ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 вересня 2009 року № 2а-6576/09/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Васильченк о І.П., при секретарі Гальченко О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу
за позовом Київського міського цен тру зайнятості
до Об' єднання первинних пр офорганізацій ГУ МВС України
про стягнення заборгованост і
за участю представників с торін:
від позивача: Головань Л .Ю.
від відповідача: не з' явив ся
На підставі частини 3 стат ті 160 КАС України в судовому за сіданні 30 вересня 2009 року прого лошено вступну та резолютивн у частини постанови.
О С Б С Т А В И Н И С П Р А В И:
Позивач звернувся до Ок ружного адміністративного с уду міста Києва з позовом до О б' єднання первинних профор ганізацій ГУ МВС України про стягнення заборгованості.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем поруш ено пункт 5 статті 20 Закону Укр аїни «Про зайнятість населен ня»від 01.03.1991 року № 803-ХІІ, відпов ідно до якого повинен був под ати звіт встановленої форми 4 ПН про заплановане та фактич не вивільнення працівника до районного центру зайнятості , однак цього не зробив. В зв' язку з чим до підприємства бу ло застосовано штрафні санкц ії у розмірі 25270,00 грн.
Ухвалою суду від 25.06.2009 року ві дкрито провадження в адмініс тративній справі та призначе но справу до судового розгля ду на 04.08.2009 року.
В судових засіданнях 04.08.2009 р оку та 30.09.2009 року представник по зивача підтримав позовні вим оги, надавши суду додаткові д окументи які долучено до мат еріалів справи.
Представник відповідача в судовому засіданні 04.08.2009 року в иклав зміст заперечень проти позовних вимог в усній формі .
30.09.2009 року представник відпов ідача в судове засідання не з ' явився, хоча про час, місце с удового був повідомлений нал ежним чином.
Розглянувши подані докум енти і матеріали, заслухавши пояснення представників сто рін, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об ' єктивно оцінивши докази на явні в матеріалах справи, суд
В С Т А Н О В И В:
Інспекцією по контролю за додержанням законодавств а про зайнятість Київського міського центру зайнятості б уло проведено перевірку Об' єднання первинних профорган ізацій ГУ МВС України та скла дено акт № 12/15-ш від 31.03.2009 року.
Перевіркою встано влено порушення пункту 5 стат ті 20 Закону України «Про зайня тість населення», оскільки п ідприємство не подало звіт з а формою 4 ПН про заплановане т а фактичне вивільнення праці вника, а саме головного бухга лтера Будрун Л.І. згідно н аказу № 44 від 23.11.2008 року по скоро ченню штату на підставі пунк ту 1 статті 40 Кодексу законів п ро працю України з Об' єднан ня первинних профорганізаці й ГУ МВС України.
Законом України «Про зайня тість населення», Положенням про державну службу зайнято сті та Положенням про інспек цію по контролю за додержанн ям законодавства про зайняті сть населення затвердженими від 24.06.1991 року № 47 Київському міс ькому центру зайнятості нада но право застосовувати штраф ні санкції до підприємств, ус танов, організацій за поруше ння статті 20 даного Закону.
Постановою Кабінету Міні стрів України від 24.06.1991 року № 47 з атверджено Положення про інс пекцію по контролю за додерж анням законодавства про зайн ятість, яка, згідно пункту 1, 2 да ного Положення, входить до ск ладу державної служби зайнят ості та складається з інспек ції Державного центру зайнят ості Мінпраці, інспекції цен трів зайнятості Автономної Р еспубліки Крим, обласних, Киї вського та Севастопольськог о міських центрів зайнятості на правах підрозділів відпо відних центрів зайнятості. І нспекція здійснює контроль з а дотриманням підприємствам и, установами, організаціями усіх форм власності, фермера ми та іншими роботодавцями з аконодавства про зайнятість .
Відповідно до зазначеного Положення, інспекція має пра во застосовувати економічні санкції до підприємств, уста нов, організацій усіх форм вл асності, за порушення законо давства про зайнятість насел ення, передбачених статтями 5 та 20 Закону України «Про зайн ятість населення».
Основним завданням держа вної служби зайнятості є кон троль за дотриманням законод авства про зайнятість підпри ємствами, установами, органі заціями усіх форм власності.
Державна служба зайн ятості відповідно до покладе них на неї завдань здійснює к онтроль за дотриманням підпр иємствами, установами і орга нізаціями усіх форм власност і, законодавства про зайняті сть населення.
Згідно частини 1 статті 20 За кону України «Про зайнятість населення»підприємства, уст анови і організації, незалеж но від форм власності, їх служ бові особи зобов'язані сприя ти проведенню державної полі тики зайнятості на основі: до держання законодавства про п рацю, а також прийнятих відпо відно до нього умов договорі в та угод; організації профес ійної підготовки, перепідгот овки і підвищення кваліфікац ії працівників, а також профе сійного перенавчання тих, хт о підлягає вивільненню з вир обництва, у тому числі інвалі дів; працевлаштування осіб, я кі потребують соціального за хисту і не здатні на рівних ум овах конкурувати на ринку пр аці, в кількості, визначеній м ісцевими державними адмініс траціями, виконавчими органа ми відповідних рад, та інвалі дів у кількості, визначеній з гідно із Законом України «Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів в Україні»; інф ормування працівників про на явність вакантних робочих мі сць (посад), у тому числі з непо вним робочим часом.
Згідно пункту 5 статті 20 Зако ну України «Про зайнятість н аселення», при вивільненні п рацівників (у тому числі прац юючих пенсіонерів та інвалід ів) у зв'язку із змінами в орга нізації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, рео рганізацією або перепрофілю ванням підприємств, установ, організацій, скороченням чи сельності або штату працівни ків, підприємства, установи, о рганізації, незалежно від фо рми власності, повідомляють про це не пізніш як за два міся ці в письмовій формі державн у службу зайнятості, вказуюч и підстави і строки вивільне ння, найменування професій, с пеціальностей, кваліфікації , розмір оплати праці, а в деся тиденний строк після вивільн ення - направляють списки фак тично вивільнених працівник ів, зазначаючи в них інваліді в.
Відповідно до частини 2 пу нкту 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення», у разі неподання або порушен ня строків подання цих даних стягується штраф у розмірі р ічної заробітної плати за ко жного вивільненого працівни ка. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального стра хування України на випадок б езробіття і використовуютьс я для фінансування заходів п о працевлаштуванню та соціал ьного захисту вивільнюваних працівників.
Державна служба зай нятості має право стягувати відповідно до Закону України «Про зайнятість населення»ш траф з підприємств, установ т а організацій усіх форм влас ності, зокрема, у разі неподан ня або порушення строків под ання державній службі зайнят ості письмового повідомленн я про наступне вивільнення п рацівника, як це передбачено пунктом 5 статті 20 Закону Укра їни «Про зайнятість населенн я».
Як свідчать матеріали спр ави, внаслідок порушення від повідачем вимог Закону про з айнятість населення у відпов ідача виникла заборгованіст ь в сумі 25270,00 грн.
Наявність заборгованості у вказаній сумі підтверджуєт ься Актом перевірки № 12/15-ш від 31.03.2009 року, та поясн еннями представника позивач а і відповідача.
Доказів, які б свідчили про погашення вказаної суми забо ргованості на день розгляду справи відповідач не надав.
Враховуючи наведене , суд приходить до висновку, що вимоги позивача обґрунтован і та підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов'язаних із залученням с відків та проведенням судови х експертиз, судові витрати (с удовий збір) стягненню з відп овідача не підлягають.
Керуючись статтями 69, 70, 71, 158-163, 167 Кодексу адміністративного с удочинства України, адмініст ративний суд
П О С Т А Н О В И В:
Позов задовольнити повн істю.
Стягнути з Об' єднання пер винних профорганізацій ГУ МВ С України (04071, м. Київ, вул. Воздв иженська, 2 код 21715173) на користь К иївського міського центру за йнятості (01033, м. Київ, вул. Жилянс ька, 47-б, р/р 37179301900001 Управління дер жавного казначейства м. Києв а, МФО 820019, код 03491091) штраф в сумі 25270 ( десять п' ять тисяч двісті с імдесят) грн. 00 коп.
Постанова відповідно до статті 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України н абирає законної сили після з акінчення строку подання зая ви про апеляційне оскарження .
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статями 185-187 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни.
Суддя І.П. Васильчен ко
Повний текст постано ви складено та підписано 6 жов тня 2009 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2009 |
Оприлюднено | 12.08.2010 |
Номер документу | 10667664 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Васильченко І.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні