ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі
15 вересня 2022 року м. Київ№ 640/11766/22Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Добрянської Я.І., розглянувши заяву про усунення недоліків в адміністративній справі
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «МП СОКОЛ» (01033, м. Київ, вул. Антоновича, буд. 29, кв. 706, код ЄДРПОУ 39771459)
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «МП СОКОЛ» з позовом до Державної фіскальної служби України, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Державної податкової служби з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за №60199/39771459/2 від 29.12.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 02.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних та рішення комісії Державної податкової служби з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за №60200/39771459/2 від 29.12.2021 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 14.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 02.09.2021 р. та податкову накладну №9 від 14.09.2021 р. датою їх подання;
- стягнути з відповідача на користь позивача суму судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Державної податкової служби України.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 серпня 2022 року позовну заяву залишено без руху та надано строк для усунення недоліків.
14 вересня 2022 року на адресу Окружного адміністративного суду міста Києва від позивача надійшла заява про усунення недоліків. Так, позивач уточнив позовні вимоги, виклавши їх наступного змісту:
- визнати протиправним та скасувати:
Рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 02.12.2021 р. №3457493/39771459 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 02.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних та від 02.12.2021 р. №3457494/39771459 про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 14.09.2021 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних;
Рішення комісії Державної податкової служби України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за №60199/39771459/2 від 29.12.2021 р. та рішення комісії Державної податкової служби України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за №60200/39771459/2 від 29.12.2021 р.;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 02.09.2021 р. та податкову накладну №9 від 14.09.2021 р. датою їх подання;
- стягнути з відповідача на користь позивача суму судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління Державної податкової служби у м. Києві та Державної податкової служби України.
Відповідно до частини першої статті 121 Кодексу адміністративного судочинства України суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними.
Згідно з частиною четвертою статті 123 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо після відкриття провадження у справі суд дійде висновку, що викладений в ухвалі про відкриття провадження у справі висновок суду про визнання поважними причин пропуску строку звернення до адміністративного суду був передчасним, і суд не знайде інших підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, суд залишає позовну заяву без розгляду.
Проаналізувавши подану заяву, суд дійшов висновку про відкриття провадження. Питання про дотримання строку звернення буде вирішено при прийнятті рішення по суті справи.
Зазначений спір згідно з статтею 19 КАС України відноситься до компетенції адміністративних судів та має розглядатись у порядку адміністративного судочинства.
Згідно із частиною другою статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.
Частина друга статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті, зміст якої відповідає змісту частини четвертої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до частини першої статті 260 Кодексу адміністративного судочинства України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.
Згідно із частиною третьою статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Враховуючи характер спірних правовідносин та предмет доказування у даному спорі, приходжу до висновку, що даний спір є незначної складності не вимагає проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи, а отже підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
Керуючись статями 171, 257, 261, частиною п`ятою статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі.
2. Здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
3. В порядку підготовки справи до розгляду: надіслати копії ухвали про відкриття провадження особам, які беруть участь у справі; надіслати відповідачу копію позовної заяви.
4. Зобов`язати відповідача подати до суду відзив відповідно до статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України протягом 20 календарних днів з дня отримання даної ухвали суду.
Попередити відповідача, що копія відзиву та доданих до нього документів повинна бути надіслана іншим учасникам справи одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду.
Роз`яснити відповідачу, що у разі ненадання відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
5. У разі подання до суду відзиву на позов, запропонувати позивачу надати відповідь на відзив у десятиденний строк з моменту отримання відзиву відповідно до статті 163 Кодексу адміністративного судочинства України.
Копію відповіді на відзив надіслати відповідачу, докази чого надати суду.
6. У разі подання до суду відповіді на відзив, запропонувати відповідачу надати до суду заперечення проти відповіді на відзив протягом 10 днів з дня отримання відповіді на відзив.
7. Відповідач може отримати позовну заяву в приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва, що знаходиться за адресою: вул. Велика Васильківська, 81а, м. Київ.
8. Інформацію по справі можна отримати на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://court.gov.ua/fair/sud2670/
Суддя Я.І. Добрянська
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.09.2022 |
Оприлюднено | 26.09.2022 |
Номер документу | 106411769 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Добрянська Я.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні