ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
"03" жовтня 2022 р. справа № 300/3845/22
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Скільський І.І., розглянувши матеріали позовної заяви благодійної організації «Благодійний фонд» «Українська благодійницька мережа» до Постійної комісії Івано-Франківської обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиції про визнання протиправними дій, -
В С Т А Н О В И В:
Благодійна організація «Благодійний фонд» «Українська благодійницька мережа» звернулася до суду з адміністративним позовом до Постійної комісії Івано-Франківської обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиції, в якому просить: - визнати протиправними дії Постійної комісії Івано-Франківської обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиції щодо затвердження бюджетних призначень в сумі 300 тис. грн., на захід «Підтримане проживання», який здійснюється Департаментом соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації відповідно до обласної комплексної програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2022-2026 р., затвердженої рішенням Івано-Франківської обласної ради від 12.11.2021 №276-10/2021.
Приписами пункту 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Частиною першою статті 5 КАС України передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.
У позовній заяві позивач викладає свої вимоги щодо предмета спору та їх обґрунтування (частина 1 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України).
Частиною 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів (пункт 4); виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини (пункт 5).
Як слідує зі змісту позовної заяви, позивач просить суд визнати протиправним дії Постійної комісії Івано-Франківської обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиції щодо затвердження бюджетних призначень в сумі 300 тис. грн., на захід «Підтримане проживання», який здійснюється Департаментом соціальної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації відповідно до обласної комплексної програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2022-2026 р., затвердженої рішенням Івано-Франківської обласної ради від 12.11.2021 №276-10/2021.
Перевіряючи на відповідність позовну заяву вимогам статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, суд встановив, що позивач на обґрунтування заявлених позовних вимог вказує на відсутність у відповідача повноважень (компетенції) щодо затвердження бюджетних призначень за Програмою, оскільки комісією Івано-Франківської обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій затверджуються лише переліки заходів щодо реалізації галузевих регіональних цільових програм на 2022 рік, а обсяг фінансування на ці заходи визначається в межах бюджетних призначень передбачених Рішенням, що на переконання благодійної організації «Благодійний фонд» «Українська благодійницька мережа» вказує на протиправність дій відповідача щодо затвердження бюджетних призначень на заходи, які здійснюються відповідно до обласної комплексної програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2022-2026 р., затвердженої рішенням Івано-Франківської обласної ради від 12.11.2021 №276-10/2021.
Однак до позовної заяви позивачем не долучено доказів на підтвердження обставин щодо вчинення відповідачем дій по затвердженню бюджетних призначень (в певному обсязі з ініціативи постійної комісії) на заходи, які здійснюються відповідно до обласної комплексної програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2022-2026 р.
Натомість позивачем долучено копію Витягу з протоколу №29 від 21.02.2022 Постійної комісії про погодження календарного плану заходів на 2022 рік обласної комплексної Програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2022-2026 роки та копію Календарного плану заходів на 2022 рік обласної комплексної Програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2022-2026роки (додаток 7 протоколу постійної комісії).
За змістом долученого Витягу з протоколу №29 від 21.02.2022, постійною комісією погоджено календарний план заходів на 2022 рік обласної комплексної Програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2022-2026 роки, відповідно до листа обласної державної адміністрації від 18.01.2022 №9346/1/1-21/01-132.
У відповідності до частини 4 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України, позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що позивачу необхідно долучити всі наявні в нього докази, на підтвердження обставин, на яких ґрунтуються позовні вимоги, щодо вчинення відповідачем дій по затвердженню бюджетних призначень (в певному обсязі з ініціативи постійної комісії) на заходи, які здійснюються відповідно до обласної комплексної програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2022-2026 р.
Враховуючи вищевикладене, судом встановлено, що позовна заява не відповідає вимогам, визначеним статтями 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
На підставі наведеного, керуючись статтями 160, 161, 169, 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
Позовну заяву благодійної організації «Благодійний фонд» «Українська благодійницька мережа» до Постійної комісії Івано-Франківської обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиції про визнання протиправними дій - залишити без руху.
Надати позивачу десятиденний строк з дня вручення (отримання) копії цієї ухвали для усунення вказаних недоліків шляхом подання до суду: належним чином засвідчених доказів, на підтвердження обставин, на яких ґрунтуються позовні вимоги, щодо вчинення відповідачем дій по затвердженню бюджетних призначень (в певному обсязі з ініціативи постійної комісії) на заходи, які здійснюються відповідно до обласної комплексної програми соціального захисту населення Івано-Франківської області на 2022-2026 р.
Роз`яснити, що в разі неусунення недоліків у визначений строк позовна заява буде повернена.
Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.
Суддя /підпис/ Скільський І.І.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2022 |
Оприлюднено | 06.10.2022 |
Номер документу | 106592711 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Скільський І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні