Ухвала
від 17.08.2022 по справі 308/10787/22
УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 308/10787/22

1-кс/308/3357/22

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 серпня 2022 року м. Ужгород

Слідчий суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні в залі суду в м. Ужгород клопотання прокурора у кримінальному провадженні №42021070000000109 від 25.03.2021 року - прокурора відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих територіального управління Державного бюро розслідувань Закарпатської обласної прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку,?

В С Т А Н О В И В:

Прокурор у кримінальному провадженні №42021070000000109 від 25.03.2021 року - прокурор відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих територіального управління Державного бюро розслідувань Закарпатської обласної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Ужгородського міськрайонного суду з клопотанням про надання дозволу на проведення обшуку.

В обґрунтування клопотання прокурор посилається на те, що громадянин України ОСОБА_4 , за пособництвом ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 , здійснює викрадення на території Європейського союзу транспортних засобів, після чого знищує їх номери вузлів та агрегатів, незаконним шляхом здійснює їх заміну та виготовляє підроблені реєстраційні документи на замінені відомості. У подальшому громадянин ОСОБА_4 за попереднім узгодженням працівниками Держмитслужби, за грошову винагороду, вирішує питання стосовно не здійснення заходів передбачених митним контролем стосовно переміщення вказаного транспортного засобу. Після здійснення вказаних дій, громадянами України ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_11 або безпосередньо ОСОБА_4 , здійснюють виїзд за межі території України через митні пости Закарпатської або Галицької митниці ДМСУ на транспортному засобі виключно марки «Мерседес», української реєстрації. Надалі транспортний засіб марки «Мерседес» такої самої моделі, кольору який є викрадений на території Європейського союзу та на який ставиться український реєстраційний номерний знак, перетинає державний кордон України в напрямку «в`їзд в Україну» через один з митних постів Закарпатської або Галицької митниці ДМСУ під керуванням тих саме громадян, одночасно транспортний засіб, який первісно виїхав з України, повторно здійснює перетин державного кордону України в напрямку «в`їзд в Україну» але вже, через один із митних постів Галицької митниці ДМСУ, також під керуванням тих самих громадян України.

У подальшому незаконно завезений транспортний засіб реалізовується на території України, шляхом продажу його на автозапчастини або як «Автомобіль-клон».

Досудовим розслідуванням встановлено, що громадяни ОСОБА_8 та ОСОБА_9 безпосередньо домовляються із працівниками Держмитслужби за безперешкодне, без проведення поглиблених оглядів та інших митних процедур, перетинання державного кордону України на митних постах, координують дії інших співучасників злочину під час безпосереднього здійснення перетину кордону.

Відповідно до ст. 213.1.3 ПК України, акцизний податок справляється за ввезення підакцизних товарів (продукції) на митну територію України. Згідно п. 215.1 ПКУ, до підакцизних товарів відносяться автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб i більше, транспортні засоби для перевезення вантажів. Відповідно, оскільки транспортні засоби ввозяться фактично із приховуванням від митного контролю під виглядом транспортних засобів на українській реєстрації, за їх ввіз не сплачується акциз. Так само, при ввезені таких транспортних засобів не сплачується ПДВ. Це все призводить до систематичного ненадходження до бюджету належних платежів, що в свою чергу спричиняє тяжкі наслідки державним інтересам. Крім цього, це призводить до фактичної неможливості припинити потік ймовірно викрадених автомобілів в Україну.

Досудовим розслідуванням встановлено, що по такій схемі за період березня 2021 року по червень 2022 року незаконно ввезено на територію України 44 транспортні засоби (буси) марки «Мерседес».

В ході досудового розслідування підтверджено схему вказаної протиправної діяльності, а саме: 10.07.2021, о 19:10 через митний пост «Лужанка» прослідував мікроавтобус марки «Mercedes» р.н.з. « НОМЕР_1 ». 10 липня 2021 року близько 22 год. 00 хв. в пункт пропуску для автомобільного сполучення «Лужанка», на в`їзд в Україну, по смузі руху «червоний коридор» прибув вказаний автомобіль. В результаті проведення поглибленого огляду та повної ідентифікації мікроавтобуса марки «Mercedes» р.н.з. « НОМЕР_1 », було виявлено можливі ознаки підробки ідентифікаційного номеру транспортного засобу, VIN-коду.

По даному факту, працівниками Берегівського районного управління поліції ГУНП в Закарпатській області, внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12021078060000141 від 11.07.2021 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ст.290 КК України.

В подальшому, під час перевірочних заходів, оперативними співробітниками встановлено, що 10.07.2021 незаконне переміщення транспортного засобу можливо організував громадянин України ОСОБА_8 .

Також досудовим розслідуванням встановлено, що до цієї протиправної діяльності може бути причетний мешканець ОСОБА_12 , який є пособником протиправної діяльності, а саме відповідно до вказівок ОСОБА_8 та ОСОБА_9 , виконує функції водія та безпосередньо переміщує транспортні засоби на територію України через визначені пункти пропуску через державний кордон та доставляє до вказаного місця в межах Закарпатської області.

Крім цього, оперативним підрозділом ГОРВ НОМЕР_2 прикордонного загону ДПС України встановлено осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення та роль кожного з них у вчиненні даного злочину. Зокрема, до вчинення кримінального правопорушення причетні наступні особи:

1. ОСОБА_4 , проживаючий за адресою АДРЕСА_1 , - організатор протиправної діяльності, а саме організовує та безпосередньо здійснює викрадення транспортних засобів на території Європейського Союзу, проводить заходи по знищенню та заміні номерів вузлів та агрегатів транспортних засобів, виготовлення підроблених документів та реєстраційних номерів на транспортні засоби, керує діями пособників по порядку незаконного ввезення транспортних засобів на територію України через пункти пропуску, вирішує питання сприяння працівниками митниці в здійсненні незаконного ввезення транспортних засобів без проходження всіх заходів митного контролю, організовує продаж незаконно переміщених транспортних засобів.

Варто зауважити, що під час здійснення оперативно-розшукових заходів оперативними підрозділами поряд з його будинком було виявлено транспортний засіб марки «Мерседес», р.н.з. НОМЕР_3 , який за зовнішніми ознаками відрізняється від оригінального транспортного засобу, тобто може бути викраденим.

2. ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючий за адресою: АДРЕСА_2 , який керує діями пособників по порядку незаконного ввезення транспортних засобів на територію України через пункти пропуску, вирішує питання з службовими особами пунктів пропуску та працівниками митниці, які зловживаючи владою або службовим становищем, сприяють в здійсненні незаконного ввезення транспортних засобів без проходження всіх процедур митного контролю, в подальшому вказана особа організовує продаж незаконно переміщених транспортних засобів);

3. ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_3 , а також АДРЕСА_4 , (організовує продаж та розборку незаконно переміщених транспортних засобів на території України);

4. ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , ОСОБА_11 та інші особи пособники протиправної діяльності, а саме відповідно до вказівок ОСОБА_4 виконують функції водія та безпосередньо переміщують транспортні засоби на територію України через визначені пункти пропуску через державний кордон та доставляють до вказаного місця в межах Чернівецької області.

Також, оперативним підрозділом встановлено місце можливого зберігання, розборки та збуту незаконно ввезених транспортних засобів, зокрема: комплекс майстерень та гаражних приміщень СТО « ІНФОРМАЦІЯ_3 », який розташований за адресами: АДРЕСА_5, АДРЕСА_6 АДРЕСА_7 та на земельній ділянці за кадастровим номером 7310136600:37:002:0117.

Прокурор зазначає, що на даний час у органу досудового розслідування виникла необхідність у проведенні обшуку за місцем проживання ОСОБА_8 за адресою: АДРЕСА_2 , можуть знаходитись речі та документи, які матимуть доказове значення у даному кримінальному провадженні та підтверджуватимуть причетність та умисел останнього до вчинення кримінального правопорушення, а саме: незаконно ввезені в Україну транспортні засоби у цілісному чи розукомплектованому вигляді, які є предметом злочину, запчастини від них; документи на вказані транспортні засоби; транспортні засоби із державними реєстраційними номерними знаками НОМЕР_4 ; НОМЕР_5 ; НОМЕР_6 ; НОМЕР_1 ; НОМЕР_7 ; НОМЕР_8 ; НОМЕР_9 ; НОМЕР_10 ; НОМЕР_11 ; НОМЕР_12 ; НОМЕР_13 ; НОМЕР_14 ; НОМЕР_15 ; НОМЕР_16 ; НОМЕР_17 , які використовувались як засоби вчинення кримінальних правопорушень; грошові кошти, здобуті злочинним шляхом; матеріальні носії інформації - мобільні телефони, флеш-накопичувачі, диски, блокноти, зошити, чорнові записи, в яких можуть міститись перелік незаконно ввезених, розукомплектованих, збутих транспортних засобів марки «Мерседес», їхніх покупців, «чорнова бухгалтерія» із сумами отриманого злочинного доходу та його розподілу, а також відомості про суми та дати надання неправомірної вигоди працівникам митниці за сприяння у безперешкодному ввезенні через митний кордон викрадених транспортних засобів на підставі документів, що стосуються інших транспортних засобів.

Прокурор вказує, що вищевказані речі та документи мають вагоме значення для доказування обставин у даному кримінальному провадженні, зокрема незаконно ввезені в Україну транспортні засоби у цілісному чи розукомплектованому вигляді, які є предметом злочину, запчастини від них; документи на вказані транспортні засоби; транспортні засоби із державними реєстраційними номерними знаками НОМЕР_4 ; НОМЕР_5 ; НОМЕР_6 ; НОМЕР_1 ; НОМЕР_7 ; НОМЕР_8 ; НОМЕР_9 ; НОМЕР_10 ; НОМЕР_11 ; НОМЕР_12 ; НОМЕР_13 ; НОМЕР_14 ; НОМЕР_15 ; НОМЕР_16 ; НОМЕР_17 , які використовувались як засоби вчинення кримінальних правопорушень; грошові кошти, здобуті злочинним шляхом; матеріальні носії інформації - мобільні телефони, флеш-накопичувачі, диски, блокноти, зошити, чорнові записи, в яких можуть міститись перелік незаконно ввезених, розукомплектованих, збутих транспортних засобів марки «Мерседес», їхніх покупців, «чорнова бухгалтерія» із сумами отриманого злочинного доходу та його розподілу, а також відомості про суми та дати надання неправомірної вигоди працівникам митниці за сприяння у безперешкодному ввезенні через митний кордон викрадених транспортних засобів на підставі документів, що стосуються інших транспортних засобів.

У інший спосіб, аніж проведення обшуку за місцем проживання ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_2 відшукати речі, предмети і документи, які мають значення для досудового розслідування та можуть бути доказами - не є можливим.

На підставі вищевикладеного, враховуючи, що за місцем проживання ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_2 , можуть знаходитись речі та документи, які матимуть доказове значення у даному кримінальному провадженні та підтверджуватимуть причетність та умисел останнього до вчинення кримінального правопорушення прокурор просить надати дозвіл на проведення обшуку за місцем проживання ОСОБА_8 , за адресою: АДРЕСА_2 , з метою їх виявлення та вилучення.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив його задовольнити з підстав та мотивів, викладених у клопотанні. Надав пояснення аналогічні викладеним у клопотанні. Вказав на те, що згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, об`єкт за адресою: АДРЕСА_2 належить на праві приватної власності ОСОБА_8 .

Заслухавши пояснення прокурора з приводу внесеного клопотання, дослідивши матеріали додані до нього, слідчий суддя прийшов до наступного висновку.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб. Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

Частиною 3 ст. 234 КПК України визначено, що у разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням.

Згідно п.п. 4, 5, 6 ч.3 ст. 234 КПК України клопотання слідчого, погоджене з прокурором, або прокурора повинне містити відомості про: підстави для обшуку; житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться. До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання.

Слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи (ч.5 ст.234 КПК України).

Витягом з кримінального провадження №42021070000000109 від 25.03.2021 року підтверджено, що органом досудового розслідування - Шостим слідчим вiддiлом (з дислокацією у м. Ужгороді) Територіального управління ДБР, розташованого у м. Львові проводиться досудове розслідування, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

З клопотання та доданих до нього матеріалів вбачається, що в ході досудового розслідування перевіряються обставини, які свідчать про можливу причетність громадянин України ОСОБА_4 , за пособництвом ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 до вчинення кримінального правопорушення, передбаченого передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Окрім того, обставини викладені прокурором в клопотанні підтверджуються: даними повідомлення про виконання доручення від 22.07.2022 року № 18884-22, даними з витягу з бази даних "Відомостей про осіб та транспортні засоби, які перетнули державний кордон України", даними з витягу з камер відеоспостереження відносно транспортного засобу марки "Mercedes", фотозображеннями виявленого транспортного засобу, даними повідомлення про виявлення кримінального правопорушення (протиправного діяння, що містить ознаки злочину), даними протоколів про результати зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж .

Згідно з інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єктів нерухомого майна №306964699 від 10.08.2022 року наявні відомості про реєстрацію права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 2110100000:58:001:0040 за адресою АДРЕСА_2 , яке належить на праві приватної власності ОСОБА_8 .

Згідно з інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єктів нерухомого майна №306964699 від 10.08.2022 року наявні відомості про реєстрацію права власності на нерухоме майно за адресою АДРЕСА_2 , яке належить на праві приватної власності ОСОБА_8 .

Крім цього, відповідно до ч. 2 ст. 235 КПК України ухвала про дозвіл на обшук повинна містити відомості про речі, документи або осіб, для виявлення яких проводиться обшук.

Системне тлумачення процесуальних норм, а саме статей 37, 39, 236 КПК України, дає підстави стверджувати, що ухвала про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи може бути виконана прокурором, призначеним здійснювати процесуальне керівництво в порядку ст. 37 КПК України, або слідчим, визначеним керівником органу досудового розслідування в порядку ст. 39 цього Кодексу.

Приписи ст. 235 КПК України не зобов`язують слідчого суддю в ухвалі зазначати прокурора чи слідчого, який буде проводити обшук, натомість зазначена ухвала має містити відомості про прокурора, слідчого, який подав клопотання про обшук. Тобто, процесуальний закон зобов`язує слідчого суддю встановити, що клопотання надійшло від уповноваженої особи ? прокурора, включеного до групи прокурорів, або слідчого, якому доручено здійснювати розслідування, в порядку статей 37, 39, 216 КПК України. Судовий контроль під час розгляду клопотання про проведення обшуку здійснюється з метою забезпечення права на недоторканність житла чи іншого володіння особи. Водночас, зміст норм цього Кодексу не дає підстав для твердження про те, що до повноважень слідчого судді належать, крім здійснення судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні (п. 18 ст. 3 КПК України), ще й інші, віднесені до повноважень прокурора та слідчого з організації досудового розслідування.

Аналогічну правову позицію висловив Верховний Суд у складі колегії суддів Третьої судової палати Касаційного кримінального суду у Постанові від 17 лютого 2021 року у справі № 263/10353/16-к.

Вирішуючи дане клопотання про надання дозволу на проведення обшуку, слідчий суддя враховує практику Європейського суду з прав людини. Так, визнаючи порушення ст. 8 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та констатуючи незаконність обшуку у справі «Ернст та інші проти Бельгії», Європейський суд зазначив, що ордер на проведення обшуку не містив жодної інформації про конкретні цілі та підстави для проведення обшуку, характер розслідування, точні місця проведення обшуків та про предмети, що підлягали вилученню. Таким чином, слідчі наділялися широкими повноваженнями.

Заслухавши пояснення прокурора з приводу внесеного клопотання, дослідивши матеріали клопотання, приймаючи до уваги, що в матеріалах клопотання та в матеріалах кримінального провадження наявні достатні підстави вважати, що за місцем проживання ОСОБА_8 за адресою: АДРЕСА_2 , можуть знаходитись речі та документи, які матимуть доказове значення у даному кримінальному провадженні та підтверджуватимуть причетність та умисел останнього до вчинення кримінального правопорушення, а саме: незаконно ввезені в Україну транспортні засоби у цілісному чи розукомплектованому вигляді, які є предметом злочину, запчастини від них; документи на вказані транспортні засоби; транспортні засоби із державними реєстраційними номерними знаками НОМЕР_4 ; НОМЕР_5 ; НОМЕР_6 ; НОМЕР_1 ; НОМЕР_7 ; НОМЕР_8 ; НОМЕР_9 ; НОМЕР_10 ; НОМЕР_11 ; НОМЕР_12 ; НОМЕР_13 ; НОМЕР_14 ; НОМЕР_15 ; НОМЕР_16 ; НОМЕР_17 , які використовувались як засоби вчинення кримінальних правопорушень; грошові кошти, здобуті злочинним шляхом; матеріальні носії інформації - мобільні телефони, флеш-накопичувачі, диски, блокноти, зошити, чорнові записи, в яких можуть міститись перелік незаконно ввезених, розукомплектованих, збутих транспортних засобів марки «Мерседес», їхніх покупців, «чорнова бухгалтерія» із сумами отриманого злочинного доходу та його розподілу, а також відомості про суми та дати надання неправомірної вигоди працівникам митниці за сприяння у безперешкодному ввезенні через митний кордон викрадених транспортних засобів на підставі документів, що стосуються інших транспортних засобів.

Разом з тим, слідчий суддя враховує висновки Великої Палати Верховного Суду викладені у постанові від 14.06.2018 року у справі № 11-386 сап 18, в яких Велика Палата Верховного Суду звертає увагу, що вмотивованість ухвали слідчого судді про дозвіл на проведення обшуку житла чи іншого володіння особи повинна бути в межах, які не розкривають таємницю досудового розслідування, зокрема в ній повинні бути наведені аргументи, що переконали суддю у задоволенні чи відхиленні такого клопотання.

Керуючись ст.ст. 234, 235, 309 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора у кримінальному провадженні № 42021070000000109 від 25.03.2021 року - прокурора відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих територіального управління Державного бюро розслідувань Закарпатської обласної прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку - задовольнити.

Надати стороні кримінального провадження ? слідчим, які здійснюють досудове розслідування та прокурорам, які здійснюють нагляд у формі процесуального керівництва, дозвіл на проведення обшуку приміщення за місцем проживання ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_2 , з метою виявлення та вилучення: незаконно ввезених в Україну транспортних засобів у цілісному чи розукомплектованому вигляді, запчастини від них; документів на вказані транспортні засоби; транспортних засобів із державними реєстраційними номерними знаками НОМЕР_4 ; НОМЕР_5 ; НОМЕР_6 ; НОМЕР_1 ; НОМЕР_7 ; НОМЕР_8 ; НОМЕР_9 ; НОМЕР_10 ; НОМЕР_11 ; НОМЕР_12 ; НОМЕР_13 ; НОМЕР_14 ; НОМЕР_15 ; НОМЕР_16 ; НОМЕР_17 , які використовувались як засоби вчинення кримінальних правопорушень; матеріальних носіїв інформації - мобільних телефонів, флеш-накопичувачів, дисків, блокнотів, зошитів, чорнових записів, в яких можуть міститись перелік незаконно ввезених, розукомплектованих, збутих транспортних засобів марки «Мерседес», їхніх покупців, «чорнова бухгалтерія» із сумами отриманого злочинного доходу та його розподілу, а також відомості про суми та дати надання неправомірної вигоди працівникам митниці.

Ухвала надає право проникнути до житла чи іншого володіння лише один раз, строк її дії не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали оголошено 18.08.2022 року о 10 год. 25 хв.

Слідчий суддя Ужгородського

міськрайонного суду ОСОБА_1

СудУжгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення17.08.2022
Оприлюднено14.09.2023
Номер документу106202374
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —308/10787/22

Ухвала від 04.10.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бенца К. К.

Ухвала від 17.08.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бенца К. К.

Ухвала від 17.08.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бенца К. К.

Ухвала від 17.08.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бенца К. К.

Ухвала від 17.08.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бенца К. К.

Ухвала від 17.08.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бенца К. К.

Ухвала від 17.08.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бенца К. К.

Ухвала від 17.08.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бенца К. К.

Ухвала від 17.08.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бенца К. К.

Ухвала від 17.08.2022

Кримінальне

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Бенца К. К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні