Постанова
від 05.09.2022 по справі 761/12791/22
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/12791/22

Провадження № 3/761/4602/2022

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 вересня 2022 року місто Київ

Суддя Шевченківського районного суду міста Києва Ковтуненко В.О., розглянувши матеріали, які надійшли з Управління стратегічних розслідувань в місті Києві Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , пенсіонера, який зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , за ч. ч. 1, 2 ст. 1727 КУпАП

У С Т А Н О В И В :

До Шевченківського районного суду міста Києва надійшли матеріали справ про адміністративні правопорушення, складені відносно ОСОБА_1 за ч. ч. 1, 2 ст. 1727 КУпАП.

Постановою Шевченківського районного суду міста Києва від 28 липня 2022 року справу №761/12791/22 об`єднано зі справами №761/12792/22, №761/12797/22, №761/12798/22, №761/12800/22, №761/12814/22, №761/12820/22, №761/12821/22, №761/12822/22, №761/12826/22.

Постановою Шевченківського районного суду міста Києва від 05 серпня 2022 року справу №761/12799/22 об`єднано зі справами № 761/12827/22, №761/12830/22.

Постановою Шевченківського районного суду міста Києва від 11 серпня 2022 року справу №761/12793/22 об`єднано зі справами №761/12794/22, №761/12818/22.

Постановою Шевченківського районного суду міста Києва від 26 серпня 2022 справу №761/12791/22 об`єднано зі справами №761/12793/22, №761/12799/22.

Так, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №392, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» під час виконання своїх службових повноважень не повідомив свого безпосереднього керівника у встановленому законом випадку та порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів, під час прийняття рішення щодо виплати премії завідувачу відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинення дій шляхом підписання 17 листопада 2020 року наказу №110-к «Про преміювання», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №393, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» 17 листопада 2020 року під час виконання своїх службових повноважень, прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів щодо виплати премії завідувачу відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинив дії шляхом підписання наказу №110-к «Про преміювання», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 2 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №394, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» під час виконання своїх службових повноважень не повідомив свого безпосереднього керівника у встановленому законом випадку та порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів, під час прийняття рішення щодо преміювання грошовою премією у розмірі 2500 грн. працівників державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», за вагомий особистий вклад у розвиток і становлення спиртово-горілчаної галузі, в загальні результати роботи протягом 2020 року та з нагоди святкування 18 жовтня 2020 року професійного свято «День працівників харчової промисловості», у тому числі провідного юрисконсульта ОСОБА_3 , яка є його донькою, та завідувача відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинення дій шляхом підписання 06 жовтня 2020 року наказу №96-к «Про преміювання», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №395, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» 06 жовтня 2020 року під час виконання своїх службових повноважень, прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів щодо преміювання грошовою премією у розмірі 2500 грн. працівників державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», за вагомий особистий вклад у розвиток і становлення спиртово-горілчаної галузі, в загальні результати роботи протягом 2020 року та з нагоди святкування 18 жовтня 2020 року професійного свято «День працівників харчової промисловості», у тому числі провідного юрисконсульта ОСОБА_3 , яка є його донькою, та завідувача відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинив дії шляхом підписання наказу №96-к «Про преміювання», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 2 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №396, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» під час виконання своїх службових повноважень не повідомив свого безпосереднього керівника у встановленому законом випадку та порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів, під час прийняття рішення щодо преміювання за багаторічну сумлінну працю та з нагоди ювілейної дати 10 вересня 2020 року - 65 років від Дня народження, у розмірі одномісячного середнього заробітку з урахуванням доплат та надбавок до нього ОСОБА_2 , завідувача відділом масообміних технологій, який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинення дій шляхом підписання 09 вересня 2020 року наказу №90-к «Про преміювання ОСОБА_2 », чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №397, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» 09 вересня 2020 року під час виконання своїх службових повноважень, прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів щодо преміювання за багаторічну сумлінну працю та з нагоди ювілейної дати 10 вересня 2020 року - 65 років від Дня народження, у розмірі одномісячного середнього заробітку з урахуванням доплат та надбавок до нього ОСОБА_2 , завідувача відділом масообміних технологій, який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинив діїй шляхом підписання наказу №90-к «Про преміювання ОСОБА_2 », чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 2 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №398, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» під час виконання своїх службових повноважень не повідомив свого безпосереднього керівника у встановленому законом випадку та порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів, під час прийняття рішення щодо преміювання грошовою премією у розмірі 2500 грн. працівників державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», з нагоди ювілейної дати, 75 років із дня створення установи, у тому числі провідного юрисконсульта ОСОБА_3 , яка є його донькою, та завідувача відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинення дій шляхом підписання 08 вересня 2020 року наказу №89-к «Щодо святкування 75-річчя створення установи», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №399, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» 08 вересня 2020 року під час виконання своїх службових повноважень, прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів щодо преміювання грошовою премією у розмірі 2500 грн. працівників державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», з нагоди ювілейної дати, 75 років із дня створення установи, у тому числі провідного юрисконсульта ОСОБА_3 , яка є його донькою, та завідувача відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинив дії шляхом підписання наказу №89-к «Щодо святкування 75-річчя створення установи», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 2 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №400, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» під час виконання своїх службових повноважень не повідомив свого безпосереднього керівника у встановленому законом випадку та порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів, під час прийняття рішення щодо виплати премії у вересні 2021 року завідувачу відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинення дій шляхом підписання 10 вересня 2021 року наказу №73-к «Про преміювання», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №401, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» 10 вересня 2021 року під час виконання своїх службових повноважень, прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів щодо виплати премії у вересні 2021 року завідувачу відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинив дії шляхом підписання наказу №73-к «Про преміювання», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 2 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №402, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» під час виконання своїх службових повноважень не повідомив свого безпосереднього керівника у встановленому законом випадку та порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів, під час прийняття рішення щодо виплати премії у серпні 2021 року завідувачу відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинення дій шляхом підписання 10 серпня 2021 року наказу №63-к «Про преміювання», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №403, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» 12 серпня 2021 року під час виконання своїх службових повноважень, прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів щодо виплати премії у серпня 2021 року завідувачу відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинив дії шляхом підписання наказу №63-к «Про преміювання», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 2 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №404, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» під час виконання своїх службових повноважень не повідомив свого безпосереднього керівника у встановленому законом випадку та порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів, під час прийняття рішення щодо виплати у квітні з загального фонду завідувачу відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинення дій шляхом підписання 20 квітня 2021 року наказу №30-к «Про здійснення виплати з загального фонду», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №405, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» 20 квітня 2021 року під час виконання своїх службових повноважень, прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів щодо здійснення виплати у квітні з загального фонду завідувачу відділом масообміних технологій ОСОБА_2 , який є спільно з ним співзасновником ТОВ «Науково-технічний центр «РАМСІ» (код ЄДРПОУ 18093284), та вчинив дії шляхом підписання наказу №30-к «Про здійснення виплати з загального фонду», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 2 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №406, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» під час виконання своїх службових повноважень не повідомив свого безпосереднього керівника у встановленому законом випадку та порядку про наявність у нього реального конфлікту інтересів, під час прийняття рішення щодо виплати премії провідному юрисконсульту ОСОБА_3 , яка є його донькою, та вчинення дій шляхом підписання 10 березня 2021 року наказу №12-к «Про преміювання», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 1 ст. 1727 КУпАП.

Крім того, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 07 липня 2022 року №407, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директор державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, відповідно до пп. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» являючись суб`єктом відповідальності, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» 10 березня 2021 року під час виконання своїх службових повноважень, прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів щодо виплати премії провідному юрисконсульту ОСОБА_3 , яка є його донькою, та вчинив дії шляхом підписання наказу №12-к «Про преміювання», чим вчинив адміністративне правопорушення передбачене ч. 2 ст. 1727 КУпАП.

У судовому засіданні прокурор Сказко Р.І. просив визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні вказаних адміністративних правопорушень та застосувати до нього адміністративне стягнення, передбачене санкцією статті.

ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, про день та час розгляду справи повідомлений належним чином, водночас надіслав на адресу суду заяву про розгляд справи за його відсутності, оскільки він за станом здоров`я не зможе прибути. Крім того, також зазначив, що в його діях не було конфлікту інтересів, а відтак просив провадження закрити, у зв`язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Дослідивши протоколи про адміністративні правопорушення та додані до них матеріали, заслухавши доводи прокурора Сказка Р.І., суд дійшов висновку про наступне.

Так, відповідно до ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно зі ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частинами 1, 2 ст. 1727 КУпАП визначено, що неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів, а також вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів, є адміністративними правопорушенням, пов`язаними з корупцією.

Згідно з п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» ОСОБА_1 як посадова особа юридичної особи публічного права є суб`єктом, на якого поширюється дія вказаного Закону.

Положеннями ст. 41 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, діють неупереджено, незважаючи на приватні інтереси, особисте ставлення до будь-яких осіб, на свої політичні погляди, ідеологічні, релігійні або інші особисті погляди чи переконання.

Частиною 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що особи, зазначені у пунктах 1, 2 ч. 1 ст. 3 цього Закону, зобов`язані: вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об`єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Як встановлено в судовому засіданні, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду тимчасово виконуючого обов`язки директора державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут спирту і біотехнології продовольчих продуктів», не повідомив у встановлених законом випадках та порядку про наявність реального конфлікту інтересів та прийняв рішення та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів (при прийнятті та виданні: наказу від 17 листопада 2020 року №110-к «Про преміювання», наказу від 06 жовтня 2020 року №96-к «Про преміювання», наказу від 09 вересня 2020 року №90-к «Про преміювання ОСОБА_2 », наказу від 08 вересня 2020 року №89-к «Щодо святкування 75-річчя створення установи», наказу від 10 вересня 2021 року №73-к «Про преміювання», наказу від 12 серпня 2021 року №63-к «Про преміювання», наказу від 20 квітня 2021 року №30-к «Про здійснення виплати з загального фонду», наказу від 10 березня 2021 року №12-к «Про преміювання»).

Водночас, про наявність реального/потенційного конфлікту інтересів ОСОБА_1 у встановленому законом порядку не повідомив.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що в діях ОСОБА_1 вбачається склад адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, передбачених ч. ч. 1, 2 ст. 1727 КУпАП.

При цьому, відповідно до ч. 2 ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Таким чином, враховуючи, що санкція ч. 2 ст. 1727 КУпАП передбачає більш серйозний вид адміністративного стягнення, ніж санкція ч. 1 ст. 1727 цього Кодексу, тому на підставі ч. 2 ст. 36 КУпАП до ОСОБА_1 слід застосувати адміністративне стягнення, передбачене санкцією ч. 2 ст. 1727 КУпАП.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 33 КУпАП при накладенні стягнення за правопорушення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Враховуючи характер скоєних ОСОБА_1 правопорушень, ступінь його вини, особу порушника, який раніше до адміністративної відповідальності не притягався, є особою пенсійного віку, відсутність обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення, суд вважає за можливе застосувати до нього адміністративне стягнення у межах санкції ч. 2 ст. 1727 КУпАП у вигляді штрафу.

Відповідно до ст.401 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

На підставі викладеного, керуючись вимогами ст. ст. 33, 401, 1727, 252, 280, 283-285, 287-291 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд,

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН - не встановлено, визнати винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. ч. 1, 2 ст. 1727 КУпАП та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 3400 (три тисячі чотириста) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН - не встановлено, у дохід держави судовий збір в сумі 496 (чотириста дев`яносто шість) гривень 20 копійок.

Апеляційну скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд міста Києва.

Строк пред`явлення до виконання 3 місяці.

Суддя В.О. Ковтуненко

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.09.2022
Оприлюднено12.09.2022
Номер документу106134679
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Судовий реєстр по справі —761/12791/22

Постанова від 05.09.2022

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Ковтуненко В. О.

Постанова від 25.08.2022

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Ковтуненко В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні