Справа №127/19759/22
Провадження №1-кс/127/7894/22
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 вересня 2022 року м. Вінниця
Вінницький міський суд Вінницької області
в складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю прокурора ОСОБА_3 ,
розглянувши клопотанняпрокурора Вінницької окружної прокуратури ОСОБА_3 про проведення обшуку, -
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Вінницької окружної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про обшук у службових приміщеннях Департаменту культури Вінницької міської ради, за адресою: АДРЕСА_3, що на праві власності належить територіальній громаді м. Вінниці в особі Вінницької міської ради, мотивуючи свої вимоги тим, що проводиться досудове розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42017020110000113 від 20.10.2017 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.ч. 3, 5 ст. 191 Кримінального кодексу України.
Досудовим розслідуванням встановлено, щоОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора Департаменту культури Вінницької міської Ради (ЄДРПОУ 02226607, юридична адреса м.Вінниця, вул..Соборна, б.59) вступивши у змову зі службовими особами цього Департаменту та комунального закладу «Центр концертних та фестивальних програм»(ЄДРПОУ 35997351, юридична адреса м.Вінниця, вул.Хлібна, б.1) організував схему заволодіння бюджетними коштами шляхом укладення протягом 2016-2020 років між Департаментом та комунальним закладом фіктивних договорів з йому підконтрольними юридичними особами та фізичними особами-підприємцями про нібито надання послуг з організації та проведення святкових, урочистих заходів, оренди сценічних конструкцій, світлового та музичного обладнання.
Так, за його вказівкою відбувалось оформлення договорів з наступними суб`єктами:
- ТОВ «Але Гранд», ЄДРПОУ 38329194, директор ОСОБА_5 , юридична адреса АДРЕСА_1 ;
- ФОП ОСОБА_6 , РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання та юридична адреса АДРЕСА_1 ;
- ТОВ «Манасад», ЄДРПОУ 42998762, директор ОСОБА_7 (дружина ОСОБА_4 ), юридична адреса АДРЕСА_2
- ФОП ОСОБА_7 , РНОКПП НОМЕР_2 , місце проживання та юридична адреса АДРЕСА_2 .
Департаментом культури Вінницької міської ради протягом 2016 року переказано на банківські рахунки: ТОВ «Але Гранд» - 933 650 грн. та ФОП ОСОБА_6 - 594 150 грн. КЗ «Центр концертних та фестивальних програм» протягом 2017-2019 років перераховано на банківські рахунки: ТОВ «Але Гранд» - 3 208 792 грн., з яких 1 236 678 грн. переведено на банківський рахунок ФОП ОСОБА_8 ; ФОП ОСОБА_6 - 3 265 615 грн.; ТОВ «Манасад» - 619 067 грн., з яких 228 350 грн. також переведено на банківський рахунок ФОП ОСОБА_8 та ФОП ОСОБА_7 - 603 073 грн.
ОСОБА_8 є працівником КЗ «Центр концертних та фестивальних програм», а з квітня 2018 року і по даний час являється керівником цього закладу.
Установлено, що доступ до банківських рахунків ТОВ «АлеГранд» та ФОП ОСОБА_6 мала заступник директора з фінансово-економічних питань КЗ «Центр концертних та фестивальних програм» ОСОБА_9 . Крім того, вона відповідала за своєчасне подання звітних документів цих суб`єктів підприємництва в органи податкової служби, пенсійного фонду та інші.
ТОВ «АлеГранд», одноособовим засновником якого було оформлено ОСОБА_6 , офіційно за період 2017-2020 років у своєму штаті не мало жодного працівника, а ОСОБА_5 , фактично є формальним директором, участі у господарській діяльності товариства не приймала, діяльності, пов`язаної з організацією концертних програм, заходів культурно-масового характеру не здійснювала. Крім того, до оформлення директором ТОВ «АлеГранд» протягом червня 2012-червня 2015 років вона працювала в комунальному закладі «Центр концертних та фестивальних програм».
Безпосередньо ОСОБА_6 жодних договорів та актів виконаних робіт з Департаментом культури Вінницької міської ради та КЗ «Центр концертних та фестивальних програм» не підписував.
З метою приховання відомостей про укладення договорів з вищевказаними суб`єктами господарювання, відповідальними службовими особами як Департаменту культури Вінницької міської ради так і КЗ «Центр концертних та фестивальних програм», всупереч вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, інформація та копії договорів на сайті публічних закупівель prozorro.gov.ua не викладались.
Окрім того, слідчим суддею Вінницького міського суду 25.06.2020 надано дозвіл на здійснення тимчасового доступу до документів, що перебувають у володінні КЗ «Центр концертних та фестивальних програм», в тому числі і щодо фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ «АлеГранд», ТОВ «Манасад», ФОП ОСОБА_7 та ФОП ОСОБА_6 . Однак, службові особи КЗ «Центр концертних та фестивальних програм» ухилились від виконання ухвали слідчого судді шляхом апеляційного та касаційного оскарження зазначеної ухвали.
Також, слідчим суддею, відповідно до ухвали від 22.06.2020 надано дозвіл на тимчасовий доступ до документів ТОВ «Манасад», однак, директор товариства ОСОБА_7 також ухилилась від виконання зазначеної ухвали.
Установлено, що Департамент культури Вінницької міської ради фактично розміщено у будівлі за адресою АДРЕСА_3.
На даний час у слідства є достатні підстави вважати, що у службових приміщеннях Департаменту культури Вінницької міської ради зберігаються докази правопорушення, а саме договори, додатки до них, додаткові угоди, рахунки-фактури, акти про надання послуг, акти приймання-передачі виконаних робіт, накладні, платіжні документи, службові записки, податкова та статистична звітність, меморіальні ордери, книги реєстрації договорів та інші; штатні розписи - Департаменту культури Вінницької міської ради та комунального закладу «Центр концертних та фестивальних програм» за 2016-2020 роки, розпорядження (накази, рішення) про призначення на посади в Департаменті культури Вінницької міської ради осіб , які підписували документи пов`язані із фінансово-господарськими відносинами з ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 , посадові (службові) обов`язки службових осіб Департаменту культури Вінницької міської ради, які підписували документи пов`язані із фінансово-господарськими відносинами з ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 ; документи про відкриття ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 банківських рахунків, картки доступу до цих рахунків та ін.; чорнові записи, чернетки, копії документів тощо; мобільні телефони, комп`ютерна техніка;, оскільки указані матеріальні об`єкти, а також інформація, яка міститься на них, можуть бути використані, як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, законне вилучення яких можливе лише в результаті проведення санкціонованого обшуку.
Доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 КПК України, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, оскільки наявні підстави вважати, такі речі та документи будуть знищені, або іншим чином приховані, що у подальшому унеможливить притягнення осіб, що причетні до розкрадання бюджетних коштів, до кримінальної відповідальності.
На підставі викладеного, виникла необхідність в проведенні санкціонованого обшуку за адресою: АДРЕСА_3 , з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання та вилучення знаряддя вчинення кримінального правопорушення, речей та документів, які містять сліди правопорушення, просив клопотання задовольнити.
В судовому засіданні прокурор вимоги клопотання підтримав за обставин, викладених у ньому та вказав, що у службових приміщеннях Департаменту культури Вінницької міської ради, за адресою: АДРЕСА_3, що на праві власності належить територіальній громаді м. Вінниці в особі Вінницької міської ради можуть знаходитись договори, додатки до них, додаткові угоди, рахунки-фактури, акти про надання послуг, акти приймання-передачі виконаних робіт, накладні, платіжні документи, службові записки, податкова та статистична звітність, меморіальні ордери, книги реєстрації договорів та інші; штатні розписи - Департаменту культури Вінницької міської ради та комунального закладу «Центр концертних та фестивальних програм» за 2016-2020 роки, розпорядження (накази, рішення) про призначення на посади в Департаменті культури Вінницької міської ради осіб , які підписували документи пов`язані із фінансово-господарськими відносинами з ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 , посадові (службові) обов`язки службових осіб Департаменту культури Вінницької міської ради, які підписували документи пов`язані із фінансово-господарськими відносинами з ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 ; документи про відкриття ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 банківських рахунків, картки доступу до цих рахунків та ін.; чорнові записи, чернетки, копії документів тощо; мобільні телефони, комп`ютерна техніка.
Слідчий суддя, заслухавши пояснення прокурора, дослідивши матеріали кримінального провадження, клопотання прокурора, дійшов висновку, що клопотання є доведеним, а тому підлягає задоволенню.
Стаття 233 КПК України передбачає, що ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якої метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті. Під житлом особи розуміється будь-яке приміщення, яке знаходиться у постійному чи тимчасовому володінні особи, незалежно від його призначення і правового статусу, та пристосоване для постійного або тимчасового проживання в ньому фізичних осіб, а також всі складові частини такого приміщення.
Ст. 234 КПК України встановлено, що обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.
Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна об`єкт нерухомості за адресою АДРЕСА_3 на праві власності належить територіальній громаді м. Вінниці в особі Вінницької міської ради (ЄДРПОУ 25512617).
Приймаючи до уваги викладене, суд вважає, що є достатні підстави для задоволення клопотання про проведення обшуку, оскільки дана слідча дія має важливе значення для всебічного, повного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, а також з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення і відшукання знарядь кримінального правопорушення.
На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 110, 233, 234, 235, 395 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання прокурора Вінницької окружної прокуратури ОСОБА_3 - задовольнити.
Надати дозвіл на проведення обшуку у службових приміщеннях Департаменту культури Вінницької міської ради, за адресою: АДРЕСА_3, що на праві власності належить територіальній громаді м. Вінниці в особі Вінницької міської ради (ЄДРПОУ 25512617), з метою виявлення та вилучення речових доказів, зокрема документів первинного бухгалтерського обліку щодо фінансово-господарських відносин Департаменту культури Вінницької міської ради та комунального закладу «Центр концертних та фестивальних програм» з ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 за період з 01.01.2016 року по 31.12.2020 року, а саме:
- договори, додатки до них, додаткові угоди, рахунки-фактури, акти про надання послуг, акти приймання-передачі виконаних робіт, накладні, платіжні документи, службові записки, податкова та статистична звітність, меморіальні ордери, книги реєстрації договорів та інші;
- штатні розписи - Департаменту культури Вінницької міської ради та комунального закладу «Центр концертних та фестивальних програм» за 2016-2020 роки,
- розпорядження (накази, рішення) про призначення на посади в Департаменті культури Вінницької міської ради осіб, які підписували документи пов`язані із фінансово-господарськими відносинами з ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 ,
- посадові (службові) обов`язки службових осіб Департаменту культури Вінницької міської ради, які підписували документи пов`язані із фінансово-господарськими відносинами з ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7
- документи про відкриття ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 банківських рахунків, картки доступу до цих рахунків та ін.
- чорнові записи, чернетки, копії документів тощо;
- мобільні телефони, комп`ютерна техніка.
Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала слідчого судді не підлягає апеляційному оскарженню.
Слідчий суддя
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2022 |
Оприлюднено | 07.09.2023 |
Номер документу | 106091869 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Вінницький міський суд Вінницької області
Михайленко А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні