РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 вересня 2022 року справа № 580/7211/21
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Руденко А.В., розглянувши у письмовому провадженні в спрощеному позовному провадженні без виклику сторін в приміщенні суду адміністративну справу за позовом фермерського господарства Житниця Попруги С.О. до Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Черкаській області про скасування рішення та зобов`язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду звернулось фермерське господарство Житниця Попруги С.О. з позовною заявою до Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Черкаській області, в якій просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Державної податкової служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, а саме: №2268887/34780427 від 12.08.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 23.07.2021 по операції з контрагентом ТОВ Чигиринська аграрна компанія в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 19.11.2020, подану позивачем, за датою фактичного подання.
Обгрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що склав та направив до Єдиного реєстру податкових накладних податкову накладу №1 від 23.07.2021 по господарських взаємовідносинах з ТОВ «Чигиринська аграрна компанія» згідно договору оренди сільськогосподарської техніки з обслуговуючим персоналом №15/07/21-ЧЖ з додатком №1 від 15.07.2021. Проте у реєстрації податкової накладної №1 від 23.07.2021 було відмовлено з підстав ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи) в тому числі рахунків, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних цінових форм та галузевої специфіки. Позивач вважає відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 23.07.2021 протиправною, оскільки надані до перевірки документи: договір оренди з додатком №1, акт приймання-передачі техніки, акт приймання-передачі повернення техніки, платіжне доручення, статут господарства, банківська виписка по рахунку позивача, свідоцтво про реєстрацію комбайна зернозбирального підтверджують вчинення господарської операції і настання обставин, з якими закон пов`язує виникнення податкових зобов`язань та права виписки податкової накладної.
Ухвалою суду від 21.09.201 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без виклику учасників справи.
Відповідач Державне податкова служба України 04.11.2021 отримав копію ухвали суду від 21.09.2022 та позовної заяви з додатками, проте відзив на позовну заяву не надав.
Копія ухвали суду від 21.09.2021 та позовної заяви з додатками була повторно направлена відповідачу Головному управлінню ДПС у Черкаській області 19.08.2022 електронною поштою із накладенням електронного цифрового підпису. Проте відповідач відзив на позовну заяву не надав.
З`ясувавши доводи позивача, викладені у позовній заяві, дослідивши подані письмові докази, суд встановив наступне.
Позивач фермерське господарство «Житниця» Попруги С.О. (код ЄДРПОУ 32993915) 31.01.2005 зареєстроване як юридична особа, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Згідно свідоцтва про реєстрацію машини серії НОМЕР_1 від 28.08.2019 позивач є власником комбайна зернозбирального Claas Lexion 580, 2009 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_2 .
Позивач уклав з товариством з обмеженою відповідальністю «Чигиринська аграрна компанія» договір оренди сільськогосподарської техніки з обслуговуючим персоналом №15/07/21-ЧЖ від 15.07.2021, згідно умов якого позивач зобов`язується передати товариству з обмеженою відповідальністю «Чигиринська аграрна компанія» в тимчасове платне володіння та користування сільськогосподарську техніку, в кількості 1 одиниця, а також зобов`язується забезпечити своїми силами її керування та технічну експлуатацію, а останнє зобов`язується прийняти в тимчасове володіння та користування техніку під керуванням тракториста орендодавця і зобов`язується сплачувати позивачу орендну плату. Під технікою розуміється: комбайн зернозбиральний Claas Lexion 580, 2009 року випуску, заводський № НОМЕР_3 , двигун № НОМЕР_4 , реєстраційний номер НОМЕР_2 , жатка зернозбиральна Claas Vario 9.1.
Згідно Додатку №1 від 15.07.2021 до Договору оренди сільськогосподарської техніки з обслуговуючим персоналом від 15.07.2021 №15/07/21-ЧЖ предмет оренди комбайн зернозбиральний Claas Lexion 580, 2009 року випуску, заводський № НОМЕР_3 , двигун № НОМЕР_4 , реєстраційний номер НОМЕР_2 , жатка зернозбиральна Claas Vario 9.1.; строк оренди техніки 9 діб; ціна з ПДВ за одну добу 48 252 грн.; інформація про екіпаж: тракторист ОСОБА_1 (посвідчення тракториста серія НОМЕР_5 , вид. 04.11.2019 ГУ Держпродспоживслужби в Київській області).
Згідно акту приймання-передачі від 15.07.2021 до Договору оренди сільськогосподарської техніки з обслуговуючим персоналом від 15.07.2021 №15/07/21-ЧЖ позивач передав, а товариство з обмеженою відповідальністю «Чигиринська аграрна компанія» прийняло у строкове платне користування наступну сільськогосподарську техніку: комбайн зернозбиральний Claas Lexion 580, 2009 року випуску, заводський № НОМЕР_3 , двигун № НОМЕР_4 , реєстраційний номер НОМЕР_2 , жатка зернозбиральна Claas Vario 9.1.
Згідно акту приймання-передачі (повернення) від 15.07.2021 до Договору оренди сільськогосподарської техніки з обслуговуючим персоналом від 15.07.2021 №15/07/21-ЧЖ товариство з обмеженою відповідальністю «Чигиринська аграрна компанія» передало, а позивач прийняв з строкового платного користування наступну сільськогосподарську техніку: комбайн зернозбиральний Claas Lexion 580, 2009 року випуску, заводський № НОМЕР_3 , двигун № НОМЕР_4 , реєстраційний номер НОМЕР_2 , жатка зернозбиральна Claas Vario 9.1.
Згідно платіжного доручення №10167 від 28.07.2021 товариство з обмеженою відповідальністю «Чигиринська аграрна компанія» перерахувало позивачу грошові кошти у сумі 434 268 грн. Призначення платежу: послуги с/г техніки з персоналом по рах 1 від 27.07.2021 у сумі 361 890 грн., ПДВ 20% 72 378 грн. Вказані кошти були зараховані на рахунок позивача, що підтверджується випискою по банківському рахунку № НОМЕР_6 з 27.07.2021 по 28.07.2021.
23.07.2021 позивач склав податкову накладну №1 на оренду сільськогосподарської техніки для передпосівних робіт з обслуговуючим персоналом на загальну суму 434 268 грн., в т.ч. податок на додану вартість 72 378 грн., та подав для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
28.07.2021 автоматизованою системою «Єдине вікно подання електронних документів» Державної податкової служби України позивачу було надіслано квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 23.07.2021 на підставі пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 01.61 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
05.08.2021 позивач подав до Головного управління ДПС у Черкаській області повідомлення №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. У вказаному повідомленні зазначено, що відсутня таблиця даних коду КВЕД УКТЗЕД.
У наданих поясненнях позивач зазначив, що використовує для вирощування сільськогосподарської продукції комбайн зернозбиральний Claas Lexion 580, 2009 року випуску, заводський № НОМЕР_3 , двигун № НОМЕР_4 , реєстраційний номер НОМЕР_2 .
Рішенням комісії Головного управління ДПС у Черкаській області, яка приймає рішення про реєстрацію або про відмову в такій реєстрації №2980859/32993915 від 12.08.2021 позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 23.07.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Вважаючи рішення про відмову у реєстрації податкової накладної протиправним, позивач звернулась до суду.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд виходить з наступного.
Спірні відносини врегульовані Податковим кодексом України та нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання.
Відповідно до приписів пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін..
Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Згідно з підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 12 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246) передбачено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до п. 201.16 ст. 201 Кодексу.
Згідно пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019 затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. (далі Порядок №1165).
Згідно пункту 1 Порядку №1165 цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Згідно пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Додаток 3 до Порядку №1165 містить Критерії ризиковості здійснення операцій, у пункті 1 яких зазначено: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Згідно пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Відповідно до пункту 11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Судом встановлено, що згідно квитанції від 28.07.2021 підставою для зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 23.07.2021 є висновок відповідача про відповідність податкової накладної пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, а саме: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 01.61 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивач подав до Головного управління ДПС у Черкаській області пояснення від 05.08.2021, до яких додав копії: свідоцтва про реєстрацію машини серії НОМЕР_1 від 28.08.2019, договору оренди сільськогосподарської техніки з обслуговуючим персоналом №15/07/21-ЧЖ від 15.07.2021; Додатку №1 від 15.07.2021 до Договору оренди сільськогосподарської техніки з обслуговуючим персоналом від 15.07.2021 №15/07/21-ЧЖ; акту приймання-передачі від 15.07.2021 до Договору оренди сільськогосподарської техніки з обслуговуючим персоналом від 15.07.2021 №15/07/21-ЧЖ; акту приймання-передачі (повернення) від 15.07.2021 до Договору оренди сільськогосподарської техніки з обслуговуючим персоналом від 15.07.2021 №15/07/21-ЧЖ; платіжного доручення №10167 від 28.07.2021.
Згідно пункту 26 Порядку №1165 комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджений Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. (далі Порядок № 520).
Відповідно до пункту 5 наказу №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно пункту 6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Пунктом 9 Порядку №520 визначено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Відповідно до пункту 10 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Згідно пункту 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.
Судом встановлено, що комісією Головного управління ДПС у Черкаській області, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної позивача з підстав ненадання копій: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Разом з цим, суд зазначає, що вказане рішення прийнято відповідачем без аналізу документів, направлених позивачем на електронну адресу ГУ ДПС у Черкаській області.
Оцінюючи документи, надані позивачем як безпосередньо до Головного управління ДПС у Черкаській області, так і до суду, судом встановлено, що позивач є власником комбайна зернозбирального Claas Lexion 580, 2009 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_2 .
Можливість надання техніки в оренду з обслуговуючим персоналом підтверджується копією посвідчення тракториста-машиніста ОСОБА_1 серії НОМЕР_7 .
Надання господарської операції з оренди комбайна зернозбирального Claas Lexion 580, 2009 року випуску, заводський № НОМЕР_3 , двигун № НОМЕР_4 , реєстраційний номер НОМЕР_2 підтверджується договором оренди сільськогосподарської техніки з обслуговуючим персоналом №15/07/21-ЧЖ від 15.07.2021, укладеним з ТОВ «Чигиринська аграрна компанія», актом приймання-передачі від 15.07.2021, актом приймання-передачі (повернення) від 15.07.2021, платіжним дорученням №10167 від 28.07.2021 на суму 434 268 грн. з призначенням платежу: послуги с/г техніки з персоналом по рах 1 від 27.07.2021 у сумі 361 890 грн., ПДВ 20% 72 378 грн.
Враховуючи викладене, підстави для відмови у реєстрації податкової накладної №1 від 23.07.2021 відсутні, тому рішення №2980859/32993915 від 12.08.2021 є протиправним та підлягає скасуванню.
Щодо вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну №1 від 23.07.2021 датою фактичного подання в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд зазначає наступне.
Згідно пункту 4 частини 1 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії. Тобто, законодавством передбачено право суду у випадку встановлення порушення прав позивача зобов`язувати суб`єкта владних повноважень приймати рішення або вчиняти певні дії.
Враховуючи висновок щодо протиправності рішення відповідача, суд вважає за необхідне застосувати належний спосіб захисту порушеного права та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну №1 від 23.07.2021 і вважати податкову накладну зареєстрованою в день її подання.
Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи викладене, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відтак, судові витрати позивача по сплаті судового збору підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись ст.ст. 6, 9, 14, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ВИРІШИВ:
Позов фермерського господарства Житниця ОСОБА_2 задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Черкаській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації №2980859/32993915 від 12.08.2021 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №1 від 23.07.2021, виписану фермерським господарством Житниця Попруги С.О.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну №1 від 23.07.2021 на загальну суму 434 268 гривень, виписану фермерським господарством Житниця ОСОБА_2 та вважати її зареєстрованою в день подання 23.07.2021.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Черкаській області (вул. Хрещатик, 235, м. Черкаси, 18002, ідентифікаційний код 43142920) на користь фермерського господарства Житниця Попруги С.О (вул. Калантаївська, 18, с. Рацеве, Чигиринський район, 20910, код ЄДРПОУ 32993915) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) гривні 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо її не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційного суду за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня підписання судового рішення.
Головуючий Алла РУДЕНКО
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.09.2022 |
Оприлюднено | 27.09.2022 |
Номер документу | 106411629 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ключкович Василь Юрійович
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Алла РУДЕНКО
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні