Рішення
від 07.10.2022 по справі 160/12467/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 жовтня 2022 року Справа № 160/12467/22

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Жукової Є.О., -

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників (у письмовому провадженні) в місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» (вул. Берегова, 120, м.Дніпро, 49021) до Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м.Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

16 серпня 2022 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» (вул. Берегова, 120, м.Дніпро, 49021) до Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м.Київ, 04053), в якій позивач просить суд визнати протиправними та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7115849/43959525 від 26.07.2022 року Державної податкової служби України, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 43959525) від 25.07.2022 року за № 9137871161; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, таблиці даних платника податку на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 43959525) від 25.07.2022 року за № 9137871161.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 19.08.2022 р. провадження у справі було відкрито, та ухвалено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні.

Позовні вимоги позивач обґрунтовує наступним.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» відповідно до п. 12 Порядку № 1165 направило до контролюючого органу таблицю даних платника податку за формою, встановленою Порядком № 1165. Комісія регіонального рівня, прийняла рішення від 25.07.2022 року № 7106877/43959525 про врахування таблиці даних ТОВ «АВТОРС ТРЕЙД», в порядку встановленому п.16 Порядку № 1165. В свою чергу, Комісією ДПС України на наступний день було винесено оскаржуване рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 26.07.2022 року № 7115849/43959525, в якому зазначено, що відповідно до пункту 19 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженою постановою КМУ від 11 грудня 2019 року № 1165, комісією Державної податкової служби України прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 25.07.2022 року за № 9137871161 врахованої згідно з рішенням комісії від 25.07.2022 року № 7106877/43959525. Підставою для такого рішення було зазначено наявність в органах державної податкової служби України податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій. Також вказує, що пунктом 17 Порядку № 1165 визначено, що у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування. При цьому, загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення контролюючим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. В той же час, а в оскаржуваному рішені відповідача від 26.07.2022 р. №7115849/43959525, контролюючим органом не наведено обставин, які слугували підставою для наведених висновків, з приводу інформації щодо здійснення позивачем як платником податків ризикових операцій, а саме конкретно як того вимагає вищезазначений Порядок. Таким чином, рішення відповідача від 26.07.2022 р. №7115849/43959525 по відношенню до позивача прийняте необгрунтовано та без урахування всіх обставин, що мали значення для його прийняття, а тому підлягає скасуванню.

Суд зазначає, що копію ухвали суду від 19.08.2022 р. у справі №160/12467/22 разом з позовною заявою та доданими до неї документами направлено на адресу відповідача, що підтверджується розпискою, яка міститься в матеріалах справи.

13.09.2022 р. представником відповідача, шляхом поштового зв`язку, було направлено на адресу суду відзив на позовну заяву, в тексті якого останній заперечував проти пред`явлених позовних вимог та просив суд відмовити у задоволенні позову.

Суд розглянув справу відповідно до ст. 262 КАС України в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, враховуючи строк розгляду справи, передбачений ст.258 КАС України.

Дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, встановив наступне.

TOB «АВТОРС ТРЕЙД» зареєстроване як юридична особа 12.02.2021 року, номер записів Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи: 2104614500026. Засновником TOB «АВТОРС ТРЕЙД» є фізична особа - ОСОБА_1 .

Починаючи з 01.03.2021 року позивача взято на облік платника податків, індивідуальний податковий номер НОМЕР_1 .

TOB «АВТОРС ТРЕЙД», за зареєстрованими даними органів статистики має види діяльності а саме: вантажний автомобільний транспорт, надання послуг перевезення. (КВЕД 49.41). Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (КВЕД 45.20), ремонт і технічне обслуговування інших транспортних засобів (КВЕД 33.17), оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (КВЕД 45.31), неспеціалізована оптова торгівля (КВЕД 46.90).

Основний вид діяльності TOB « АВТОРС ТРЕЙД» - вантажний автомобільний транспорт, надання послуг перевезення (КВЕД 49.41).

За основною діяльністю, товариство надає послуги перевезення вантажів, по території України. Автомобілі знаходяться у користуванні TOB «АВТОРС ТРЕЙД» за договорами оренди транспортних засобів, а саме, укладені договори (найму) оренди з TOB «АВТОРС-СТАНДАРТ» (код ЄДРПОУ 43689120)

В рамках одного із видів діяльності товариства є «Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (КВЕД 45.20)». TOB « АВТОРС-ТРЕЙД» надаються наступні послуги: - ремонт та технічне обслуговування автомобілів, причепів, напівпричепів та інших транспортних засобів.

Відповідно до договору оренди нежитлового приміщення №158 від 01.03.2021 року, копія якого міститься в матеріалах справи, діяльність підприємство виконує на орендованих приміщеннях, а саме: офіс та станція технічного обслуговування (СТО) по вул. Берегова, 210 в м. Дніпро.

Після підписання договору до контролюючого органу, за місцем обліку, було подано форму 20-ОПП для реєстрації об`єкта оподаткування за адресою м. Дніпро, вул. Берегова, 210, що підтверджується відомостями, які містяться в матеріалах справи.

Специфіка вказаного виду діяльності полягає в тому, що для надання послуг TOB «АВТОРС ТРЕЙД» закуповує відповідні запчастини, матеріали для здійснення конкретного ремонту автомобіля. Таким чином підприємством TOB «АВТОРС ТРЕЙД» укладені договори з основними постачальниками запасних частин та матеріалів, копії яких містяться в матеріалах справи, а саме: TOB «INTERCARSUKRAINE» (код ЄДРПОУ 30865632) - договір U61220 від 30.11.2021 р., TOB «Фарбід» (код ЄДРПОУ 40055720) - договір поставки 0103/21 від 01.03.2021 р. TOB «Автокомфорт Плюс» (код ЄДРПОУ 42444456) - договір 01/07-1255 від 23.11.2021 р. ПП ФІРМА «Владіслав» (код ЄДРПОУ 20215412) - договір № 885 від 30.11.2021р., TOB «AB Метал Груші» (код ЄДРПОУ 36441934) - договір № 917 16.09.2021 р., TOB «Комтранс Україна» (код 42067282) - договір № КТУ-75 від 15.09.2021 р.

Для повноцінного функціонування та можливості якісно надавати послуги з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, TOB «АВТОРС ТРЕЙД» укладено наступні договори: договір № 43959525.500121 від 01.09.2021 р. з ПрАТ «Солді і Ко», ДФ «ПАТ «Солді і Ко» (код ЄДРПОУ 25529888) для придбання метизів в асортименті.Відповідно до умов договору наше підприємство отримує болт, гайката інш. метизикод товару згідно УКТ ЗЕД7318; договір № 01/07-255 від 23.11.2021 р. з TOB «Авто-Комфорт Плюс» (код 30224574)для придбання олив та мастил в асортименті. Відповідно до цього договору наше підприємство отримує труба профільнакод товару згідно УКТ ЗЕД 7210; договір № 16/09-21 від 16.09.2021 р. з TOB «САТІС» (код ЄДРПОУ 37250883) для придбання клеїв в асортименті. Відповідно до умов договору наше підприємство отримує: клей DIPUR код товару згідно УКТ ЗЕД3907, УКТ ЗЕД3909, клей ПУ код товару згідно УКТ ЗЕД3506.

Основними покупцями послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів є: ПП «Транс Логістик» (код ЄДРПОУ 34307753), що підтверджується договором №4 від 15.06.2021 p, TOB «Прайм Тракс» (код ЄДРПОУ 40552619), що підтверджується договором №5 від 01.06.2021 р, TOB «ТЕДІС Україна» (код ЄДРПОУ 30322532), що підтверджується договором №13 від 09.12.2021 р., ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»(код ЄДРПОУ 01528186), що підтверджується договором №22 від 21.02.2022 р.

Судм встановлено, матеріалами справи підтверджено, що TOB «АВТОРС ТРЕЙД» має 7 найманих працівників, згідно штатного розкладу станом на 15.11.2021 р. Фонд оплати праці за період 2021 року склав 122 960 грн. Співробітники підприємства соціально захищені та на протязі багаторічної співпраці не було скорочень та затримок в виплаті заробітної плати, що відображається з Об`єднаної звітності ПДФО та ЄСВ, що подаються щоквартально.

25.07.2022 року TOB «АВТОРС-ТРЕЙД» направило на адресу податкового органу таблицю даних платника податку на додану вартість, в якій товариство в повному обсязі відобразило види економічної діяльності відповідно до КВЕД. Коди товарів згідно УКТЗЕД, що постачаються та /або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну території України.

Вищезазначену податкову таблицю з відповідним письмовим поясненням щодо виду діяльності товариства та задекларованих операцій, яка потребує декларування податку на додану вартість, було доставлено до Державної податкової служби України в електронному вигляді, документ прийнято відповідно до квітинції №1.

Таблиця даних платника податку на додану вартість була отримана контролюючим органом 25.07.2022 року.

25.07.2022 року на електронному адресу позивача надійшло рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість № 7106877/43959525 від 25.07.2022 року, яким платника податку на додану вартість повідомлено, що таблиця врахована.

26.07.2022 року на адресу TOB «АВТОРС ТРЕЙД» надійшло рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість № 7115849/43959525 від 26.07.2022 року, яким платника податку на додану вартість повідомлено, що таблиця неврахована.

Підстави прийнятого рішення зазначено: наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій.

Рішення про неврахування таблиці даних податку на додану вартість №7115849/43959525 від 26.07.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних було сформовано у відповідності до Постанови кабінету міністрів України від 11.12.2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Відповідно до пп.20.1.45 п.20.1 ст.20 ПК України, контролюючі органи, визначені пп. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 цього Кодексу, мають право: здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

Пунктом 61.1 ст. 61 ПК України визначено, що податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідно до пп.62.1.2 п.62.1 ст.62 ПК України, податковий контроль здійснюється шляхом: інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів.

Відповідно до п.71.1 ст.71 ПК України, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Відповідно до п.74.1, 74.2 ст.74 ПК України, податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є державною власністю. Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючим органом, визначеним пп. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 цього Кодексу, а також контролюючим органом, визначеним пп.41.1.2 п. 41.1 ст. 41 цього Кодексу, в порядку інформаційної взаємодії відповідно до п. 41.2 ст. 41 цього Кодексу. Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової політики.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. №1165 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Порядок №1165).

У Порядку №1165 визначено, що таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Пунктом 12 Порядку №1165 передбачено, що платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).

Відповідно до п.15 Порядку №1165 таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Відповідно до п.16 Порядку №1165, комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).

Пунктом 17 Порядку №1165 визначено, що у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Відповідно до п.19 Порядку №1165, у разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному ст. 42 Кодексу (додаток 7).

Відповідно до п.25 Порядку №1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Здійснивши системний аналіз зазначених вище норм чинного податкового законодавства, суд зазначає, що комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку за умови надходження податкової інформації, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована. Разом з тим, в оскаржуваних рішеннях про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість не конкретизовано, яка саме податкова інформація про здійснення ризикових операцій була отримана ДПС України. Також зазначена інформація не конкретизована в частині господарських операцій, які розцінено як безтоварні та періоду їх здійснення.

Суд зазначає, що рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення для його прийняття. Так, приймаючи оскаржуване рішення відповідачем не зазначено податкову інформацію, яка б свідчила про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку, що врахована відповідно до оскаржуваного рішення від 26.07.2022 р. №7115849/43959525. Також оскаржувані рішення не містять посилань на господарську операцію, яка на думку відповідача є ризиковою, та на підстави, за яких така операція визнана ризиковою, що свідчить про формальність прийнятого рішення.

Суд зазначає, що позивач надав податковому органу інформацію про види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів згідно УКТЗЕД, що постачаються та /або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну території України. Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. №1165 не встановлено додаткового обов`язку платника податку при поданні таблиці даних повторно подавати відомості про наявні основні засоби. Сама по собі податкова інформація, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій не є підставою для неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, поданої позивачем і врахованої податковим органом.

Суд також зазначає, що суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим. Водночас, приймаючи рішення або вчиняючи дію, суб`єкт владних повноважень не може ставати на сторону будь-якої з осіб та не може виявляти себе заінтересованою стороною у справі, виходячи з будь-якого нелегітимного інтересу, тобто інтересу, який не випливає із завдань цього суб`єкта, визначених законом. При цьому, прийняття рішення, вчинення (не вчинення) дії вимагає від суб`єкта владних повноважень діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів, з відданістю визначеним законом меті та завданням діяльності, передбачувано, без корисливих прагнень досягти персональної вигоди, привілеїв або переваг через прийняття рішення та вчинення дії. Таким чином, висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону. Суд зауважує, що якщо контролюючий орган і вважав, що є обставини, які унеможливлювали врахування Таблиці даних платника податків, поданою позивачем, то відповідні обставини повинні бути чітко зазначені у рішенні, що в даному випадку зроблено не було.

Суд зазначає, що будь-яких доказів на підтвердження наявності в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податків ризикових операцій, відповідачем не надано.

Разом з тим, суд наголошує, що у цій справі не надається оцінка реальності здійснення господарських операцій, на підставі яких позивач склав спірні податкові накладні, оскільки це питання має досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Аналізуючи оскаржуване рішення, суд вказує, що принцип обґрунтованості рішення суб`єкта владних повноважень, відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України, має на увазі, що рішення повинно бути прийнято з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Відповідно до норм ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Положеннями ч. 2 ст. 77 КАС України також визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Відповідно до ч.1 ст. 73, ст.. 75 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування, а достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи.

Враховуючи те, що відповідачем не надано суду належних та достовірних доказів прийняття рішення, суд приходить до висновку, що рішення комісії ДПС України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 26.07.2022 р. № 7115849/43959525 ТОВ «АВТОРС ТРЕЙД» прийнято необґрунтовано, а тому позовні вимоги про визнання протиправним та скасування останнього є такими, що підлягають задоволенню.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, таблиці даних платника податку на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 43959525) від 25.07.2022 року за № 9137871161, суд зазначає наступне.

Додатком 6 Порядку №1165 передбачено форму рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, яке містить відмітку про право адміністративного та судового оскарження цього рішення.

Пунктом 22 Порядку №1165 встановлено, що таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Таким чином, відповідно до вимог Порядку №1165 таблиця даних платника податку враховується контролюючим органом у випадку надходження рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

З огляду на те, що після набрання законної сили рішенням суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця даних платника податку підлягає врахуванню контролюючим органом в силу прямого припису нормативно-правового акту, позовна вимога в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, таблиці даних платника податку на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 43959525) від 25.07.2022 року за № 9137871161, задоволенню не підлягає.

Відтак, позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч.3 ст.139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Відповідно до квитанції від 16.08.2022 р. за подання позовної заяви позивачем був сплачений судовий збір у розмірі 2481,00 грн. (дві тисячі чотириста вісімдесят одна грн. 00 коп.), який у повному розмірі зараховано до Державного бюджету України.

Враховуючи часткове задоволення позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» (вул. Берегова, 120, м.Дніпро, 49021) до Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м.Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, суд приходить до висновку про наявність підстав для часткового присудженні здійснених позивачем документально підтверджених судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України у розмірі 1240,50 грн. (одна тисяча двісті сорок грн., 50 коп.).

Керуючись ст. ст. 242-244, 246, 250, 254, 25 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» (вул. Берегова, 120, м.Дніпро, 49021) до Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м.Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7115849/43959525 від 26.07.2022 року Державної податкової служби України, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 43959525) від 25.07.2022 року за № 9137871161.

В іншій частині заявлених позовних вимог відмовити.

Стягнути судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОРС ТРЕЙД» з оплати судового збору у розмірі 1240,50 грн. (одна тисяча двісті сорок грн., 50 коп.).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені ст.295,297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Є.О. Жукова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2022
Оприлюднено14.10.2022
Номер документу106710292
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —160/12467/22

Ухвала від 27.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 09.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 09.12.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 09.12.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 22.11.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Рішення від 07.10.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 18.08.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні