ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
06 вересня 2022 року о/об 09 год. 20 хв.Справа № 280/4388/22 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Шевченко С.О., розглянувши у місті Запоріжжі за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
про визнання протиправною та скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Приватного підприємства «Агрофірма «Анастасія Плюс» (надалі позивач, ПП «Агрофірма «Анастасія Плюс») до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Запорізькій області Державної служби України з безпеки на транспорті (далі - відповідач), в якому позивач просить суд: визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №308427 від 14.01.2022, яка прийнята відділом державного нагляду (контролю) у Запорізькій області Державної служби України з безпеки на транспорті у сумі 17000,00 грн.
У позовній заяві зазначено наступне. 04.01.2022 ПП «Агрофірма «Анастасія Плюс» поштою було отримано запрошення на розгляд справи про порушення транспортного законодавства з повідомленням, що справу з цього питання буде розглянуто 14.01.2022 з 10 години 00 хвилин до 12 години 00 хвилин за адресою: м.Запоріжжя, вул.Чубанона, 8 та копію Акту №308882 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 18.11.2022 (Акт). Відповідно до Акту старшим державним інспектором на 429 км. + 086 м. автодороги Н-08 18.11.2021 о 10 годині 50 хвилин було здійснено перевірку транспортного засобу MAN номерний знак НОМЕР_1 , водій ОСОБА_1 , власник - Приватне підприємство «Агрофірма «Анастасія Плюс». В Акті зазначено, що під час проведення перевірки виявлено порушення у тому числі порушення, відповідальність за які передбачена ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт»: перевезення вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: протокол перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу. 14.01.2022 позивачем було направлено представника до Придніпровською міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Державної служби України з безпеки на транспорті з метою участі у розгляді вищезазначеної справи про порушення транспортного законодавства та надані заперечення на Акт №308882 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 18.11.2021 (Вих.№12/01 від 12.01.2022), в яких позивач зазначив, що не згодний з Актом №308882, а наведені в запереченнях обставини вказують на відсутність порушень, встановлених вищезазначеним Актом від 18.11.2021 проведения перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. 24.01.2022 позивач отримав Постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №308427 від 14.01.2022, яка прийнята Відділом державного нагляду (контролю) у Запорізькій області Державної служби України з безпеки на транспорті (Постанова №308427). Відповідно до Постанови №308427 Приватним підприємством «Агрофірма «Анастасія Плюс» 18.11.2021 на 429 км. + 86 м. а/д Н-08 допущено порушення вимог ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт» відповідальність за яке передбачена абз.3 ч.1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» та стягнуто з позивача 17000 грн. 00 коп. Постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу №308427 під 14.01.2022 прийнята Відділом державного нагляду (контролю) у Запорізькій області Державної служби України з безпеки на транспорті є незаконною та необґрунтованою, а застосування адміністративно-господарського штрафу - безпідставним, та підлягає скасуванню. 1) У Приватного підприємства «Агрофірма «Анастасія Плюс» є Протокол перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу ідентифікаційний номер UA249-000810E від 15.11.2021, який встановлений на автомобілі MAN номерний знак НОМЕР_1 та був наявний на момент здійснення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом 18.11.2022. Але всупереч законодавству, посадові особи відповідача належним чином не пояснили водію ОСОБА_1 , який саме документ відсутній у нього при здійсненні вищезазначеної перевірки та склали акт про те, що під час проведення перевірки виявлено порушення у тому числі попущення, відповідальність за які передбачена ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт»: перевезення вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: протокол перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу. 2) В Акті зазначено, що транспортний засіб МАN номерний знак НОМЕР_1 , водій ОСОБА_1 , власник - Приватне підприємство «Агрофірма «Анастасія Плюс» 18.11.2021 здійснював внутрішнє перевезення вантажів. Частина 7 ст.53 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначає, що у транспортних засобах, що здійснюють міжнародні перевезення пасажирів та/або вантажів, установлюються і використовуються контрольні пристрої - тахографи. Таким чином, обладнання транспортного засобу MAN номерний знак НОМЕР_1 контролюючим пристроєм (тахографом) взагалі не вимагалося згідно Закону України «Про автомобільний транспорт». 3) Складений співробітником Укртрансбезпекн Акт №308882 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 18.11.2021 не містить обов`язкових реквізитів, а саме: відсутня назва органу державного контролю, відсутнє посилання на підставі якого документу здійснювалось перевезення вантажу. Наведені обставини вказують на відсутність порушень, встановлених Актом №308882 від 18.11.2021 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. Разом із тим, виключно доведений факт порушення перевізником законодавства про автомобільний транспорт може мати наслідком накладення на нього адміністративно-господарського штрафу.
Позивач підтримав позовну заяву.
Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено наступне. Суб`єктом владних повноважень щодо здійснення державного нагляду та контролю за дотриманням перевізниками законодавства про автомобільний транспорт з правом прийняття відповідних рішень, обов`язкових до виконання, є Укртрансбезпека в особі її територіальних органів відділів державного нагляду (контролю) в областях України. Керуючись Законом України «Про автомобільний транспорт», «Порядком здійснення державного контролю на автомобільному транспорті», затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006 (Порядок №1567), на підставі Графіку проведення рейдових перевірок Придніпровським міжрегіональним управлінням Укртрансбезпека (у період з 15.11.2021 по 21.11.2021) від 11.11.2021 за №57341/23.2/18-21 та направлення на перевірку від 11.11.2021 за №014441 18.11.2021 посадовою особою Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки проводилася рейдова перевірка на а/д Н-08, 429 + 086. Відповідно до п.3, 4 «Порядку зупинення транспортного засобу, що здійснює автомобільні перевезення пасажирів та вантажів, посадовими особами Державної служби з безпеки на транспорті та її територіальних органів», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №422 від 20.05.2013 (Порядок №422), був зупинений транспортний засіб марки МАN, номерний знак НОМЕР_1 , під керуванням водія ОСОБА_1 . У відповідності до ст.49 Закону України «Про автомобільний транспорт», п.4 Порядку №422, водій транспортного засобу ОСОБА_1 пред`явив для перевірки посадовій особі Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки лише наступні документи: посвідчення водія серії НОМЕР_2 від 04.10.2011; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу марки MAN, номерний знак НОМЕР_1 , серії НОМЕР_3 , власником є ПП «Агрофірма «Анастасія Плюс»; товарно-транспортну накладну №2355 від 18.11.2021. Під час перевірки водій не пред`явив та не надав посадовій особі Придніпровського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки протокол перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу. Отже, на момент здійснення рейдової перевірки посадовою особою Придніпровського міжрегіонального управління Укрстрансбезпеки було виявлено порушення вимог ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме відсутність у водія, під час здійснення вантажного перевезення, протоколу перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу, яке було зафіксоване в Акті проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 18.11.2021 за №308882. Водій ОСОБА_1 з Актом перевірки №308882 був ознайомлений, що засвідчив своїм підписом, але жодних письмових пояснень про причини порушень не надав. Відповідачем було направлено запрошення №109437/3.1/24-21 від 29.12.2021 на 14.01.2022 на розгляд справи про порушення транспортного законодавства, яке зафіксоване Актом перевірки від 18.11.2021 за №308882. Факт направлення запрошення підтверджується реєстром на відправлення рекомендованих листів зі штампом Укрпошти від 30.12.2021, списком №15625 згрупованих поштових відправлень листів рекомендованих поданих в Запоріжжя-59 (відправлення №6905903259960, 6905903259978), фіскальним чеком від 30.12.2021 до списку №15625. У позовній заяві позивач підтверджує, що відправлення ним було отримано 04.01.2022. Відповідно до п.27 Порядку №1567 справу про порушення було розглянуто 14.01.2022 за наявними матеріалами. За результатами розгляду стосовно позивача було винесено оскаржувану постанову №308427 про застосування адміністративно-господарського штрафу за порушення вимог ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт», відповідальність за яке передбачена абз.3 ч.1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Відповідач заперечував проти позовної заяви.
Ухвалою судді від 01.08.2022 в адміністративній справі відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) та без проведення судового засідання.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
Відділом державного нагляду (контролю) у Запорізькій області Державної служби України з безпеки на транспорті Постановою про застосування адміністративно-господарського штрафу №308427 від 14.01.2022 до ПП «Агрофірма «Анастасія Плюс» застосовано адміністративно-господарський штраф у сумі 17000,00 грн.
У вказаній Постанові про застосування адміністративно-господарського штрафу №308427 від 14.01.2022 зазначено: «… ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГРОФІРМА «АНАСТАСІЯ ПЛЮС» 18.11.21р., 429км. + 86м. а/д Н-08, Акт №308882 допущено порушення вимог ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт» відповідальність за яке передбачена абз.3 ч.1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт»…».
Судом досліджено Акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 18.11.2021 за №308882, в якому, зокрема, зазначено: «… Під час перевірки виявлено порушення … у тому числі порушення, відповідальність за які передбачена статтею 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» - Перевезення вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених ст.48 ЗУ «Про автомобільний транспорт», а саме: протокол перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу. Пояснення водія про причини порушень Заперечую (підпис). Водій транспортного засобу (підпис) ОСОБА_1 …».
Судом досліджено й інші документи наявні у матеріалах справи.
При вирішенні спору по суті суд виходить з зазначеного вище та викладеного нижче.
У ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт» зазначено: «Автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення. Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є: для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством. При оформленні товарно-транспортної накладної вантажовідправник зазначає такі обов`язкові реквізити: дата і місце складання; вантажовідправник (повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові), код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті); автомобільний перевізник (повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові), код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), прізвище, ім`я, по батькові водія та номер його посвідчення; вантажоодержувач (повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові), код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті); транспортний засіб (марка, модель, тип, реєстраційний номер автомобіля, причепа/напівпричепа), його параметри із зазначенням довжини, ширини, висоти, загальної ваги, у тому числі з вантажем, та маси брутто; пункти завантаження і розвантаження. Порядок ведення та надання інформації з реєстру товарно-транспортних накладних визначається Кабінетом Міністрів України. У разі перевезення небезпечних вантажів крім документів, передбачених частиною другою цієї статті, обов`язковими документами також є: для автомобільного перевізника - ліцензія на надання відповідних послуг; для водія - свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення певних небезпечних вантажів, свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, письмові інструкції на випадок аварії або надзвичайної ситуації. У разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше п`яти відсотків».
Згідно з абз.3 ч.1 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за: перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначенихстаттями 39 і 48цього Закону, - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Як зазначено у п.1 «Переліку документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні», затвердженому 25.02.2009 постановою Кабінету Міністрів України №207 (яка втратив чинність 04.02.2022, але був чинним на час виникнення спірних правовідносин) (надалі «Перелік документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні»), для водія юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, необхідними документами для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні є: - фотокопія ліцензії, засвідчена автомобільним перевізником, або ліцензійна картка; - товарно-транспортна накладна; - посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категорії; - реєстраційний документ на транспортний засіб або інший засвідчений в установленому порядку документ, що підтверджує право керування, користування чи розпорядження транспортним засобом; - талон про проходження державного технічного огляду; - поліс (сертифікат) обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Для водія юридичної особи необхідним є також дорожній лист з відмітками про проведення передрейсових медичного огляду водія та огляду технічного стану транспортного засобу.
Відповідно до п.2 «Переліку документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні» для водія юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що здійснює вантажні перевезення для власних потреб: - накладна або інший документ, який підтверджує право власності на вантаж; - посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категорії; - реєстраційний документ на транспортний засіб або інший засвідчений в установленому порядку документ, що підтверджує право керування, користування чи розпорядження транспортним засобом; - талон про проходження державного технічного огляду; - поліс (сертифікат) обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Для водія юридичної особи необхідним є також дорожній лист з відмітками про проведення передрейсових медичного огляду водія та огляду технічного стану транспортного засобу.
Згідно з п.1.4 Розділу І "Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті", затвердженої 24.06.2010 Наказом Міністерства транспорту та зв`язку України №385, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 20.10.2010 за №946/18241 (надалі - "Інструкція з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті"), у цій Інструкції терміни вживаються у такому значенні, зокрема: перевізники - суб`єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері надання послуг з перевезення пасажирів та/або вантажів автомобільним транспортом.
У п.3.3 Розділу ІІІ "Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті" зазначено, що водій транспортного засобу, обладнаного тахографом: забезпечує правильну експлуатацію тахографа та управління режимами його роботи відповідно до інструкції виробника тахографа; своєчасно встановлює, змінює і заповнює тахокарти та забезпечує їх належне зберігання; використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом; має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу; заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР, або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом; (…).
Як зазначено у п.3.5 Розділу ІІІ "Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті", перевізники: забезпечують водіїв, які відправляються в рейс, необхідною кількістю тахокарт або паперу для роздруківки даних, що відповідають типу тахографа (аналоговий, цифровий); зберігають інформацію, отриману за допомогою тахографа, кожного водія протягом 12 місяців з дати останнього запису, а протоколи перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу, свідоцтва про повірку - протягом одного року з дати закінчення терміну їх дії; аналізують інформацію щодо дотримання режимів праці та відпочинку водіїв, отриману за допомогою тахографа, а в разі виявлення порушень вживають заходів щодо недопущення та запобігання виникненню їх в подальшому.
Згідно з п.1.3 "Положення про робочий час і відпочинку водіїв колісних транспортних засобів", затвердженого 07.06.2010 наказом Міністерства транспорту та зв`язку України №340, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.09.2010 за №811/18106 (надалі - "Положення про робочий час і відпочинку водіїв колісних транспортних засобів"), вимоги цього Положення поширюються на автомобільних перевізників та водіїв, які здійснюють внутрішні перевезення пасажирів чи/та вантажів колісними транспортними засобами (далі - ТЗ).
Відповідно до п.1.5 "Положення про робочий час і відпочинку водіїв колісних транспортних засобів" у цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні: автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи/та вантажів транспортними засобами (далі - Перевізник); тахограф - контрольний пристрій, який встановлюється на ТЗ для показу та реєстрації інформації про рух ТЗ.
У ч.8 ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» зазначено, що органи державного нагляду (контролю) та суб`єкти господарювання мають право фіксувати процес здійснення планового або позапланового заходу чи кожну окрему дію засобами аудіо- та відеотехніки, не перешкоджаючи здійсненню такого заходу.
Як позивач, так і відповідач не надали до суду доказів фіксування засобами аудіо- та відеотехніки проведення суб`єктом владних повноважень 18.11.2021 перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом щодо транспортного засобу позивача.
З огляду на наведені норми права та обставини справи, суд погоджується з позицією відповідача щодо порушення позивачем вимог ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт».
Позивачем документально не доведено дотримання ним вимог ст.48 Закону України «Про автомобільний транспорт» та не спростовано викладене в Акті проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 18.11.2021 за №308882.
Недоліки при оформленні матеріалів перевірки та прийнятті Постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу не впливають на суть вчиненого суб`єктом господарювання правопорушення.
З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що Постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу №308427 прийнята 14.01.2022 відповідачем обґрунтовано, з урахуванням всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, розсудливо, а отже є правомірною і не підлягає скасуванню.
Аналогічне застосування норм права здійснено Третім апеляційним адміністративним судом у постановах, наприклад: від 10.06.2021 у справі №280/8641/20; від 29.06.2021 у справі №340/4182/20; від 26.01.2022 у справі №280/5631/21.
У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).
Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням з`ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню. Доводи позивача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
Оскільки у задоволенні позовної заяви має бути відмовлено, то, відповідно, має бути відмовлено й у стягненні на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судових витрат.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовної заяви Приватного підприємства «Агрофірма «Анастасія Плюс» (вул.Шевчука, буд.4-А, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69083; код ЄДРПОУ 31533784) до Державної служби України з безпеки на транспорті (пр.Перемоги, буд.14, м.Київ, 03135; код ЄДРПОУ 39816845) в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Запорізькій області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови відмовити у повному обсязі.
У стягненні на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судових витрат відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Рішення виготовлено у повному обсязі 06.09.2022.
Суддя О.О. Прасов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2022 |
Оприлюднено | 08.09.2022 |
Номер документу | 106083761 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Прасов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні