ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 вересня 2022 року ЛуцькСправа № 140/4737/22
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Волдінера Ф.А.,
розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «КРОС БРОК» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним, скасування рішення та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРОС БРОК» звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області в якому просить суд:
1) визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14 червня 2022 року № 44168 про відповідність товариства з обмеженою відповідальністю «КРОС БРОК» критеріям ризиковості платника податку (далі рішення № 44168 від 14.06.2022);
2) зобов`язати Головне управління ДПС України у Волинській області (далі ГУ ДПС Волинській області, відповідач) виключити товариство з обмеженою відповідальністю «КРОС БРОК» (далі ТзОВ «КРОС БРОК», позивач) з переліку ризикових платників податку.
Позовні вимоги обґрунтовано наступним.
Позивач є платником ПДВ з 01.11.2021; основним видом діяльності є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобі (КВЕД 45.11).
14.06.2022 відповідачем було ухвалено оскаржуване рішення комісії ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації ПК/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних № 54315 про відповідність ТзОВ «КРОС БРОК» критеріям ризиковості.
Підставою для прийняття оскаржуваного рішення стало відповідність підприємства пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків з огляду на те, що «наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарських операцій. За результатами аналізу даних ЄРПН встановлено ознаки ризикових операцій по поданих на реєстрацію 14.06.2022 податкових накладних в адресу ТзОВ «Інарі він» (42169234) з реалізації транспортних засобів без належної ідентифікації».
Зазначає, що вказані податкові накладні в адресу ТзОВ «Інарі він» позивачем були подані для реєстрації помилково, жодних негативних наслідків для Державного бюджету цим не завдано, і в подальшому спроб їх зареєструвати позивачем не здійснювалось, а тому ця обставина ніяк не може свідчити про ризиковість господарських операцій ТзОВ «КРОС БРОК». Тому відповідачем: зроблено передчасний висновок про відповідність ТзОВ «КРОС БРОК», як платника податку, критеріям ризиковості.
Наголошує, що оскаржуване рішення не було ухвалено в порядку, встановленому законом, тому йому не відповідає, оскільки при ухваленні оскаржуваного рішення вказана комісія колегіально не збиралась, кворум не фіксувався, жодного протоколу не велось і не складалось, що видно з тексту самого рішення. Перевірити склад комісії, її правомочність та які саме рішення ухвалювались неможливо. Натомість, оскаржуване рішення було сформоване лише в електронній формі, при цьому навіть без особистого підпису особи вказаної як голова комісії.
Вказані обставини свідчать про те, що оскаржуване рішення є протиправним та підлягає скасуванню.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 11.07.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі без проведення судового засідання та виклику сторін.
Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, який обґрунтовано таким.
14.06.2022 на засіданні комісії ГУ ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН прийнято рішення № 44168 про відповідність ТзОВ «КРОС БРОК» пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
ТзОВ «КРОС БРОК» перебуває на обліку в ГУ ДПС у Волинській області (м. Луцьк) з 30.09.2021, основний вид діяльності підприємства - 45.11 торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами, платник ПДВ з 01.11.2021, статутний фонд становить 10,0 тис гривень. Відповідно, поданої платником податків звітності за 1 квартал 2022 року, кількість працюючих на підприємстві складає 2 особи, середня заробітна плата 6650 грн. Об`єкти оподаткування відсутні.
За даними ІТС «Податковий блок» протягом грудня 2021 червня 2022 року ТзОВ «КРОС БРОК» імпортовано 319 транспортних засобів, що були у користуванні. Суму ліміту в СЕА ПДВ для реєстрації в ЄРПН податкових накладних товариство формує за рахунок імпорту транспортних засобів станом на 14.06.2022 становить 7733,06 тис грн.
ТзОВ «КРОС БРОК» 14.06.2022 подано на реєстрацію 3 податкових накладні від 16.05.2022 на реалізацію 6 легкових автомобілів в адресу ТзОВ «Інарі він» (код ЄДРПОУ 42169234, перебуває на податковому обліку в ГУ ДПС у Одеській області, вид діяльності - інша допоміжна діяльність у сфері транспорту) обсягом постачання 1053,78 тис. грн. на загальну суму ПДВ 210,76 тис. грн.
За результатами аналізу даних ЄРПН встановлено ознаки ризикових операцій по поданих на реєстрацію 14.06.2022 податкових накладних в адресу ТзОВ «Інарі він» з реалізації транспортних засобів без належної їх ідентифікації.
Вказує, що оскаржуване рішення прийняте відповідно до пункту 8 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165. Підставами та передумовами прийняття оскаржуваного рішення слугував аналіз податкової інформації, яка наявна в інформаційних системах контролюючого органу. Дії контролюючого органу щодо внесення до електронної бази даних інформації є службовою діяльністю працівників податкового органу на виконання своїх професійних обов`язків в порядку, передбаченому Податковим кодексом України та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання вимог цього кодексу.
Дослідивши докази, суд встановив такі обставини справи.
14.06.2022 комісія ГУ ДПС Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняла рішення № 44168 про відповідність ТзОВ «КРОС БРОК» критеріям ризиковості платника податку. Підставою визначено наявну податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарських операцій, а саме: за результатами аналізу даних ЄРПН встановлено ознаки ризикових операцій по поданих на реєстрацію 14.06.2022 податкових накладних в адресу ТзОВ «Інарі він» (42169234) з реалізації транспортних засобів без належної ідентифікації.
Прийняттю оскаржуваного рішення передувало засідання комісії № 2 ГУ ДПС Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що відбулось 14.06.2022.
Згідно наданої копії протоколу вказаного засідання на розгляд комісії було винесено питання відповідності ТзОВ «КРОС БРОК» пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, на підставі інформації про те, що ТзОВ «КРОС БРОК» 14.06.2022 подано на реєстрацію три податкові накладні від 16.05.2022 на реалізацію шести легкових автомобілів в адресу ТзОВ «Інарі він» обсягом постачання 1053,78 тис. грн. на загальну суму ПДВ 210,76 тис. грн.; за результатами аналізу даних ЄРПН встановлено ознаки ризикових операцій з постачання товарів/послуг зазначених в податкових накладних в адресу ТзОВ «Інарі він» з реалізації транспортних засобів без належної їх ідентифікації.
Вищезаначене вказує на ознаки неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг зазначених в податкових накладних, що є ризиком порушення норм податкового законодавства згідно Постанови КМУ № 1165 від 11.12.2019.
За прийняття рішення про відповідність пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість ТзОВ «КРОС БРОК» члени комісії проголосували одноголосно.
Позивач вважаючи спірне рішення протиправним, звернувся до суду з позовом.
Надаючи оцінку обґрунтованості та правомірності оскаржуваному рішенню, суд виходить з приписів частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), якою визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі ПК України) визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 1165).
Відповідно до пункту 6 Порядку у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Додатком 1 до Порядку № 1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:
1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).
6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.
7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.
8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Пунктом 6 Порядку № 1165 передбачено, що питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Пунктом 6 вказаного Порядку №1165 також визначено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Таким чином, внесення платника податків до переліку ризикових платників на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку фактично є підставою для зупинення реєстрації в ЄРПН в подальшому всіх складених платником податку податкових накладних/розрахунків коригування.
Так, пунктом 6 Порядку №1165 визначено, що комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).
Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Як вбачається з протоколу засідання комісії ГУ ДПС Волинській області, рішення про відповідність позивача пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість прийнято на підставі інформації про ознаки ризикових операцій з постачання товарів/послуг зазначених в податкових накладних в адресу ТзОВ «Інарі він» з реалізації транспортних засобів без належної їх ідентифікації, що в свою чергу вказує на ознаки неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг зазначених в податкових накладних, що є ризиком порушення норм податкового законодавства.
Однак ні оскаржуване рішення ні протокол засідання комісії не містить відомостей з посиланням на фактичні обставини в чому саме полягає «неналежна ідентифікація» транспортних засобів, чому ця обставина свідчить про неможливість здійснення операції з постачання цих транспортних засобів і в чому полягає ризик порушення норм податкового законодавства.
Тобто податковим органом не встановлено конкретних фактичних обставин, що впливають на визначення ризиків; змісту та характеру ймовірних порушень; а також приписів податкового законодавства, ризик порушення яких існує в досліджуваній господарській операції позивача.
Комісія ГУ ДПС Волинській області прийшла до висновків про відповідність ТзОВ «КРОС БРОК» критеріям ризиковості на підставі загальних формулювань не підкріплених жодними фактичними та юридичними чинниками, що мають значення для прийняття оскаржуваного у справі рішення, а отже необґрунтовано.
Крім того, прийняття комісією рішення, що не базується на чітких та визначених фактичних обставинах свідчить, що поведінка відповідача, як суб`єкта владних повноважень, уповноваженого виносити розпорядчі акти, не відповідає критеріям чіткості та визначеності, що в свою чергу ставить суб`єктів правовідносин до яких звернений такий акт в неоднозначне становище і, відповідно, нівелює можливі дії цих суб`єктів направлені на виконання таких актів, в даному випадку надання позивачем до комісії регіонального рівня необхідних документів для виключення з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Зазначене, свідчить про недотримання відповідачем при винесенні оскаржуваного рішення принципів правової визначеності, який гарантує забезпечення легкості з`ясування змісту права і можливість скористатися цим правом, та принципу належного урядування, одним з елементів якого є обов`язок державного органу діяти в належний і якомога послідовніший та зрозуміліший спосіб, у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо рішення впливає на такі основоположні права особи, як майнові права.
Крім того, суд вважає необґрунтованими посилання відповідача на те, що спірне рішення про визначення ТзОВ «КРОС БРОК» таким, що відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, не створюють для позивача жодних правових наслідків у вигляді зміни або припинення його прав та не породжують для нього юридичних наслідків.
Наслідком прийняття відповідачем спірного рішення та внесення платника податку до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, може бути зупинення в автоматичному порядку реєстрації всіх без виключення поданих позивачем податкових накладних/розрахунків коригування, а також прийняття у подальшому рішень про відмову у такій реєстрації, що фактично позбавляє можливості платника податків належним чином здійснювати свою господарську діяльність.
При цьому право на оскарження в судовому порядку рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника визначене в нормі пункту 6 Порядку № 1165, за яким у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Право на звернення до суду також передбачене в затвердженій формі рішення (додаток 4 до Порядку № 1165) та, відповідно, саме оскаржуване у справі рішення, яке містить застереження про можливість його оскарження в адміністративному або судовому порядку.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 05.01.2021 по справі №640/11321/20.
Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що рішення № 44168 від 14.06.2022 є протиправним та підлягає скасуванню.
Положеннями пункту 6 Порядку № 1165 визначено, що у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
За таких обставин, зобов`язання відповідача виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, є належним і ефективним способом захисту порушеного права. Крім цього, застосування такого способу захисту є гарантією того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений. Тому позовні вимоги у зазначеній частині також підлягають задоволенню.
Зважаючи на наведене, адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «КРОС БРОК» до Головного управління ДПС у Волинській області про визнання протиправним, скасування рішення та зобов`язання вчинити дії, підлягає до задоволення в повному обсязі.
У зв`язку з задоволенням адміністративного позову відповідно до статті 139 КАС України сплачений позивачем, згідно платіжного доручення №89 від 01.07.2022, судовий збір в розмірі 2481,00 грн. необхідно стягнути на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 243, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Волинській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14 червня 2022 року № 44168 про відповідність товариства з обмеженою відповідальністю «КРОС БРОК» критеріям ризиковості платника податку.
Зобов`язати Головне управління ДПС України у Волинській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю «КРОС БРОК» з переліку ризикових платників податку.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «КРОС БРОК» (43010, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Лідавська, 4, ідентифікаційний код юридичної особи 44434036) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області (43010, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44106679) судові витрати у сумі 2481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна) гривня 00 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя Ф.А. Волдінер
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2022 |
Оприлюднено | 12.09.2022 |
Номер документу | 106158272 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ільчишин Надія Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні