ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
Вн. № 6/622
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
24 листопада 2009 року 11.19 № 2а-10485/09/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі голо вуючого судді Добрянської Я .І. при секретарі судового зас ідання Миронець Р.А. вирішив адміністративну справу
за позовом Державна податкова інспек ція у Подільському районі мі ста Києва
до Приватне підприємство "КФ С"
про скасування державної реєс трації
за участю представників с торін:
Позивач, Калман Н.М., дов іреність № < Текст >, від < Дата >, < юр. особа або примітка >
Відповідач, не прибув, дові реність № < Текст >, від < Дата >, < юр. особа або примітка >
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС У країни в судовому засіданні 24.11.20 09 р. проголошено вступну та ре золютивну частини постанови .
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адмініст ративного суду м. Києва зверн улася Державна податкова інс пекція у Подільському районі м. Києва з позовом до Приватно го підприємства «КФС» (ЄДРПО У 31993463) про припинення юридично ї особи - Приватного підпри ємства «КФС» (ЄДРПОУ 31993463).
В обґрунтування позову пре дставник позивача зазначив, що Приватне підприємство «КФ С» не звітує більше одного ро ку з січня 2007 р.
Відповідач заперечень на п озов не надав, в судове засіда ння не з' явився, свого предс тавника не направив, про дату , час та місце розгляду справи був повідомлений належним ч ином, докази чого наявні в мат еріалах справи. Процесуальні документи направлялись Окру жним адміністративним судом м. Києва на адресу, яка зазнач ена в статутних документах, я кі наявні в матеріалах справ и.
Третя особа - Подільська рай онна у м. Києві державна адмін істрація надіслала заяву від 16.09.2009 р. № 2907 про розгляд справи бе з участі її представника.
В судовому засіданні 24.11.2009 р. п озивачем надано письмове під твердження від 23.11.2009 р. того, що у провадженні судів України а бо іншого органу, який в межах своєї компетенції вирішує с пір, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же п редмет і з тих же підстав та не має рішення цих органів з так ого спору.
Розглянувши подані сторон ою документи і матеріали, зас лухавши пояснення представ ника позивача, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, Ок ружний адміністративний суд м. Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство «КФС»(ЄДРПОУ 31993463) зареєстрова не Подільською районною у м. К иєві державною адміністраці єю 13.05.2002 р., за адресою: 04070, м. Київ, в ул. Іллінська, 12, взято на облік ДПІ у Подільському районі м. К иєва 21.05.2002 р. за №3627.
ДПІ у Подільському районі м . Києва надано довідку від 08.07.09 № 4336/09/15-107 про те, що Приватне підпр иємство «КФС»не звітує більш е одного року з січня 2007 р. Оста ння звітність надана за 2006 р.
Статтею 9 Закону України «П ро систему оподаткування»пе редбачені обов' язки платни ків податків і зборів (обов' язкових платежів), а саме плат ники податків і зборів (обов'я зкових платежів) зобов'язані :
1) вести бухгалтерський облі к, складати звітність про фін ансово-господарську діяльні сть і забезпечувати її збері гання у терміни, встановлені законами;
2) подавати до державних под аткових органів та інших дер жавних органів відповідно до законів декларації, бухгалт ерську звітність та інші док ументи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів);
3) сплачувати належні суми п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) у встановлені зак онами терміни;
4) допускати посадових осіб державних податкових органі в до обстеження приміщень, що використовуються для одержа ння доходів чи пов'язані з утр иманням об'єктів оподаткуван ня, а також для перевірок з пит ань обчислення і сплати пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів).
Керівники і відповідні пос адові особи юридичних осіб т а фізичні особи під час перев ірки, що проводиться державн ими податковими органами, зо бов'язані давати пояснення з питань оподаткування у випа дках, передбачених законами, виконувати вимоги державних податкових органів щодо усу нення виявлених порушень зак онів про оподаткування і під писати акт про проведення пе ревірки.
Обов'язок юридичної особи щ одо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) припи няється із сплатою податку, з бору (обов'язкового платежу) а бо його скасуванням або спис анням податкової заборгован ості відповідно до Закону Ук раїни "Про відновлення плато спроможності боржника або ви знання його банкрутом". У разі ліквідації юридичної особи заборгованість з податків і зборів (обов'язкових платежі в) сплачується у порядку, вста новленому законами України. У разі укладення мирової уго ди у процедурі провадження у справі про банкрутство забо ргованість з податків і збор ів (обов'язкових платежів) спл ачується у розмірах, визначе них мировою угодою, укладено ю у порядку, встановленому за конами України.
Згідно зі статтею 247 Господа рського кодексу України, у разі здійснення суб'єктом г осподарювання діяльності, що суперечить закону чи устано вчим документам, до нього мож е бути застосовано адміністр ативно-господарську санкцію у вигляді скасування держав ної реєстрації цього суб'єкт а та його ліквідації.
Як встановлює норма п. 6 ст. 58 Г осподарського кодексу Украї ни, с уб'єкт господарюван ня ліквідується:
- за ініціативою осіб, зазна чених у частині першій цієї с татті;
- у зв'язку із закінченням ст року, на який він створювався , чи у разі досягнення мети, за ради якої його було створено ;
- у разі визнання його в уста новленому порядку банкрутом , крім випадків, передбачених законом;
- у разі скасування його дер жавної реєстрації у випадках , передбачених законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців»від 15. 05.2003 р. № 755-IV, підставами для поста новлення судового рішення що до припинення юридичної особ и, що не пов'язано з банкрутств ом юридичної особи, зокрема є :
- визнання недійсним запису про проведення державної ре єстрації через порушення зак ону, допущені при створенні ю ридичної особи, які не можна у сунути;
- провадження нею діяльност і, що суперечить установчим д окументам, або такої, що забор онена законом;
- невідповідність мінімаль ного розміру статутного фонд у юридичної особи вимогам за кону;
- неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону;
- наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м.
Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні»від 04.12.1990 р. № 509, о ргани державної податкової с лужби у випадках, в межах комп етенції та у порядку, встанов лених законами України, мают ь право звертатися у передба чених законом випадках до су дових органів із заявою (позо вною заявою) про скасування д ержавної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності .
Враховуючи, що обставини сп рави, які відповідно до закон одавства повинні бути підтве рджені певними конкретними з асобами доказування, не можу ть підтверджуватись іншими з асобами доказування, суд при йшов до висновку, що в позовні й заяві наведені обставини, я кі підтверджуються достатні ми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних ви мог. Докази, подані позивачем підтверджують обставини, на які позивач посилається на ї х обґрунтування.
Відповідно до ст. 162 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, при вирішенні спр ави по суті суд може задоволь нити адміністративний позов повністю або частково чи від мовити в його задоволенні по вністю або частково, у разі за доволення адміністративног о позову суд може прийняти по станову про визнання протипр авними рішення суб'єкта влад них повноважень чи окремих й ого положень, дій чи бездіяль ності і про скасування або ви знання нечинним рішення чи о кремих його положень, про пов орот виконання цього рішення чи окремих його положень із з азначенням способу його здій снення.
Враховуючи вищенаведене, с уд дійшов висновку, що з ураху ванням положень зазначеної с татті необхідно позов задово льнити повністю, оскільки у п озивача наявні докази непода ння звітності відповідачем.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го кодексу. Cуд прийшов до вис новку про задоволення позовн их вимог позивача в повному о бсязі щодо припинення юридич ної особи Приватного підприє мства «КФС».
Враховуючи викладене, керу ючись ст. ст. 69, 71, 94, 97, 112, 158-163 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, Окружний адмініс тративний суд м. Києва, -
ПОСТАНОВИВ :
1. Позов задовольн ити.
2. Припинити юридичну особу Приватне підприємство «КФС»(04070, м. Київ, вул. Іллінська , 12, ЄДРПОУ 31993463), яке зареєстрован е Подільською районною у м. Ки єві державною адміністраціє ю 13.05.2002 р. та припинити його держ авну реєстрацію.
3. Зобов' язати Поділь ську районну у м. Києві держав ну адміністрацію внести до Є диного державного реєстру юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців запис про су дове рішення, провести держа вну реєстрацію припинення юр идичної особи Приватного під приємства «КФС»(ЄДРПОУ 31993463) ві дповідно до чинного законода вства та повідомити органи с татистики, Державної податко вої служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування та юридичну осо бу - Приватне підприємство « КФС», щодо якої постановлено судове рішення, про внесення до Єдиного державного реєст ру юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців такого запису.
4. Постанову надіслати сторонам у справі та Подільс ькій районній у м. Києві держа вній адміністрації. Постанов а відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодекс у адміністративного судочин ства України набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, встановленог о цим Кодексом, якщо таку заяв у не було подано.
Постанова суду може бути ос каржено до суду апеляційної інстанції шляхом подання зая ви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційн ої скарги. Заява про апеляцій не оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня ск ладення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається пр отягом двадцяти днів після п одання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляц ійне оскарження та апеляційн а скарга подаються Київськом у апеляційному адміністрати вному суду через Окружний ад міністративний суд міста Киє ва.
Суддя Добрянська Я.І.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.11.2009 |
Оприлюднено | 16.08.2010 |
Номер документу | 10652316 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Добрянська Я.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні