Справа № 175/2579/2022
Провадження № 2-а/175/25/22
2022
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 вересня 2022 року смт Слобожанське
Суддя Дніпропетровського районного суду Дніпропетровської області Дараган Л.В., розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради про визнання протиправними та скасування рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, протиправними та скасування рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень та зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради про визнання протиправними та скасування рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, протиправними та скасування рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень та зобов`язання вчинити певні дії.
Положеннями ст. 19 КАС України визначено справи, на які поширюється юрисдикція адміністративних судів, а ст. 20 КАС України визначає правила розмежування предметної юрисдикції адміністративних судів.
Відповідно доч.1ст.20КАС України, місцевим загальнимсудам якадміністративним судампідсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень,дій чибездіяльності дільничнихвиборчих комісій,дільничних комісійз референдуму,членів цихкомісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строкузатримання іноземцівабо осіббез громадянстваз метоюїх ідентифікаціїта (або)забезпечення примусовоговидворення замежі територіїУкраїни; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1 3 частини першої цієї статті; 5) адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917 1991 років».
Відповідно до ч. 2 ст. 20 КАС України, окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою та третьою цієї статті.
З позовної заяви вбачається, що позивачем заявлені вимоги про визнання протиправними та скасування рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, протиправними та скасування рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень та зобов`язання вчинити певні дії, заявлені щодо суб`єкта владних повноважень Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради.
Тобто, згідно з правилами предметної юрисдикції вказані вище вимоги не підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам, а відносяться до юрисдикції окружних адміністративних судів.
Відповідно до п. 2 ч. 1, ч. 6, ч. 8 ст. 29 КАС України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншому суду. Питання пропередачу адміністративноїсправи,крім випадку,визначеного пунктами4 6частини першоїцієї статті,суд вирішуєухвалою.Ухвалу пропередачу адміністративноїсправи зодного адміністративногосуду доіншого можебути оскаржено. Передача адміністративної справи з одного суду до іншого на підставі відповідної ухвали, яка підлягає оскарженню, здійснюється не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження такої ухвали, а в разі подання апеляційної скарги після залишення її без задоволення.
Відповідно до ст. 30 КАС України, спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються. Адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана. Справа, прийнята адміністративним судом до свого провадження з додержанням правил підсудності, повинна бути ним розглянута і в тому випадку, коли в процесі розгляду справи вона стала підсудною іншому адміністративному суду.
Таким чином, вбачається, що вказаний вище адміністративний позов належить до предметної юрисдикції (підсудності) окружного адміністративного суду.
Враховуючи вищевикладене, оскільки адміністративна справа за вказаною вище позовною заявою не підлягає розгляду Дніпропетровським районним судом Дніпропетровської області, суд вважає необхідним передати цю цивільну справу на розгляд до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Керуючись ст.ст. 20, 29, 30 КАС України,
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради про визнання протиправними та скасування рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, протиправними та скасування рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень та зобов`язання вчинити певні дії передати на розгляд до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Копію ухвали направити сторонам у справі.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, а ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
На ухвалу може бути подана апеляційна скарга до Третього апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали. Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження у разі, якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Суддя:
Суд | Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 14.09.2022 |
Оприлюднено | 23.09.2022 |
Номер документу | 106368707 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кальник Віталій Валерійович
Адміністративне
Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Дараган Л. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні