ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
29 липня 2010 року 16:35 № 2а-16748/09/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Григорови ча П.О. при секретарі судового засідання Очколясу О.В. розг лянувши у відкритому судовом у засіданні адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Еко-ініціати ва"
до Державної податкової інс пекції у Оболонському районі м. Києва
про визнання нечинним рішення про анулювання свідоцтва пл атника ПДВ
За участю представників:
від позивача : Кліванська О.П. (довірені сть від 18.12.2009р.)
від відповідача : Сметанюк І.М. (довіреніст ь №7646/9/10-008 від 21.12.2009р.)
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укр аїни в судовому засіданні 29.07.20 10р. проголошено вступну та рез олютивну частини постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адмініст ративного суду м. Києва зверн улося Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко-ініці атива»з позовом до Державної податкової інспекції у Обол онському районі м. Києва про в изнання нечинним акту про ан улювання реєстрації платник а ПДВ ТОВ «Еко-ініціатива»№120/ 15-224 від 27.02.2009р.; визнати дійсним с відоцтво платника ПДВ №100077693 ві д 15.11.2007р.; визнати дійсними пода ткові накладні, виданих пози вачем з 27.02.2009р.; визнати право по зивача на податковий кредит з 15.11.2007р.; зобов' язати поновити позивача у реєстрі платникі в податку на додану вартість з дати його виключення.
В судовому засіданні 18.05.2010р. п редставником позивача подан о уточнення до адміністратив ного позову та просить суд ви знати дії щодо винесення акт у про анулювання реєстрації платника ПДВ ТОВ «Еко-ініціа тива»№120/15-224 від 27.02.2009р. неправомі рними; визнати рішення у форм і акту про анулювання реєстр ації платника ПДВ ТОВ «Еко-ін іціатива»№120/15-224 від 27.02.2009р. проти правним та скасувати його; зо бов' язати поновити реєстра цію ТОВ «Еко-ініціатива»плат ником податку на додану варт ість з 27.02.2009р.; зобов' язати пон овити дію свідоцтва про реєс трацію платником податку на ПДВ №100077693, виданого ТОВ «Еко-іні ціатива»з дати початку його дії 15.11.2007р.
В обґрунтування позовних в имог зазначає, що позивач був зареєстрований платником по датку на додану вартість у ві дповідності до п. 2.2 ст. 2, п.п. 9.4 ст . 9 Закону України “Про податок на додану вартість” від 03.04.1997 р . № 168/97-ВР про що було видане сві доцтво від 15.11.2007р. №100077693. Відповід ач незаконно анулював реєстр ацію ТОВ «Еко-ініціатива»як платника податку на додану в артість з 27.02.2009р. шляхом прийнят тя акту №120/15-224. Позивач посилаєт ься на порушення податковим органом вимог п. 9.8 ст. 9 закону У країни «Про податок на додан у вартість»та на відсутність жодних підстав для анулюван ня реєстрації в якості платн ика податку на додану вартіс ть.
Відповідач проти по зову заперечує, та вказує на т е, що за результатами проведе ного аналізу податкових декл арацій з податку на додану ва ртість, поданих ТОВ «Еко-ініц іатива», встановлено, що підп риємством подано декларації з ПДВ за лютий-грудень 2008 року та січень 2009 року (тобто протяг ом дванадцяти послідовних мі сяців), які свідчили про відсу тність оподатковуваних пост авок, що є підставною для анул ювання реєстрації платника п одатку на додану вартість, пр о що ДПІ у Оболонському район і м. Києва складено Акт №12 0/15-224 від 27.02.09р. А тому, на думку под аткового органу, дії відпові дача не суперечать чинному з аконодавству.
Розглянувши подані позив ачем і відповідачем документ и і матеріали, заслухавши поя снення представників сторін , всебічно і повно з' ясувавш и всі фактичні обставини, на я ких ґрунтується позов, оціни вши докази, які мають значенн я для розгляду справи і виріш ення спору по суті, Окружний а дміністративний суд м. Києва , -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмежено ю відповідальністю «Еко-ініц іатива»(код ЄДРПОУ 35488290) адреса реєстрації: 04209, м. Київ, пр-т. Обо ленський, буд. 43, кв. 215 та згі дно п.п. 2.2 ст. 2, п. 9.4 ст. 9 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість»було зареєстроване як платник податку на додану вартість, про що ДПІ у Оболонс ькому районі м. Києва видане с відоцтво №100077693, початок дії яко го 15.11.2007 року та присвоєно індив ідуальний податковий номер 3 54882926540.
Відповідно до Розпоряджен ня Державної податкової інсп екції у Оболонському районі м. Києва від 23.02.2009р. №9-Р була ство рена комісія, якою встановле но, що ТОВ «Еко-ініціатива»по дає податковому органу декла рації з податку на додану вар тість за період з лютого 2008 рок у по лютий 2009 року, які свідчать про відсутність оподатковув аних поставок протягом двана дцять послідовних податкови х місяців, що підтверджено ре єстром податкових деклараці й від 26.02.2009р, про що був складени й Акт від 27.02.2009 р. № 120/15-224 про ан улювання реєстрації платник а податку на додану вартість ТОВ «Еко-ініціатива».
У зв' язку з цим комісія вир ішила анулювати реєстрацію п латника податку на додану ва ртість з 15.11.2007р. та зобов' язала позивача повернути податков ому органу Свідоцтво та всі й ого засвідчені копії разом і з супровідним листом протяго м двадцяти календарних днів від дня прийняття рішення пр о анулювання.
Проаналізувавши матеріали справи, заслухавши поясненн я представників сторін, суд п риходить до висновку про те, щ о позовні вимоги є обґрунтов аними та підлягають частково му задоволенню з наступних п ідстав.
Відповідно до п.1.1 ст. 1 Закону України “Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами ” від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ, платники по датків - юридичні особи, їх філ ії, відділення, інші відокрем лені підрозділи, що не мають с татусу юридичної особи, а так ож фізичні особи, які мають ст атус суб'єктів підприємницьк ої діяльності чи не мають так ого статусу, на яких згідно з з аконами покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові п латежі), пеню та штрафні санкц ії.
Як встановлює п. 2.1, 2.2 та п.п. 2.3.1 п . 2.3 ст. 2 Закону України “Про под аток на додану вартість”, пла тником податку є будь-яка осо ба, яка:
а) здійснює або планує здійс нювати господарську діяльні сть та реєструється за своїм добровільним рішенням як пл атник цього податку;
б) підлягає обов'язковій реє страції як платник цього под атку;
в) імпортує товари (супутні послуги) в обсягах, що підляга ють оподаткуванню цим податк ом згідно з нормами цієї стат ті.
Будь-яка особа, яка за своїм добровільним рішенням зареє струвалася платником податк у.
Особа підлягає обов'язкові й реєстрації як платник пода тку у разі, коли загальна сума від здійснення операцій з по ставки товарів (послуг), у тому числі з використанням локал ьної або глобальної комп'юте рної мережі, що підлягають оп одаткуванню згідно з цим Зак оном, нарахована (сплачена, на дана) такій особі або в рахуно к зобов'язань третім особам, п ротягом останніх дванадцяти календарних місяців сукупно перевищує 300 000 гривень (без ура хування податку на додану ва ртість).
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом , Товариство з обмеженою відп овідальністю «Еко-ініціатив а»(код ЄДРПОУ 35488290) адреса реєст рації: м. Київ, пр-т. Оболонськи й, буд. 43, кв. 215, згідно п.п. 2.2 ст . 2, п. 9.4 ст. 9 Закону України «Про п одаток на додану вартість»бу ло зареєстроване як платник податку на додану вартість, п ро що ДПІ у Оболонському райо ні м. Києва видане свідоцтво № 100077693, початок дії якого 15.11.2007 року та присвоєно індивідуальний податковий номер 354882926540.
Відповідач вказує в акті від 27.02.2009 р. за № 120/15-224, що підставою для анулювання свідоцтва пл атника ПДВ ТОВ «Еко-ініціати ва»є п.п. “ ґ” п. 9.8 ст. 9 Закону Укр аїни “Про податок на додану в артість”, в зв' язку з виявле нням факту подання деклараці й (податкового розрахунку), як а (який) свідчить про відсутні сть оподатковуваних поставо к протягом двадцяти послідов них податкових місяців.
Суд не погоджується з дани м висновком, виходячи з насту пного.
Так, підстави анулювання ре єстрації платника податку на додану вартість визначені в п.9.8 ст. 9 Закону України “Про по даток на додану вартість”, зг ідно з яким реєстрація діє до дати її анулювання, яка відбу вається у випадках, якщо:
а) платник податку, який до м ісяця, в якому подається заяв а про анулювання реєстрації, є зареєстрованим згідно з по ложеннями підпункту 2.3.1 пункт у 2.3 статті 2 цього Закону більш е двадцяти чотирьох календар них місяців, включаючи місяц ь реєстрації, та має за останн і дванадцять поточних календ арних місяців обсяги оподатк овуваних операцій, менші за в изначені зазначеним підпунк том;
б) ліквідаційна комісія пла тника податку, оголошеного б анкрутом, закінчує роботу аб о платник податку ліквідуєть ся за власним бажанням чи за р ішенням суду (фізична особа п озбувається статусу суб'єкта господарювання);
в) особа, зареєстрована як п латник податку, реєструється як платник єдиного податку а бо стає суб'єктом інших спрощ ених систем оподаткування, я кі визначають особливий поря док нарахування чи сплати по датку на додану вартість, від мінний від тих, що встановлен і цим Законом, чи звільняють т аку особу від сплати цього по датку за рішенням суду або з б удь-яких інших причин;
г) зареєстрована як платник податку особа обирає відпов ідно до цього Закону спеціал ьний режим оподаткування за ставками, іншими, ніж зазначе ні у статті 6 та статті 81 цього З акону;
ґ) особа, зареєстрована як п латник податку, не надає пода тковому органу декларації з цього податку протягом двана дцяти послідовних податкови х місяців або подає таку декл арацію (податковий розрахуно к), яка (який) свідчить про відс утність оподатковуваних пос тавок протягом такого період у, а також у випадках, визначен их законодавством стосовно п орядку реєстрації суб'єктів господарювання.
Анулювання реєстрації на п ідставах, визначених у підпу нкті "а" цього пункту, здійснює ться за заявою платника пода тку.
Анулювання реєстрації на п ідставах, визначених у підпу нктах "б" - "ґ" цього пункту, здій снюється за ініціативою відп овідного податкового органу або такої особи.
У разі анулювання реєстрац ії платник податку позбавляє ться права на нарахування по даткового кредиту та отриман ня бюджетного відшкодування , але у строки, визначені закон ом, є зобов'язаним погасити су му податкових зобов'язань аб о податкового боргу з цього п одатку, що виникли до такого а нулювання, за їх наявності, не залежно від того, чи буде така особа залишатися зареєстров аною як платник цього податк у на дату сплати такої суми по датку, чи ні.
У разі якщо за наслідками ос таннього податкового період у особа має право на отриманн я бюджетного відшкодування, таке відшкодування надаєтьс я протягом строків, визначен их цим Законом, незалежно від того, чи буде така особа залиш атися зареєстрованою як плат ник цього податку на дату отр имання такого бюджетного від шкодування, чи ні. Це правило н е поширюється на осіб, зазнач ених у підпункті "в" цього пунк ту.
Податковий орган не може ві дмовити в анулюванні реєстра ції у разі існування підстав , визначених у підпунктах "а" - "б " цього пункту, та зобов'язаний прийняти самостійне рішення про анулювання реєстрації н а підставах, визначених у під пунктах "в" - "г" цього пункту.
Рішення про анулювання реє страції за заявою платника п одатку приймається у строки, визначені цією статтею для п одаткової реєстрації.
Платник податку зобов'язан ий повернути податковому орг ану реєстраційне свідоцтво:
якщо анулювання реєстраці ї здійснюється за ініціативо ю платника податку, - разом із наданням заяви про таке анул ювання;
якщо анулювання реєстраці ї здійснюється за ініціативо ю податкового органу, - протяг ом двадцяти календарних днів від дня прийняття рішення пр о анулювання. У цьому випадку затримка у поверненні таког о свідоцтва прирівнюється до затримки у наданні податков ої звітності з цього податку .
При анулюванні реєстрації останнім податковим періодо м вважається період, який роз починається від дня, наступн ого за останнім днем поперед нього податкового періоду, т а закінчується днем такого а нулювання.
Платник податку, в обліку як ого на день анулювання реєст рації знаходяться товарні за лишки або основні фонди, стос овно яких був нарахований по датковий кредит у минулих аб о поточному податкових періо дах, зобов'язаний визнати умо вний продаж таких товарів за звичайними цінами та відпов ідно збільшити суму своїх по даткових зобов'язань за насл ідками податкового періоду, протягом якого відбувається таке анулювання.
Згідно п.п. 25.2.1 Положення орг ани державної податкової слу жби здійснюють постійний мон іторинг платників податку на додану вартість, які включен і до Реєстру, та приймають ріш ення про анулювання реєстрац ії відповідних платників под атку на додану вартість у раз і існування підстав, визначе них у підпунктах «б», «ґ»пунк ту 25 цього Положення. Такі ріш ення можуть бути прийняті за наявності відповідних підтв ердних документів (відомосте й), зокрема, довідки про резуль тати документальної невиї зної перевірки на підставі поданих податкових декл арацій з податку на додану ва ртість, складеної підрозділо м оподаткування юридичних аб о фізичних осіб, яка свідчить про відсутність у платника п одатку оподатковуваних пост авок протягом дванадцяти пос лідовних податкових місяців .
Як встановлено судом, Ак т №120/28-224 про анулювання свідо цтва платника податку на дод ану вартість ТОВ «Еко-ініціа тива»складений на підставі п ротоколу засідання комісії, створеною відповідно до розп орядження ДПІ у Оболонському районі м. Києва від 23.02.2009р. №9-р. на підставі аналізу реєстру по даткових декларацій.
При цьому, передбачена п.п. 25. 2.1 Положення довідка про резул ьтати документальної невиїз ної перевірки на підставі по даткових декларацій з податк у на додану вартість, яка скла дається підрозділом оподатк ування юридичних осіб, та сві дчить про відсутність у плат ника податку оподатковувани х поставок протягом дванадця ти послідовних податкових мі сяців, та є відповідним підтв ерджуючим документом, за ная вності якого приймається ріш ення про анулювання реєстрац ії платника податку на додан у вартість, не складалась.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку про недотрим ання відповідачем процедури прийняття рішення про анулю вання реєстрації платника по датку на додану вартість, виз наченої п. 9.8 ст. 9 Закону Україн и «Про податок на додану варт ість», п.25 Положення «Про реєс трацію платників податку на додану вартість»та п.2 Порядк у проведення інвентаризації платників податку на додану вартість.
Разом з тим, як встановлено судом, позивачем систематичн о протягом дванадцяти послід овних місяців протягом з лют ого 2008 року по січень 2009 року вкл ючно подавались до ДПІ у Обол онському районі податкові де кларації з податку на додану вартість, в яких зазначались оподатковані операції з при дбання послуг, що підтверджу ється копіями прийнятих відп овідачем податкових деклара цій з податку на додану варті сть.
Так, у вересні 2008 року позива чем за зовнішньо - економічни м договором купівлі-продажу ЕІ-003/08 було здійснено імпорт то варів на суму 16298,02 доларів США д ля подальшого продажу їх на т ериторії України, при цьому т овариство сплатило податок н а додану вартість у розмірі 181 72,73 грн. при митному оформленні (згідно пп. 3.1.2 п. 3.1 ст. 3 та п. 4.3 ст. 4 З акону №168/97-ВР). Дана операція зн айшла своє відображення у по датковій декларацій за верес ень 2008 року (вх. №167842 від 16.10.08р.). Для подальшого продажу імпортов аного товару на території Ук раїни позивачем було провед ено декілька витрат: створен ня сайту, купівля додатковог о обладнання тощо. При всіх ци х операціях позивачем сплаче но податок на додану вартіст ь та відображено у податкови х деклараціях на протязі 2008-2009 р р.
Відповідно до п. 1.4 ст. 1 Закону України «Про податок на дода ну вартість»поставка товарі в - будь-які операції, що здійс нюються згідно з договорами купівлі-продажу, міни, постав ки та іншими цивільно-правов ими договорами, які передбач ають передачу прав власності на такі товари за компенсаці ю незалежно від строків її на дання, а також операції з безо платної поставки товарів (ре зультатів робіт) та операції з передачі майна орендодавц ем (лізингодавцем) на баланс о рендаря (лізингоотримувача) згідно з договорами фінансов ої оренди (лізингу) або постав ки майна згідно з будь-якими і ншими договорами, умови яких передбачають відстрочення о плати та передачу права влас ності на таке майно не пізніш е дати останнього платежу. По ставка послуг - будь-які опера ції цивільно-правового харак теру з виконання робіт, надан ня послуг, надання права на ко ристування або розпорядженн я товарами, у тому числі немат еріальними активами, а також з поставки будь-яких інших, ні ж товари, об'єктів власності з а компенсацію, а також операц ії з безоплатного виконання робіт, надання послуг. Постав ка послуг, зокрема, включає на дання права на користування або розпорядження товарами у межах договорів оренди (лізи нгу), поставки, ліцензування а бо інші способи передачі пра ва на патент, авторське право , торговий знак, інші об'єкти п рава інтелектуальної, в тому числі промислової, власност і.
Тобто, Окружний адміністра тивний суд м. Києва вважає, що з огляду на викладене можлив о погодитись з твердженням п озивача, що до оподаткованих поставок належить як наданн я так і придбання послуг (пост авка товарів, купівля-продаж , тощо).
А відтак, у податкового орга ну були відсутні підстави дл я анулювання свідоцтва платн ика податку на додану вартіс ть ТОВ «Еко-ініціатива»у зв'я зку з відсутністю оподаткова них поставок.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС Ук раїни суд при вирішенні спра ви керується принципом закон ності, відповідно до якого ор гани державної влади, органи місцевого самоврядування, ї хні посадові і службові особ и зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Укра їни.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України, органи держав ної влади та органи місцевог о самоврядування, їх посадов і особи зобов' язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією України та законами України.
З огляду на викладене, суд д ійшов висновку про неправомі рність дій відповідача та на явність підстав для скасуван ня акту №120/15-224 від 27.02.2009р. про анулю вання реєстрації платника по датку на додану вартість ТОВ «Еко-ініціатива».
Враховуючи, що судом встано влені підстави для задоволен ня вимоги позивача щодо скас ування Акту №120/15-224 від 27.02.2009р., для відновлення порушеного права позивача вимога останн ього щодо поновлення дії сві доцтва №100077693 про реєстрацію пл атником податку на додану ва ртість ТОВ «Еко-ініціатива»з дати анулювання - 27.02.2009р. також , на думку суду, підлягає задов оленню.
Окружний адміністративний суд м. Києва вважає, що оскіль ки право позивача порушене с аме з дати анулювання свідоц тва №100077693 - 27.02.2009р., то вимога Това риства з обмеженою відповіда льністю «Еко-Ініціатива»про зобов' язання відповідача п оновити дію свідоцтва №100077693 пр о реєстрацію платником подат ку на додану вартість з дати п очатку його дії - 15.11.2007р. судом за доволена бути не може.
Згідно з ч.3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження ріш ень, дій чи бездіяльності суб ' єктів владних повноважень адміністративні суди переві ряють, чи прийняті (вчинені) во ни: на підставі, у межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України; з використанн ям повноваження з метою, з яко ю це повноваження надано; обґ рунтовано, тобто з урахуванн ям усіх обставин, що мають зна чення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (н еупереджено); добросовісно; р озсудливо; з дотриманням при нципу рівності перед законом , запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права осо би на участь у процесі прийня ття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона по винна довести ті обставини, н а яких ґрунтується її вимоги та заперечення крім випадкі в, встановлених статтею 72 цьог о Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС У країни в адміністративних сп равах про протиправність ріш ень, дій чи бездіяльності суб ' єкта владних повноважень о бов' язок щодо доказування п равомірності свого рішення, дії чи бездіяльності поклада ється на відповідача, якщо ві н заперечує проти адміністра тивного позову.
Всупереч наведеним вимог ам відповідач як суб'єкт влад них повноважень не надав суд у достатніх та беззаперечних доказів правомірності прийн ятого ним рішення та правомі рності вчинених дій.
Розглянувши подані сторо нами документи і матеріали, з аслухавши пояснення предста вників сторін, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтують ся позовні вимоги, оцінивши д окази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адмін істративний суд м. Києва вваж ає, що позовні вимоги ТОВ «Еко -ініціатива»підлягають задо воленню частково.
Відповідно до ч. 3 ст. 94 КАС Укр аїни якщо адміністративний п озов задоволено частково, су дові витрати, здійснені пози вачем, присуджуються йому ві дповідно до задоволених вимо г, а відповідачу - відповідн о до тієї частини вимог, у задо воленні яких позивачеві відм овлено.
Враховуючи викладене та к еруючись ст.ст. 9, 69-71, 158-163 КАС Украї ни, Окружний адміністративни й суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги з адовольнити частково.
2. Визнати неправомірн ими дії Державної податкової інспекції у Оболонському ра йоні м. Києва щодо складання Акту №120/15-224 від 27.02.2009 року про ан улювання реєстрації платник а податку на додану вартість Товариства з обмеженою відп овідальністю «Еко-ініціатив а».
3. Скасувати Акт ДП І у Оболонському районі м. Ки єва про анулювання реєстрац ії платника податку на додан у вартість Товариства з обме женою відповідальністю «Еко -ініціатива»№120/15-224 від 27.02.2009р.
4. Поновити дію свідоцт ва №100077693 про реєстрацію платни ком податку на додану вартіс ть Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Еко-ініціат ива»(ідентифікаційний код 35488 290) з 27.02.2009 року.
5. В іншій частині позов них вимог відмовити.
6. Судові витрати у р озмірі 1,70 грн. присудити на кор исть Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко-ініці атива» за рахунок Державного бюджету України.
Постанова відповідно до вимог ч. 1 ст. 254 КАС України наби рає законної сили після закі нчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, в становленого цим Кодексом, я кщо таку заяву не було подано .
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції заяви про апеляці йне оскарження з наступним п оданням протягом двадцяти дн ів апеляційної скарги. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.
Суддя П.О. Григорович
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 29.07.2010 |
Оприлюднено | 16.08.2010 |
Номер документу | 10668270 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Григорович П.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні