ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10 E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885
УХВАЛА
12 вересня 2022 року справа №903/81/21
Господарський суд Волинської області у складі судді Войціховського Віталія Антоновича, за участі секретаря судового засідання Ведмедюка Михайла Петровича
та за відсутності представників учасників судового процесу у зв`язку з їх неявкою в судове засідання
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Луцьку у приміщенні Господарського суду Волинської області матеріали по справі
за заявою Головного управління Державної податкової служби у Волинській області, м. Луцьк
до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафто Трейд Плюс", смт. Любешів
про банкрутство
встановив: Ухвалою Господарського суду Волинської області від 01.03.2021р., поруч з іншим, було відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафто Трейд Плюс", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів ТОВ "Нафто Трейд Плюс", введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна товариства призначено арбітражного керуючого Пасічника О.О.
У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства 01 березня 2021 року за №66016 на офіційному веб-порталі судової влади України здійснено оприлюднення оголошення (повідомлення) про відкриття Господарським судом Волинської області провадження у справі про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс".
04 березня 2021 року відділом документального забезпечення та контролю Господарського суду Волинської області було зареєстровано супровідний лист арбітражного керуючого Пасічника О.О. від 04.03.2021р. №484/1-18 яким було повідомлено суд, що 03 березня 2021 року до Любешівського районного відділу державної виконавчої служби Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції направлено повідомлення про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів згідно ухвали Господарського суду Волинської області від 01.03.2021р.
Також розпорядником майна отримано витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру іпотек, єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо ТОВ "Нафто Трейд Плюс", згідно якого майно у боржника відсутні, згідно інформації з Єдиного реєстру боржників та Автоматизованої системи виконавчих проваджень ТОВ "Нафто Трейд Плюс" не перебуває в реєстрі боржників, виконавчі провадження відсутні.
На день та час проведення попереднього судового засідання розпорядником майна Пасічником О.О. (на виконання ухвали суду та в підтвердження вжитих на даній стадії банкрутства заходів) було надано звіт розпорядника майна від 12.04.2021р. №508/1-18.
У визначеному звіті розпорядник майна повідомляв, що протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі, заяви з вимогами до боржника на адресу розпорядника майна не надходили, надав суду реєстр вимог кредиторів станом на 12.04.2021р., матеріали проведення інвентаризації майнових активів товариства, повідомлення керівника/учасника товариства про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс" від 03.03.2021р. №479/1-18 та від 03.03.2021р. №481/1-18, копії запитів про встановлення майнових активів товариства, копії відповідей органів, уповноважених на реєстрацію майна.
Ухвалою суду від 19.04.2021р. було зобов`язано розпорядника майна ТОВ "Нафто Трейд Плюс" Пасічника О.О. відповідно до ст. 47 КУзПБ внести до реєстру вимог кредиторів ТОВ "Нафто Трейд Плюс" вимогу конкурсного кредитора - ГУ ДПС у Волинській області на загальну суму 11 923 778 грн., з яких 22 700 грн. - вимоги першої черги, 11 901 078 грн. - вимоги третьої черги, зобов`язано розпорядника майна письмово повідомити кредитора згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів ТОВ "Нафто Трейд Плюс", на зборах кредиторів обрати комітет кредиторів, обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації чи ліквідації боржника, протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подати суду до 28.05.2021р., розгляд справи в підсумковому засіданні призначено на 07.06.2021р.
Постановою від 07.06.2021р. процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс" було припинено, визначене товариство визнано банкрутом, відкрито його ліквідаційну процедуру, ліквідатором боржника призначено арбітражного керуючого Пасічника О.О.
У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства 08 червня 2021 року за №66580 на офіційному веб-порталі судової влади України здійснено оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури ТОВ "Нафто Трейд Плюс".
31.08.2021р. до суду від ГУ ДПС у Волинській області надійшла заява від 28.08.2021р. про визнання грошових вимог до боржника на суму 7 128 362,26 грн., котру в подальшому ухвалою від 01.09.2021р. було прийнято до розгляду із призначенням в судовому засіданні та із зобов`язанням ліквідатора здійснити розгляд заяви та надати заявнику і суду нормативно-документальне обґрунтування щодо визнання або відхилення кредиторських вимог.
Ухвалою від 16.09.2022р. заяву ГУ ДПС у Волинській області про визнання грошових вимог до боржника було задоволено, визнано у встановленому порядку доведені грошові вимоги зазначеного кредитора до боржника на загальну суму 7 128 362,26 грн., зокрема, 4 540 грн. - вимоги першої черги; 7 123 822,26 грн. - вимоги шостої черги, зобов`язано ліквідатора, відповідно до ст.ст. 47, 64 КУзПБ, внести до реєстру вимог кредиторів відомості про кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги.
11 серпня 2022 року ліквідатор ТОВ "Нафто Трейд Плюс" Пасічник О.О. звернувся до суду із клопотанням від 08.08.2022р. №720/1-18 про затвердження ліквідаційного балансу та звіту про роботу ліквідатора, клопотанням від 08.08.2022р. №722/1-18 про затвердження звіту ліквідатор про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат та про стягнення грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого.
Ухвалою від 31.08.2022р. розгляд відповідних клопотань було призначено до розгляду в судовому засідання на 12.09.2022р., запропоновано ГУ ДПС у Волинській області надати суду письмові пояснення по суті клопотання про затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат та про стягнення грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого, явку представників сторін/учасників судового процесу в судове засідання визначено не обов`язковою.
06.09.2022р. судом були зареєстровані письмові пояснення ГУ ДПС у Волинській області від 05.09.2022р. №1803/03-20-20-13-03 щодо клопотання про затвердження звіту ліквідатора, нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, про стягнення грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого.
У визначений судом день та час кредитор свого представника в засідання суду не направив, не з`явився в судове засідання також і ліквідатор.
За наслідками, дослідження матеріалів справи і додатково долучених ліквідатором до неї документів, господарським судом було прийнято рішення стосовно можливості задоволення відповідних клопотань ліквідатора Пасічника О.О., затвердження наданих суду звітів арбітражного керуючого та закриття в цілому провадження у справі.
При цьому господарським судом було взято до уваги наступні обставини:
Відповідно ч. 1 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - КУзПБ), арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі, має право, зокрема, отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до положень ст. 30 КУзПБ, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду, котра складається з основної та додаткової грошових винагород.
Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.
Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.
Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.
У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.
Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.
Господарський суд за заявою кредитора має право зменшити розмір грошової винагороди арбітражного керуючого, у разі, якщо середньомісячна заробітна плата керівника боржника є надмірно високою порівняно з мінімальним розміром заробітної плати.
Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи).
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи).
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Судом засвідчується, що в даному випадку засіданням комітету кредиторів ТОВ "Нафто Трейд Плюс" від 08.08.2022р. було схвалено звіт ліквідатора Пасічника О.О. про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого за період з 07.06.2021р. по 28.02.2022р. на суму 162 900 грн. та на суму 629,90 грн. витрат, понесених ліквідатором в межах ліквідаційної процедури.
Судом засвідчується, що у наданому суду звіті арбітражного керуючого Пасічника О.О. про нарахування і виплату грошової винагороди, арбітражним керуючим за виконання повноважень ліквідатора у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень була нарахована основна грошова винагорода в загальному розмірі 265 432,26 грн. (за період з 07.06.2021р. по 08.08.2022р. включно).
Поданим розрахунком, який узгоджується судом, арбітражний керуючий підтвердив правильність нарахування грошової винагороди відповідно до ставок мінімальної заробітної плати у відповідні періоди.
При цьому суд вважає необхідним зазначити, що оплата послуг арбітражного керуючого, пов`язаних з виконанням ним своїх повноважень, є обов`язковою та є платою за працю арбітражного керуючого.
Суд вважає, що клопотання арбітражного керуючого про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражному керуючому в якості оплати праці арбітражного керуючого за виконання обов`язків ліквідатора у справі є законним та обґрунтованим та підлягає затвердженню на суму 265 432,26 грн.
У звіті арбітражного керуючого Пасічника О.О. про здійснення та відшкодування витрат у справі з 07.06.2021р. по 08.08.2022р. включно ліквідатор повідомляє суд про витрати, здійснені під час процедури ліквідації боржника у справі на загальну суму 629,90 грн.
За результатами дослідження доказів понесених витрат у процедурі банкрутства боржника судом засвідчується, що матеріалами справи документально підтверджено фактичні витрати арбітражного керуючого, які пов`язані з провадженням у справі про банкрутство та витрачені в ході виконання обов`язків на наступні суми: 63,20 грн. витяг з ДЗК, 114,20 грн. - витяг з ЄДР; 452,50 грн. - поштові витрати (відправлення кореспонденції).
Відтак, суд вважає, що визначені у звіті витрати арбітражного керуючого є обґрунтовано підтвердженими, а наданий звіт про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі підлягає затвердженню.
Поруч з цим, арбітражний керуючий засвідчує, що ухвалою суду від 07.06.2021р. було:
- задоволено клопотання розпорядника майна (арбітражного керуючого) Пасічника Олександра Олексійовича від 01.06.2021р. №535/1-18 про затвердження звіту арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого та про виплату грошової винагороди арбітражного керуючого;
- затверджено звіт арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича про нарахування і виплату грошової винагороди у справі №903/81/21 про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс" (за період з 01.03.2021р. по 01.06.2021р. включно) в загальному розмірі 54 600,00 грн.;
- затверджено звіт арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі №903/81/21 про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс" (за період з 01.03.2021р. по 01.06.2021р. включно) в загальному розмірі 742,70 грн.;
- постановлено сплатити розпоряднику майна ТОВ "Нафто Трейд Плюс" Пасічнику Олександру Олексійовичу основну грошову винагороду за період з 01.03.2021р. по 01.06.2021р. включно у розмірі 54 000,00 грн. на рахунок арбітражного керуючого Пасічника Олександра, за рахунок коштів, внесених Головним управлінням Державної податкової служби у Волинській області на депозитний рахунок Господарського суду Волинської області у відповідності до платіжного доручення №2587 від 30.12.2020р. на суму 54 000,00 грн.
Відтак, зазначає, що арбітражному керуючому було сплачену грошову винагороду в сумі 54 000 грн., та не було сплачено основну грошову вимогу в розмірі 600 грн. та не відшкодовано витрати при виконанні повноважень розпорядника майна в сумі 742,70 грн., що загалом становить 1 342,70 грн.
При цьому суд зазначає, що відповідно до ч. 4 ст. 30 КУзПБ, витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 64 КУзПБ, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому у першу чергу задовольняються:
вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати працюючим та звільненим працівникам банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, які направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, які направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин, та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі;
вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України;
вимоги кредиторів за договорами страхування;
витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді;
витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;
Суд вважає необхідним зазначити, що оплата послуг арбітражного керуючого, пов`язаних з виконанням ним своїх повноважень, є обов`язковою та є платою за працю арбітражного керуючого.
Відповідно до ч.ч. 3, 4, 7 ст. 43 Конституції України, використання примусової праці забороняється; кожен має право на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом; право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ратифікованої Законом №475/97-ВР від 17.07.1997), ніхто не може бути присилуваний виконувати примусову чи обов`язкову працю.
При цьому, відмова від авансування, відсутність майна у боржника або ж відсутність інших джерел для покриття витрат на виплату винагороди арбітражному керуючому можна розцінювати як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті ст. 4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та інших міжнародних актів (зокрема, Конвенції 1926 року про заборону рабства, Конвенції Міжнародної організації праці про примусову чи обов`язкову працю 1930 року ратифіковану Україною 10.08.1956 року, Конвенції Міжнародної організації праці №105 про скасування примусової праці 1957 року ратифіковану Україною 05.10.2000 року), резолюції Економічної і Соціальної Ради ООН (ЕКОСОС) 1996 року тощо) та суперечить ст. 43 Конституції України.
Згідно з ч. 1 ст. 30 КУзПБ, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі (абз. 6 ч. 2 ст. 30 КУзПБ).
Згідно з абз. 7 ч. 2 ст. 30 КУзПБ, у разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.
Частиною п`ятою статті 30 КУзПБ передбачено, що кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.
Таким чином, Кодексом визначено, що сплата грошової винагороди арбітражного керуючого в справі про банкрутство можлива за рахунок: 1) авансування коштів заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду; 2) коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності; 3) коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі; 4) коштів створеного комітетом кредиторів фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого.
Згідно із ст. 43 Конституції України право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Таким чином, надання послуг арбітражного керуючого відбувається виключно на платній основі. Законодавством не передбачено випадків здійснення своїх повноважень арбітражним керуючим безоплатно.
При цьому суд засвідчує, що у випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам (аналогічна правова позиція міститься у постанові Верховного суду від 01.08.2018р. у справі №912/1783/16).
Крім того, законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг арбітражного керуючого в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.
Невиявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника, інших його активів чи грошових коштів, жодним чином не має впливати на оплату його послуг.
Судом засвідчується, що ліквідатором ТОВ "Нафто Трейд Плюс" Пасічником О.О. у процедурі ліквідації боржника не було виявлено майна для продажу (реалізації) та коштів, одержаних від виробничої діяльності боржника, єдиним кредитором у справі виступає ГУ ДПС у Волинській області, а тому суд прийшов до висновку про наявність усіх підстав для стягнення із єдиного кредитора грошової винагороди за виконання повноважень арбітражного керуючого у даній справі.
При цьому суд зазначає, що ініціюючи провадження у справі про банкрутство кредитори, як споживачі послуг арбітражного керуючого, котрі очікують на результат його діяльності, мають усвідомлювати, що надавши на свій ризик згоду на участь у справі про банкрутство, однак не знайшовши майна, як джерела своїх доходів і покриття видатків, арбітражний керуючий правомірно очікує покриття забезпечення процедури, яке у такому випадку лягає тягарем на кредиторів (кредитора) неплатоспроможного боржника.
Відтак суд вважає, що клопотання про стягнення з єдиного кредитора - ГУ ДПС у Волинській області 267 404,86 грн., в тому числі 265 432,26 грн. - суми основної грошової винагороди в якості оплати праці арбітражного керуючого за виконання ним обов`язків ліквідатора, 629,90 грн. - витрат арбітражного керуючого, пов`язаних з виконанням ним повноважень ліквідатора, 600 грн. - суми основної грошової винагороди в якості оплати праці арбітражного керуючого за виконання ним обов`язків розпорядника майна та 742,70 грн. витрат арбітражного керуючого, пов`язаних з виконанням ним повноважень розпорядника майна у справі про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс" є також законним та обґрунтованим.
Отже, сума грошової винагороди та витрат арбітражного керуючого в загальному розмірі 267 404,86 грн., підлягає стягненню з ГУ ДПС у Волинській області шляхом постановлення ухвали про стягнення цієї суми на користь арбітражного керуючого Пасічника О.О.
Заперечення Головного управління ДПС у Волинській області на клопотання ліквідатора Пасічника О.О. про затвердження звіту про нарахування грошової винагороди, звіту про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого та про стягнення грошової винагороди арбітражного керуючого з посиланнями на ті обставини, що зазначена грошова винагорода та витрати арбітражного керуючого є завищеними, судом до відхиляються як необґрунтовані.
Щодо клопотання ліквідатора ТОВ "Нафто Трейд Плюс" Пасічника О.О. про затвердження ліквідаційного балансу та звіту про роботу ліквідатора суд зазначає наступне:
Відповідно до ст. 61 КУзПБ, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
На виконання постанови від 07.06.2022р. ліквідатором вчинялись дії на виконання заходів ліквідаційної процедури за результатами яких було надано суду ліквідаційний звіт у справі про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс".
У відповідності до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ "Нафто Трейд Плюс" з кодом ЄДРПОУ 41377468 зареєстроване в якості юридичної особи - суб`єкта господарської діяльності за адресою: 44200, Волинська область, Любешівський район, смт. Любешів, вул. Бондаренка, 88.
За результатами розгляду в судовому засіданні звіту про роботу ліквідатора, а також підтверджуючих його документів судом встановлено, що з метою вжиття заходів щодо збереження майна боржника, виявлення обсягу активів, які належать боржнику на праві власності, користування, повного господарського відання, визначення стану його фінансово-господарського становища, до державних установ та організацій було направлено запити про витребування інформації, зокрема, до Державної авіаційної служби України (лист №470/1-18 від 03.03.2021р.); Державної архітектурно-будівельної інспекції (лист №480/1-18 від 03.03.2021р.); РСЦ МВС у Волинській області (лист №468/1-18 від 03.03.2021р.); ГУ ДПС у Волинській області ( лист №478/1-18 від 03.03.2021р.); Управління земельних ресурсів Луцької міської ради (лист №474/1-18 від 03.03.2021р.); Міністерства економіки України (лист №466/1-18 від 03.03.2021р.); Волинського обласного центру зайнятості (лист №469/1-18 від 03.03.2021р.); ГУ ПФУ у Волинській області (лист №464/1-18 від 03.03.2021р.); Волинського відділення фонду соціального захисту інвалідів (лист №473/1-18 від 03.03.2021р.); Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області (лист №472/1-18 від 03.03.2021р.); Головного управління Держгеокадастру у Волинській області (лист №467/1-18 від 03.03.2021р.); Головного управління статистики у Волинській області (лист №476/1-18 від 03.03.2021р.); Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті (Морська адміністрація) (лист №465/1-18 від 03.03.2021р.); ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області (лист №477/1-18 від 03.03.2021р.); Державної служби України з безпеки на транспорті (лист №475/1-18 від 03.03.2021р.); Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (лист №471/1-18 від 03.03.2021р.); Волинської митниці ДФС (лист №460/1-18 від 03.03.2021р.); Управління Держпраці у Волинській області (лист №463/1-18 від 03.03.2021р.); Державного космічного агентства України (лист №461/1-18 від 03.03.2021р.); Регіональної філії "Львівська залізниця" (лист №462/1-18 від 03.03.2021р.); РСЦ МВС у Київській області ( лист №542/1-18 від 15.06.2021р.); Головного управління Держпродспоживслужби у Київській області (лист №543/1-18 від 15.06.2021р.); Управління Держпраці у Київській області (лист №541/1-18 від 15.06.2021р.); Головного управління Держгеокадастру у Київській області (лист №544/1-18 від 15.06.2021р.); Головного управління статистики у Київській області (лист №548/1-18 від 15.06.2021р.).
Після розгляду запитів про надання інформації про усі види майнових активів (майно та майнові права) боржника, які належать йому на праві власності або повного господарського відання, отримано наступні відповіді, а саме:
- Державна авіаційна служба України листом від 10.03.2021р. повідомила, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ "Нафто Трейд Плюс" повітряні судна не зареєстровані;
- Державна архітектурно-будівельна інспекція листом від 15.03.2021р. повідомила, що у Реєстрі відсутня інформація щодо видачі/реєстрації за ТОВ "Нафто Трейд Плюс" документів дозвільного та декларативного характеру на будівництво на наявності вказаної юридичної особи в переліку замовників будівництва;
- РСЦ МВС у Волинській області листом №31/3-1-543 від 06.03.2021р. повідомив, що інформація про зареєстровані транспортні засоби за ТОВ "Нафто Трейд Плюс" відсутня;
- ГУ ДПС у Волинській області листом від 12.03.2021р. повідомило, що в боржника відсутні відкриті банківські рахунки, останній рахунок закрито 10.10.2019р., податкова звітність в ГУ ДПС у Волинській області не надходила, інформація щодо майна відсутня;
- Управління земельних ресурсів Луцької міської ради листом від 15.03.2021р. повідомило, що зареєстровані речові права на земельні ділянки на території м. Луцька за ТОВ "Нафто Трейд Плюс" відсутні;
- Волинський обласний центр зайнятості листом від 10.03.2021р. повідомив, що у боржника відсутня відповідна заборгованість;
- ГУ ПФУ у Волинській області листом від 04.03.2021р. повідомило, що в боржника відсутня заборгованість;
- Волинське відділення фонду соціального захисту інвалідів листом від 09.03.2021р. повідомило, що в боржника відсутня заборгованість;
- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області листом від 09.03.2021р. повідомляє, що в боржника відсутня заборгованість;
- Головне управління статистики у Волинській області листом від 04.03.2021р. повідомило, що у підприємства відсутні дочірні підприємства, філії та представництва, а відносно надання копій звітності, повідомляється, що копії статистичної звітності можуть бути надані лише на виконання ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів;
- Державна інспекція з безпеки на морському та річковому транспорті (Морська адміністрація) листом від 11.03.2021р. повідомила, що за боржником судна не зареєстровані та раніше зареєстровані не були;
- Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області листом №08.15/97 від 19.03.2020р. повідомило, що трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожно-будівельні і меліоративні, причіпні та начіпні машини не зареєстровані та раніше зареєстровані в ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області не були;
- Державна служба України з безпеки на транспорті листом від 12.03.2021р. повідомила, що інформація про зареєстровані транспортні засоби за ТОВ "Нафто Трейд Плюс" відсутня;
- Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом №10/01/1730 від 31.01.2020р. повідомила, що ТОВ "Нафто Трейд Плюс" будь-які ліцензії на провадження професійної діяльності на фондовому ринку в комісії не отримувало, також боржник відсутній серед власників пакетів голосуючих акцій акціонерних товариств;
- Волинська митниця ДФС листом від 10.03.2021р. повідомила, що боржник не перебуває на обліку ДМС, як особа, що здійснює операції з товарами та в зоні діяльності митниці митного оформлення товарів не здійснювало;
- Управління Держпраці у Волинській області листом від 19.03.2021р. повідомило, що об`єктів підвищеної небезпеки, великотонажвих та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не зареєстровано. Об`єкти котлонагляду та підіймальні споруди на обліку не перебувають;
- Державне космічне агенство України листом від 11.03.2021р. повідомило, що зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності у ТОВ "Нафто Трейд Плюс" немає;
- Регіональна філія "Львівська залізниця" листом від 12.04.2021р. повідомила, що інформації про вагони за боржником, як власника, немає. Також в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви боржника;
- РСЦ МВС у Київській області листом від 01.07.2021р. №31/10-2824 повідомив, що транспортні засоби за ТОВ "Нафто Трейд Плюс" зареєстровані не були;
- Головне управління Держпродспоживслужби у Київській області листом від 06.07.2021р. №10-03/6042-21 повідомило, що трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожно-будівельні і меліоративні, причіпні та начіпні машини не зареєстровані та раніше зареєстровані за ТОВ "Нафто Трейд Плюс" не були;
- Управління Держпраці у Київській області листом від 21.07.2021р. повідомило, що об`єктів підвищеної небезпеки, великотонажвих та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування не зареєстровано. Об`єкти котлонагляду та підіймальні споруди на обліку не перебувають;
- Головне управління Держгеокадастру у Київській області листом від 07.07.2021р. за№33-10-0.222-7996/2-21 повідомило про відсутність інформації про зареєстровані за банкрутом земельні ділянки на праві власності чи оренди;
- Головне управління статистики у Київській області листом від 25.06.2021р. повідомило, що банкрутом було подано статистичну звітність за 2015-2016 роки, проте надання копій статистичних звітів не регулюється чинним законодавством на запити керівників та осіб, до яких преходить право керівників.
Ліквідатором отримано витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру іпотек, єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо ТОВ "Нафто Трейд Плюс", згідно якого майно у боржника відсутнє, згідно інформації з Єдиного реєстру боржників та Автоматизованої системи виконавчих проваджень ТОВ "Нафто Трейд Плюс" не перебуває в реєстрі боржників, виконавчі провадження відсутні.
Також ліквідатором отримано витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна відповідно до якого за ТОВ "Нафто Трейд Плюс" не зареєстровано рухомого майна, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, згідно якого ТОВ "Нафто Трейд Плюс" не є власником корпоративних прав.
При цьому, ліквідатором отримано витяг з Спеціальної інформаційної системи Укрпатенту, згідно якого за товариством не зареєстровано винаходів, корисних моделей, торгівельних марок, промислових зразків, топографічних інтегралів, кваліфікованих зазначень.
У зв`язку з відсутністю в ліквідатора документів, зокрема фінансової звітності товариства за останні 3 роки, як основного джерела інформації для проведення аналізу, в ліквідатора була відсутня можливість здійснити аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ "Нафто Трейд Плюс".
Ліквідатором було надіслано листи-вимоги в Головні управління статистики у Волинській області та Київській області (попереднє місце знаходження банкрута було місто Київ, Київська область) про надіслання копій фінансової звітності з метою здійснити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства. З отриманих від даних установ відповідей вбачається, що посадові особи банкрута статистичну звітність в управління статистики за місцезнаходження не подавали.
На підставі запитів ліквідатора в органи, які зберігають певну інформацію щодо майна ТОВ "Нафто Трейд Плюс", інформації з реєстрів, ліквідатором у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 879 від 02.09.2014 року, видано наказ №1 від 04.06.2021р. про проведення інвентаризації та створення інвентаризаційної комісії.
На виконання наказу про проведення інвентаризації майна боржника №1 від 12.04.2021р. за результатами фактичної інвентаризації майна боржника було надано матеріали проведення інвентаризації майнових активів товариства (наказ №1 від 12.04.2021р. про проведення інвентаризації, акт від 12.04.2021р. про результати інвентаризації грошових коштів, інвентаризаційний опис запасів станом на від 12.04.2021р., акт інвентаризації розрахунків щодо відшкодування матеріальних збитків від 12.04.2021р., акт інвентаризації наявності фінансових інвестицій від 12.04.2021р., акт інвентаризації векселів одержаних від 12.04.2021р., акт інвентаризації довгострокової фінансової інвестиції від 12.04.2021р., опис необоротних активів (основі засоби, нематеріальні, інші необоротні активи, капітальні інвестиції) від 12.04.2021р., акт №1 від 12.04.2021р. інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів сурової звітності, акт інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами від 12.04.2021р., інвентаризаційний опис матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання 12.04.2021р.).
При цьому, за результатами отриманої інформації та проведеної інвентаризації за ТОВ "Нафто Трейд Плюс" не виявлено нерухомого майна, дебіторської заборгованості, запасів, основних засобів, векселів, інвестицій та будь-якого іншого майна.
Арбітражним керуючим встановлено, що господарська діяльність боржником не здійснюється з 2017 року, заяв від потенційних інвесторів щодо оздоровлення фінансового становища боржника не надходило, кредиторські вимоги не погашено.
Ліквідатором засвідчено, що згідно відповіді ГУ ДПС у Волинській області від 18.04.2021р. ТОВ "Нафто Трейд Плюс" за час здійснення господарської діяльності використовував лише один банківський рахунок, відкритий в АТ "Альфа Банк" 12.06.2017р. № НОМЕР_1 . Даний рахунок було закрито за ініціативою розпорядників рахунку товариства 09.02.2018р. Ліквідатором отримано та проаналізовано копії виписок по вищевказаному особовому рахунку в АТ "Альфа Банк" за період з 16.02.2017р. по 09.02.2018р.
Додатково ліквідатором у процесі виконання повноважень встановлено відсутність банкрута за місцезнаходженням, сумнівність та доцільність вчинення власниками підприємства відчуження корпоративних прав, а також ненадання ліквідатору правовстановлюючих документів, господарських документів, податкової та бухгалтерської звітності, печатки, майна товариства, документів, які потребують передачі для тривалого зберігання, тощо.
Ліквідатором на адресу банкрута було надіслано лист-вимогу про передачу майна, документів, печатки, тощо. Даний лист повернувся відправнику, в зв`язку з відсутністю адресата за місцем знаходження. Надіслано також запит власнику приміщення про підтвердження або спростування знаходження за даною адресою офісу банкрута.
В подальшому було встановлено, що за даною адресою в місті Любешові будь-яка будівля не знаходиться.
Також ліквідатором засвідчується, що ТОВ "Нафто Трейд Плюс" було зареєстроване 06.06.2017р., за адресою: 03164, місто Київ, вулиця Обухівська, будинок 135, офіс 28. Статутний капітал 5 000,00 гривень. Учасники товариства: громадянка України ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ), яка володіє часткою в розмірі 1% статутного капіталу та громадянин України ОСОБА_2 , (ідентифікаційний номер НОМЕР_3 ), який володіє часткою в розмірі 99% статутного капіталу . Директор - ОСОБА_2 .
Згідно протоколу зборів учасників ТОВ "Нафто Трейд Плюс" від 23.01.2018р., ОСОБА_1 та ОСОБА_2 відчужили корпоративні права в розмірі 100% статутного капіталу громадянину Грузії ОСОБА_3 . Крім того, відповідно до протоколу зборів учасників ТОВ "Нафто Трейд Плюс" було прийнято рішення про зміну директора та призначено останнім громадянина Грузії ОСОБА_3 .
При цьому, згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, нинішній учасник та директор ТОВ "Нафто Трейд Плюс" Гогідзе Гіві є учасником та директором кількох десятків юридичних осіб, які знаходяться по всій території України.
Крім того, ТОВ "Нафто Трейд Плюс" фігурує разом з десятками інших підприємств у межах кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018100040000007 від 25.01.2018 року, справа №755/939/18 Дніпровського районного суду міста Києва. В межах даної справи продовжено строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018100040000007 від 25.01.2018 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст.205-1, ч.5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України, на дванадцять місяців, тобто до 24.03.2022р.
За час перебування ОСОБА_2 на посаді директора ТОВ "Нафто Трейд Плюс" у товариства виник податковий борг зі сплати акцизного податку в сумі 11 901 078 грн. В подальшому підприємство не здійснювало будь-якої господарської діяльності.
Ліквідатор звертає увагу на те, що посадові особи ТОВ "Нафто Трейд Плюс" завдали державі збитків у вигляді несплати податків та платежів в розмірі 19 024 900,26 грн. (сума заявлених грошових вимог ГУ ДПС у Волинській області до боржника).
На думку ліквідатора, доказами формального відчуження корпоративних прав ТОВ "Нафто Трейд Плюс" від ОСОБА_2 та ОСОБА_1 до ОСОБА_3 є також те, що після зміни керівників не змінювали навіть по відкритих банківських рахунках зразки підписів та печатки. Крім того, жодного разу після зміни керівників не подавалася ні податкова, ні бухгалтерська, ні статистична, ні будь-яка інша звітність.
Вищевикладені обставини дають можливість зробити висновок, що власниками ТОВ "Нафто Трейд Плюс" ОСОБА_2 та ОСОБА_1 було завдано збитків державі у вигляді несплати до бюджету акцизного податку в розмірі 19 024 900,26 грн.
Відтак ліквідатором 26.08.2021р. було подано до Головного управління ДФС у Волинській області заяву про вчинення злочину на підставі вищевикладених фактів.
07.09.2021р. отримано лист Головного управління ДФС у Волинській області від 30.08.2021р. в якому повідомляється про відмову внесення до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомостей про вчинення кримінального правопорушення щодо посадових осіб ТОВ "Нафто Трейд Плюс" за заявою арбітражного керуючого Пасічника О.О. у зв`язку з не виявленням ознак про вчинення кримінальних правопорушень.
Ліквідатором було подано до Луцького міськрайонного суду Волинської області скаргу на бездіяльність слідчого СУ ГУ ДФС у Волинській області із клопотанням про зобов`язання внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за заявою арбітражного керуючого Пасічника О.О. від 26.08.2021р.
Ухвалою Луцького міськрайонного суду Волинської області від 23.09.2021р. у справі №161/16762/21 скаргу арбітражного керуючого задоволено та зобов`язано слідчого СУ ГУ ДФС у Волинській області внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за заявою арбітражного керуючого Пасічника О.О. від 26.08.2021р.
У відповідності до довідки ГУ ДФС у Волинській області про прийняття і реєстрацію матеріалів від 10.11.2021р., на підставі ухвали Луцького міськрайонного суду Волинської області від 23.09.2021р. у справі №161/16762/21 до Єдиного реєстру досудових розслідувань 04.11.2021р. внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, яке зареєстроване за №32021030000000024 та кваліфікувалося за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 212 КК України.
Дана кримінальна справа була закрита згідно постанови про закриття кримінального провадження від 30.07.2022р., в зв`язку з відсутністю злочину в діях посадових осіб банкрута.
За результатами проведених заходів в ліквідаційній процедурі ліквідатором встановлено відсутність майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання, а також грошових коштів для задоволення вимог кредиторів у порядку черговості, встановленому Кодексом України з процедур банкрутства.
Відтак, ліквідатор вважає, що вимоги у справі про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс" є погашеними на підставі ч. 7 ст. 64 КУзПБ, просить суд затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс за результатами ліквідаційної процедури у справі про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс", ліквідувати юридичну особу та закрити провадження у справі про банкрутство товариства.
Судом також взято до уваги, що на засіданні комітету кредиторів ТОВ "Нафто Трейд Плюс", що відбулося 08.08.2022р., було розглянуто звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута та прийнято рішення про схвалення звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ТОВ "Нафто Трейд Плюс".
Згідно із ст. 65 КУзПБ, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.
Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури; подання звіту здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури.
Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.
Згідно ч. 7 ст. 64 КУзПБ, вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.
За результатами розгляду звітів ліквідатора про його роботу та обґрунтовуючих їх документів судом встановлено, що за наслідками здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором було вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.
Судом також встановлені відсутність у ТОВ "Нафто Трейд Плюс" дебіторських заборгованостей, наявного у третіх осіб майна, котре б належало банкруту.
Враховуючи викладене, суд вважає за можливе звіт ліквідатора затвердити.
Пунктом 5 ч. 1 ст. 90 КУзПБ передбачено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо, зокрема, затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.
Враховуючи викладене, та беручи до уваги, що за результатами ліквідаційної процедури у банкрута не було виявлено майна, а також грошових коштів, за рахунок яких було б можливе погашення кредиторських вимог, суд дійшов висновку, що вимоги кредиторів ТОВ "Нафто Трейд Плюс" слід вважати погашеними, зазначеного суб`єкта господарської діяльності-банкрута необхідно ліквідувати, а провадження у справі про банкрутство закрити.
Керуючись ст.ст. 1, 2, 30, 61, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-
УХВАЛИВ:
1. Клопотання ліквідатора (арбітражного керуючого) Пасічника Олександра Олексійовича від 08.08.2022р. №722/1-18 про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого та про затвердження звіту про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого та про стягнення грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого, задовольнити.
2. Звіт арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича про нарахування і виплату грошової винагороди у справі №903/81/21 про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс" (за період з 07.06.2021р. по 08.08.2022р. включно) в загальному розмірі 265 432,26 грн. затвердити.
3. Звіт арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі №903/81/21 про банкрутство ТОВ "Нафто Трейд Плюс" (за період з 07.06.2021р. по 08.08.2022р. включно) в загальному розмірі 629,90 грн. затвердити.
4. Стягнути з Головного управління Державної податкової служби у Волинській області (м. Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 44106679) на користь арбітражного керуючого Пасічника Олександра Олексійовича (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №261 від 09.07.2013р., адреса: 43023, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Карбишева, 2, ідентифікаційний код НОМЕР_4 ) суму основної грошової винагороди та витрат арбітражного керуючого в загальному розмірі 267 404,86 грн.
5. На виконання пункту 4 резолютивної частини ухвали суду видати наказ.
6. Наданий суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафто Трейд Плюс" (44200, Волинська область, смт. Любешів, вул. Бондаренка, 88, код ЄДРПОУ 41377468) затвердити.
7. Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафто Трейд Плюс" (44200, Волинська область, смт. Любешів, вул. Бондаренка, 88, код ЄДРПОУ 41377468) ліквідувати.
8. Зобов`язати державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та спрямовані на припинення державної реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафто Трейд Плюс" (44200, Волинська область, смт. Любешів, вул. Бондаренка, 88, код ЄДРПОУ 41377468).
9. Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Нафто Трейд Плюс" (44200, Волинська область, смт. Любешів, вул. Бондаренка, 88, код ЄДРПОУ 41377468) закрити.
10. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлені цим Кодексом України з процедур банкрутства строки або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
У відповідності до ч. 4 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства ухвали прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Відповідно до ст. ст. 253, 256, 257 ГПК України, апеляційна скарга на ухвалу суду може бути подана до Північно-західного апеляційного господарського суду протягом десяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст ухвали складено 16.09.2022р.
Суддя В. А. Войціховський
Ухвалу суду направити:
- Головному управлінню ДПС України у Волинській області (vl.dfs@tax.gov.ua);
- Сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Волинській області (info@vl.minjust.gov.ua; a.lotvina@vl.minjust.gov.ua);
- Любешівському районному відділу державної виконавчої служби Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) (info@lbs.vl.dvs.gov.ua);
- Державному реєстратору Відділу "Центр надання адміністративних послуг" Любешівської селищної ради (cnap@lbsadm.gov.ua; cnap_otg44201@ukr.net).
- Арбітражному керуючому Пасічнику Олександру Олексійовичу (ІНФОРМАЦІЯ_1).
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2022 |
Оприлюднено | 19.09.2022 |
Номер документу | 106277059 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні