Ухвала
від 07.09.2022 по справі 757/22551/22-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/22551/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 вересня 2022 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , за участю представників власників майна ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора відділу Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 про арешт майна, в рамках кримінального провадження № 12022000000000510,

В С Т А Н О В И В :

В провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва надійшло клопотання про арешт майна.

Мотивуючи означене клопотання прокурор у клопотанні вказує наступне.

Головним слідчим управлінням Національної поліції України здійснюється досудове розслідування кримінальних правопорушень в кримінальному провадженні № 12022000000000510, за підозрою ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого частиною четвертою статті 190 Кримінального кодексу України, а також за фактами вчинення кримінальних правопорушень передбачених частиною четвертою статті 190, частиною другою статті 209, частиною третьою статті 358 Кримінального кодексу України.

Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється прокурорами Офісу Генерального прокурора.

З матеріалів кримінального провадження встановлено, що після введення в Україні воєнного стану, приблизно наприкінці лютого 2022 року, точна дата, час та місце на теперішній час не встановлені, у ОСОБА_7 та ОСОБА_10 виник злочинний умисел, направлений на заволодіння державними коштами в особливо великих розмірах шляхом обману та зловживання довірою, а саме коштами, які Міністерство оборони України використовувало для закупівлі товарів військового призначення на потреби Збройних Сил України.

Для забезпечення виконання свого злочинного задуму ОСОБА_7 та ОСОБА_10 запланували залучити низку інших осіб, як обізнаних із злочинним задумом, так і не обізнаних із таким наміром.

Також вирішено використати осіб, яких введено в оману стосовно справжньої мети вчинюваних дій, а також документи підприємства іноземної юрисдикції.

Таким чином, ОСОБА_7 , ОСОБА_10 та інші наразі не встановлені досудовим розслідуванням особи заздалегідь, тобто до початку вчинення кримінального правопорушення, домовилися про спільне його вчинення.

За злочинним планом ОСОБА_7 та ОСОБА_10 , вони мали здійснити пошук потенційних із відповідною репутацією постачальників товарів військового призначення для потреб Збройних Сил України за кордоном і організувати укладення договору між Міністерством оборони України та постачальником продукції із подальшим перерахуванням державних коштів на користь іноземного підприємства.

У подальшому шляхом зловживання довірою та введенням в оману щодо своїх реальних намірів, а також шляхом тиску чи погроз ОСОБА_7 та ОСОБА_10 планували схилити реального потенційного постачальника до залучення у певній частині виконання контракту компанії-посередника, що підконтрольна співучасникам злочинних дій, яка б і отримала в кінцевому результаті частину державних коштів під зобов`язання щодо здійснення поставки на користь Міноборони.

В дійсності компанія-посередник свої зобов`язання щодо поставки у своїй частині виконувати не мала і не могла, а ОСОБА_7 , ОСОБА_10 та їх співучасники, заволодівши державними коштами, мали розпорядитись ними на власний розсуд.

Зокрема, з метою реалізації свого злочинного задуму ОСОБА_10 та ОСОБА_7 залучили до вчинення злочину документи та директора підконтрольної компанії WALLARTIS SOLUTIONS W.L.L. (Королівство Бахрейн) ОСОБА_9 , тим самим вступивши з ним у попередню злочинну змову для шахрайського заволодіння коштами Міністерства оборони України.

Поряд із цим задля надання видимості наявності повноважень представляти інтереси Міністерства оборони України, ОСОБА_7 та ОСОБА_10 , у невстановлений наразі час та місці, однак не пізніше 08.03.2022, отримали документ лист від імені Міністра оборони України датований 06.03.2022 за № 220/1378, згідно з яким їх уповноважено представляти інтереси Міністерства оборони України щодо закупівлі товарів військового призначення для стримання воєнної агресії російської федерації.

Із використанням цього листа, переслідуючи мету реалізації свого злочинного умислу, ОСОБА_7 та ОСОБА_10 , перебуваючи на території Турецької Республіки 08.03.2022 зустрілися з керівниками групи компаній, зокрема з ОСОБА_11 президентом компанії 2022 FarmTR Gіda Tarіm ve Hayvancіlіk Tic. ve San. Ltd. Єti. (Турецька Республіка), пред`явили лист Міністра оборони України від 06.03.2022 № 220/1378 та запропонували укласти низку договорів щодо постачання товарів військового призначення для потреб Збройних Сил України.

За наслідками проведених переговорів здійснена відповідна комерційна пропозиція, яка була прийнята, і 14.03.2022 між Міністерством оборони України та компанією 2022 FarmTR Gіda Tarіm ve Hayvancіlіk Tic. ve San. Ltd. Єti. (Турецька Республіка) укладено договір поставки № FM 22031401 щодо 30 тис. одиниць військових балістичних жилетів IV рівня захисту на загальну суму 16 656 300 євро (ціна за одиницю 552,71 євро).

28.03.2022 Міністерством оборони України здійснено переказ коштів у сумі 16 656 300 євро на рахунок компанії 2022 FarmTR Gіda Tarіm ve Hayvancіlіk Tic. ve San. Ltd. Єti. згідно з укладеним договором поставки, а 01.04.2022 указана сума коштів була зарахована на рахунок зазначеної турецької компанії.

Після вказаних подій, ОСОБА_7 та ОСОБА_10 , отримавши підтвердження надходження коштів Міністерства оборони України на рахунки компанії 2022 FarmTR Gіda Tarіm ve Hayvancіlіk Tic. ve San. Ltd. Єti., діючи відповідно до попередньо розробленого злочинного плану, почали вести переговори з президентом вказаної компанії ОСОБА_11 щодо необхідності перерахування коштів на рахунки підконтрольної їм бахрейнської компанії WALLARTIS SOLUTIONS W.L.L., і надали реквізити цієї раніше-невідомої ОСОБА_11 компанії.

При цьому, ОСОБА_7 та ОСОБА_10 переконували ОСОБА_11 , застосовуючи методи впливу та прихованого тиску, що WALLARTIS SOLUTIONS W.L.L. візьме на себе зобов`язання щодо часткової поставки військових балістичних жилетів IV рівня захисту на користь Міністерства оборони України.

У свою чергу ОСОБА_11 , будучи введений в оману ОСОБА_7 та ОСОБА_10 щодо дійсності їх намірів про здійснення на користь Міноборони України закупівлі у бахрейнської компанії бронежилетів для потреб ЗСУ, 04.04.2022 від імені компанії 2022 FarmTR Gіda Tarіm ve Hayvancіlіk Tic. ve San. Ltd. Єti., під впливом громадян України ОСОБА_7 та ОСОБА_10 підписав договір з WALLARTIS SOLUTIONS W.L.L. на постачання 1000 бронежилетів ІV рівня захисту.

За п. 5.2. Договору поставка Товару мала бути здійснена до 15 квітня 2022 року з дати оплати відповідно до Розділу 3 Договору від 04.04.2022.

08.04.2022 2022 FarmTR Gіda Tarіm ve Hayvancіlіk Tic. ve San. Ltd. Єti. згідно з укладеним договором кошти в сумі 580 000 доларів США, що відповідно до курсу НБУ станом на 08.04.2022 становило 16 967 842,00 грн., перераховано на рахунок бахрейнської компанії WALLARTIS SOLUTIONS W.L.L., директором якої був ОСОБА_9 , що у свою чергу був залучений ОСОБА_7 та ОСОБА_10 до вчинення злочину.

Відповідно до отриманих відомостей з Державної митної служби України бронежилети від бахрейнської компанії WALLARTIS SOLUTIONS W.L.L. на територію України не ввозились.

Таким чином, ОСОБА_10 та ОСОБА_7 , діючи за попередньою змовою з ОСОБА_9 та іншими наразі не встановленими особами, шляхом обману та зловживання довірою заволоділи державними коштами в сумі 580 000 доларів США, що відповідно до курсу НБУ станом на 08.04.2022 становило 16 967 842,00 грн.

В ході проведення досудового розслідування було допитано громадянина Туреччини ОСОБА_11 , який повідомив, що приблизно у березні 2022 року до нього звернулись особи, представились представниками Міністерства оборони України та повідомили, що вони хочуть подивитися на зразки продукції, отримати загальну технічну інформацію бронежилетів. Надалі, в ході зустрічі, чоловік, який назвався, як ОСОБА_12 , представився представником Міністерства оборони України, оглянув бронежилети, зробив фото та повідомив, передасть їх заступнику міністра оборони України ОСОБА_13 . Приблизно через дві доби, до ОСОБА_11 зателефонував ОСОБА_14 , та повідомив, що найближчим часом він направить до Туреччини свою довірену особу, яка теж хоче подивитися більш детально на продукцію.

26.08.2022 на підстави ухвали Печерського районного суду міста Києва від 16.08.2022 № 757/20812/22-к проведено обшук за місцем фактичного розташування офісних приміщень, що займають ТОВ «Будівельні Технології» (код ЄДРПОУ 21704113), ТОВ «Дві Хотелз Енд Резортс» (код ЄДРПОУ 41693731), ТОВ «Девіжн Ентертеймент» (код ЄДРПОУ 37955879) ТОВ «Компанія «Нітеко» (код ЄДРПОУ 20074704), а також робочому місці ОСОБА_7 за адресою: м. Київ, Столичне шосе, 103, корп. 1.

У ході вказаного обшуку вилучені речі, що не були зазначені у вищевказаній ухвалі суду про дозвіл на обшук, однак які мають значення у кримінальному провадженні.

Вилучені носії інформації можуть містити відомості та інформацію стосовно вчинених кримінальних правопорушень, які розслідується в указаному кримінальному провадженні, а дослідження таких носіїв інформації вимагає проведення експертних досліджень. Також, комп`ютери, що вилучені у робочому кабінеті ОСОБА_7 можуть бути арештовані з метою відшкодування заподіяної шкоди внаслідок вчинення ним кримінального правопорушення.

Крім того, вилучені документи щодо діяльності ОСОБА_7 , якому 26.08.2022 оголошено про підозру можуть містити інші відомості щодо його злочинної діяльності, у т.ч. щодо можливої легалізації коштів, отриманих злочинних шляхом через укладення договорів інформаційно-консультаційних послуг та надання безпроцентних позик (поворотної фінансової допомоги).

27.08.2022 постановою слідчого вище зазначені речі та документи визнані речовими доказами у вказаному кримінальному провадженні.

Вказані об`єкти, які вилучені під час обшуку за адресою: м. Київ, Столичне шосе, 103, корп. 1, мають доказове значення у провадженні, містять ознаки речових доказів, оскільки містять відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а також з метою забезпечення відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення.

У судовому засіданні прокурор вимоги визначені у клопотанні підтримав, просить задовольнити.

Представник ТОВ «Нітеко» - ОСОБА_5 у судовому засіданні щодо задоволення клопотання заперечила, просить відмовити.

Предствники ОСОБА_7 - ОСОБА_4 , ОСОБА_6 у судовому засіданні заперечували щодо даного клопотання, просять відмовити.

Слідчий суддя, вислухавши пояснення учасників судового процесу, вивчивши матеріали провадження за клопотанням, приходить до наступного висновку.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Частиною 2 ст. 170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Частиною 10 ст. 170 КПК України, передбачено, що арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Згідно положень ч. 11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Статтею 100 КПК України визначено, що на речові докази може бути накладено арешт в порядку ст.ст. 170-174 КПК України, та згідно ч.ч. 2, 3 ст. 170 КПК України, слідчий суддя накладає арешт на майно, якщо є достатні підстави вважати, що воно відповідає критеріям, визначеним в ч. 1 ст. 98 КПК України.

Статтею 98 КПК України, визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Постановою старшого слідчого в ОВС ГСУ НП України ОСОБА_15 від 27.08.2022 майно на арешті якого наполягає орган досудового розслідування визнано речовими доказами.

Таким чином, є передбачені кримінальним процесуальним законом підстави для накладення арешту на майно з метою забезпечення збереження речових доказів.

Слідчий суддя, враховуючи вище викладені обставини, приходить до висновку про задоволення клопотання, оскільки застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як арешт майна є співрозмірним завданням кримінального провадження, спрямоване на досягнення цілей розслідуваного кримінального провадження, окрім того доводи прокурора щодо пропуску строку на звернення із клопотанням є обґрунтованими.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 170-173, 175, 309, 372, 392 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора відділу Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 про арешт майна, в рамках кримінального провадження № 12022000000000510 задовольнити.

Накласти арешт у кримінальному провадженні № 12022000000000510 від 13.06.2022 на тимчасово вилучене майно, що вилучено 26.08.2022 на підставі ухвали Печерського районного суду міста Києва від 16.08.2022 № 757/20812/22-к за місцем фактичного розташування офісних приміщень, що займають ТОВ «Будівельні Технології» (код ЄДРПОУ 21704113), ТОВ «Дві Хотелз Енд Резортс» (код ЄДРПОУ 41693731), ТОВ «Девіжн Ентертеймент» (код ЄДРПОУ 37955879) ТОВ «Компанія «Нітеко» (код ЄДРПОУ 20074704), а також робочому місці ОСОБА_7 за адресою: м. Київ, Столичне шосе, 103, корп. 1, а саме:

Договір № 02/11-2021 НАТ Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 02.11.2021 на 1 арк.;

- Договір № 2612/19-НД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 26.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 1208/20-НДЕ Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 12.08.2020 на 1 арк.;

- Договір № 29/09-2020 НАТ Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 29.09.2020 на 1 арк.;

- Договір № 2312/19НП Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 23.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 1012/19НА Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 10.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 0111/19-НДЕ Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 01.11.2019 на 2 арк.;

- Договір № 0310/19-НДЕ Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 03.10.2019 на 2 арк.;

- Договір № 08/04-19 ФІМГ Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 08.04.2019 на 1 арк.;

- Договір № 23-12/21 Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 22.12.2021 на 1 арк.;

- Договір № 2107/22 Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 21.07.2022 на 1 арк.;

- Договір 13/09-2021 АБИ Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 13.09.2021 на 1 арк.;

- Договір № 10/03/2021 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 10.03.2021 на 1 арк.;

- Договір про внесення змін та доповнень до Договору безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) № 10/03/2021 ПФД від 10.03.2021 датований 01.02.2022 на 1 арк.;

- Договір № 09/12/2021 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 08.12.2021 на 1 арк.;

- Договір № 18/02-22 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 18.02.2022 на 1 арк.;

- Договір № 1807/22 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 18.07.2022 на 1 арк.;

- Договір № 13/12/2021 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 10.12.2021 на 2 арк.;

- Договір № 10/03-21 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 10.03.2021 на 1 арк.;

- Договір № 24-12/20 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 23.12.2020 на 1 арк.;

- Договір № 17/12/2020 Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 17.12.2020 на 1 арк.;

- Договір № 13/11/2020 Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 13.11.2020 на 1 арк.;

- Договір № 22/10-20 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 21.10.2020 на 1 арк.;

- Договір № 12/02/2020 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 11.02.2020 на 1 арк.;

- Договір № 28/01/20 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 27.01.2020 на 1 арк.;

- Договір № 08/01-20 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 08.01.2020 на 1 арк.;

- Договір № 26/12/2019 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 26.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 30/11-21 БТА Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 30.11.2021 на 2 арк.;

- Договір № 24-11/21 БК Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 24.11.2021 на 2 арк.;

- Договір № 09/06-21 БТА Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 09.06.2021 на 2 арк.;

- Договір № 24/06-20 БТА Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 24.06.2020 на 2 арк.;

- Договір № 1-12/19 про відступлення права вимоги та зарахування зустрічних однорідних вимог від 31.12.2019 на 2 арк.;

- Бланк акту звіряння взаємних розрахунків станом на 31.12.2019 між ТОВ «Девіжн Констракшн» та ТОВ «Затишне» за договором № СА-05/ДК від 01.11.12 на 1 арк.;

- Акт звіряння взаємних розрахунків станом на 31.12.2019 між ТОВ "Затишне" та ТОВ «Компанія «Нітеко» за договором № САР-102 від 11.01.18 на 1 арк.;

- Договір № 2-12/19 про відступлення права вимоги та зарахування зустрічних однорідних вимог від 31.12.2019 на 2 арк.;

- Акт звіряння взаємних розрахунків станом на 31.12.2019 між ТОВ «Затишне» та ТОВ «Девіжн Констракшн» за договором № СА-05/ДК від 01.09.15 на 1 арк.;

- Договір № 3-12/19 про відступлення права вимоги та зарахування зустрічних однорідних вимог від 31.12.2019 на 2 арк.;

- Акт звіряння взаємних розрахунків станом на 31.12.2019 між ТОВ «Затишне» та ТОВ «Девіжн Констракшн» за договором № СА-10/ДК від 30.03.18 на 1 арк.;

- Договір № 02/12-19 АФН про відступлення права вимоги від 02.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 02/12-19 ИФА про відступлення права вимоги від 02.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 2301Ц про відступлення права вимоги від 23.01.2019 на 2 арк.;

- Додаток № 1 до договору про відступлення права вимоги № 2301Ц від 23.01.2019 Акт прийому-передачі документів за Договором про відступлення права вимоги № 2301Ц від 23.01.2019 на 1 арк.;

- Лист до ТОВ «Пром Бонус» від ТОВ «Компанія «Нітеко» від 11.09.2018 № 1109/18-01 на 1 арк.;

- Лист до ТОВ «Пром Бонус» від ТОВ «Ап-Грей» від 23.01.2019 № 1109/18-1 на 1 арк.;

- Договір про зарахування зустрічних однорідних вимог від 20.01.2021 на 1 арк.;

- Акт звіряння взаємних розрахунків станом на 20.01.2021 між ТОВ «Команія «Нітеко» та ТОВ «Турбо Фемелі» за договором № В21 від 01.09.18 на 1 арк.;

- Акт звіряння взаємних розрахунків станом на 20.01.2021 між ТОВ «Команія «Нітеко» та ТОВ «Турбо Фемелі» за договором № В25, В24 від 18.06.18 на 1 арк.;

- Акт звіряння взаємних розрахунків станом на 20.01.2021 між ТОВ «Команія «Нітеко» та ТОВ «Турбо Фемелі» за договором № 1-31/10 від 31.10.20 на 1 арк.;

- Договір № 03/12-18 про відступлення права вимоги від 03.12.2018 на 2 арк.;

- Договір № 12/01-18 про відступлення права вимоги від 11.01.2018 на 2 арк.;

- Договір № 21-12/19 ДП про відступлення права вимоги від 21.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 05/11/2019 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 05.11.2019 на 1 арк.;

- Договір № 21/12/2018 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 20.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 19/06/19 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 19.06.2019 на 1 арк.;

- Договір № 18/04/2019 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 18.04.2019 на 1 арк.;

- Договір № 28/10/2019 ПФД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 28.10.2019 на 1 арк.;

- Договір № 26/08-20 про відступлення права вимоги від 26.08.2020 на 2 арк.;

- Договір № 2210-1К надання інформаційно-консультаційних послуг від 22.10.2021 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 2210-1К від 22.10.2021 датований 30.12.2021 на 1 арк.;

- Договір № 2607/21-5 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 26.07.2021 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 2607/21-5 від 26.07.2021 датований 30.09.2021 на 1 арк.;

- Договір № 321 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 12.10.2020 на 2 арк.;

- Договір № 0211/20-2 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.11.2020 на 2 арк.;

- Договір № 0211/20-8 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.11.2020 на 2 арк.;

- Договір № 0311/20-3 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 03.11.2020 на 2 арк.;

- Договір № 24/11-20 НД Безпроцентної позики (поворотної фінансової допомоги) від 24.11.2020 на 1 арк.;

- Договір № 0401/21-02 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.01.2021 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 0401/21-02 від 04.01.2021 датований 29.01.2021 на 1 арк.;

- Договір № 1904/21-2 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 19.04.2021 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 1904/21-02 від 19.04.2021 датований 16.06.2021 на 1 арк.;

- Договір № 409 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 16.10.2019 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 409 від 16.10.2021 датований 27.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 0710/19 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 07.10.2019 на 2 арк.;

- Договір № 406 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 05.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 406 від 05.11.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 19/11/КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 19.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 19/11/КП від 19.11.2018 датований 19.11.2018 на 1 арк.;

- Договір № 04/10-19 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.10.2019 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 04/10-19 від 04.10.2019 датований 28.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 02/04-18 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.04.2018 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 02/04-18 від 02.04.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 021219 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.12.2019 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 021219 від 02.12.2019 датований 27.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 251118 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 25.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 251118 від 25.11.2018 датований 29.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 06-12/19 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 06.12.2019 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 06-12/19 від 06.12.2019 датований 31.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 02-11 КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 02-11 КП від 02.11.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 15/12/КПЕ про надання інформаційно-консультаційних послуг від 15.12.2019 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 15/12/КПЕ від 15.12.2019 датований 31.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 15/11/КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 15.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 15/11/КП від 15.11.2018 датований 15.11.2018 на 1 арк.;

- Договір № 18-12/19 КПС про надання інформаційно-консультаційних послуг від 18.12.2019 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 18-12/19 КПС від 18.12.2019 датований 31.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 02/11/18 КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 02/11/18 КП від 02.11.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 02/01-2020 ІКБ про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.01.2020 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 02/01-2020 ІКБ від 02.01.2020 датований 31.03.2020 на 1 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 02/01-2020 ІКБ від 02.01.2020 датований 30.06.2020 на 1 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 02/01-2020 ІКБ від 02.01.2020 датований 30.09.2020 на 1 арк.;

- Договір № 15/12/19 КПК про надання інформаційно-консультаційних послуг від 15.12.2019 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 15/12/19 КПК від 15.12.2019 датований 31.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 21/11/КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 21.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 21/11/КП від 21.11.2018 датований 21.11.2018 на 1 арк.;

- Договір № 0201/2020-П про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.01.2020 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 0201/2020-П від 02.01.2020 датований 31.03.2020 на 1 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 0201/2020-П від 02.01.2020 датований 30.06.2020 на 1 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 0201/2020-П від 02.01.2020 датований 30.09.2020 на 1 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 0201/2020-П від 02.01.2020 датований 31.12.2020 на 1 арк.;

- Договір № 29-11/2019 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 29.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 29-11/2019 від 29.11.2018 датований 20.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 30-11/2018 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 30.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 30-11/2018 від 30.11.2018 датований 29.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 01/10-20 КБ про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2020 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01/10-20 від 01.10.2020 датований 31.12.2020 на 1 арк.;

- Договір № 10-12/19 КПІ про надання інформаційно-консультаційних послуг від 10.12.2019 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 10-12/19 КПІ від 31.12.2019 датований 31.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 01-11 КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01-11 КП від 01.11.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 02/10-20 КЛБ про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.10.2020 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 02/10-20 від 02.10.2020 датований 31.12.2020 на 1 арк.;

- Договір № 11-12/19 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 11.12.2019 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 11-12/19 КПІ від 11.12.2019 датований 31.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 01-11/18 КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01-11/18 КП від 01.11.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 321 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 12.10.2020 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 321 від 12.10.2020 датований 28.12.2020 на 1 арк.;

- Договір № 409 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 16.10.2019 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 409 від 16.10.2019 датований 27.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 406 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 05.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 406 від 05.11.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 01/12-СКІ про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.12.2020 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01/12-СКІ від 01.12.2020 датований 30.12.2020 на 1 арк.;

- Договір № 02/12-20 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.12.2020 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 02/12-20 від 02.12.2020 датований 31.12.2020 на 1 арк.;

- Договір № 04/10-2019/КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.10.2019 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 04/10-2019/КП від 04.10.2019 датований 31.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 26/11-2018/КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 26.11.2018 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 26/11-2018/КП від 26.11.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 01/10-21 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2021 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01/10-21 від 01.10.2021 датований 30.11.2021 на 1 арк.;

- Договір № 01/11/КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01/11/КП від 01.11.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 01/10-АБ про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2019 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01/10-АБ від 01.10.2019 датований 30.11.2019 на 1 арк.;

- Договір № 01/10 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2018 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01/10 від 01.10.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 01/10-КЄ про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2021 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01/10-КЄ від 01.10.2021 датований 30.12.2021 на 1 арк.;

- Договір № 01/10 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2019 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01/10 від 01.10.2019 датований 26.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 01/11/КП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.11.2018 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01/11/КП від 01.11.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 01-10-21 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2021 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 01-10-21 від 01.10.2021 датований 30.11.2021 на 1 арк.;

- Договір № 05/11-2018 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 05.11.2018 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 05/11-2018 від 05.11.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 04/10-2021 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.10.2021 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 04/10-2021 від 04.10.2021 датований 31.12.2021 на 1 арк.;

- Договір № 02/12-2020 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 02.12.2020 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 02/12-2020 від 02.12.2020 датований 31.12.2020 на 1 арк.;

- Договір № 05/10-2019 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 05.10.2019 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 05/10-2019 від 05.10.2019 датований 31.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 0310/21 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 03.10.2021 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 0310/21 від 03.10.2021 датований 31.12.2021 на 1 арк.;

- Договір № 05/02-18 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 05.02.2018 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 05/02-18 від 05.02.2018 датований 28.12.2018 на 1 арк.;

- Договір № 03/10-21 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 03.10.2021 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 03/10-21 від 03.10.2021 датований 31.12.2021 на 1 арк.;

- Договір № 03/12-20 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 03.12.2020 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 03/12-20 від 03.12.2020 датований 31.12.2020 на 1 арк.;

- Договір № 05/10-19 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 05.10.2019 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 05/10-19 від 05.10.2019 датований 31.12.2019 на 1 арк.;

- Договір № 2210-1К про надання інформаційно-консультаційних послуг від 22.10.2021 на 2 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 2210-1К від 22.10.2021 датований 30.12.2021 на 1 арк.;

- Договір № 11-10/21 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 11.10.2021 на 3 арк.;

- Акт приймання-передачі наданих послуг за Договором про надання інформаційно-консультаційних послуг № 11-10/21 від 11.10.2021 датований 31.12.2021 на 1 арк.;

- Договір № 01/11-2018/кп про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.11.2018, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 3 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 28.12.2018 на 1 арк.

- Договір № 28 ІКП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 04.10.2021, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 2 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 23.12.2021 на 1 арк.

- Договір № 25 ІКП про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2020, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 3 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 31.12.2020 на 1 арк.

- Договір № 01/11-2019/кп про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.11.2011, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 2 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 30.12.2019 на 1 арк.

- Договір № 01/10-ОК про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2021, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 2 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 31.12.2021 на 1 арк.

- Договір № 01/10-КЄ про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2021, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 2 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 30.12.2021 на 1 арк.

- Договір № 01/10-ОК про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.10.2021, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 2 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 31.12.21 на 1 арк.

- Копія договору суборенди № СА-19ДЕ від 01.02.2021 з додатками до нього на 9 арк.

- Копія договору суборенди № СА-18БТ від 01.02.2021 з додатками до нього на 5 арк.

- Копія договору суборенди № САР-102 від 01.12.2020 з додатками до нього на 21 арк.

- Копія договору суборенди нежилого приміщення від 01.02.2021 на 2 арк.

- Наказ № 1-к від 24.03.2022 ТОВ «Компанія «НІТЕКО» про призупинення дії трудових договорів на 1 арк. з додатком на 3 арк.

- Наказ № 7-к від 24.06.2022 ТОВ «Компанія «НІТЕКО» про поновлення дії трудового договору на 1 арк.

- Наказ № 9-к від 20.07.2022 ТОВ «Компанія «НІТЕКО» про поновлення дії трудового договору на 1 арк.

- Наказ № 9-в від 28.07.2022 ТОВ «Компанія «НІТЕКО» про надання відпустки на 1 арк.

- Наказ № 12-в від 16.08.2022 ТОВ «Компанія «НІТЕКО» про надання відпустки на 1 арк.

- Договір надання послуг № 11/10-21 ТОВ «Компанія «НІТЕКО» 11.10.2021 на 1 арк.

- Договор № 01-10/21 о предоставлении конференц-услуг від 01.10.2021, заключний з ФОП ОСОБА_7 на 3 арк.

- Акти № ОУ-ВD00003, № ОУ-ВD00002, № ОУ-ВD00001, № ОУ-ВD00007, № ОУ-ВD00005, № ОУ-ВD00003, № ОУ-ВD00004, № ОУ-ВD00002 здачі-прийняття робіт (надання послуг), заключені з ФОП ОСОБА_7 кожен на одному арк.

- Акти надання послуг № 166 від 19.02.22, № 115 від 30.01.2022, № 55 від 22.01.2022, № 2946 від 25.12.2021, № 2956 від 24.12.2021, № 2818 від 11.12.2021, № 2866 від 10.12.2021, № 2814 від 09.12.2021, № 2791 від 07.12.2021, № 2701 від 30.11.2021, № 2646 від 20.11.2021, № 2637 від 17.11.2021, № 2645 від 13.11.2021, № 2503 від 04.11.2021, № 2498 від 01.11.2021, № 2458 від 01.11.2021, № 2450 від 31.10.2021, заключені з ФОП ОСОБА_7 кожен на одному арк.

- Договір № 1\10.02.2022 про надання конференц-послуг від 10.02.2022, заключений з ФОП ОСОБА_7 з додатком на 9 арк.

- Договір № 1\28.01.2022 про надання конференц-послуг від 28.01.2022, заключений з ФОП ОСОБА_7 з додатком на 5 арк.

- Договір № 1\18.01.2022 про надання конференц-послуг від 18.01.2022, заключений з ФОП ОСОБА_7 з додатком на 7 арк.

- Договір № 1\01.11.2021 про надання конференц-послуг від 01.11.2021, заключений з ФОП ОСОБА_7 з додатком на 9 арк.

- Договір № 1\28.10.2021 про надання конференц-послуг від 28.10.2021, заключений з ФОП ОСОБА_7 з додатком на 9 арк.

- Договір про надання послуг з оцінки № Fas|2021|76957 заключений з ТОВ «Делойт і Туш» та ТОВ «Компанія «Нітеко» з додатком на 17 арк.

- Договір № 07/02-18 про надання інформаційно -консультаційних послуг від 07.02.2018, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 3 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 28.12.2018 на 1 арк.

- Договір № 04-10/21 про надання інформаційно -консультаційних послуг від 04.10.2021, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 3 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 31.12.2021 на 1 арк.

- Договір № 01/12-20 про надання інформаційно-консультаційних послуг від 01.12.2020, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 2 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 31.12.2020 на 1 арк.

- Договір № 07/02-19 про надання інформаційно -консультаційних послуг від 07.02.2019, заключений з ФОП ОСОБА_7 на 3 арк. та Акт приймання-передачі наданих послуг до вказаного договору від 31.12.2019 на 1 арк.

- Договір № 0210Ц1 про відступлення права вимоги від 02.10.2019 на 2 арк.;

- Системний блок марки «Logic Power» етикетка з написом B25 v07 (B25v07) AL137288 чорного кольору, поміщений до сейф-пакету GSU4001790;-

- Системний блок марки «Logic Power» етикетка з написом (B24v01) AL125704 чорного кольору;

- Моноблок марки «Apple» сірого кольору серійний номер «D25QDOECFY14»;

- Моноблок марки «Apple», модель А2438, сірого кольору серійний номер «H4TG112EQ6X3» із кабелем блоку живленні білого кольору;

- Моноблок марки «Apple», модель А1419 сірого кольору серійний номер «СO2NLBB3FY14»;

- Моноблок марки «Apple», модель А1419 сірого кольору серійний номер «СO2K8QNDNCV»;

- Mack Book Pro сірого кольору серійний номер №СО2WR13GHV2M;

- Металевий сейф сірого кольору марки «Topaz» «BS-T510» із наліпкою на якому зазначено серійний номер «T7084449».

Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню.

Підозрюваний, його захисник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.09.2022
Оприлюднено14.05.2024
Номер документу106413134
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —757/22551/22-к

Ухвала від 22.12.2022

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Фрич Тетяна Вікторівна

Ухвала від 07.09.2022

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Вовк С. В.

Ухвала від 07.09.2022

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Вовк С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні