Ухвала
від 16.09.2022 по справі 810/1596/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про встановлення строку для подання звіту

16 вересня 2022 року 810/1596/18

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лапій С.М., розглянувши в порядку письмового провадження в м. Києві клопотання ТОВ "АВТО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОЛИЦЯ-СЕРВІС" про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення в адміністративній справі за позовом ТОВ "АВТО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОЛИЦЯ-СЕРВІС" до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання зареєструвати податкові накладні,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю АВТО ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЛИЦЯ СЕРВІС з позовом, в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення № 1099/12 від 18.12.2017, вих. № 1099-10-36-12-01-25 Головного Управління Державної фіскальної служби у Київській області (код ЄДРПОУ 39463945) про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ АВТО ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЛИЦЯ СЕРВІС (код ЄДРПОУ 40889183);

- зобов`язати Державну фіскальну службу України відновити показник ТОВ АВТО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЛИЦЯ - СЕРВІС в ЄРПН ?Накл (сума ліміту) у розмірі 167 162,73 грн, яка складається із суми занулення 13 808,66 грн та ?НаклОтр у розмірі 153 354,07 грн;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 27.12.2017 № 487272/40889183;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України прийняти рішення про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних та зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подані ТОВ АВТО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЛИЦЯ - СЕРВІС податкові накладні:

№ 7 від 16.11.2017 р. на суму 50 000,00 грн днем її фактичного подання - 12.12.2017р.;

№ 9 від 20.11.2017 р. на суму 50 000,00 грн днем її фактичного подання - 12.12.2017р.;

№ 10 від 22.11.2017р. на суму 100 000,00 грн днем її фактичного подання -12.12.2017р.;

№ 11 від 23.11.2017р. на суму 50 000,00 грн днем її фактичного подання - 12.12.2017р.,

№ 12 від 24.11.2017р. на суму 50 000,00 грн днем її фактичного подання - 12.12.2017р.;

№ 15 від 27.11.2017р. на суму 120 000,00 грн днем її фактичного подання - 12.12.2017р.;

№ 16 від 28.11.2017р. на суму 120 000,00 грн днем її фактичного подання - 12.12.2017р.;

№ 18 від 29.11.2017р. на суму 120 000,00 грн днем її фактичного подання - 12.12.2017р.;

№ 24 від 30.11.2017р. на суму 769 299,85 грн днем її фактичного подання - 12.12.2017р;

№ 5 від 18.12.2017р. на суму 921 876,31 грн днем її фактичного подання - 15.01.2018р.;

№ 23 від 30.11.2017р. на суму 96 206,00 грн днем її фактичного подання - 12.12.2017р;

№ 6 від 18.12.2017р. на суму 101 581,54 грн днем її фактичного подання - 15.01.2018р.;

№ 25 від 30.11.2017р. на суму 191 425,03 грн днем її фактичного подання - 12.12.2017р.;

№ 3 від 18.12.2017р. на суму 4 950,00 грн днем її фактичного подання - 15.01.2018р.;

№ 7 від 18.12.2017р. на суму 5 300,00 грн днем її фактичного подання - 15.01.2018р.;

№ 8 від 18.12.2017р. на суму 22 341,60 грн днем її фактичного подання - 15.01.2018р.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 02.10.2018 адміністративний позов задоволено.

Рішення в даній адміністративній справі набрало законної сили 05.05.2019 року.

До суду надійшло клопотання ТОВ АВТО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЛИЦЯ - СЕРВІС про встановлення судового контролю та надання звіту про виконання судового рішення.

У вказаному клопотанні позивач просить встановити судовий контроль за виконанням рішення Київського окружного адміністративного суду 02.10.2018.

Розглянувши клопотання про встановлення судового контролю, суд вважає, що воно не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Повноваження адміністративних судів, порядок здійснення судочинства в адміністративних судах визначені Кодексом адміністративного судочинства України (ст. 1 Кодексу).

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України порядок здійснення адміністративного судочинства встановлюється Конституцією України, цим Кодексом та міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Адміністративне судочинство - діяльність адміністративних судів щодо розгляду і вирішення адміністративних справ у порядку, встановленому цим Кодексом (п. 5 ч. 1 ст. 4 вказаного Кодексу).

Спір у даній справі розглянутий і вирішений судом шляхом ухвалення судового рішення, яке набрало законної сили.

Статтею 129-1 Конституції України визначено, що держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

Питання судового контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах врегульовано ст. 382 КАС України.

Відповідно до ч.ч. 1 та 2 ст. 382 КАС України суд який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно з ч. 8 ст. 382 КАС України судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах здійснюється також у порядку, встановленому статтею 287 цього Кодексу (яка визначає особливості провадження у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності органу державної виконавчої служби, приватного виконавця).

Отже, встановлення судового контролю за виконанням судового рішення шляхом зобов`язання суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення, про що просив позивач, є правом суду, а не обов`язком, яке не виключає існування принципу обов`язковості судового рішення, згідно з яким судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України (ст. 129-1 Конституції України, ч. 2 ст. 14 Кодексу адміністративного судочинства України).

Аналогічні висновки щодо застосування норм права (що таке зобов`язання суб`єкта владних повноважень є правом, а не обов`язком суду) викладені в постанові Верховного Суду від 25.07.2018 у справі №823/1265/16, які відповідно до ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України мають бути враховані судом при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин.

З огляду на наведене суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення поданого клопотання.

Крім того, позивач не позбавлений можливості примусового виконання судового рішення, що в таких категоріях справ покладено на органи державної виконавчої служби (державних виконавців) (ст. 5 Закону України "Про виконавче провадження").

Керуючись ст.ст. 243, 248, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

У задоволенні клопотання ТОВ АВТО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОЛИЦЯ - СЕРВІС про встановлення судового контролю та надання звіту про виконання судового рішення - відмовити.

Копію ухвали надіслати (видати) учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.

Суддя Лапій С.М.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.09.2022
Оприлюднено28.09.2022
Номер документу106433139
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/1596/18

Ухвала від 16.09.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 18.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 06.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 24.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 31.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 31.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні