Рішення
від 03.10.2022 по справі 400/3264/22
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 жовтня 2022 р. № 400/3264/22 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Фульги А.П., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом:Приватного підприємства "Моніка Лур", вул. Приміська, 62-А, м. Миколаїв, 54037,

до відповідача:Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6,м. Миколаїв, 54001, Державної податкової служби України, Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053 , про:визнання протиправними та скасування рішень,

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Моніка Лур» (далі позивач, ПП «Моніка Лур») звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі відповідач 1, ГУ ДПС) та Державної податкової служби України (далі відповідач 2, ДПС), в якому просить суд: - визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Миколаївській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23.02.2022 року №3846372/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №31 від 31.12.2021 року; №3846373/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №79 від 31.12.2021 року; №3846374/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №81 від 31.12.2021 року; №3846375/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 31.01.2022 року; №3846376/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 31.01.2022 року; - зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №31 від 31.12.2021 року, № 79 від 31.12.2021 року, №81 від 31.12.2021 року, №8 від 31.01.2022року; №9 від 31.01.2022 року, №10 від 31.01.2022 року, які складені Приватним підприємством «Моніка Лур» та направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ухвалою від 04.07.2022 року суд відкрив провадження по справі та ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив, що на розгляд Комісії ним подано усі необхідні документи для підтвердження реальності господарських операцій, на які складено податкові накладні, але відповідач протиправно не зареєстрував податкові накладні зазначені позивачем.

Відповідачі не надали відзиви на позовну заяву, ухвалу про відкриття провадження у справі та позовну заяву отримали через е - суд 05.07.2022 року.

Суд розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

З`ясувавши усі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у їх сукупності, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне:

ПП «Моніка Лур» зареєстрованою як юридична особа 22.02.2019 року та перебуває на обліку як платник податків з 25.02.2019 року. Видами господарської діяльності позивача згідно до КВЕД є: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний); 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику; 46.24 Оптова торгівля шкірсировиною, шкурами та шкірою; 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами; 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами; 46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами; 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками; 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устатковання; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання; 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. н. в. і. у.; 82.92 Пакування; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 52.10 Складське господарство; 52.24 Транспортне оброблення вантажів; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.

ПП «Моніка Лур» було придбано у ТОВ «Прес-Торг» холодильне обладнання за договором купівлі- продажу обладнання №11/21 від 02.11.2021 року з метою надання його в аренду ПП "КСД-БУД", з яким існувала домовленість щодо укладення договору оренди після придбання ПП "Моніка Лур" відповідного обладення.

Розрахунки з ТОВ "Прес Торг" за обладення були здійсненні ПП "Моніка Лур" в повному обсязі згідно платіжних доручень №15 від 03.11.2021, №19 від 04.11.2021 року №20 від 05.11.2021 року.

10 листопада 2021 року ПП "Моніка Лур" (орендодавець) було укладено з ПП "КСД-БУД" (орендар) договір оренди холодильного обладнання.

Холодильне обладнення було доставлене ТОВ "Прес Торг" на об`єкти ПП "КСД-БУД", що підтверджується товарно- транспортними накладними №216 від 12.11.21 №219 від 15.11.21, № 220 від 16.11.21 року. Розвантаження обладнання на об`єктах відбувалось силами та засобами ПП "КСД-БУД".

На виконання умов договору оренди ПП "Моніка Лур" було встановлено та передано ПП "КСД-БУД"в оренду холодильне обладнання:

- за актом приймання- передачі від 30.11.21 року (додаток 1 до договору оренди), встановлене на об`єкті орендаря за адресою м.Миколаїв вул. Приміська,62а.

- за актом приймання- передачі від 30.11.21 року (додаток 2 додоговору оренди), втановлене на об`єкті орендаря за адресою: м.Херсон, вул.Кости Хетагурова,68.

- за актом приймання передачі від 01.12.21 (додаток 3 до договору оренди), втсановлене не об`єкті орендаря за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Пісочна,3б.

Між ПП "Моніка Лур" та ПП "КСД-БУД" підписані акти наданих послуг за грудень 2021 року та січень 2022 року, ПП "КСД-БУД" здійснено оплату за надані послуги в повному обсязі. Акти наданих послуг складаються "Моніка Лур на кожний об`єкт окремо, ПП "КСД-БУД"здійснює оплату також окремо по кожному об`єкту.

На вартість наданих послуг з оренди холодильного обладнання у грудні 2021 року та січні 2022 року ПП "Моніка Лур" складнено та направлено для реєстрації в ЄРНП податкові накладні, реєстрація яких була зупинена.

До пояснень позивачем були надані наступні документи на підтвердження орендних взаємовідносин: договір оренди холодильного обладнання від 10.11.2021 року, акти приймання- передачі холодильного обладнання від 30.11.2021 року (додатки до договору оренди), акти наданих послуг з оренди обладнення за грудень 2021 січень 2022, платіжні доручення ПП "КСД-БУД" на підтвердження оплати за оренду холодильного обладнання у грудні 2021 року січні 2022 року (№27 від 19.01.22 на суму 490000,00 грн, №31 від 21.01.22 року на суму 580 000,00 грн, №48 від 11.02. 2022 року на суму 360000,00 грн, №55 від 14.02.22 року на суму 490 000,00 грн, №58 від 15.02.22 на суму 580000,00 грн), інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо наявності в ПП "КСД-БУД" об`єктів нерухомості; На підтвердження придбання ПП "Моніка Лур" холодильного обладнання; договір купівлі- продажу обладнання №11/21 від 02.11.21 (ТОВ "Прес Торг" продавець, ПП "Моніка Лур" покупець), додаток специфікації №1,2,3 до договору купівлі- продажу обладнання №11/21 від 02.11.21, платіжні доручення на підтвердження оплати за холодильне обладнання (№15,№19,№20), видаткові накладні (№216,219,220);товарно- транспортні накладні №216,219,220, сетрифікат відповідності.

Підприємством на розгляд комісії контролюючого органу було надано в достатньому обсязі документи для підтвердження реальності господарських операцій, на які складені податкові накладні № 31 від 31.12.21, № 79 від 31.12.21, №81 від 31.12.21, №8 від 31.01.22, № 9 від 31.01.22, № 10 від 31.01.22.

Натомість контролюючим органом були прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.

В рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних в якості підстав для відмови в реєстрації податкових накладних зазначено: ненадання платником податку копій документів - розрахункових документів та / або банківських виписок з особових рахунків. При цьому в графі "Додаткова інформація" зазначено наступне: "За результатами розгляду копій документів встановлено, що надані копії платіжних доручень не завірені банківською установою та не надано копію виписки банку". Крім цього в товарно - транспортних накладних зазначено перевізника, який з бази даних не є власником транспортних засобів.

Не погоджуючись з відмовою у реєстрації податкових накладних у ЄРПН, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Приймаючи рішення у справі, суд виходить з наступного:

Відповідно до абз. 1 п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно п. 201.10. ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

У відповідності до п. 201.16 ст. 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, яка набула чинності з 01.02.2020 року, серед іншого, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

За правилами п. 6 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 7 Порядку №1165 визначено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет (п. 8 Порядку № 1165).

Відповідно до п.10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (п. 11 Порядку № 1165).

Відповідно до отриманої квитанції податкові накладні було прийнято, але реєстрація була зупинена в якості підстав для зупинення реєстрації зазначено, що код УКТЗЕД/ДКПП товару/ послуг 77.39 відсутній в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/ послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються, та їх обсяг постачаннядорівнює або перевищуєвеличину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. В графі "додаткова інформація" зазначено: "За результатами розгляду копій документів встановлено, що надані копії платіжних доручень не завірені банківською установою та не надано копію виписки банку". Крім цього в товарно - транспортних накладних зазначено перевізника, який з бази даних не є власником транспортних засобів.

Суд зазначає, що платіжні доручення, які були на розгляді комісії на підтвердження придбання ПП "Моніка Лур" холодильного обладнання та оплати ПП "КСД-БУД" за оренду холодильного обладнання, були роздруковані позивачем з системи "Клієнт- Банк" ПАТ АБ "Укргазбанк" та містять відмітку банку електронний штамп.

Відповідно до п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 (далі Порядок №520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Таким чином платник податків має право подати на розгляд комісії контролюючого органу або платіжні доручення (розрахункові документи) або банківські виписки.

Відносно перевізника, який зазначений в товарно-транспортних накладних суд зазначає згідно умов договору купівлі- продажу обладнання №11/21 від 02.11.21 року обов`язок по поставці обладнання покладається на продавця (ТОВ "Прес-Торг"), який і виступив організатором та замовником перевезень.

ПП "Моніка Лур" не приймало участі в організації перевезень та не може надати пояснення щодо належності транспортних засобів, якими була здійснена доставка. Холодильне обладнання було поставлено за адресами та у строки, які були погоджені ТОВ "Прес-Торг" та ПП "Моніка Лур" в додатках до договору купівлі- продажу обладнання №11/21 від 02.11.21 року. Перевізники, які зазначені в товарно- транспортних накладних, які не є власниками вказаних ТТН транспортних засобів не може спростувати факт доставки обладнання та не може бути підставою для відмови в реєстрації податкових накладних, які складнені на операції з надання в оренду холодильного обладнання.

Згідно з вимогами п.11 Порядку № 520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі:ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або нанаданняплатникомподатку копій документіввідповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

ПП "Моніка Лур" було виконано вимоги Порядку та надано на розгляд комісії вичерпні пояснення щодо господарських операцій (послуги з надання в оренду холодильного обладнення), на які складені податкові накладні, та в повному обсязі документи, що підтверджують здійснення цих операцій, у зв`язку з чим оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є протиправним.

Крім того пп.14.1.60 п.14.1 ст.14 ПКУ визначено, що єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданними платниками податку на додану вартість електронними документами.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначається Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУвід 29.12.2010р №1246.

Пунктом 19 вказаного Порядку передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупиненно, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та /або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

При цьому згідно п.20 цього ж Порядку, у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених п.12 цього Порядку, або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день,зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі Суомінен проти Фінляндії від 01.07.2003 року вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.

На підставі ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 1 та 2 ст. 77 КАС України Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За таких обставин, суд вважає оскаржувані рішення протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Згідно з пп. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 ПК України податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється, зокрема, у день набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Виходячи з вимог зазначеної норми, суд вважає, що належним способом відновлення порушеного права платника податку є зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні позивача в ЄРПН датами їх подання.

Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається із матеріалів справи, позивач за подання даного позову сплатив судовий збір в сумі 14886,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням.

Оскільки цим рішенням позов задоволено повністю, тому за рахунок бюджетних асигнувань відповідача 1 і відповідача 2 необхідно стягнути судовий збір пропорційно до розміру задоволених вимог, а саме: по 7443,00 грн. з кожного (14886,00:2 = 7443,00).

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Приватного підприємства "Моніка Лур" (вул. Приміська, 62-А,м. Миколаїв, 54037 42841520) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001 код ЄДРПОУ 44104027, Державної податкової служби України, Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, код ЄДРПОУ 43005393 ) задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Миколаївській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 23.02.2022 року №3846372/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №31 від 31.12.2021 року; №3846373/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №79 від 31.12.2021 року; №3846374/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №81 від 31.12.2021 року; №3846375/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 31.01.2022 року; №3846376/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 31.01.2022 року; №3846377/42841520 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 31.01.2022 року.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Приватного підприємства «Моніка Лур» за №31 від 31.12.2021 року, № 79 від 31.12.2021 року, №81 від 31.12.2021 року, №8 від 31.01.2022 року; №9 від 31.01.2022 року, №10 від 31.01.2022 року, які складені Приватним підприємством «Моніка Лур» та направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних датами їх подання.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001; код за ЄДРПОУ: 44104027) на користь Приватного підприємтсва «Моніка Лур» (вул. Приміська, 62-А, м. Миколаїв, 54037, код ЄДРПОУ 42841520) судові витрати у розмірі 7443,00 грн.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України, (Львівська площа,8, м. Київ, 04053 код ЄДРПОУ 43005393) на користь Приватного підприємства "Моніка Лур" (вул. Приміська, 62-А, м. Миколаїв, 54037 код ЄДРПОУ 42841520) судові витрати в розмірі 7443,00 грн.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Суддя А. П. Фульга

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.10.2022
Оприлюднено05.10.2022
Номер документу106565478
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —400/3264/22

Ухвала від 11.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 14.12.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Рішення від 03.10.2022

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Фульга А. П.

Ухвала від 03.07.2022

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Фульга А. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні