Ухвала
від 13.10.2022 по справі 640/17374/22
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

13 жовтня 2022 року м. Київ № 640/17374/22

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Шувалова Т.О., вирішуючи питання про прийняття позовної заяви та відкриття провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві (04053, вул. Бульварно - Кудрявська буд.16, місто Київ, код ЄДРПОУ 42098368), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Управління державної казначейської служби України у Шевченківському районі міста Києва (04128, вул. Академіка Туполєва 28 А, місто Київ, код ЄДРПОУ 37995466) про зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Управління державної казначейської служби України у Шевченківському районі міста Києва, в якому просить суд:

зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві сформувати та подати до Управління державної казначейської служби України у Печерському районі міста Києва подання про повернення позивачу суми збору на обов`язкове державне пенсійне страхування з операції купівлі - продажу нерухомого майна у розмірі 12 255, 00 грн., сплаченого згідно квитанції № 0.0.1531325192.1 від 21.11.2019 року.

Суд розглянувши позовну заяву та додані до неї матеріали, зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до частини першої статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви надаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другої цієї статті.

Як вбачається з матеріалів справи позивачем не надано копії позовної заяви з додатками для одного із учасників процесу, а саме: третьої особи, про що працівниками канцелярії суду складено акт №571 від 13.10.2022р.

Крім того, в прохальній частині позову позивач просить суд, зокрема зобов`язати відповідача подати до Управління державної казначейської служби України у Печерському районі міста Києва подання про повернення йому суми збору на обов`язкове державне пенсійне страхування з операції купівлі - продажу нерухомого майна, при цьому третьою особою в адміністративному позові, позивачем визначено Управління Державної казначейської служби України у Шевченківському районі міста Києва.

Відповідно до частини 2 статті 51 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи що не заявляють самостійних вимог на предмет спору, мають права та обов`язки, визначені у статті 44 цього Кодексу. Зокрема, подавати клопотання, заяви, докази та заперечення, тобто, третя особа має бути обізнаною щодо предмету позову.

Таким чином, позивачу необхідно визначитися з предметом спору та складом учасників справи шляхом подання уточненого адміністративного позову.

Відповідно до частини першої та другої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).

З огляду на викладене, суд доходить до висновку, що позовна заява не відповідає вищевказаним вимогам положень ст. ст. 44, 161 КАС України, тому позивачу належить усунути вищенаведені недоліки у п`ятиденний строк з дня отримання копії цієї ухвали шляхом подання до суду із супровідним листом:

уточненого адміністративного позову;

копії позовної заяви з додатками для одного із учасників процесу, а саме: третьої особи.

На підставі викладеного, керуючись статтями 160, 161, 169, 243, 256, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Управління державної казначейської служби України у Шевченківському районі міста Києва про зобов`язання вчинити певні дії - залишити без руху.

Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви 5 (п`ять) днів з дня отримання копії ухвали про залишення позовної заяви без руху.

У разі невиконання вимог цієї ухвали, позовна заява буде вважатись неподаною та буде повернута позивачу.

Повернення позовної заяви не позбавляє позивача права повторного звернення до суду в порядку, встановленому законом.

Ухвала набирає законної сили після її підписання суддею відповідно до ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України, та оскарженню не підлягає.

Суддя Т.О. Шувалова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.10.2022
Оприлюднено17.10.2022
Номер документу106740238
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —640/17374/22

Ухвала від 15.01.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 23.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Ухвала від 23.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Грибан Інна Олександрівна

Рішення від 03.12.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 24.02.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 26.10.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шувалова Т.О.

Ухвала від 13.10.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шувалова Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні