Ухвала
від 02.09.2022 по справі 127/19370/22
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/19370/22

Провадження №1-кс/127/7746/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 вересня 2022 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши клопотання прокурора Вінницької окружної прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку, -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор ОСОБА_3 звернувся до суду з даним клопотанням, мотивуючи його тим, що Вінницькою окружною прокуратурою здійснюється процесуальне керівництво досудовим слідством у кримінальному провадженні № 42017020110000113 від 20.10.2017 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.ч. 3,5 ст. 191 Кримінального кодексу України.

Досудовим розслідуванням встановлено, щоОСОБА_4 , перебуваючи на посаді директора Департаменту культури Вінницької міської Ради (ЄДРПОУ 02226607, юридична адреса м.Вінниця, вул..Соборна, б.59) вступивши у змову зі службовими особами цього Департаменту та комунального закладу «Центр концертних та фестивальних програм»(ЄДРПОУ 35997351, юридична адреса м.Вінниця, вул.Хлібна, б.1) організував схему заволодіння бюджетними коштами шляхом укладення протягом 2016-2020 років між Департаментом та комунальним закладом фіктивних договорів з йому підконтрольними юридичними особами та фізичними особами-підприємцями про нібито надання послуг з організації та проведення святкових, урочистих заходів, оренди сценічних конструкцій, світлового та музичного обладнання.

Так, за його вказівкою відбувалось оформлення договорів з наступними суб`єктами:

- ТОВ «Але Гранд», ЄДРПОУ 38329194, директор ОСОБА_5 , юридична адреса АДРЕСА_1 ;

- ФОП ОСОБА_6 , РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання та юридична адреса АДРЕСА_1 ;

- ТОВ «Манасад», ЄДРПОУ 42998762, директор ОСОБА_7 , юридична адреса АДРЕСА_2

- ФОП ОСОБА_7 , РНОКПП НОМЕР_2 , місце проживання та юридична адреса АДРЕСА_2 .

Департаментом культури Вінницької міської ради протягом 2016 року переказано на банківські рахунки: ТОВ «Але Гранд» - 933 650 грн. та ФОП ОСОБА_6 - 594 150 грн.

КЗ «Центр концертних та фестивальних програм» протягом 2017-2019 років перераховано на банківські рахунки: ТОВ «Але Гранд» - 3 208 792 грн., з яких 1 236 678 грн. переведено на банківський рахунок ФОП ОСОБА_8 ; ФОП ОСОБА_6 - 3 265 615 грн.; ТОВ «Манасад» - 619 067 грн., з яких 228 350 грн. також переведено на банківський рахунок ФОП ОСОБА_8 та ФОП ОСОБА_7 - 603 073 грн.

Заслуговує уваги обставина, що ОСОБА_8 являється працівником КЗ «Центр концертних та фестивальних програм», а з квітня 2018 року і по даний час являється керівником цього закладу.

За отриманою в ході слідства інформацією, доступ до банківських рахунків ТОВ «АлеГранд» та ФОП ОСОБА_6 мала заступник директора з фінансово-економічних питань КЗ «Центр концертних та фестивальних програм» ОСОБА_9 . Крім того, вона відповідала за своєчасне подання звітних документів цих суб`єктів підприємництва в органи податкової служби, пенсійного фонду та інші.

ТОВ «АлеГранд», одноособовим засновником якого було оформлено ОСОБА_6 , офіційно за період 2017-2020 років у своєму штаті не мало жодного працівника, а ОСОБА_5 , фактично є формальним директором, участі у господарській діяльності товариства не приймала, діяльності, пов`язаної з організацією концертних програм, заходів культурно-масового характеру не здійснювала. Крім того, до оформлення директором ТОВ «АлеГранд» протягом червня 2012-червня 2015 років вона працювала в комунальному закладі «Центр концертних та фестивальних програм».

Безпосередньо ОСОБА_6 протягом 2017-2020 років перебував на роботі у м.Одесі.

Засновником та директором ТОВ «Манасад» була ОСОБА_7 , яка є дружиною ОСОБА_4 (очолював КЗ «Центр концертних та фестивальних програм» з 2010 р. по 2016 р., а з 2016 р. по теперішній час директор Департаменту культури Вінницької міської ради).

З метою приховання відомостей про укладення договорів з вищевказаними суб`єктами господарювання, відповідальними службовими особами як Департаменту культури Вінницької міської ради так і КЗ «Центр концертних та фестивальних програм», всупереч вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, інформація та копії договорів на сайті публічних закупівель prozorro.gov.ua не викладались.

Установлено, що Департамент культури Вінницької міської ради фактично розміщено у будівлі за адресою м. Вінниця, вулиця Соборна, буд. 36.

На даний час у слідства є достатні підстави вважати, що у службових приміщеннях Департаменту культури Вінницької міської ради зберігаються докази правопорушення, а саме договори, додатки до них, додаткові угоди, рахунки-фактури, акти про надання послуг, акти приймання-передачі виконаних робіт, накладні, платіжні документи, службові записки, податкова та статистична звітність, меморіальні ордери, книги реєстрації договорів та інші; штатні розписи - Департаменту культури Вінницької міської ради та комунального закладу «Центр концертних та фестивальних програм» за 2016-2020 роки, розпорядження (накази, рішення) про призначення на посади в Департаменті культури Вінницької міської ради осіб , які підписували документи пов`язані із фінансово-господарськими відносинами з ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 , посадові (службові) обов`язки службових осіб Департаменту культури Вінницької міської ради, які підписували документи пов`язані із фінансово-господарськими відносинами з ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 ; документи про відкриття ТОВ «Але Гранд», ФОП ОСОБА_6 , ТОВ «Манасад» та ФОП ОСОБА_7 банківських рахунків, картки доступу до цих рахунків та ін.; чорнові записи, чернетки, копії документів тощо; мобільні телефони, комп`ютерна техніка;, оскільки указані матеріальні об`єкти, а також інформація, яка міститься на них, можуть бути використані, як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, законне вилучення яких можливе лише в результаті проведення санкціонованого обшуку.

Доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 КПК України, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, оскільки наявні підстави вважати, такі речі та документи будуть знищені, або іншим чином приховані, що у подальшому унеможливить притягнення осіб, що причетні до розкрадання бюджетних коштів, до кримінальної відповідальності.

Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна об`єкт нерухомості за адресою м. Вінниця, вулиця Соборна, буд. 36 на праві власності належить територіальній громаді м. Вінниці в особі Вінницької міської ради (ЄДРПОУ 25512617).

На підставі викладеного, виникла необхідність в проведенні санкціонованого обшуку у службових приміщеннях Департаменту культури Вінницької міської ради, за адресою: м. Вінниця, вулиця Соборна, буд. 36, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання та вилучення знаряддя вчинення кримінального правопорушення, речей та документів, які містять сліди правопорушення

Отримати вказані речі документи в інший спосіб не представляється можливим, так як володілець речей відмовляється добровільно їх надавати, тому прокурор ОСОБА_3 звернувся з даним клопотанням до суду.

В судовомузасіданні ініціатор клопотання підтримав дане клопотання.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, заслухавши думку прокурора, дійшов до наступного висновку.

Частиною 1 ст. 234 КПК України передбачено, що обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Відповідно п .8 ч. 3 ст. 234 КПК України обґрунтування того, що доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 цього Кодексу, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, а доступ до осіб, яких планується відшукати, - за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом. Зазначена вимога не поширюється на випадки проведення обшуку з метою відшукання знаряддя кримінального правопорушення, предметів і документів, вилучених з обігу.

Так, слідчий в клопотанні, не обґрунтував підстави для обшуку у службових приміщеннях Департаменту культури Вінницької міської ради, за адресою: м. Вінниця, вулиця Соборна, буд. 36, не довів, що неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, тобто не використав можливість, передбачену КПК України та не звертався з клопотанням про тимчасовий доступ до вказаних документів з можливістю їх вилучення, тому клопотання не підлягає до задоволення, оскільки є передчасним.

На підставі викладеного, керуючись ст. 107, 234, 309 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Відмовити у задоволенні клопотання прокурора Вінницької окружної прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку у службових приміщеннях Департаменту культури Вінницької міської ради, за адресою: м. Вінниця, вулиця Соборна, буд. 36, що на праві власності належить територіальній громаді м. Вінниці в особі Вінницької міської ради (ЄДРПОУ 25512617).

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення02.09.2022
Оприлюднено18.09.2023
Номер документу106278302
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —127/19370/22

Ухвала від 02.09.2022

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Клапоущак С. Ю.

Ухвала від 02.09.2022

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Клапоущак С. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні