Постанова
від 03.08.2010 по справі 2а-861/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

03 серпня 2010 року < Час п роголошення > № 2а-861/10/2670

Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі:

судді: Пісоцької О.В.,

за участю:

секретаря

судового засідання Кузьменкової С.П.,

представника Державної податкової інспекції у Голо сіївському районі міста Києв а Чапіка М.М.

розглянувши у відкрито му судовому засіданні у міст і Києві справу

за позовною заявою Державної податкової інс пекції у Голосіївському райо ні міста Києва

до товариства з обмеженою ві дповідальністю «Інвестицій но-торгівельне об' єднання « Фарос»

за участю

третьої особи - Голосіївської районної у м. Києві державної адмініст рації,

про припинення юридичної особ и,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інсп екція у Голосіївському район і міста Києва (далі - ДПІ у Гол осіївському районі м. Києва, п озивач) звернулась до Окружн ого адміністративного суду м іста Києва з позовними вимог ами до товариства з обмежено ю відповідальністю «Інвести ційно-торгівельне об' єднан ня «Фарос», (далі - ТОВ «Інвес тиційно-торгівельне об' єдн ання «Фарос», відповідач) про припинення юридичної особи.

Позовні вимоги ДПІ у Голосі ївському районі м. Києва, з ура хуванням додаткових пояснен ь від 09 липня 2010 року мотивован о тим, що відповідачем з липня 2005 року не подавалися органам державної податкової служби податкові декларації, докум енти фінансової звітності ві дповідно до вимог закону.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 28 січня 2010 року відкрито пр овадження в адміністративні й справі за вказаним вище поз овом, залучено до участі у спр аві Голосіївську районну у м істі Києві державну адмініст рацію як третю особу, яка не за являє сам остійних вимог на п редмет спору, на стороні пози вача та призначено справу до розгляду.

В судовому засіданні пред ставник позивача позовні вим оги підтримав та просив їх за довольнити у повному обсязі.

Відповідач відзиву на позо в не надав, явку своїх предста вників в судове засідання не забезпечив, тоді як про час та місце розгляду справи був по відомлений належним чином. У хвала про призначення справи до розгляду та повістки напр авлялися відповідачу за адре сою, внесеною відповідачем д о Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців. Відповідно до змісту ч. 2 ст. 17, ч. 1 ст. 18 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців»з ур ахуванням вимог ч. 8 ст. 35 Кодек су адміністративного судочи нства України така адреса вв ажається достовірною, а пові стка, направлена за нею, вруче ною юридичній особі.

Голосіївська районна у м. Ки єві державна адміністрація п ро час та місце проведення су дового засідання також повід омлена належним чином, явку п овноважних представників в с удове засідання не забезпечи ла.

Відповідно до ст. 128 Кодексу а дміністративного судочинст ва України справа вирішуєтьс я на підставі наявних в ній до казів.

На підставі частини третьо ї ст. 160 Кодексу адміністратив ного судочинства України 03 се рпня 2010 року у відкритому судо вому засіданні проголошено вступну та резолютивну час тини постанови про задово лення позовних вимог.

Ознайомившись з матеріала ми справи та поданими докуме нтами, заслухавши пояснення представника позивача, всебі чно і повно з' ясувавши всі ф актичні обставини, на яких ґр унтуються позовні вимоги, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору, Окружний адміністр ативний суд міста Києва дійш ов наступних висновків.

ТОВ «Інвестиційно-торгіве льне об' єднання «Фарос»зар еєстровано як юридичну особу (код юридичної особи за ЄДРПО У 32822957) Голосіївською районною у місті Києві державною адмі ністрацією 16 лютого 2004 року, а 24 лютого 2004 року відповідача вз ято на облік ДПІ у Голосіївсь кому районі м. Києва як платни ка податків.

Згідно довідки ДПІ у Голосі ївському районі м. Києва від 09 липня 2010 року №б/н ТОВ «Інвести ційно-торгівельне об' єднан ня «Фарос»останню звітність до ДПІ у Голосіївському райо ні м. Києва подано 13 червня 2005 ро ку.

Згідно з п. 17 ст. 11 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні»органи дер жавної податкової служби у в ипадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених за конами України, мають, зокрем а, право звертатися у передба чених законом випадках до су дових органів із заявою (позо вною заявою) про скасування д ержавної реєстрації суб' єк та підприємницької діяльнос ті.

Статтею 2 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні»визначено завданн я органів державної податков ої служби, якими є: здійснення контролю за додержанням под аткового законодавства, прав ильністю обчислення, повното ю і своєчасністю сплати до бю джетів, державних цільових ф ондів податків і зборів (обов ' язкових платежів), а також н еподаткових доходів, установ лених законодавством (далі - п одатки, інші платежі); внесенн я у встановленому порядку пр опозицій щодо вдосконалення податкового законодавства; прийняття у випадках, передб ачених законом, нормативно-п равових актів і методичних р екомендацій з питань оподатк ування; формування та веденн я Державного реєстру фізични х осіб - платників податків та інших обов' язкових платежі в та Єдиного банку даних про п латників податків - юридични х осіб; роз' яснення законод авства з питань оподаткуванн я серед платників податків; з апобігання злочинам та іншим правопорушенням, віднесеним законом до компетенції пода ткової міліції, їх розкриття , припинення, розслідування т а провадження у справах про а дміністративні правопоруше ння; здійснення контролю за д одержанням податкового зако нодавства, правильністю обчи слення, повнотою і своєчасні стю сплати до бюджетів, держа вних цільових фондів податкі в і зборів (обов' язкових пла тежів), а також неподаткових д оходів, установлених законод авством (далі - податки, інші п латежі); внесення у встановле ному порядку пропозицій щодо вдосконалення податкового з аконодавства; прийняття у ви падках, передбачених законом , нормативно-правових актів і методичних рекомендацій з п итань оподаткування; формува ння та ведення Державного ре єстру фізичних осіб - платник ів податків та інших обов' я зкових платежів та Єдиного б анку даних про платників под атків - юридичних осіб; роз' я снення законодавства з питан ь оподаткування серед платни ків податків; запобігання зл очинам та іншим правопорушен ням, віднесеним законом до ко мпетенції податкової міліці ї, їх розкриття, припинення, ро зслідування та провадження у справах про адміністративні правопорушення.

З системного аналізу вказа них норм Закону України «Про державну податкову службу в Україні»вбачається, що до ко мпетенції органів державної податкової служби віднесено контроль за додержанням под аткового законодавства.

Відповідно до наданої пози вачем довідки від 09 липня 2010 ро ку № б/н, ТОВ ««Інвестицій но-торгівельне об' єднання « Фарос» з липня 2005 року не подає до ДПІ у Голосіївському райо ні м. Києва декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов' яз ані з обчисленням і сплатою п одатків і зборів (обов' язко вих платежів).

Відповідач заборгованості перед бюджетом не має, що підт верджується довідкою ДПІ у Г олосіївському районі м. Києв а.

Згідно з п. 2 ст. 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я»платники податків і зборів (обов' язкових платежів) зоб ов' язані подавати до держав них податкових органів та ін ших державних органів відпов ідно до законів декларації, б ухгалтерську звітність та ін ші документи і відомості, пов ' язані з обчисленням і спла тою податків і зборів (обов' язкових платежів).

Як встановлено судом, відпо відач шляхом неподання до де ржавних податкових органів т а інших держаних органів від повідно до законів деклараці й, бухгалтерської звітності та інших документів і відомо стей порушив правила здійсне ння господарської діяльност і, встановлені п. 2 ст. 9 Закону У країни «Про систему оподатку вання».

Відповідно до ч. 1 ст. 238 Господ арського кодексу України за порушення встановлених зако нодавчими актами правил здій снення господарської діяльн ості до суб' єктів господарю вання можуть бути застосован і уповноваженими органами де ржавної влади або органами м ісцевого самоврядування адм іністративно-господарські с анкції, тобто заходи організ аційно-правового або майново го характеру, спрямовані на п рипинення правопорушення су б' єкта господарювання та лі квідацію його наслідків.

Згідно ст. 247 Господарського кодексу України у разі здійс нення суб' єктом господарюв ання діяльності, що суперечи ть закону чи установчим доку ментам, до нього може бути зас тосовано адміністративно-го сподарську санкцію у вигляді скасування державної реєстр ації цього суб' єкта та його ліквідації. Скасування держ авної реєстрації суб' єкта г осподарювання провадиться з а рішенням суду. Зазначена ст аття кореспондується зі зміс том ч. 1 ст. 33 Закону України «Пр о державну реєстрацію юридич них та фізичних осіб-підприє мців», відповідно до якої юри дична особа припиняється, зо крема, за судовим рішенням.

У відповідності до ст. 38 Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних та фізични х осіб-підприємців» підстава ми для постановлення судовог о рішення щодо припинення юр идичної особи, що не пов' яза но з банкрутством юридичної особи, зокрема, є неподання пр отягом року органам державно ї податкової служби податков их декларацій, документів фі нансової звітності відповід но до закону.

Відповідно до ч. 1 та ч. 6 ст. 59 Го сподарського кодексу Україн и припинення діяльності суб' єкта господарювання здійсню ється шляхом його ліквідації за рішенням суду з підстав ск асування державної реєстрац ії такого суб' єкта господар ювання.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.

Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.

Враховуючи викладене, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги ДПІ у Голосіївському ра йоні м. Києва підлягають задо воленню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб'єкта владних повноваже нь, пов' язаних із залучення м свідків та проведенням суд ових експертиз, судові витра ти (судовий збір) стягненню з в ідповідача не підлягають.

Керуючись статтями 7, 9, 11, 69-71, 158-1 63, 167 Кодексу адміністративног о судочинства України Окружн ий адміністративний суд міст а Києва

ПОСТАНОВИВ:

Позов Державної подат кової інспекції у Голосіївсь кому районі міста Києва задо вольнити.

Припинити юридичну особу - товариство з обмеженою ві дповідальністю «Інвестицій но-торгівельне об' єднання « Фарос»(ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 32822957), що не пов' язан о з банкрутством юридичної о соби.

Зобов' язати державного реєстратора Голосіївської р айонної у місті Києві держав ної адміністрації не пізніше наступного робочого дня з да ти надходження судового ріше ння щодо припинення юридично ї особи - товариства з обмеж еною відповідальністю «Інве стиційно-торгівельне об' єд нання «Фарос»(ідентифікацій ний код за ЄДРПОУ 32822957) - внести д о Єдиного державного реєстру запис щодо цього судового рі шення та здійснити заходи з п рипинення юридичної особи у встановленому законом поряд ку.

Постанова набирає законно ї сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного с удочинства України.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України.

Суддя О.В. Піс оцька

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.08.2010
Оприлюднено16.08.2010
Номер документу10668326
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-861/10/2670

Постанова від 03.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пісоцька О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні