ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20.09.2022м. ДніпроСправа № 904/1492/22
Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Мілєвої І.В. за участю секретаря судового засідання Батової Р.Р.
за позовом Фізичної особи-підприємця Сластнікова Андрія Анатолійовича, Дніпропетровська область, м. Дніпро
про стягнення 1 792 673,18 грн.
Представники:
від позивача: не з`явився;
від відповідача: не з`явився;
СУТЬ СПОРУ:
Фізична особа-підприємець Сластніков Андрій Анатолійович звернулась до господарського суду з позовною заявою до Приватного підприємства "Дніпровський завод залізничного транспорту" про стягнення 1 792 673,18 грн. основного боргу.
Позовні вимоги мотивовані неналежним виконанням відповідачем умов договору № ПО-07/19 від 09.07.2019 в частині оплати виконаних робіт.
Ухвалою суду від 15.06.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Постановлено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання на 21.07.2022. 21.07.2022 відповідач подав до суду заяву про визнання позову.
В підготовче засідання 21.07.2022 представники позивача та відповідача не з`явились. 21.07.2022 позивач подав до суду клопотання, в якому просив провести підготовче засідання без участі його представника. Також, у своїй заяві про визнання позову відповідач просить суд провести підготовче засідання без участі його представника.
21.07.2022 відповідач правд до суду заяву, в якій зазначив, що визнає позов в повному обсязі.
21.07.2022 відкладено підготовче засідання на 15.08.2022.
В підготовче засідання 15.08.2022 представники позивача та відповідача не з`явились.
Ухвалою суду від 15.08.2022 закрито підготовче провадження та призначено справу для судового розгляду по суті у судове засідання на 20.09.2022.
В судове засідання 20.09.2022 представники позивача та відповідача не з`явились. 19.09.2022 та 20.09.2022 відповідач подав до суду заяви, в яких просив розглянути справу без його участі, а також задовольнити позов в повному обсязі.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
09.07.2019 між Фізичною особою-підприємцем Сластніковим Андрієм Анатолійовичем (виконавець) та Приватним підприємством "Дніпровський завод залізничного транспорту" (замовник) було укладено договір № ПО-07/19 (далі - договір).
Замовник доручає виконавцю, виконати такі роботи, для наступних типів вагонів: Хопер-дозатор: підготовчі: очищення бункера від залишків вантажу та сміття; очищення розвантажувально-дозуючого механізму від залишків баласту і бруду; очищення важкодоступних місць ручним інструментом; регулювальні: продування стисненим повітрям робочої пневмомагистралі; регулювання механізму дозування; регулювання приводу дозатору; регулювання приводів кришок розвантажувальних люків випробувальні: випробування роботи пневмосистем, вагон-самоскид думпкар: підготовчі: очищення кузова від залишків вантажу та сміття; прочищення або заміна кранів управління розвантаженням; очищення важкодоступних місць ручним інструментом; регулювальні: регулювання механізмів відкривання бортів; перевірка щільності пневматичної системи розвантаження; перевірка працездатності повітрязамідлювача; перевірка щільності нарізних і фланцевих з`єднань; випробувальні: випробування роботи пневмосистем (п. 1.1. договору).
Виконавець зобов`язаний здійснювати зазначені у п. 1.1. роботи на території наступних підрозділів Служби вагонного господарства філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (адреса: 65012 м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19, р/р НОМЕР_1 в філії ООУ АТ «Ощадбанк», МФО 328845, код ЄДРПОУ 40081200, тел. 727-41-45, 727-45-18 Факс 727-45-38): Ремонтне вагонне депо Помічна (ВЧДР-4 Помічна), адреса: 27030, Україна, Кіровоградська обл., Добровеличківський р-н, м.Помічна, вул. Вокзальна 22, код ЄДРПОУ 40081200, цифровий номер виробничого підрозділу для податкових накладних-151, ІПН 400758126555, Тел. / факс: (05253) 27-2-43, 45-86/45-85, код отримувача 9796( і 323210), код станції 411901,Тел. / факс: (05253) 27-2-43,45-86/45-85; Ремонтне вагонне депо імені Т.Шевченка (ВЧДР-5), адреса: 20705, м.Сміла, Черкаська обл., вул. Північновокзальна, буд.7, код ЄДРПОУ 40081200, цифровий номер виробничого підрозділу для податкових наклад-152, ІПН 400758126555, код отримувача: 9791(1200040), код станції 420008, тел. (04733-3)22-22/61-71 (п. 1.2. договору).
Строк виконання робіт складається із терміну виконання кожного виду робіт окремо, та надається виконавцем замовникові, окремо за кожним замовленням, на проведення робіт. Строк виконання робіт за замовленням зазначається у специфікації, що надається виконавцем замовникові до початку виконання робіт (п. 1.3. договору).
Сума договору складається з усіх виплат належних до перерахування замовником на адресу виконавця, протягом дії цього договору (п. 1.4. договору).
Вартість послуг визначається сторонами, виходячи із ціни проведення робіт за одну одиницю рухомого складу залізниці, додаванням до неї накладних видатків виконавця. Загальна вартість робіт зазначається у первісному рахунку, що надається виконавцем. Первісний рахунок на проведення робіт, зазначених у п. 1.1. виконавця, пов`язаних із проведенням робіт, надається замовникові, перед проведенням робіт. Після закінчення робіт виконавець - вправі надати замовникові, корегований рахунок, з урахуванням його витрат, що може бути відмінний від первісного, а замовник, у разі згоди із зазначеними там сумами, зобов`язаний його сплатити (п. 3.1. договору).
Розрахунок за надані послуги проводиться у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок виконавця (п. 3.2. договору).
Оплата за виконані роботи проводиться на наступних умовах - 50 відсотків вартості робіт сплачуються замовником, на підставі виставленого виконавцем первісного рахунку перед проведенням робіт, залишок - 50 відсотків вартості робіт, сплачуються замовником після приймання робіт, відповідно до підписаного сторонами Акту приймання-передачі робіт, на підставі первісного, або у разі наявності та погодження замовником, корегованого рахунку виставленого виконавцем (п. 3.3. договору).
У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов`язань за договором сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та договором (п. 4.1. договору).
Цей договір діє з моменту підписання до 31.12.2019, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами фінансових зобов`язань (п. 8.1. договору).
На виконання умов договору сторонами підписано та скріплено їх печатками замовлення:
- № ДЗЗТ/ДР4 від 12.08.2019 на виконання робіт на загальну суму 407 586,86 грн. (а.с. 41);
- № ДЗЗТ/ДР5 від 02.09.2019 на виконання робіт на загальну суму 668 056,78 грн. (а.с. 68);
- № ДЗЗТ/КР1 від 04.09.2019 на виконання робіт на загальну суму 227 432,65 грн. (а.с. 104);
- № ДЗЗТ/КР2 від 01.10.2019 на виконання робіт на загальну суму 318 405,71 грн. (а.с. 116);
- № ДЗЗТ/ДР6 від 01.10.2019 на виконання робіт на загальну суму 183 471,92 грн. (а.с. 132);
- № ДЗЗТ/КР3 від 15.11.2019 на виконання робіт на загальну суму 272 919,18 грн. (а.с. 142).
Також, сторонами підписано специфікації до договору.
Позивач зазначає, що на виконання умов договору виконав роботи на підтвердження чого надав підписані сторонами та скріплені їх печатками акти приймання виконаних робіт (наданих послуг):
- № ССА/ДР19 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 27 743,98 грн. (а.с. 42);
- № ССА/ДР20 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 27 818,00 грн. (а.с. 44);
- № ССА/ДР21 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 43 037,98 грн. (а.с. 46);
- № ССА/ДР22 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 25 640,98 грн. (а.с. 48);
- № ССА/ДР23 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 30 674,00 грн. (а.с. 50);
- № ССА/ДР24 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 40 325,98 грн. (а.с. 52);
- № ССА/ДР25 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 30 674,00 грн. (а.с. 54);
- № ССА/ДР26 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 35 971,98 грн. (а.с. 56);
- № ССА/ДР27 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 28 397,00 грн. (а.с. 58);
- № ССА/ДР28 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 867,98 грн. (а.с. 60);
- № ССА/ДР29 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 43 256,00 грн. (а.с. 62);
- № ССА/ДР30 від 12.08.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 28 178,98 грн. (а.с. 64);
- № ССА/ДР31 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 26 219,98 грн. (а.с. 69);
- № ССА/ДР32 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 35 971,98 грн. (а.с. 71);
- № ССА/ДР33 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 40 325,98 грн. (а.с. 73);
- № ССА/ДР34 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 867,98 грн. (а.с. 75);
- № ССА/ДР35 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 43 037,98 грн. (а.с. 77);
- № ССА/ДР36 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 41 597,00 грн. (а.с. 79);
- № ССА/ДР37 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 40 325,98 грн. (а.с. 81);
- № ССА/ДР38 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 38 767,00 грн. (а.с. 83);
- № ССА/ДР39 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 38 639,00 грн. (а.с. 85);
- № ССА/ДР40 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 41 078,98 грн. (а.с. 87);
- № ССА/ДР41 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 40 426,00 грн. (а.с. 89);
- № ССА/ДР42 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 40 904,98 грн. (а.с. 91);
- № ССА/ДР43 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 43 256,00 грн. (а.с. 93);
- № ССА/ДР44 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 35 536,98 грн. (а.с. 95);
- № ССА/ДР45 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 38 666,98 грн. (а.с. 97);
- № ССА/ДР46 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 38 767,00 грн. (а.с. 99);
- № ССА/ДР47 від 16.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 38 666,98 грн. (а.с. 101);
- № ССА/КР1 від 30.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 105);
- № ССА/КР2 від 30.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 107);
- № ССА/КР3 від 30.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 109);
- № ССА/КР4 від 30.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 111);
- № ССА/КР5 від 30.09.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486, 53 грн. (а.с. 113);
- № ССА/КР6 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 117);
- № ССА/КР7 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 119);
- № ССА/КР8 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 121);
- № ССА/КР9 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 123);
- № ССА/КР10 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 125);
- № ССА/КР11 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 127);
- № ССА/КР12 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 129);
- № ССА/ДР48 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 867,98 грн. (а.с. 133);
- № ССА/ДР49 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 867,98 грн. (а.с. 135);
- № ССА/ДР50 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 867,98 грн. (а.с. 137);
- № ССА/ДР51 від 11.10.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 867,98 грн. (а.с. 139);
- № ССА/КР13 від 10.12.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 143);
- № ССА/КР14 від 10.12.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 145);
- № ССА/КР15 від 10.12.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 147);
- № ССА/КР16 від 10.12.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 149);
- № ССА/КР17 від 10.12.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 151);
- № ССА/КР18 від 10.12.2019 про приймання виконаних робіт (наданих послуг) на суму 45 486,53 грн. (а.с. 153).
Позивач виставив відповідачу рахунки-фактури:
- № 4 від 12.08.2019 для оплати послуг на загальну суму 407 586,86 грн. (а.с. 40);
- № 5 від 16.09.2019 для оплати послуг на загальну суму 668 056,78 грн. (а.с. 66-67);
- № 6 від 30.09.2019 для оплати послуг на загальну суму 227 432,65 грн. (а.с. 103);
- № 7 від 01.10.2019 для оплати послуг на загальну суму 318 405,71 грн. (а.с. 115);
- № 8 від 01.10.2019 для оплати послуг на загальну суму 183 471,92 грн. (а.с. 131);
- № 9 від 10.12.2019 для оплати послуг на. загальну суму 272 919,18 грн. (а.с. 141).
Відповідно до п. 3.3. договору оплата за виконані роботи проводиться на наступних умовах - 50 відсотків вартості робіт сплачуються замовником, на підставі виставленого виконавцем первісного рахунку перед проведенням робіт, залишок - 50 відсотків вартості робіт, сплачуються замовником після приймання робіт, відповідно до підписаного сторонами Акту приймання-передачі робіт, на підставі первісного, або у разі наявності та погодження замовником, корегованого рахунку виставленого виконавцем.
Однак, як зазначає позивач, відповідач в порушення умов договору за виконані роботи сплатив лише частково 285 200,00 грн., на підтвердження чого надав копії платіжних доручень (а.с. 159-166).
У зв`язку із викладеним у відповідача виникла заборгованість перед позивачем у розмірі 1 792 673,10 грн.
Господарський суд зазначає, що в прохальній частині позовної заяви позивач просить суд стягнути з відповідача основний борг у розмірі 1 792 673,18 грн. Вказана сума утворилась у позивача у зв`язку із використанням при розрахунку (а.с. 157) неправильної суми вартості робіт по рахунку № 5 від 16.09.2019, а саме в розрахунку позивач використовує суму 668 056,86 грн., однак вартість робіт відповідно до замовлення № ДЗЗТ/ДР5 від 02.09.2019 та рахунку № 5 від 16.09.2019 становить 668 056,78 грн.
Господарський суд зауважує, що відповідно до наданого позивачем своду даних між сторонами (а.с. 29-31) розмір заборгованості відповідача перед позивачем становить 1 792 673,10 грн.
Також, позивач надав до суду підписаний сторонами та скріплений їх печатками акт звірки взаємних розрахунків між сторонами за період з 09.07.2019 по 15.12.2021 за договором (а.с. 155-156), відповідно до якого станом на 15.12.2021 заборгованість відповідача перед позивачем за договором становить 1 792 673,10 грн.
Позивач зазначає, що з метою досудового врегулювання спору звернувся до відповідача з претензією від 11.04.2022 (а.с. 167-175), в якій вимагав сплатити заборгованість.
Відповідач надав позивачу відповідь на претензію № 05-05/22-01 від 05.05.2022 (а.с. 176-177), в якій зазначив, що при наявній можливості погасить заборгованість перед позивачем.
Однак, як зазначає позивач, відповідач заборгованість не сплатив, що і стало причиною звернення до суду.
Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків (ст. 626 Цивільного кодексу України).
За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу (ч.1 ст. 837 Цивільного кодексу України).
Якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов`язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково (ч.1 ст. 854 Цивільного кодексу України).
Суб`єкти господарювання повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином, відповідно до закону, інших правових актів, договору (ч. 1 ст. 193 Господарського кодексу України).
Зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться (ч. 1 ст. 526 Цивільного кодексу України).
Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст.525 Цивільного кодексу України).
Якщо у зобов`язанні встановлений строк його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (ч. 1 ст. 530 Цивільного кодексу України).
Зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином (ч. 1 ст. 599 Цивільного кодексу України).
Порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання) (ст. 610 Цивільного кодексу України).
У разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом (ч. 1 ст. 611 Цивільного кодексу України).
Доказів сплати 1 792 673,10 грн. відповідач не надав.
Відповідач подав до суду заяву, в якій зазначив, що визнає позов в повному обсязі.
Відповідач має право визнати позов (всі або частину позовних вимог) - на будь-якій стадії судового процесу (п. 1 ч. 2 ст. 46 Господарського процесуального кодексу України)
Позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві (ч. 1 ст. 191 Господарського процесуального кодексу України).
У разі визнання відповідачем позову суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову. Якщо визнання відповідачем позову суперечить закону або порушує права чи інтереси інших осіб, суд постановляє ухвалу про відмову у прийнятті визнання відповідачем позову і продовжує судовий розгляд (ч. 4 ст. 191 Господарського процесуального кодексу України).
Господарський суд зазначає, що в даному випадку визнання відповідачем позову не суперечить закону та не порушує права чи інтереси інших осіб.
Таким чином, позовні вимоги щодо стягнення основного боргу у розмірі 1 792 673,10 грн. є правомірними та підлягають задоволенню. В решті позовних вимог слід відмовити.
У разі укладення мирової угоди до прийняття рішення у справі судом першої інстанції, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову (ч. 1 ст. 130 Господарського процесуального кодексу України).
У разі укладення мирової угоди до прийняття рішення у справі судом першої інстанції, відмови позивача від позову, визнання позову відповідачем до початку розгляду справи по суті суд у відповідній ухвалі чи рішенні у порядку, встановленому законом, вирішує питання про повернення позивачу з державного бюджету 50 відсотків судового збору, сплаченого при поданні позову (ч. 3 ст. 7 Закону України Про судовий збір).
Враховуючи викладене, оскільки заява про визнання позову подана відповідачем до початку розгляду справи по суті, господарський суд вважає за доцільне повернути позивачу 50% сплаченого ним при поданні позову судового збору у розмірі 13 445,05грн.
Згідно зі ст. 129, 130 Господарського процесуального кодексу України судовий збір підлягає стягненню з відповідача на користь позивача в розмірі 13 445,05грн. (50 %).
Керуючись ст. ст. 2, 73, 74, 76-79, 86, 91, 129, 191, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Стягнути з Приватного підприємства "Дніпровський завод залізничного транспорту" (49022, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Молодогвардійська, буд. 2, ідентифікаційний код 34243632) на користь Фізичної особи-підприємця Сластнікова Андрія Анатолійовича ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ) 1 792 673,10 грн. основного боргу, а також витрати по сплаті судового збору у розмірі 13 445,05грн., про що видати наказ.
В решті позову відмовити.
Наказ видати після набрання судовим рішенням законної сили.
Повернути Фізичній особі-підприємцю Сластнікову Андрію Анатолійовичу ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 ) із державного бюджету України судовий збір розмірі 13 445,05грн. перерахований згідно з квитанцією 0.0.2551969943.1 від 20.05.2022.
Рішення набирає законної сили після закінчення двадцятиденного строку з дня складання повного судового рішення і може бути оскаржено до Центрального апеляційного господарського суду.
Повне рішення складено 23.09.2022
Суддя І.В. Мілєва
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2022 |
Оприлюднено | 26.09.2022 |
Номер документу | 106398243 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань підряду |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мілєва Ірина Вікторівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мілєва Ірина Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні