ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
21 червня 2010 року 14:29 № 2а-6541/10/2670
За позовом Державної податкової інспе кції в Дніпровському районі м. Києва
до відповідача Дит ячо-юнацької спортивної ба зи «ЗЕНІТ»
про стягнення заборг ованості у розмірі 144 360 грн. 71 ко п.
Суддя Добрянська Я.І..
Секретар судового засідан ня Пономарьов Д.Г.
Представники:
від позивача: Мороз С. О. (довіреність від 20.04.2010р. №2260/9/1 0)
від відповідача: не з' явилися
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укра їни в судовому засіданні 21.06.2010 р. п роголошено вступну та резолю тивну частини постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Позивач звернувся в Ок ружний адміністративний суд міста Києва з позовом до відп овідача про стягнення заборг ованості у розмірі 144 360 грн. 71 ко п.
Представник позивача позо в підтримав, посилаючись на т е, що відповідач має заборгов аність по земельному та кому нальному податку у розмірі 144 360 грн. 71 коп.
Згідно п. 8 ст. 35 КАС України в важається, що повістку вруче но юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесе ною до відповідного державно го реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підпис ом відповідної службової осо би.
На зазначену в Свідоцтві пр о державну реєстрацію юридич ної особи, а самем. Київ, Труха нів острів судом була надісл ана кореспонденція з судовим и повістками та позовною зая вою для відповідача, однак ко респонденція поверталась на адресу суду із відміткою «за зазначеною адресою не знахо диться».
З огляду на положення ст. 35, 128 КАС України та відповідні об ставини, адміністративна спр ава розглядалася і вирішувал ася без участі відповідача.
Суд, вислухавши пояснення п редставника позивача, дослід ивши письмові докази по спра ві, вважає, що позов підлягає з адоволенню, виходячи з насту пного.
Заклад дитячо-юнацька учбо во-спортивна база «ЗЕНІТ»зар еєстрована Дніпровською рай онною у місті Києві державно ю адміністрацією та являєтьс я платником податку.
Відповідачем було подано п одаткові розрахунки земельн ого податку з самостійно виз наченими зобов'язаннями: податковий розрахунок земе льного податку № 2698 від 28.01.2009 р. з с амостійно визначеним зобов'я занням 83 696,95 грн.; податкови й розрахунок земельного пода тку № 70396 від 23.04.2009 р. з самостійно визначеним зобов'язанням 2 578,96 грн.; податкови й розрахунок земельного пода тку № 669 від 21.01.2010 р з самостійно в изначеним зобов'язанням 40 947,06 г рн.
30.09.2009 року позивачем було про ведено перевірку відповідач а щодо своєчасності сплати п латежів до бюджету, а саме щод о своєчасності подання платі жних доручень до установ бан ку щодо плати за землю за пері од з 01.06.2006 р. по 25.09.2009 р.
За результатами перевірки встановлено порушення ч. 1 ст . 17 Закону України «Про плату з а землю», п.п. 5.3.1 ст. 5 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов' язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами»та с кладено акт від № 5506-15/14279945.
Відповідно до ч. 1 ст. 17 Україн и «Про плату за землю»податк ове зобов'язання по земельно му податку, а також по орендні й платі за землі державної та комунальної власності, визн ачене у податковій деклараці ї на поточний рік, сплачуєтьс я рівними частками власникам и та землекористувачами земе льних ділянок за місцезнаход женням земельної ділянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календ арному місяцю, щомісячно про тягом 30 календарних днів, наст упних за останнім календарни м днем звітного (податкового ) місяця.
Згідно п.п 5.3.1. п. 5.3 ст. 5 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами»п латник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму по даткового зобов'язання, зазн ачену у поданій ним податков ій декларації, протягом деся ти календарних днів, наступн их за останнім днем відповід ного граничного строку, пере дбаченого підпунктом 4.1.4 пунк ту 4.1 статті 4 цього Закону для п одання податкової деклараці ї.
На підставі акта перевірки від 30.09.2009р. та п.п. 17.1. 7 п. 17.1 ст. 17 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» податковим органом винесе ні податкові повідомлення - рішення від 06.10.2009р. №0015111540/0 на суму штрафних санкцій у розмірі 8 478 грн. 97 коп. (50% узгодженої суми п одаткового зобов' язання), в ід 06.10.2009р. №0015121540/0 на суму штрафних санкцій у розмірі 6 800 грн. 84 коп . (20% узгодженої суми податково го зобов' язання), від 06.10.2009 р. №00 15131540/0 на суму штрафних санкцій у розмірі 1 573 грн. 65 коп. (10% узгодже ної суми податкового зобов' язання).
Відповідачем також було по дано до податкового органу р озрахунок комунального пода тку від 14.01.2010р. №292217 з самостійно визначеним зобов' язанням у сумі 32 грн. 30 коп.
05.02.2010 року позивачем було про ведено перевірку відповідач а щодо своєчасності подання платіжних доручень до устан ови банку за період з 19.08.2009 р. по 2 8.01.2010 р.
За результатами перевірки встановлено порушення п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про по рядок погашення зобов' язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами»п.п. 5.2 Рішення Ки ївської міської ради народни х депутатів від 18.03.2004 р. № 81/1291 «Про затвердження Положення про комунальний податок у м. Києв і»та складено акт від 05.02.2010р. №152.
Відповідно до п.п. 5.2 Рішення Київської міської ради народ них депутатів від 18.03.2004 р. № 81/1291 «П ро затвердження Положення пр о комунальний податок у м. Киє ві»комунальний податок спла чується підприємствами та ор ганізаціями щомісячно до 20 чи сла авансовими внесками за п ерший та другий місяці кварт алу. Сума податку в повному об сязі сплачується протягом де сяти календарних днів, насту пних за останнім днем межово го терміну для подання розра хунку сплати податку.
На підставі акта перевірки від 05.02.2010р. та п.п. 17.1. 7 п. 17.1 ст. 17 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» податковим органом винесе ні податкові повідомлення - рішення від 11.02.2010р №0002521540/0 на суму штрафних санкцій у розмірі 10 г рн. 64 коп. (20% узгодженої суми под аткового зобов' язання), від 11.02.2010 р. №0002531540/0 на суму штрафних са нкцій у розмірі 0 грн.. 10 коп. (10% у згодженої суми податкового з обов' язання).
В десятиденний термін, як це чинним законодавством Украї ни відповідач суму визначену податковими повідомленнями рішеннями не сплатив і не зве рнувся зі скаргою про оскарж ення вищевказаних рішень.
Суд звертає увагу, що позива чем направлено позивачу пер ша податкова вимоги від 04.06.2009 р. № 1/1620 та друга податкова вимог а від 10.07.2009 р. № 2/1915.
16.09.2009 р. посадовими особами ДП І у Дніпровському районі м. Ки єва складено акт про неможли вість вручення податкової ви моги платникам податків, зок рема відповідачу.
У зв' язку із неможливістю вручення вищезазначених вим ог, дані віги були розміщені н а дошці податкових оголошень .
Таким чином, податковий орг ан вчинив всі можливі дії для врегулювання даного спору в порядку досудового провадже ння.
Отже, згідно до облікових ка рток платника податків, пода ткових декларацій, податкови х розрахунків, податкових по відомлень-рішень, відповідач має податкову заборгованіст ь перед бюджетом на загальну суму 144 360,71 гри., з яких: - п о земельному податку з юр идичних осіб 144 326,60 грн., а саме -16 85 3,46 грн. (податкові новідомленн я-рішення № 0015111540/0 від 06.10.2009 р., № 0015121540/0 від 06.10.2009 р., № 0015131540/0 від 06.10.2009 р.) 127 473,14 гр н. (127 222,97 грн.- податкові розрахун ки № 2698 від 28.01.2009 р., № 70396 від 23.04.2009 р., № 669 від 21.01.2010 р. + 250,17 грн. пеня);
- по комунальному податку 34,11 гри., а саме - 10,74 грн. (податко ві повідомлення-рішення № 00025215 40/6 від 11.02.2010 р., № 0002531540 від 11.02.2010 р.) 23, 37 (податковий розрахунок № 292217 в ід 14.01.2010 р. 32,30 грн. - 8,93 грн. переплата ).
Станом на час розгляду дано ї справи вищезазначені кошти відповідачем не сплачені.
Тож в суді знайшов підтверд ження факт наявності заборго ваності відповідача перед бю джетом на суму 144 360 грн. 71 коп.
Відповідно до ч.2 ст. 2 Закону України «Про плату за землю» власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та зем лекористувачі, крім орендарі в та інвесторів - учасників уг оди про розподіл продукції, с плачують земельний податок.
У відповідності до статті 14 даного Закону платники земе льного податку, а також оренд ної плати за земельні ділянк и державної або комунальної власності (крім громадян) сам остійно обчислюють суму земе льного податку та орендної п лати щороку за станом на 1 січн я і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земель ної ділянки податкову деклар ацію на поточний рік за формо ю, встановленою центральним податковим органом, з розбив кою річної суми рівними част ками за місяцями. Подання так ої декларації звільняє від о бов'язку подання щомісячних декларацій.
В статті 17 Закону України «П ро плату за землю» встановле но, що земельний податок, а та кож орендна плата за земельн і ділянки державної і комуна льної власності громадянами сплачується рівними часткам и до 15 серпня і 15 листопада.
В статті 1 Закону України «П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами»визначені т ерміни, зокрема, податкови й борг (недоїмка) - податков е зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявн ості), самостійно узгоджене п латником податків або узгодж ене в адміністративному чи с удовому порядку, але не сплач ене у встановлений строк, а та кож пеня, нарахована на суму т акого податкового зобов'язан ня. податкова вимога - п исьмова вимога податкового о ргану до платника податків п огасити суму податкового бор гу;
Згідно ст. 5 вищезазначеного Закону податкове зобов'язан ня, самостійно визначене пла тником податків у податковій декларації, вважається узго дженим з дня подання такої по даткової декларації. Зазначе не податкове зобов'язання не може бути оскаржене платник ом податків в адміністративн ому або судовому порядку.
Пункт 3.1.1 ст. 3 зазначеного Зак ону встановлює, що активи пла тника податків можуть бути п римусово стягнені в рахунок погашення його податкового б оргу виключно за рішенням су ду. В інших випадках платники податків самостійно визнача ють черговість та форми задо волення претензій кредиторі в за рахунок активів, вільних від заставних зобов'язань за безпечення боргу. У разі, якщо такого платника податків ви знано банкрутом, черговість задоволення претензій креди торів визначається законода вством про банкрутство.
Згідно із ч. 1 статті 11 КАС Укр аїни розгляд і вирішення спр ав в адміністративних судах здійснюються на засадах змаг альності сторін та свободи в наданні ними суду своїх дока зів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.
В свою чергу відповідач у жо дне судове засідання не з' я вився, своїх заперечень до су ду не надав.
Таким чином, з' ясувавши об ставини справи та перевіривш и їх доказами, суд дійшов висн овку про задоволення позову.
На основі встановленого, ке руючись ст.ст.86, 159-163 Кодексу адм іністративного судочинства України, суд
постановив:
Позов Державної подат кової інспекції в Дніпровськ ому районі м. Києва задовольн ити повністю.
Стягнути з Дитячо-юнацьк ої спортивної бази «ЗЕНІТ» (код ЄДРПОУ 14279945) на користь Дер жави (УДК у Дніпровському рай оні м. Києва, код 26077906 у банку ГУ УДК у м. Києві, МФО 820019, р/р 34122999700005) по даткову заборгованість на за гальну суму 144 360 (сто сорок чоти ри тисячі триста шістдесят) г рн. 71 коп. за рахунок активів б оржника.
Строк і порядок набрання с удовим рішенням законної сил и встановлені у статті 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України, якщо інше не в становлено цим Кодексом.
Заява про апеляційне оскар ження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 КАС України - з дня складення в повному о бсязі. Апеляційна скарга на п останову суду першої інстанц ії подається протягом двадця ти днів після подання заяви п ро апеляційне оскарження. За ява і скарга подаються до адм іністративного суду апеляці йної інстанції у порядку, що п ередбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинс тва України.
Суддя Я.І.Добрянська
Дата підписання постан ови в повному обсязі 25.06.2009 р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2010 |
Оприлюднено | 16.08.2010 |
Номер документу | 10652921 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Добрянська Я.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні