку обумовленого вище товару на загальну суму 60 480,00 грн. (в т.ч. ПДВ 10 080,00 грн.), що підтверджується видатковою накладною №19 від 22.04.2021. У свою чергу ТОВ «У-Т-Ф» розрахувалося за товар упродовж з квітня по вересень 2021 року, шляхом переказу безготівкових коштів на рахунок ТОВ «Агрікрафт». При цьому, транспортування товару не здійснювалось, оскільки товар перебував у складському приміщенні ТОВ «У-Т-Ф».

За наслідком здійсненої поставки товару ТОВ «Агрікрафт» виписало на адресу ТОВ «У-Т-Ф» електронну податкову накладну від 22.04.2021 №4;

3) 14.04.2021 між ТОВ «Агрікрафт» (як постачальником) і Приватним підприємством «Ольвія» (як покупцем) був укладений договір купівлі-продажу №1-14042021, за умовами якого позивач зобов`язувався поставляти гумові килимки Анімат у власність покупцю, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар. Кількість, асортимент, ціна і загальна вартість товару визначені в специфікаціях, які є невід`ємною частиною цього договору, Оплата товару здійснюється згідно з кожною специфікацією окремо, відповідно до суми, вказаної у специфікації та відповідно до курсу євро згідно НБУ на момент оплати та у такому порядку: 1-ий платіж - 50% з ПДВ від загальної суми у специфікації протягом 3 банківських днів з моменту виставлення рахунку. Замовлення товару здійснюється після перерахування першого платежу в повному обсязі; 2-ий платіж - 20% з ПДВ від загальної суми у специфікації, після отримання повідомлення про готовність до відвантаження товару від компанії-виробника; 3-тій платіж - 20% з ПДВ від загальної суми у специфікації, після отримання товару позивачем на митній території України; 4-тий платіж - 10% з ПДВ від загальної суми у специфікації, після постачання товару позивачем та підписання видаткової накладної. Умови поставки: DDР (Вінницька обл., Погребищенський р-н, с, Сопин). Термін поставки становив 90 днів з дня надходження відповідного платежу.

В рамках цього договору поставки та згідно зі специфікацією №1 від 14.04.2021 сторони погодили поставку товару (гумовий мат, код товару згідно з УКТЗЕД 4016910000) в обсязі 489,00 м2, на загальну суму 541 812,00 грн. (в т.ч. ПДВ 90 303,50 грн.). Станом на 10.09.2021 строк здійснення поставки не настав та поставка ще не відбулась. Між тим, 26.04.2021 ПП «Ольвія» здійснило часткову передоплату за товар (а саме 1-ий платіж у розмірі 50% від загальної суми, що вказана в специфікації) на загальну суму 270 906,00 грн. (в т.ч. ПДВ 45 151,00 грн.), що підтверджується банківською випискою з рахунку позивача.

За наслідком отримання від покупця суми передоплати за товару ТОВ «Агрікрафт» виписало на адресу ПП «Ольвія» електронну податкову накладну від 26.04.2021 №5.

У контексті з наведеним вище представник позивача додатково пояснив суду, що попередньо ТОВ «Агрікрафт» придбало вказаний товар у контрагентів-постачальників - Kersia Polska Sp. Z.O.O. (імпорт згідно договору №UA-AC 001 від 21.04.2021, вантажна митна декларація №UA100020/2021/585291 від 06.05.2021), ФОП ОСОБА_1 ((РНОКПП НОМЕР_1 ) згідно договору поставки №02102020 від 02.10.2020), ТОВ ВКФ «Полюс» ((код ЄДРПОУ 22206251) згідно договору поставки №0711/1.19 від 19.11.2019), ТОВ «У-Т-Ф» (усна угода, рахунок на оплату №43 від 12.02.2021, видаткова накладна №119 від 21.04.2021), компанії «Аnі-Маt Inс.» (Канада) (згідно контракту №10082018ANI від 10.08.2018 щодо поставки продукції виробництва компанії. На момент виписки податкової накладної товар був замовлений у нерезидента та оплачений позивачем). Транспортування товару від постачальників покупця здійснювалось власними силами та за власний рахунок постачальників. Навантаження/розвантаження товару здійснюється силами працівників постачальників/покупця, без застосування технічних засобів. При придбанні товару у контрагента-нерезидента транспортування товару відбувається за рахунок позивача відразу на склади покупців, шляхом залучення в якості підрядної організації ТОВ «У-Т-Ф». Для здійснення митного оформлення позивач залучав також ТОВ «У-Т-Ф». Для зберігання та обслуговування транспортного засобу з товаром у зоні митного контролю позивач залучив підрядну організацію ТОВ «Київське автотранспортне підприємство 13054».

За наслідками надіслання до ДПС України податкових накладних від 06.05.2021 №1, від 22.04.2021 №4, від 26.04.2021 №5 і від 27.04.2021 №7 Товариство отримало електронні квитанції про те, що зазначені документи прийняті, проте їх реєстрація зупинена. Зі змісту роздруківок електронних квитанцій від 14.05.2021, 21.05.2021 вбачається, що підставами для зупинення реєстрації такої податкової накладної позивача стали наступні: «Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуги 3808, 8434, 4016, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій». У зв?язку з цим платнику було запропоновано подати пояснення та/або копії документів (без наведення переліку таких документів), достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

28.05.2021 ТОВ «Агрікрафт» направило до ГУ ДПС у м. Києві електронні повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено (далі - Повідомлення). Разом з цими Повідомленнями від 28.05.2021 за №№1, 2, 3 і №4 позивач подав також контролюючому органу письмові пояснення у вигляді листів від 27.05.2021 вих. №№ 2, 3, 4 і №5 по суті господарських операцій, за наслідками яких були виписані зупинені податкові накладні, а також по суті допоміжних господарських операцій з перевізниками, постачальниками реалізованих покупцям товарів, разом із сканкопіями первинних та інших документів на підтвердження наведених пояснень.

За результатами розгляду пакетів поданих платником документів Комісія ГУ ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Комісія при ГУ ДПС у м. Києві, комісія регіонального рівня) прийняла наступні оспорювані у справі рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних:

- рішення від 03.06.2021 за №2730462/41439309, яким відмовила ТОВ «Агрікрафт» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 06.05.2021 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 03.06.2021 за №2730465/41439309, яким відмовила ТОВ «Агрікрафт» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 27.04.2021 №7 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 03.06.2021 за №2730463/41439309, яким відмовила ТОВ «Агрікрафт» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 22.04.2021 №4 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- рішення від 03.06.2021 за №2730464/41439309, яким відмовила ТОВ «Агрікрафт» у здійсненні реєстрації податкової накладної від 26.04.2021 №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних. В текстах цих рішень Комісією в якості підстави для прийняття таких було зазначено наступну: «ненадання платником податків копій документів:

договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них

первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити)», та крім того у графі «Додаткова інформація» було зазначено наступне: «Не надано документи підтверджуючі транспортування товару, до ПН №5 від 26.04.2021 відвантаження, зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, оренди приміщення, складські документи.».

Не погоджуючись із такими рішеннями комісії регіонального рівня Товариство подало скарги на зазначене рішення. За результатами розгляду скарг платника Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (комісія центрального рівня) при ДПС України прийняла рішення від 22.06.2021 №28638/41439309/2, від 22.06.2021 №28639/41439309/2, від 18.06.2021 №28475/41439309/2, від 18.06.2021 №28538/41439309/2, якими залишила такі скарги без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних - без змін.

Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України.

Так, відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України (далі - ПК України), у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

У силу вимог п. 201.1 і 201.7 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

При цьому, якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

У силу положень пп. 201.1.16 п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок №1246), визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до п. 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з п. 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

З 01 лютого 2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Порядок №1165), яка визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпунктів «а» або «б» пункту 185.1 статті 185, підпунктів «а» або «б» пункту 187.1 статті 187, абзацу 1 пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

За змісту наведених положень Порядку зупинення №1165 слідує, що підставами для зупинення реєстрації як податкової накладної, так і розрахунку коригування є: або відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку або відповідність податкової накладної/розрахунку коригування критеріям ризиковості здійснення операції.

З текстів роздруківок електронних квитанцій від 14.05.2021 і 21.05.2021, що отримані Товариством за наслідком направлення для реєстрації в Реєстрі податкових накладних від 06.05.2021 №1, від 22.04.2021 №4, від 26.04.2021 №5 і від 27.04.2021 №7 вбачається, що реєстрацію вказаних податкових накладних позивача було зупинено через відповідність таких п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Так, за змістом п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 як додаток 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, під таким критерієм розуміють «відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.».

Відповідно до п. 10, 11 Порядку зупинення №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (п. 11 Порядку зупинення №1165).

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п. 2 - 4 Порядку №520, прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Податкового кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктами 9, 10 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Згідно з пунктом 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.

Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку (п. 13 цього Порядку).

Як слідує з матеріалів справи, позивачем відповідачу 2 були надані детальні письмові пояснення по суті вчинених господарських операцій (в т.ч. з покупцями та постачальниками товарів), копії первинних та інших документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних від 06.05.2021 №1, від 22.04.2021 №4, від 26.04.2021 №5 і від 27.04.2021 №7. Дослідивши та проаналізувавши зміст цих документів суд дійшов висновку про їх достатність для прийняття комісією регіонального рівня позитивних рішень про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначених податкових накладних ТОВ «Агрікрафт».

Разом з тим, як видно з текстів оскаржуваних рішень комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної, зміст поданих платником контролюючому органу документів та пояснень Комісією в дійсності не досліджувався та не аналізувався, як і специфіка господарських операцій, на оформлення якої такі документи були складені.

У контексті з наведеним суд зазначає, що оскаржувані рішення відповідача 2 за своєю природою є актами індивідуальної дії. У свою чергу загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як до акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Суд звертає увагу, що головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність та визначеність, а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами владних повноважень, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, настанов для їх розв`язання що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.

Європейським Судом з прав людини (далі - ЄСПЛ) у рішенні по справі «Суомінен проти Фінляндії» (Suominen v. Finland) №37801/97 від 01.07.2003 вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинні ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Суб`єкт владних повноважень має врахувати усі обставини справи, та надавати їм відповідну правову оцінку. Невиконання вказаних вимог призводить до його протиправності.

В ході розгляду цієї справи суд встановив, що рішення Комісії при ГУ ДПС у м. Києві від 03.06.2021 №2730462/41439309, від 03.06.2021 №2730463/41439309, від 03.06.2021 №2730464/41439309, від 03.06.2021 №2730465/41439309 не відповідають вимогам, встановленим для акта індивідуальної дії, оскільки такі рішення були прийняті без зазначення мотивів для не врахування змісту поданих позивачем 28.05.2021 пояснень і сканкопій документів.

Виходячи з викладеного, дії Комісії з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН по прийняттю оскаржуваних рішень, у тексті яких не наведені дійсні мотиви для їх прийняття та не зазначені підстави для не врахування наданих платником документів, свідчать про порушення суб`єктом владних повноважень як принципу належного урядування, так і принципів, закріплених в Резолюції Комітету Міністрів Ради Європи 77 (31) від 28.09.1977, а також свідчать про непрозорість та непередбачуваність дій контролюючого органу, що перешкоджають можливості платника податків планувати в подальшому свою господарську діяльність.

Такий підхід узгоджується з практикою ЄСПЛ. Так, у п. 110 рішення від 23.07.2002 у справі «Компанія «Вестберґа таксі Актіеболаґ» та Вуліч проти Швеції» Суд визначив, що «…адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління».

Беручи до уваги все вищенаведене, суд дійшов висновку, що заявлені ТОВ «Агрікрафт» позовні вимоги про визнання протиправними та скасування рішень Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 03.06.2021 №2730462/41439309, від 03.06.2021 №2730463/41439309, від 03.06.2021 №2730464/41439309, від 03.06.2021 №2730465/41439309 про відмову в реєстрації податкових накладних позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних перелічених вище по тексту цього рішення суду податкових накладних пощивача, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій.

Оскільки в ході розгляду даної справи суд дійшов висновку про протиправність рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації вказаної податкової накладної позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних, та відповідно про наявність підстав про задоволення позову в цій частині, то останнє тягне за собою необхідність зобов`язання ДПС України, як адміністратора Реєстру згідно пп. 14.1.6 п. 14.1 ст. 14 ПК України, вчинити дії з метою відновлення порушених прав позивача.

Відповідно до п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (в останній чинній редакції), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням (п. 20 Порядку №1246).

За таких обставин, суд вважає, що наявні обґрунтовані підстави для задоволення позовної вимоги позивача, шляхом зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні від 06.05.2021 №1, від 22.04.2021 №4, від 26.04.2021 №5 і від 27.04.2021 №7 датами їх отримання ДПС (тобто, 14.05.2021 і 21.05.2021, що зафіксовано у квитанціях щодо зупинення реєстрації відповідних податкових накладних), що, водночас, з урахуванням наведеного, не є втручанням в дискреційні повноваження відповідача 1, а є належним та достатнім способом відновлення порушеного права позивача.

За змістом ст. 244 Кодексу адміністративного судочинства України, одним із питань, які вирішує суд при ухваленні рішення, є те, як розподілити між сторонами судові витрати (п. 5 ч. 1 ст. 244 зазначеного Кодексу).

Згідно з ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з наявного у матеріалах справи платіжного доручення від 10.09.2021 №1203, ТОВ «Агрікрафт» під час звернення до суду з цим адміністративним позовом сплатило судовий збір у розмірі 9 080,00 грн. Враховуючи обсяг заявлених та задоволених позовних вимог суд дійшов висновку про наявність підстав для стягнення з відповідачів за рахунок їх бюджетних асигнувань на користь позивача витрат по оплаті судового збору в зазначеному розмірі коштів повністю.

Керуючись статтями 2, 5 - 11, 19, 72 - 77, 90, 132, 134, 139, 241 - 246, 250, 255, 257 - 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрікрафт» (код ЄДРПОУ 41439309, адреса місцезнаходження: 03040, м. Київ, вул. Маричанська, 13, кв. 38) до Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8) та Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ ВП 44116011, адреса місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов?язання вчинити дії задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 03.06.2021 №2730462/41439309, від 03.06.2021 №2730463/41439309, від 03.06.2021 №2730464/41439309, від 03.06.2021 №2730465/41439309.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати складені Товариством з обмеженою відповідальністю «Агрікрафт» (код ЄДРПОУ 41439309) податкові накладні датами їх отримання, а саме: податкову накладну від 06.05.2021 за №1 - 21.05.2021, податкову накладну від 27.04.2021 №7 - 14.05.2021, податкову накладну від 22.04.2021 №4 - 14.05.2021, податкову накладну від 26.04.2021 №5 - 14.05.2021.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрікрафт» (код ЄДРПОУ 41439309, адреса місцезнаходження: 03040, м. Київ, вул. Маричанська, 13, кв. 38) понесені ним судові витрати по оплаті судового збору у розмірі 4 540,00 грн. (чотири тисячі п`ятсот сорок гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ ВП 44116011, адреса місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19).

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрікрафт» (код ЄДРПОУ 41439309, адреса місцезнаходження: 03040, м. Київ, вул. Маричанська, 13, кв. 38) понесені ним судові витрати по оплаті судового збору у розмірі 4 540,00 грн. (чотири тисячі п`ятсот сорок гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8).

Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Т.О. Скочок

Дата ухвалення рішення04.08.2022
Оприлюднено06.09.2022
Номер документу106035925
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —640/26336/21

Ухвала від 07.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 19.12.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 19.12.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 05.12.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 09.11.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Ухвала від 11.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Ухвала від 11.09.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Рішення від 04.08.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 21.09.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні