Постанова
від 29.09.2022 по справі 280/1514/22
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

29 вересня 2022 року м. Дніпросправа № 280/1514/22

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Щербака А.А. (доповідач),

суддів: Баранник Н.П., Малиш Н.І.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 12 травня 2022 року (суддя Артоуз О.О.) у справі за позовом Приватного підприємства «ДРАГ» до Головного управління ДПС у Запорізькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ПП «ДРАГ» звернулось з позовом до Головного управління ДПС у Запорізькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 12 травня 2022 року позов було задоволено частково.

Суд вирішив визнати протиправним та скасувати Рішення комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 15033 від 30.07.2021 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Зобов`язати комісію Головного управління ДПС у Запорізькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняти рішення щодо реєстрації/відмови у реєстрації податкової накладної №7 від 17.05.2021, поданої Приватним підприємством «ДРАГ».

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Головним управлінням ДПС у Запорізькій області подана апеляційна скарга, просить рішення суду першої інстанції скасувати, в задоволенні позову відмовити.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що судом першої інстанції не було враховано відсутність підстав для оскарження рішення комісії ГУ ДПС у Запорізькій області від 30.07.2021 №1530, оскільки відповідно до Постанови КМУ від 11 грудня 2019 №1165 платник податку у разу незгоди з рішенням комісії про визнання платника таким, що відповідає критеріям ризиковості має надати контролюючому органу докази на спростування наявної у базах ДПС податкової інформації. Проте позивач діяв неналежним чином, подавши неповний комплект документів для виключення з переліку ризикових підприємств.

Також зазначено, що суд першої інстанції не врахував відсутність законодавчих підстав для розгляду питання про реєстрацію ПН №7 у ЄРПН. Також зазначено про відсутність рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.

Адміністративна справа розглянута апеляційним судом відповідно до пункту 3 частини 1 ст.311 КАС України в порядку письмового провадження, на підставі наявних у ній доказів.

Як було встановлено судом першої інстанції, ПП «ДРАГ» зареєстроване з 31.07.2003, номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 11031200000014889. Основним видом економічної діяльності є КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами.

17 травня 2021 року ПП «ДРАГ» уклало договір поставки з TOB «ТАКНОС» на придбання засобів хімічного захисту рослин. Товар було отримано на підставі видаткової накладної № 92 від 17.05.2021. Доставка товару підтверджується Товарно-транспортною накладною № 92 від 17 травня 2021. Продавцем було надано рахунок № 92 від 17.05.2021, який у повному обсязі було сплачено позивачем.

В подальшому ПП «ДРАГ» реалізував придбані засоби хімічного захисту рослин фермерським господарствам.

Так між ПП «ДРАГ» та Фермерським господарством «Таврійський Агрос» було укладено контракт № 15 від 17 травня 2021 року на придбання засобів хімічного захисту рослин.

За цим контрактом покупець придбав, а позивач продав «Напалм Форте» у кількості 520 літрів. Загальна сума Товару за контрактом складала 148512,00 грн, у тому числі ПДВ у розмірі 24752,00 грн.

На підставі видаткової накладної № 15 від 17.05.2021 покупець ФГ «Таврійський Агрос» отримало товар у повному обсязі. Товар було доставлено покупцю, що підтверджується ТТН № 15 від 17.05.2021. Товар було отримано на підставі довіреності № 04 від 17 05 2021 позивачем було виставлено рахунок № 15 від 17.05.2021 на суму 148 512,00 грн, у тому числі ПДВ 24 752,00 грн.

В подальшому покупець сплатив на користь позивача кошти за вказаним рахунком.

ПП «ДРАГ» склало та надіслала для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 7 від 17.05 2021 на суму 148512,00 грн, у тому числі ПДВ - 24 752,00 грн, отримувач (покупець) - Фермерське господарство «Таврійський Агрос», ЄДРПОУ 37482992.

31.05.2021 позивач отримав квитанцію №9142582934 про те, що податкова накладна № 9 від 17.05.2021 прийнята, проте її реєстрацію зупинено. Запропоновано надати пояснення та інші документи щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.

21.07.2021 ПП «ДРАГ» направив повідомленням №3 про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної № 7 від 17.05.2021, реєстрація якої була зупинена (вказано у квитанції № 9142582934).

30.07.2021 позивач отримав рішення № 15033 про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку. При цьому податкова накладна № 7 від 17.05.2021 так і не була зареєстрована.

Позивач звернувся до суду з даним позовом.

Задовольняючи позов частково, суд першої інстанції зазначив, що відповідачами не було доведено правомірність оскарженого рішення.

Колегія суддів з висновками суду першої інстанції погоджується.

Як було встановлено судом першої інстанції, відповідно до рішення № 11538 від 31.05.2021 ПП «ДРАГ» (код СДРПОУ 32585194) включено до переліку ризикових платників податку відповідно до п. 8 за критерієм: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування, яка надана Олександрівським відділом камеральних перевірок управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків інформацію №6646/08-01-18-06 від 31.05.2021, яка свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Комісією було враховано, що відповідно до аналізу баз даних Сдиного реєстру податкових накладних ПП «ДРАГ» (код СДРПОУ 32585194) здійснює придбання товарів/послуг/робіт у підприємств, які в свою чергу здійснюють реалізацію за номенклатурою відмінною від номенклатури придбання (TOB «ОПТДЕТАЛЬ ДНІПРО», TOB «РОЛАКС ПОСТАЧ», TOB «ТОРГХАУС ГІЛЮС», TOB «ТАКНОС», TOB «ТД ГРАНД ВЕСТ»).

За результатом аналізу даних, що містяться в ЄРПН встановлено, що ПП «ДРАГ» (код ЄДРПОУ 32585194) здійснює придбання у підприємств, які в свою чергу здійснюють реалізацію за номенклатурою відмінною від номенклатури придбання.

21.07.2021 через електронний кабінет платника, в порядку передбаченому п. 6 Порядку № 1165, від ПП «ДРАГ» (код СДРПОУ 32585194) на розгляд Комісії надійшли документи відповідно до повідомлення № 3 від 21.07.2021 про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку та 10 електронних копій документів, але надані документи стосувались виключно господарської операції по ПН № 7 від 31.05.2021.

30.07.2021 прийнято Рішення Комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області за №15033 щодо відповідності платника податків Критеріям ризиковості, відповідно до п.8 за критерієм: v контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

03.09.2021 підприємством ПП «ДРАГ» (код СДРПОУ 32585194) повторно надано документи відповідно до повідомлення № 1 від 30.08.2021 про надання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку, долучено 33 електронних копій документів щодо господарських операцій, що стосуються податкових накладних № 9142634109, 9142631966, 9142582934, 9142602777, реєстрація яких в СРПН призупинена рішеннями №111538 від 31.05.2021 та №15033 від 30.07.2021.

14.09.2021 прийнято Рішення Комісії Головного управління ДПС у Запорізькій області за №16782 щодо відповідності платника податків Критеріям ризиковості, відповідно до п.8 за критерієм: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

За висновками відповідача, ПП «ДРАГ» після отримання Рішення №15033 від 30.07.2021, двічі намагався вчинити дії для виключення його з переліку ризикових, проте двічі помилково діяв неналежним чином, оскільки надавав до комісії пакети документів щодо зупинених податкових накладних, але мав би надати копії документів щодо взаємовідносин з ризиковими контрагентами TOB «ОПТДЕТАЛЬ ДНІПРО», TOB «РОЛАКС ПОСТАЧ», TOB «ТОРГХАУС ПЛЮС», TOB «ТАКНОС», TOB «ТД ГРАНД ВЕСТ».

Пунктом 201.1 статті 201 ПК України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року N 1165 на виконання вимог пункту 201.16 статті 201 ПК України затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до пункту 5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Додатком 1 до Порядку № 1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, відповідно до п. 8 якого передбачено, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку № 1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Відповідно до пункту 25 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Комісія центрального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком (пункт 26 Порядку № 1165).

За змістом пункту 40 Порядку № 1165 засідання комісії контролюючого органу є правоможним за умови присутності на ньому не менше двох третин її затвердженого персонального складу.

Засідання комісії контролюючого органу проводиться у разі наявності матеріалів для розгляду.

Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення.

Ведення обліку матеріалів щодо роботи комісії контролюючого органу здійснюється секретарем такої комісії.

Присутній на засіданні комісії контролюючого органу член комісії, який не згоден з рішенням комісії або утримався від голосування, повинен викласти у письмовій формі свою окрему думку, яка додається до матеріалів засідання такої комісії.

Матеріали засідання комісії контролюючого органу зберігаються десять років (пункт 43 Порядку).

Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) (пункт 44 Порядку № 1165).

Відповідно до пункту 46 Порядку № 1165 у протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення.

Частиною першою статті 5 КАС України передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.

Судом першої інстанції вірно було враховано, що право на оскарження в судовому порядку Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника випливає з норм пункту 6 Порядку № 1165, за якими у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Право на звернення до суду також передбачено в затвердженій формі Рішення (додаток 4 до Порядку № 1165), а саме «Рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку».

Як було встановлено судом першої інстанції, оскаржуване рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку ПП «ДРАГ» містить розшифровку, яка саме податкова інформація слугувала підставою для віднесення підприємства до переліку ризикових платників податку «платником податку та/або його контрагентами, згідно даних ЄРПН, здійснено реалізацію товарів/послуг, відмінних від придбаних, та надання платником документів не в повному обсязі».

Судом першої інстанції вірно було враховано необхідність зазначення контролюючим органом однієї із двох підстав для прийняття такого рішення, а саме: - у зв`язку з виявленням обставин та/або отриманням інформації контролюючим органом у процесі поточної діяльності або - з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів.

У формі рішення вказано про необхідність зазначення пункту критерію ризиковості платника податку, а у разі відповідності суб`єкта пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку необхідно також зазначити, яка саме інформація була підставою для висновків про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Як було встановлено судом першої інстанції, в оскаржуваному рішенні №15033 від 30.07.2021 відповідачем не вказано, на підставі чого були прийняті такі рішення: в рядку «Податкова інформація» не зазначено суть та характер наявної податкової інформації, що стала підставою для прийняття таких рішень, не ідентифіковано конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції. Натомість контролюючим органом лише процитовано зміст п. 8 Критеріїв ризиковості платника податків.

Вірно суд першої інстанції зазначив, що оспорюване рішення не містить обґрунтувань підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку, не вказано які саме операції податковий орган вважає ризиковими та за який період, з якими суб`єктами господарювання.

Матеріали справи не містять доказів, які досліджувалися в ході засідання комісії, та які слугували підставою для прийняття оскаржуваного рішення, які б вказували на наявність ознак ризиковості здійснення операцій по певній поданій на реєстрацію податковій накладній, що зумовило б включення ПП «ДРАГ» до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, зокрема п. 8 Критеріїв.

Доводи апеляційної скарги таких висновків суду першої інстанції не спростовують.

Також, як було встановлено судом першої інстанції, відповідачем не прийнято відповідного рішення щодо відмови у реєстрації податкової накладної №7 від 17.05.2021.

Відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України від 02.12.2010 № 2755-VI реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.

Згідно з п. п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року N 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та / або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Судом першої інстанції вірно було зазначено, що реєстрація в ЄРПН податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.

Таким чином, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про необхідність зобов`язання відповідача вчинити необхідні дії шляхом прийняття відповідного рішення щодо реєстрації/відмови у реєстрації податкової накладної №7 від 17.05.2021.

Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують.

Керуючись ст. ст. 315, 316, 321, 322 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 12 травня 2022 року у справі за позовом Приватного підприємства «ДРАГ» до Головного управління ДПС у Запорізькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Постанова у повному обсязі складена 29 вересня 2022 року.

Головуючий - суддяА.А. Щербак

суддяН.П. Баранник

суддяН.І. Малиш

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.09.2022
Оприлюднено03.10.2022
Номер документу106514091
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —280/1514/22

Ухвала від 12.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 08.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 29.09.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 12.07.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 12.07.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 27.06.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 08.06.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Рішення від 11.05.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 01.02.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні