Рішення
від 07.09.2022 по справі 280/2486/22
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

08 вересня 2022 року Справа № 280/2486/22 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі судді Конишевої О.В., розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 )

до Вільнянської міської ради Запорізької області (70002, Запорізька область, Вільнянський район, м. Вільнянськ, вул. Бочарова, буд. 4, код ЄДРПОУ 25486771)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 )

про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

16.02.2022 до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 (далі позивач) до Вільнянської міської ради Запорізької області (далі відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: ОСОБА_2 (далі третя особа), в якій позивач просить суд:

визнати недійсним рішення Вільнянської міської ради Запорізької області від 23 грудня 2021 року № 15 "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення особистого селянського господарства гр. ОСОБА_2 »;

визнати протиправними дії Вільнянської міської ради щодо неприйняття рішення по заяві ОСОБА_1 27 вересня 2021 про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки розміром 1,9816 га кадастровий номер 2321510100:03:001:0037 для ведення особистого селянського господарства;

зобов`язати Вільнянську міську раду Запорізької області надати гр. ОСОБА_1 дозвіл на розроблення документації із землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки для ведення особистого селянської'» господарства орієнтовним розміром 1.9816 га кадастровий номер 2321510100:03:001:0037 на території м. Вільнянськ, згідно його заяви (клопотання) від 27.09.2021.

Позивач є учасником АТО (ООС), користуючись пільгами та соціальними гарантіями, встановленими чинним законодавством України, звернувся до Вільнянської міської ради (BMP) з клопотанням в порядку статей 118 та 121 Земельного кодексу України та просив надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства. Відповідач листом відмовив у задоволені клопотання позивача на підставі наявності рішення Вільнянської міської ради про надання дозволу іншій особі на розробку проекту землеустрою щодо відведення вищенаведеної земельної ділянки для подальшої передачі в оренду. Позивач вважає, що відповідачем не було прийнято відповідного рішення стосовно його заяви, а лист-відповідь таким не є. Позивач також вважає, що відповідачем було безпідставно відмовлено позивачу у наданні дозволу на розробку землевпорядної документації, оскільки наявність тих обставин, які були покладені в основу відмови, є не законними. Тому вважає дій відповідача протиправними та просить позов задовольнити.

Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що рішенням Вільнянської міської ради вже надано дозвіл іншій особі на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, на яку претендує позивач, для подальшої передачі в оренду. Зокрема відповідач зазначає, що одним із випадків передачі в користування земельних ділянок державної чи комунальної власності без застосування процедури земельних торгів, на який до речі у своєму позові позивач не звернув уваги, є надання (передача) земельних ділянок громадянам у випадках, передбачених ст.ст.34, 36 та 121 Земельного кодексу України. Відповідно до п.14 ст.12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» пільги учасникам бойових дій та особам, прирівняним до них, мають право на першочергове забезпечення жилою площею осіб, які потребують поліпшення житлових умов, та першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва, першочерговий ремонт жилих будинків і квартир цих осіб та забезпечення їх паливом. З огляду вищевикладеного, відповідач вважає, що рішення Вільнянської міської ради №15 відповідає вимогам чинного законодавства України, скасуванню не підлягає, а вимоги позивача не підлягають задоволенню в повному обсязі.

Третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору, на на письмових пояснень та доказів щодо предмету спору. Про розгляд справи третя особа повідомлялась належним чином.

Ухвалою суду від 21.02.2021 відкрито загальне позовне провадження та призначено підготовче засідання на 21.03.2022 року.

У зв`язку із військовим станом наступне підготовче засідання було призначено на 07.06.2022.

07.06.2022 Ухвалою суду продовжено підготовче провадження та призначено підготовче засідання на 27.06.2022.

27.06.20211 Ухвалою суду відкладено підготовче засідання на 18.07.2022.

18.07.2022 Ухвалою суду відкладено підготовче засідання на 02.08.2022.

02.08.20222 Ухвалою суду закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 23.08.2022.

23.08.2022 Ухвалою суду відкладено судове засідання на 30.08.2022.

Від позивач до суду надійшло клопотання про розгляд справи у письмовому провадженні.

Відповідач та третя особа повідомлялися належним чином, однак 30.08.2022 до суд не прибули.

Ухвалою суду від 05.09.2022 було закрито провадження в частині вимог визнання недійсним рішення Вільнянської міської ради Запорізької області від 23 грудня 2021 року № 15 "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення особистого селянського господарства гр. ОСОБА_2 », тому аргументам позивача стосовно цього рішення суд оцінку не надає.

Відповідно до ч. 9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Відповідно до частини 4 статті 229 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

За таких обставин суд дійшов висновку щодо можливості розгляду справи за відсутності представників сторін в порядку письмового провадження на підставі наявних в матеріалах справи доказів, зміст та обсяг яких достатній для вирішення спору по суті.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

ОСОБА_1 є учасником АТО (ООС), користуючись пільгами та соціальними гарантіями, встановленими чинним законодавством України, 16.06.2021 звернувся до Вільнянської міської ради (надалі - BMP) з клопотанням в порядку статей 118 та 121 Земельного кодексу України.

Зазначеним клопотанням він просив надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства розташовану кадастровий номер № 2321510100:03:001:0038 площею 1,9816 га яка розташована в межах м. Вільнянськ, Запорізького району, Запорізької області.

Зазначена заява, була винесена на сесію Вільнянської міської ради, рішенням якої від 29.07.2021 № 40 відмовлено йому в її задоволені у зв`язку з наявністю рішення Вільнянської міської ради щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення іншому громадянину для передачі в оренду для ведення особистого селянського господарства, а також у зв`язку з накладенням ухвалою Вільнянського районного суду Запорізької області від 23.05.2019 № 314/1987/19 арешту на вищезазначену земельну ділянку.

Суд звертає увагу, що клопотання позивача від 16.06.2021 до Вільнянської міської ради стосувалося земельної ділянки за кадастровим номером 2321510100:03:001:0038, а ні 2321510100:03:001:0037.

Також, позивач звертався із клопотанням до Вільнянської міської ради 17.08.2021, дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства розташовану кадастровий номер № 2321510100:03:001:0037 площею 1,9816 га яка розташована в межах м. Вільнянськ, Запорізького району, Запорізької області.

17.09.2021 отримав лист від № 02-02-09/563 з якого вбачалось, що його клопотання буде розглянуто на сесії Вільнянської міської ради після підведення підсумків інвентаризації земель сільськогосподарського призначення комунальної власності ВМР. розташованих на території Вільнянської міської територіальної громади.

З огляду на зазначене, 27.09.2021 позивач знову звернувся з аналогічним клопотанням до відповідача та не отримавши у визначений законом строк жодної відповіді вимушений був звернусь в четверте 29.11.2021.

Листом від 28.12.2021 №02-02-09/732 Вільнянська міська рада, йому повідомила, проте що рішенням №25 від 16.11.2017 року було надано дозвіл іншій особі на розробку проекту землеустрою щодо відведення вищенаведеної земельної ділянки для подальшої передачі в оренду та рішенням Вільнянської міської ради від 23.12.2021 № 15 було затверджено проект землеустрою та передана в оренду строком на 7 років для ведення особистого селянського господарства ОСОБА_2 .

У відповіді виконавчого комітету Вільнянської міської ради від 28.12.2021 зазначено, що Рішенням двадцять восьмої сесії Вільнянської міської ради сьомого скликання від 16.11.2017 № 25 надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_2 , 10.06.2019 року до Вільнянської міської ради надійшли заяви громадян в тому числі ОСОБА_2 щодо затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок серед яких земельна ділянка з кадастровим номером 2321510100:03:001:0037, площею 1,9816 га, яка розташовані за адресою: АДРЕСА_3 та передачу їх в оренду для ведення особистого селянського господарства.

Земельні ділянки площею по 1.9816 га з кадастровими номерами 2321510100:03:001:0035, 2321510100:03:001:0037, 2321510100:03:001:0038 сформовані за рахунок земельної ділянки площею 5,99 га з кадастровим номером 2321510100:03:001:0005, проти цих обставин сторони не сперечалися.

Відповідно до Ухвали Вільнянського районного суду Запорізької області від 23.05.2019 № 314/1987/19 про накладання арешту на вищезазначену земельну ділянку, яка на той час входила до земельної ділянки кадастровий номер № 2321510100:03:001:005 площею 5,99 га.

23.09.2021 року ухвалою Вільнянського районного суду Запорізької області по справі № 314/2662/19 задоволено клопотання Вільнянської міської ради, скасовано арешт, накладений ухвалою слідчого судді Вільнянського районного суду Запорізької області від 23.05.2019 №314/1987/19.

Рішенням двадцять першої сесії Вільнянської міської ради восьмого скликання від 23.12.2021 № 15 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення особистого селянського господарства гр. ОСОБА_2 » затверджено громадянину ОСОБА_2 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення особистого селянського господарства площею 1,9816 га, кадастровий номер 2321510100:03:001:0037, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 та передано зазначену земельну ділянку.

16.02.2022 укладено договір оренди земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 1,9816 га, кадастровий номер 2321510100:03:001:0037, яка розташована за адресою: АДРЕСА_3 , строком на 7 років. До матеріалів справи долучений також акт прийому-передачі земельної ділянки від 16.02.2022 на дану земельну ділянку.

Таким чином, підставою для відмови у задоволені клопотання позивача є наявність рішень Вільнянської міської ради № 25 від 16.11.2017 року яким було надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення вищенаведеної земельної ділянки для подальшої передачі в оренду та від 23.12.2021 № 15.

Будь-якого рішення по заяві ОСОБА_1 27 вересня 2021 про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки розміром 1,9816 га кадастровий номер 2321510100:03:001:0037 для ведення особистого селянського господарства відповідачем не приймалося.

Дії відповідача щодо не прийняття рішення по заяві від 27.09.2021, позивач вважає протиправними, у зв`язку з чим звернувся до суду за захистом своїх прав та інтересів.

При вирішенні спору по суті суд виходить з наступного.

У ст.12 Земельного кодексу України зазначено: «До повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить: а) розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; г) вилучення земельних ділянок комунальної власності із постійного користування відповідно до цього Кодексу; ґ) викуп земельних ділянок приватної власності для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст; д) організація землеустрою; є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства; з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу; и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом; і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок; ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст; й) вирішення земельних спорів; к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону. До повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належать: 1) надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону; 2) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону».

Як зазначено у ч.1 ст.122 Земельного кодексу України, сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно з ч.6 ст.118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, клопотання подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до ч.7 ст.118 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. (…).

У ч.10 ст.118 Земельного кодексу України зазначено, що відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

Згідно з п.34 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради (ч.1 ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

Постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету (ч.1 ст.47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

Відповідно до ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Як зазначено у ч.2 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос. (…).

З огляду на наведені норми права та обставини справи, суд вважає, що відсутність оформленого рішення Вільнянської міської ради, з урахуванням вимог ч.7 ст.118 Земельного кодексу України, про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність чи відмову у його наданні за клопотанням позивача від 27.09.2021, свідчить про те, що уповноважений орган не прийняв рішення з числа тих, які він повинен був ухвалити за законом.

Листи Виконавчого комітету Вільнянської міської ради Запорізької області від 17.09.2021 № 02-02-09/563 та від 28.12.2021 за №02-02-09/732 не можуть вважатись рішенням суб`єкта владних повноважень щодо відмови у наданні такого дозволу, оскільки фактично рішення Вільнянською міською радою у встановленому законом порядку не приймалось.

Протилежного відповідачем не доведено.

Згідно з приписами п.3, п.4 ч.2 ст.245 КАС України суд не може «визнати протиправними дії Вільнянської міської ради щодо неприйняття рішення», так як по суті це є бездіяльність суб`єкта владних повноважень.

З огляду на приписи ч.2 ст.9, ч.2 ст.245 КАС України, з метою захисту прав та інтересів позивача суд вважає за необхідне: визнати протиправною бездіяльність Вільнянської міської ради щодо неприйняття рішення за клопотанням позивача від 27.09.2021.

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на викладене вище, позовні вимоги позивача є частково обґрунтованими і підлягають частковому задоволенню. Доводи позивача та відповідача частково не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд враховує, що, відповідно до частини першої статті 139 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки відповідачем у справі була Вільнянська міська рада, то з неї мають бути стягнуті на користь позивача понесені ним судові витрати у вигляді сплаченого судового збору у сумі 1984 грн. 80 коп.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) до Вільнянської міської ради Запорізької області (70002, Запорізька область, Вільнянський район, м. Вільнянськ, вул. Бочарова, буд. 4, код ЄДРПОУ 25486771), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ) -задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Вільнянської міської ради щодо неприйняття рішення за клопотанням ОСОБА_1 від 27.09.2021, з урахуванням вимог ч.7 ст.118 Земельного кодексу України, про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки кадастровий номер 2321510100:03:001:0037 площею 1,9816 га. для ведення особистого селянського господарства.

Зобов`язати Вільнянську міську раду повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 27.09.2021 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки кадастровий номер 2321510100:03:001:0037 площею 1,9816 га. для ведення особистого селянського господарства та прийняти рішення з урахуванням вимог ч.7 ст.118 Земельного кодексу України.

В іншій частині позовної заяви відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) з Вільнянської міської ради (вул.Бочарова, буд.4, м.Вільнянськ, Запорізька область, 70002; код ЄДРПОУ 25486771) судові витрати у вигляді сплаченого позивачем судового збору у сумі 1984 грн. 80 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення виготовлено в повному обсязі 08.09.2022.

Суддя О.В. Конишева

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.09.2022
Оприлюднено12.09.2022
Номер документу106133361
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —280/2486/22

Рішення від 07.09.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 07.09.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 22.08.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 18.07.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 26.06.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 08.06.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 06.06.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Ухвала від 20.02.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні