ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
19 травня 2010 року 13:57 № 2а-2200/10/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Григорови ча П.О. при секретарі судового засідання Очколясу О.В. розг лянувши у відкритому судовом у засіданні адміністративну справу
за позовом ОСОБА_1
до Оболонської районної у м.К иєві державної адміністраці ї
про зобов'язання вчинити певні дії
За участю представників:
від позивача : ОСОБА_1 , ОСОБА_2
відповідача: Сергієнк о І.І.
На підставі ч. 3 ст. 160 Кодек су адміністративного судочи нства України 19.05.2010 р. проголош ено вступну та резолютивну ч астини постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
ОСОБА_1 зверн увся до Окружного адміністра тивного суду м. Києва з позово м до Оболонської районної у м . Києві державної адміністра ції про зобов' язання провес ти державну реєстрацію змін до установчих документів При ватного підприємства «Пласт -ОК»(код ЄДРПОУ 33346959) наступним ч ином:
- змінити власника 100% часток в статутному капіталі ПП «Пл аст-ОК»ОСОБА_1 на власника 100% часток в статутному капіта лі ПП «Пласт-ОК»ОСОБА_4;
- змінити директора ПП «Плас т-ОК»ОСОБА_1 на директора ПП «Пласт-ОК»ОСОБА_4;
- змінити місцезнаходження ПП «Пласт-ОК»АДРЕСА_2на м ісцезнаходження АДРЕСА_1 .
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається н а те, що відповідач неправомі рно відмовив в проведенні ре єстрації змін до установчих документів Приватного підпр иємства «Пласт-ОК»на підстав і факту відступлення частки у статутному фонді підприємс тва громадянці ОСОБА_4, як ий на думку позивача оформле ний належним чином і юридичн ого визнання не потребує.
Відповідач позов не визна в та зазначив, що у державного реєстратора Оболонської рай онної у м. Києві державної реє страції відсутні законні під стави у проведенні державної реєстрації змін до установч их документів юридичної особ и ПП «Пласт-ОК»оскільки до ві дділу державної реєстрації ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців документів , необхідних для проведення д ержавної реєстрації змін до установчих документів ПП «Пл аст-ОК»у зв' язку зі зміною з асновника (власника) не надхо дили.
Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення їх предст авників, всебічно і повно з' ясувавши всі фактичні обстав ини, на яких ґрунтуються позо в, оцінивши докази, які мають з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окр ужний адміністративний суд м . Києва, -
ВСТАНОВИВ:
09.02.2005 року Оболонською р айонною у м. Києві державною а дміністрацією проведено дер жавну реєстрацію юридичної о соби Приватного підприємств а «Пласт-ОК»(код 33346959) за адресою : 04214, АДРЕСА_2, про що видане с відоцтво НОМЕР_2.
13.03.2008р. позивачем, як директор ом та єдиним засновником та власноком часток статутного фонду Приватного підприємст ва «Пласт-ОК»було прийнято р ішення про відступлення 100% ча стки у статному фонді підпри ємства на користь громадянки ОСОБА_4.
Крім того, Приватним нотарі усом Київського міського нот аріального округу Борисен ко М.В. засвідчено справжні сть підпису ОСОБА_1 на зая ві від 14.03.2008р. до компетентних о рганів та ПП «Пласт-ОК»про ві дступлення належної йому час тки у статутному фонді (капіт алі) ПП «Пласт-ОК»на користь ОСОБА_4, паспорт НОМЕР_1, в иданого Южноукраїнським МВ У МВС України в Миколаївській області 05.09.1995р., яка мешкає в А ДРЕСА_1.
Також, наказом №18К від 14.03.2008р. п озивача було звільнено з пос ади директора ПП «Пласт-ОК»з а власним бажанням.
В зв' язку з надходженням н а адресу позивача листів та п ретензій з вимогами сплатити борги ПП «Пласт-ОК», ОСОБА_1 звернувся до державного ре єстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб т а фізичних осіб - підприємці в Оболонської районної у м. Ки єві державної адміністрації з вимогою внесення змін до Єд иного державного реєстру юри дичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Відповідач у своїх запере ченнях зазначає, що Державни й реєстратор у своїй діяльно сті керується Законом Україн и "Про державну реєстрацію юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців" і для здійснен ня державної реєстрації змін до установчих документів юр идична особа повинна надати необхідні документи, перелік яких чітко визначений ст. 29 на званого Закону.
Крім того відповідач вказу є, що станом на 19.05.2010р. в Єдиному д ержавному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців відсутня інформація щ одо будь-якої відмови у прове денні державної реєстрації з мін до установчих документів ПП «Пласт-ОК»(код 33346959). Згідно д аних ЄРД єдиним власником пі дприємства вважається ОСО БА_1. Крім того, документи, не обхідні для проведення держа вної реєстрації змін до уста новчих документів ПП «Пласт- ОК»у зв' язку зі зміною засн овника (власника) до відділу д ержавної реєстрації юридичн их осіб та фізичних осіб - пі дприємців не надходили.
Досліджуючи надані сторон ами докази, аналізуючи навед ені міркування та запереченн я, оцінюючи їх в сукупності, су д не погоджується з доводами позивача та бере до уваги нас тупне.
Порядок проведення держав ної реєстрації юридичних осі б встановлено статтею 25 Закон у України "Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців" (далі - Закон про реєстрацію).
Згідно з пунктом 1 ст. 24 цього Закону засновник (засновник и) або уповноважена ними особ а повинна особисто подати де ржавному реєстратору (надісл ати рекомендованим листом з описом вкладення) такі докум енти:
заповнену реєстраційну ка ртку на проведення державної реєстрації юридичної особи (форма № 1, зареєстрована наказ ом Держпідприємництва Украї ни «Про затвердження форм ре єстраційних карток»від 20.04.2007 р . № 54);
примірник оригіналу або но таріально засвідчену копію р ішення засновників або уповн оваженого ними органу про ст ворення юридичної особи;
два примірники установчих документів;
документ, що засвідчує внес ення реєстраційного збору за проведення державної реєстр ації юридичної особи (копія к витанції, виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку).
У разі подання документів о собою, уповноваженою засновн иком (засновниками) юридично ї особи, крім її паспорта нада ється документ, що засвідчує її повноваження на представ ництво інтересів.
Відповідно до частини перш ої цієї статті державний реє стратор за відсутності підст ав для залишення документів, які подані для проведення де ржавної реєстрації юридично ї особи без розгляду, зобов'яз аний перевірити ці документи на відсутність підстав для в ідмови у проведенні державно ї реєстрації юридичної особи , які передбачені частиною пе ршою ст. 27 цього Закону, а саме:
невідповідність відомосте й, які вказані в реєстраційні й картці на проведення держа вної реєстрації юридичної ос оби, відомостям, які зазначен і в документах, поданих для пр оведення державної реєстрац ії юридичної особи;
невідповідність установчи х документів вимогам частини третьої ст. 8 цього Закону, згі дно з якою установчі докумен ти (установчий акт, статут або засновницький договір, поло ження) юридичної особи повин ні містити відомості, передб ачені ;
порушення порядку створен ня юридичної особи, який вста новлено законом, зокрема:
наявність обмежень на зайн яття відповідних посад, вста новлених законом щодо осіб, я кі зазначені як посадові осо би органу управління юридичн ої особи;
невідповідність відомосте й про засновників (учасників ) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться в Єдин ому державному реєстрі;
наявність обмежень щодо вч инення засновниками (учасник ами) юридичної особи або упов новаженою ними особою юридич них дій, які встановлені абза цом четвертим частини другої ст. 35 цього Закону, а саме: пров едення державної реєстрації юридичної особи, засновнико м (учасником) якої є юридична о соба, щодо якої прийнято ріше ння щодо припинення;
наявність в Єдиному держав ному реєстрі найменування, я ке тотожне найменуванню юрид ичної особи, яка має намір зар еєструватися;
використання у найменуван ні юридичної особи приватног о права повного чи скорочено го найменування органу держа вної влади або органу місцев ого самоврядування, або похі дних від цих найменувань, або історичного державного найм енування, перелік яких встан овлюється Кабінетом Міністр ів України.
Згідно із частиною першою с татті 17 Закону про реєстрацію відомості про юридичну особ у або фізичну особу - підприєм ця включаються до Єдиного де ржавного реєстру шляхом внес ення записів на підставі від омостей з відповідних реєстр аційних карток та відомостей , що надаються державному реє стратору юридичними особами .
Відомості, які внесені до Єд иного державного реєстру юри дичних осіб та фізичних осіб - підприємців вважаються до стовірними, доки до них не вне сено відповідних змін.
Зміни до установчих докуме нтів юридичної особи підляга ють обов' язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів ЄДР в порядку, встановленому Законом України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців» (п. 3 ст. 4 Закону).
Для проведення державної р еєстрації змін до установчих документів юридичної особи у зв' язку із зміною складу з асновників (учасників) юриди чна особа повинна надати (над іслати рекомендованим листо м з описом вкладення) державн ому реєстратору документи зг ідно пп. 1,3 ст. 29 Закону .
Відмова у проведенні держа вної реєстрації змін до уста новчих документів юридичної особи відбувається згідно с т. 30 Закону України «Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб - підприє мців». Підстави для відмови у проведенні зазначеної реєст раційної дії заносяться до Є ДР.
До відділу державної реєс трації юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців Обо лонської районної у м. Києві д ержавної реєстрації докумен ти, необхідні для проведення державної реєстрації змін д о установчих документів ПП « Пласт-ОК» у зв' язку зі зміно ю засновника (власника) не над ходили, що підтверджується в итягом з ЄДР та копією реєстр аційної справи ПП «Пласт-ОК» наданої відповідачем.
Позивач зворотне не довів , доказів в обґрунтування поз овних вимог не надав.
Як вбачається з матеріалі в справи, позовної заяви та до даних документів, позивачем у відповідності до частини п ершої ст. 104 КАС України ніде не вказано які його права, свобо ди чи інтереси у сфері публіч но-правових відносин порушен о з боку відповідача, чи мали місце які-небудь порушення у публічно-правових відносина х прав, свобод чи охоронювани х законом інтересів позивача з боку Оболонської районної у місті Києві державної адмі ністрації, та в чому саме поля гають такі порушення у публі чно-правових відносинах
Згідно із частиною другою с татті 19 Конституції України о ргани державної влади та орг ани місцевого самоврядуванн я, їх посадові особи зобов'яза ні діяти лише у спосіб, що пере дбачений Конституцією та зак онами України.
Згідно ч. 1, 2 ст. 71 КАС України к ожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтую ться її вимоги та запереченн я, крім випадків, встановлени х статтею 72 цього Кодексу.
Позивач надав суду належні докази щодо правомірності з аявлених вимог. Враховуючи в икладене, суд приходить до ви сновку про відсутність підст ав для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 .
Згідно з ч.3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження ріш ень, дій чи бездіяльності суб ' єктів владних повноважень адміністративні суди переві ряють, чи прийняті (вчинені) во ни: на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України; з використанням пов новаження з метою, з якою це по вноваження надано; обґрунтов ано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення д ля прийняття рішення (вчинен ня дії); безсторонньо (неупере джено); добросовісно; розсудл иво; з дотриманням принципу р івності перед законом, запоб ігаючи несправедливій дискр имінації; пропорційно, зокре ма з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких сп рямоване це рішення (дія); з ур ахуванням права особи на уч асть у процесі прийняття ріш ення; своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.
Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення сторін, в себічно і повно з' ясувавши всі фактичні обставини, на як их ґрунтуються позовні вимог и, оцінивши докази, які мають з начення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окр ужний адміністративний суд м . Києва вважає, що позовні вимо ги ОСОБА_1 задоволенню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 97, 158-163 К АС України, Окружний адмініс тративний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
В адміністративном у позові відмовити.
Постанова відповідно до вимог ч. 1 ст. 254 КАС України на бирає законної сили після за кінчення строку подання заяв и про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подан о.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції заяви про апеляці йне оскарження з наступним п оданням протягом двадцяти дн ів апеляційної скарги. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.
Суддя П.О. Григорович
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 19.05.2010 |
Оприлюднено | 12.08.2010 |
Номер документу | 10667205 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Григорович П.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні