Рішення
від 13.09.2022 по справі 420/10140/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/10140/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 вересня 2022 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді ТанцюриК.О., розглянувши у порядку письмового провадження у м.Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальності ЮЖГАЗМОНТАЖ до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальності ЮЖГАЗМОНТАЖ до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 05.07.2022 р. №7002777/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 04.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ податкову накладну № 2 від 04.02.2022р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 01.06.2022 р.; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 05.07.2022 р. №7002776/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ податкову накладну № 3 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 01.06.2022 р.; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС. в Одеській області від 05.07.2022 р. №7002775/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ податкову накладну № 4 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 01.06.2022 р.; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 05.07.2022 р. №7002774/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ податкову накладну № 5 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 01.06.2022 р.; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податків № 6656 від 25.01.2022 р.; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 07.07.2022 р. №139613 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податків; зобов`язання Головне управління ДПС в Одеській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 27.07.2022р. відкрито провадження у справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

В обґрунтування позовних вимог позивач у позовній заяві зазначив, що не погоджується із прийняттям рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних № 2 від 04.02.2022р., №№3, 4, 5 від 07.02.2022р., у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів, оскільки в рішеннях не зазначено чіткого переліку документів, яких не вистачає для прийняття рішення про їх реєстрацію. При цьому, як вказав позивач, надані ним до контролюючого первинні документи, є достатні та підтверджують і розкривають суть та зміст господарських операцій, на виконання яких складені спірні податкові накладні. Поряд з цим, позивач просить суд визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податків № 6656 від 25.01.2022 р., від 07.07.2022 р. №139613, вказавши, що вказані рішення не містять ні юридичних, ні фактичних мотивів кваліфікації позивача як ризикового платника податків, не містять жодної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платників податку, як і не містять обґрунтувань наявності податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланнями на відповідні документи.

12.08.2022р. до суду від представника Головного управління ДПС в Одеській області надійшов відзив на позовну заяву у якому представник вказав, що не погоджується із позовними вимогами товариства та просить суд відмовити у задоволенні позову у повному обсязі. Так, представник відповідача зазначив, що в оскаржуваних рішеннях було зазначено, які документи не були надані товариством, а саме, первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. В свою чергу, позовні вимоги в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні є передчасними, в той час, як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання контролюючого органу повторно розглянути питання щодо реєстрації податкової накладної. Щодо рішень про відповідність позивача критеріям ризиковості, відповідач вказав, що за результатами проведеного аналізу ТОВ «ЮЖГАЗМОНТАЖ» встановлено придбання послуг у суб`єктів господарювання з ознаками ризиковості:-Компанія «Полюс Р» у вигляді ТОВ придбання на загальну суму ПДВ на 1031,1 т. грн., ризиковий СГ з 15.02.2021р.; -ТОВ «Хвоя ЛТД» придбання на загальну суму ПДВ на 334,3т. грн., ризиковий СГ з 08.12.2021р.; ТОВ «Бакстон Компані» придбання на загальну суму ПДВ на 151,1 т.грн., ризиковий СГ з 19.02.2021р.; ПП «Альфа Ком» придбання на загальну суму ПДВ 44,6 т.грн., ризиковий СГ з 05.05.2020р. Наявна податкова інформація контролюючого органу свідчить про придбання ТОВ «Южгазмонтаж» у контрагентів з ознаками ризиковості на загальну суму 1 561 100 грн. При цьому, як вказав представник відповідача, надані разом з повідомленням №2 від 01.07.2022р. документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово господарської діяльності підприємства, що у свою чергу унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості.

19.08.2022р. до суду від представника позивача надійшла відповідь на відзив у якій представник товариства, посилаючись на підстави та обґрунтування, викладені у адміністративному позові, просить суд задовольнити позов у повному обсязі.

Дослідивши письмові докази по справі, судом встановлено наступне.

04.03.2020р. між ТОВ «АЛАТЕКС» та ТОВ «ЮЖГАЗМОНТАЖ» укладено рамковий договір №201/03/03-20/00587, згідно п.1.1. якого виконавець зобов`язується виконати комплекс робіт та/або послуг на об`єктах, що передбачені в замовленнях до цього договору, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити вказані роботи і на умовах цього договору(а.с.63-68 т.1).

ТОВ «ЮЖГАЗМОНТАЖ» складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні №2 від 04.02.2022р.(а.с.75-76 т.1), №3 від 07.02.2022р. (а.с.81-82 т.1), №5 від 07.02.2022р.(а.с.86-87 т.1) за результатами обробки якої документ доставлено до ДПС України, реєстрація зупинена із зазначенням підстави відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким надано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На пропозицію відповідача ТОВ «ЮЖГАЗМОНТАЖ» подало до контролюючого органу, щодо податкових накладних №2 від 04.02.2022р., №3 від 07.02.2022р., №5 від 07.02.2022р., повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №3 від 29.06.2022р.(а.с. 48 т.1); пояснення №1 від 23.06.2022р.(а.с.54-57 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: рамковий договір, ліцензія, квитанції від 01.06.2022р., податкові накладні, виписки по рахунку, замовлення та картка рахунку 361 з ТОВ «АЛАТЕКС».

02.08.2021р. між ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» та ТОВ «ЮЖГАЗМОНТАЖ» укладено договір підряду №201/01/08-21/03677, згідно п.1.1. якого за дорученням замовника, підрядник власними силами та на власний ризик зобов`язується виконати комплекс робіт, а замовник зобов`язується прийняти такі роботи та оплатити їх. Найменування та обсяги робіт, що підлягають виконанню підрядником, визначаються у замовленні, який є невід`ємною частиною договору(а.с.142-150 т.1).

ТОВ «ЮЖГАЗМОНТАЖ» складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладну №4 від 07.02.2022р.(а.с.125-126 т.1), за результатами обробки якої документ доставлено до ДПС України, реєстрація зупинена із зазначенням підстави відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким надано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На пропозицію відповідача ТОВ «ЮЖГАЗМОНТАЖ» подало до контролюючого органу, щодо податкової накладної №4 від 07.02.2022р. повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №5 від 30.06.2022р.(а.с. 114 т.1); пояснення №3 від 23.06.2022р.(а.с.154-155 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір підряду, ліцензія, квитанція від 01.06.2022р., податкова накладна, виписка по рахунку, замовлення, акт надання послуг від 07.02.2022р. та картка рахунку 361 з ТОВ «БК Інтербуд».

Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення:

-від 05.07.2022 р. №7002777/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 04.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ;

-від 05.07.2022 р. №7002776/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ;

-від 05.07.2022 р. №7002775/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ;

- від 05.07.2022 р. №7002774/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ.

Положеннями п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 201.7 ст. 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань.

Згідно п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165.

Згідно із п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України визначено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520.

Так, п.11 Порядку №520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

В свою чергу п.5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати.

Як вбачається з квитанцій про зупинення реєстрації спірних податкових накладних підставою для їх зупинення стало наступне:

відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким надано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В свою чергу, на пропозицію відповідача ТОВ «ЮЖГАЗМОНТАЖ» подало до контролюючого органу, щодо податкових накладних №2 від 04.02.2022р., №3 від 07.02.2022р., №5 від 07.02.2022р., повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №3 від 29.06.2022р.(а.с. 48 т.1); пояснення №1 від 23.06.2022р.(а.с.54-57 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: рамковий договір, ліцензія, квитанції від 01.06.2022р., податкові накладні, виписки по рахунку, замовлення та картка рахунку 361 з ТОВ «АЛАТЕКС».

Разом з тим, на пропозицію відповідача ТОВ «ЮЖГАЗМОНТАЖ» подало до контролюючого органу, щодо податкової накладної №4 від 07.02.2022р., повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних /розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №5 від 30.06.2022р.(а.с. 114 т.1); пояснення №3 від 23.06.2022р.(а.с.154-155 т.1), до яких додано наступні підтверджуючі документи: договір підряду, ліцензія, квитанція від 01.06.2022р., податкова накладна, виписка по рахунку, замовлення, акт надання послуг від 07.02.2022р. та картка рахунку 361 з ТОВ «БК Інтербуд».

Суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Вживання податковим органом загального посилання на ненадання первинних документів без конкретизації, не може вважатись обґрунтованим.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Разом з тим, суд зазначає, що Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймаючи рішення про відмову у реєстрації податкових накладних з огляду на те, що позивач не надав копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків - фактури інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити), не зазначила (не підкреслила), яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Натомість, товариство на спростування обставин, зазначених у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, надало пояснення та відповідні первинні документи.

Враховуючи викладене та надані на пропозицію комісії позивачем відповідні первинні документи, суд приходить до висновку про необґрунтованість прийняття оскаржених рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.07.2022 р. №7002777/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 04.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ; від 05.07.2022 р. №7002776/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ; від 05.07.2022 р. №7002775/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ; від 05.07.2022 р. №7002774/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ.

Надані позивачем до суду первинні документи, доводять відсутність підстав для відмови у реєстрації вищевказаних податкових накладних товариства.

У зв`язку з викладеним, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №2 від 04.02.2022р., № № 3, 4, 5 від 07.02.2022р. за датою їх подання.

Щодо позовних вимог позивача про визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податків № 6656 від 25.01.2022 р.; визнання протиправним та скасування рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 07.07.2022 р. №139613 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податків; зобов`язання Головне управління ДПС в Одеській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, судом встановлено наступне.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управлінні ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №16656 від 25.01.2022р. встановлено відповідність ТОВ ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с. 156 т.1) з підстав «встановлення придбання послуг у суб`єктів господарювання з ознаками ризиковості» (а.с.156).

ТОВ ЮЖГАЗМОНТАЖ складено та направлено контролюючому органу Повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку №2 від 01.07.2022р. разом із 51 додатками.

Разом із повідомленням направлено пояснення від 23.06.2022р. №2 (а.с.167-174 т.1) з додатками: рамковий договір, договір підряду, ліцензія, квитанції, податкові накладні, виписки по рахунку, замовлення, картки рахунку, витяг з ЄДРПОУ.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управлінні ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №139613 від 07.07.2022р. встановлено відповідність ТОВ ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с. 19 т.2) з підстав того, що подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості.

Відповідно до пункту 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, а саме:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до пункту 25 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Комісія центрального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком (пункт 26 Порядку № 1165).

За змістом пункту 40 Порядку № 1165, засідання комісії контролюючого органу проводиться у разі наявності матеріалів для розгляду.

Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) (пункт 44 Порядку №1165).

Як встановлено судом, рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управлінні ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №16656 від 25.01.2022р. встановлено відповідність ТОВ ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с. 156 т.1) з підстав «встановлення придбання послуг у суб`єктів господарювання з ознаками ризиковості» (а.с.156).

ТОВ ЮЖГАЗМОНТАЖ складено та направлено контролюючому органу Повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку №2 від 01.07.2022р. разом із 51 додатками.

Разом із повідомленням направлено пояснення від 23.06.2022р. №2 (а.с.167-174 т.1) з додатками: рамковий договір, договір підряду, ліцензія, квитанції, податкові накладні, виписки по рахунку, замовлення, картки рахунку, витяг з ЄДРПОУ.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управлінні ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №139613 від 07.07.2022р. встановлено відповідність ТОВ ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с. 19 т.2) з підстав того, що подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку (частина друга статті 2 КАС України).

Суд приходить до висновку, що оскаржувані рішення відповідача не відповідає вимогам статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості.

Так, загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

В свою чергу, в даному випадку рішення, якими позивача визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, не містить ні юридичних, ні фактичних мотивів кваліфікації заявника як ризикового платника податків.

Відповідачем не надано жодних доказів провадження позивачем господарської діяльності, яка б містила ознаки недодержання вимог чинного законодавства України.

При цьому, згідно п.71.1 ст.71 ПК України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Збір податкової інформації та отримання податкової інформації контролюючим органом врегульовано ст.ст.72, 73 ПК України.

Відповідно до ст.74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є державною власністю.

Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючим органом, визначеним підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, а також контролюючим органом, визначеним підпунктом 41.1.2 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, в порядку інформаційної взаємодії відповідно до пункту 41.2 статті 41 цього Кодексу.

Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової політики.

Підпунктом 20.1.45 п.20.1 ст.20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, і необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотримання якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

В свою чергу відповідач не надав до суду жодного доказу у підтвердження вказаних у рішеннях тверджень, в тому числі не надав і доказів результату податкового аналізу/наявної податкової інформації щодо позивача та його контрагентів.

Суд вважає, що в даному випадку контролюючим органом не доведено наявності підстав для віднесення підприємства до ризикових платників податків відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості.

З огляду на вказане, суд дійшов висновку про протиправність рішень Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №6656 від 25.01.2022р., №139613 від 07.07.2022р. та наявності підстав для їх скасування.

Враховуючи вищевикладене та те, що суд прийшов до висновку про безпідставність прийняття рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку, суд вважає, що похідні вимоги позивача про зобов`язання Головне управління ДПС в Одеській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Згідно ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов позивача підлягає задоволенню.

Частиною 1 ст. 139 КАС України визначено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог позивача та те, що оскільки вимозі про зобов`язання відповідача вчинити певні дії передує вимога про встановлення порушення прав, свобод та інтересів позивача, судовий збір за похідні вимоги позивача не стягувався, суд вважає, що наявні підстави для стягнення солідарно з відповідачів на користь позивача 12405,00 грн. сплаченого судового збору.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295,382 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 05.07.2022 р. №7002777/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 04.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ податкову накладну № 2 від 04.02.2022р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 01.06.2022 р.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 05.07.2022 р. №7002776/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ податкову накладну № 3 від 07.02.2022р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 01.06.2022 р.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 05.07.2022 р. №7002775/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ податкову накладну № 4 від 07.02.2022р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 01.06.2022 р.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 05.07.2022 р. №7002774/36503466 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати подану Товариством з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ податкову накладну № 5 від 07.02.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання на реєстрацію - 01.06.2022 р.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податків № 6656 від 25.01.2022 р.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 07.07.2022 р. №139613 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ критеріям ризиковості платника податків.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, м.Одеса, вул. Семінарська,5) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ (код ЄДРПОУ 36503455, м.Одеса, площа Михайлівська,11) судовий збір у розмірі 6202,50 (шість тисяч двісті дві гривні п`ятдесят копійок).

Стягнути з Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, Львівська площа 9, м. Київ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ЮЖГАЗМОНТАЖ (код ЄДРПОУ 36503455, м.Одеса, площа Михайлівська,11) судовий збір у розмірі 6202,50 (шість тисяч двісті дві гривні п`ятдесят копійок).

Рішення набирає законної сили згідно ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 293, 295 та п. 15-5 розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.О. Танцюра

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.09.2022
Оприлюднено16.09.2022
Номер документу106235115
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/10140/22

Ухвала від 26.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 06.10.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 06.10.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Рішення від 13.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 13.09.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 27.07.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні